Ich finde halt en EMS Chemie mit über 50% Wertschöpfig in China und die ganze Outsourcinggschichte fasch schädlicher, als es paar Usländer ir Pfleg wo chöme cho Füdliputze und generell es paa Iwanderer wo üs de Schrissdräck generell in Ordning chöme cho bringe.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
was pandemie isch kein "faktor" , bisch durebirto? d schwiiz isch sogar inere PESTPANDEMIE attraktiv zum iwandere. und den gits na lüüt wo das nöd na besser stüüre möchtet. unglaublich wie verblödet gwüssi sind.
wenn scho attraktiv bisch, wählsch au besser uus als de güsl womer grad inelönd. gat eh nur um lohndumperei und nix fachchräft.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2021 12:55, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 12:53
wenn scho attraktiv bisch, wählsch au besser uus als de güsl womer grad inelönd. gat eh nur um lohndumperei und nix fachchräft.
lüt wo anderi lüt als güsl bezeichne, si meistens säuber güsl!
aber i stimm dir grundsätzlech zue, dass mir d'iwanderig sötte stüüre...
emP hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 12:52
Ich finde halt en EMS Chemie mit über 50% Wertschöpfig in China und die ganze Outsourcinggschichte fasch schädlicher, als es paar Usländer ir Pfleg wo chöme cho Füdliputze und generell es paa Iwanderer wo üs de Schrissdräck generell in Ordning chöme cho bringe.
ems chemie kann a huufa züüg gar nümma in dr schwiiz macha will d'rohstoff nümma verwenda darfsch da.
Ribit X Titan hat geschrieben: ↑20 Dez 2021 14:07
alles mit Schund voll zu müllen, ohne Hand noch Fuss.
So langsam setzt es aber, bitte keinen Unsinn verzapfen hier...
en mindestlohn isch staatsinterventionismus. das muess d branche selber löse. de staat isch immer s dümst und bringt immer die schlechtischt lösig. aber ebe das underscheidet oi zentraliste vo mir föderalist. leidr isch das zentraliste gedankeguet ufem vormarsch. mir bruchet dringendst wieder fuehrer useme machtzentrum.
pflegeintiative nimm ich aa. gang go velofahre. gschider.
thaeye hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:04
en mindestlohn isch staatsinterventionismus. das muess d branche selber löse. de staat isch immer s dümst und bringt immer die schlechtischt lösig. aber ebe das underscheidet oi zentraliste vo mir föderalist. leidr isch das zentraliste gedankeguet ufem vormarsch. mir bruchet dringendst wieder fuehrer.
pflegeintiative nimm ich aa. gang go velofahre. gschider.
Waaaaart? Demfall hed d Wirtschfaft so Zügs wie AHV, Sozialverischierge, Arbeitnehmerrächt und so igfüehrt? Gar nid gwüsst! Immer wieder guet im G chli öppis über Gschicht z lerne.
stimmt d SP isch mal na arbetnehmerorientiert gsi, aber die ziite sind scho lang verbiiii.
aber ebe, dummheit regiert. gönd chli go soziali cüplis trinke mit oine fründe, ich gang mit de trychler go verschwöre.
politiker sind alli suspekt. egal wias ummalaufend.
Buccaneer hat geschrieben: ↑10 Nov 2021 13:08
Waaaaart? Demfall hed d Wirtschfaft so Zügs wie AHV, Sozialverischierge, Arbeitnehmerrächt und so igfüehrt? Gar nid gwüsst! Immer wieder guet im G chli öppis über Gschicht z lerne.
gäu. immer wieder geil, wie lüt pauschal alles vertüüfle wo vom staat chunnt und derbi sit läbensbeginn vo genau dene massnahme/erungeschafte profitiere...
e horizont vo öpe dr distanz auge-monitor (passt grad zur person ). längt ja füre internet-troll!
alles was jemals im lauf vor gschicht errunge worda isch rechtfertigt jegliches aktuells politischs verhalte vo dr entsprechenda partei wo ma selber befürwortet.
au rächt futztumm.
Zuletzt geändert von Waldschrat am 10 Nov 2021 13:16, insgesamt 1-mal geändert.
wo vertüüfle ich das? futzdumm. aber ebe. es lohnt sich echt nöd mit holzchöpf z diskutiere.
de staat haet gwüssi ufgabe, das was jetzt aber siit es paar jahr lauft isch nömm die föderalisstisch schwiiz. de bund baut uuus extrem, meh stelle jedes jahr, meh usgabe etc.
wahrschinlich na de einzig bereich wo momentan richtig wachst isch de staat.