I würd NIE behouote, dass nid gwüssi branche massiv liide.. aber das het nüt dermit z'tüe, dass er e internet mötzler isch, wo gern trollt ohni Background...
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
hey, hät mi gfreud lüht. peace out, bye.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

Irgend öpis mit job und existänz ängscht....isch quasi wie über läbe u tod entscheide.....cha me nid ganz vergliche da a paar hundert vs a ganzi nation.
chunt so en deherglaufne hund und macht mich vo de siite aa, mach fürd firma ca. 15 mio umsatz im jahr, häsch scho mal so vill verantwortig treit?
häsch scho mal en verein gründet? häsch scho mal en fuessballclub präsidiert? plegsch en plegefall 20% vo dinere ziit i de wuche? was weisch du scho? scheiss staatssklav.
red mit mir als ob er min best kolleg wär, vo dem würdi sowas na akzeptiere. aber vomene deherglaufne hund. nöö.
häsch scho mal en verein gründet? häsch scho mal en fuessballclub präsidiert? plegsch en plegefall 20% vo dinere ziit i de wuche? was weisch du scho? scheiss staatssklav.
red mit mir als ob er min best kolleg wär, vo dem würdi sowas na akzeptiere. aber vomene deherglaufne hund. nöö.
I verstah jede wo Existenzängst het! Aber ir schwiz hei mer zum Glück es sozialnetz...
Wenn mit falsche entscheidige lüt umbringsch oder gsundheitlech schadigsch (ja i weiss primär alti sterbe und betr. Schädigung meini d'impfig UND long covid) faht die aber kes netz uf und DU bisch verantwortlech...
Der kleine aber feine Unterschied...
Chömmt meh merke, muess meh aber nid offebar...
Wenn mit falsche entscheidige lüt umbringsch oder gsundheitlech schadigsch (ja i weiss primär alti sterbe und betr. Schädigung meini d'impfig UND long covid) faht die aber kes netz uf und DU bisch verantwortlech...
Der kleine aber feine Unterschied...
Chömmt meh merke, muess meh aber nid offebar...

Erstunlech, dass bi sonere verantwortig nid chli meh grips zeigsch da inne... In real life schinsch ja eine druf z'ha damfau...thaeye hat geschrieben:chunt so en deherglaufne hund und macht mich vo de siite aa, mach fürd firma ca. 15 mio umsatz im jahr, häsch scho mal so vill verantwortig treit?
Und ja, i kenn di nid. Genausowenig wie du mi...
guet definiersch du nöd was "grips" isch.
weich vo mir isch s blocke. verstoss sogar geg mini eigene härte regle. bin scho recht ufgwuehlt grad. gester isch für mich en schreckliche tag gsi. mueme nöd verstah aber das isch nömm mini schwiiz.
weich vo mir isch s blocke. verstoss sogar geg mini eigene härte regle. bin scho recht ufgwuehlt grad. gester isch für mich en schreckliche tag gsi. mueme nöd verstah aber das isch nömm mini schwiiz.
Grips heisst situatione sachlech chönne z'analysiere und z'verstah. Nid nur banali sprüch chlopfe und umestänkere... Glingt dir zumindest da inne eigentlech nie...thaeye hat geschrieben:guet definiersch du nöd was "grips" isch.
Im börsetopic geits ja de wieder.
Gsperrt hesch mi dämfau nid. Chani dervo usgah dass die drohig o nid ernst gmeint hesch?
da ich eh nur dihei hock und kiff, wirds wahrschinlich nöd passiere 

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Ich frage mich was der bruder macht. Der kam bisher noch gut durch mit seinen beizen....denke der wird ne externe bude anheuern, der ihm das zertifikat software programmiert oder was weiss ich
Die massnahmen, ob nötig oder weniger nötig, würden so oder so anecken gleich was die regierung entscheidet....ist ja auch ein grund gewesen, warum die taskforce keine grossen prognosen mehr erstellt was sein könnte wenn dieses und jenes nicht ergriffen wird.
Das war und ist ja von vornherein klar gewesen, das gewisse branchen von den massnahmen profitieren und andere extrem darunter leiden.I würd NIE behouote, dass nid gwüssi branche massiv liide.. aber das het nüt dermit z'tüe, dass er e internet mötzler isch, wo gern trollt ohni Background...
Die massnahmen, ob nötig oder weniger nötig, würden so oder so anecken gleich was die regierung entscheidet....ist ja auch ein grund gewesen, warum die taskforce keine grossen prognosen mehr erstellt was sein könnte wenn dieses und jenes nicht ergriffen wird.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
findi geil. sölleds am bundesrat zeige: https://youtu.be/pq9vOQSiHXc?t=392
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

Fair..thaeye hat geschrieben:da ich eh nur dihei hock und kiff, wirds wahrschinlich nöd passiere
Anzeige ist nicht raus! Hätt dir süsch grad e vorladig gschickt...

s problem vo hützutags, dir traui sowas sogar na zue. anstatt mir en fuscht inedrucke. ebe halt en mehrheitliche im lebe staatsdiener wo mit mine stüüre unter anderem sini pensionskasse fett gfüllt haet. s eigetümswöhnigli ghört au nah chli mir. und den chunt mir so eine mit verantwortig und so. schick dir en vorladig, gwalt adroht nachdem ich ihn vo de siite fett agfickt han wienen huuure.
hoff dini eier häsch na. en fuscht verliid ich imfall. bi 2 wirds scho härter.
so und jetzt isches für mich verbii.
Guet.. verbi... Uf da BS muessi eh nid igah... 

Schaffet no öper im bundeshuus um die ziit?
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Putzfrau...oder d Sekretärin...KicherKicher Pimmelbingo
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Muesch luege, Skifahre wird ou nume no für die Gimpfte möglich sii. :typej: :typej: :typej:
Oh Banana…!
Isch z'befürchte...abyss hat geschrieben:Muesch luege, Skifahre wird ou nume no für die Gimpfte möglich sii. :typej: :typej: :typej:
Aber i frag mi ja scho wär das aues söu kontrolliere...

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Schad. Ha mi für de grifeseelauf agmolde und hüt es mail überchoo wo staht dass i d startnummer nur mit GGG zertifikat überchum.
He denn a trackmaxx und am ryffel team gschribbe dass ich unter dene bedingige leider nöd mitmach und dene alles gueti gwünscht.
Outdooraktivität.
He denn a trackmaxx und am ryffel team gschribbe dass ich unter dene bedingige leider nöd mitmach und dene alles gueti gwünscht.
Outdooraktivität.

A dann gibts dennoch ghör, dann bringt das herum poltern etwas. Zum glpck wihne ich in der nähe vom bundeshaus.

@covidzertifikat:
Ah dasch supr, es gibt 2 apps um das impf mosaik zu scannen, also keine extra software. Eins fürd eidgenosse und eis fürd usländer.
Es kam noch zur sprache ob die restis weniger ausländer touris haben würden. Da gaben sie im radio durch, dass die schweizer eh weniger durch geimpft sind als die nachbarländer und die touris die hier unterwegs sind, sind scheinbar eh schon geimpft.
es böses vo de rechte ufkaute blättli
https://www.nebelspalter.ch/covid-zerti ... lage-fehlt

https://www.nebelspalter.ch/covid-zerti ... lage-fehlt
Wer die Studie genauer anschaut, stellt fest, dass die Datengrundlage für diese Behauptung systematisch etwas fragwürdig scheint: Patienten, die innert 14 Tagen nach Erhalt der ersten «Impfung» hospitalisiert wurden oder starben, wurden zu den «Ungeimpften» gezählt.

Zuletzt geändert von thaeye am 09 Sep 2021 19:27, insgesamt 1-mal geändert.
turntablism hat geschrieben: ↑09 Sep 2021 19:12 Schad. Ha mi für de grifeseelauf agmolde und hüt es mail überchoo wo staht dass i d startnummer nur mit GGG zertifikat überchum.
Outdooraktivität.

Dini ex kollegene werde stichprobe usführe. wohl so wie letsch jahr mit de maske, versammlige u abstand iihalte.