Quelle
Moderator: Avenger
ich hass es so. oder die helde wo zwüsched dä sets uf dä bei maschine hocke bliebed und mal eifach 5-10min telefonieret.OlDirty hat geschrieben:Heute wieder so ein Volldeppteenie bei uns die ganze Zeit mit seinem scheiss Handy telefoniert. Auch WÄHREND der Bizepscurls mit schw*** 7.5kg Hantel.
E chli scho aber nid so fest wie du gloubsch.kingcaid hat geschrieben:äh gugus, isch glückssach i dä genetischä lotterie. wie bildet din körper musklä us, wie isch dä metabolismus usprägt und wie eventuell no faserig plus nervlichi koordination.
Besser man trainiert die Sexualorgane ein Leben lang, da hat man mehr davon. Weil gewisse Stellungen so anstrengend sind werden da mehr Muskeln trainiert als man meint.Vyse hat geschrieben:Ja chomm, und rasstisch bisch au, wänn diini Dating-Preferänz eher hellhüütigi Fraue sind![]()
sGröscht Problem isch doch: Wänn mal beschlüssisch chli trainiere, muesch für dä Rest vom Läbe drahbliibe, suscht bringts ja nüüt. Wie macht me das?
Ich chann paar Woche, villicht sogar Mönet, konsequänt chli was mache, wo mier sälber langed und plötzlich hör ich uuf und mach es halbs Jahr nüüt meh.
Ausser mer chunnt wie du nie zum Abschluss usser bim Staubsuger... de chan mers Trainig eigentlich au la si. Oder nid?Tentakel-Dildo hat geschrieben:Besser man trainiert die Sexualorgane ein Leben lang, da hat man mehr davon. Weil gewisse Stellungen so anstrengend sind werden da mehr Muskeln trainiert als man meint.Vyse hat geschrieben:Ja chomm, und rasstisch bisch au, wänn diini Dating-Preferänz eher hellhüütigi Fraue sind![]()
sGröscht Problem isch doch: Wänn mal beschlüssisch chli trainiere, muesch für dä Rest vom Läbe drahbliibe, suscht bringts ja nüüt. Wie macht me das?
Ich chann paar Woche, villicht sogar Mönet, konsequänt chli was mache, wo mier sälber langed und plötzlich hör ich uuf und mach es halbs Jahr nüüt meh.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste