esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
china isch bald da du tubl. lüüt wie du befürwortets ja eigentlich.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Feb 2021 21:05, insgesamt 1-mal geändert.
siralos hat geschrieben:gewisse führen sie aus

bleiben sie zuhause, installieren sie die app, die modellrechnungen zeigen. in 2 monaten sind die intensivstationen voll! lassen sich sich nasal und anal testen, am besten 7mal die woche!tragen sie 7 masken, ihre katze könnte sie anstecken!
währenddesse verlüüret x tuuusig lüüt ihres lebenswerch und werdet medial zu "nazis" gmacht vo kaufte staatsmedie und d lüüt verblödet allgemein na meh durd fuulheit wo dur corona izieht. (hey geil chli homeofficle und chli zoom mache im elfebeitrum). de staat haet den bald überall au na d finger drin, das chunt na dezue. jede verfiggigti firma haet irgenden kredit vo irgenenere staatsorganisation überchoh und stat jetzt in "schuld", super ussichte für en freie markt. de staat isch de allmächtig krake wod finger langsam überall drin haet, sogar i oiem verfiggte hirni.
aber ja als staatsagstellte oder "systemrelevante" haet eim das nöd z kümmere. de lohn chunt ja garantiert. es wär guet mir würdet ois alli widrmal chli besinne was uf ois zuechunt au bezüglich wirtschaft (europa isch eh scho agschlage und das schwer). innovation chunt nie vom staat, sött me langsam wüsse.....und europa haet innvotion dringend nötig.
in dütschland werdet ja sogar massnahme "repressiver" natur vo politiker agforderet bi wüsseschaftler

Lol.....wegen den paar massnahmen sind wir bald chinesen.thaeye hat geschrieben:china isch bald da du tubl. lüüt wie du befürwortets ja eigentlich.

Merkel isch imfall parat!
Wirtschafts, flüchtlings und nun corona am meistern.....keine ahnung was du gegen sie hast, aber dafuer den trumpel loben. :typej:

en importierte EU zögling wie min nachber, de thorsten

Zuletzt geändert von thaeye am 07 Feb 2021 22:41, insgesamt 1-mal geändert.
Ach ja, das mit dem "aus führen" warum befolgst du dann die gesetze oder die aufgaben der cheffes, das haben ja auch einige aus der regirrung bestummen?
Nun kommt noch die nazi keule, was hat das mit corona und alldem zu tun?

Nun kommt noch die nazi keule, was hat das mit corona und alldem zu tun?
weisch es isch alles so komplex!!!!
Wesegen du auf keine fragen ne antwort geben ksnnst, isch klar.thaeye hat geschrieben:weisch es isch alles so komplex!!!!

Fast schlimmer als der ribbit, der widerspricht sich auch dauernd und weicht dann vom thema ab wenn er keine antworten parat hat.
lueg du zitiersch irgendwelche "mächtige" und "gschide" lüüt und das isches den au scho gsi. den haltisch dich na füren "guete" typ will alli massnahme befolgsch und gisch na irgendwelche skifahrer schuld
. das seit scho alles.
langsam glaub ich gwüssi lüüt chönd jetzt ihres innere "vakkuum" wo sie i sich träget i sache guetmenschetum jetzt bi corona na meh uslebe. ICH BEFOLG DEN D MASSNAHME IMFALL! ICH BIN EINE VO DE GUETE!
gang go regal uffülle. chume bald in migros.

langsam glaub ich gwüssi lüüt chönd jetzt ihres innere "vakkuum" wo sie i sich träget i sache guetmenschetum jetzt bi corona na meh uslebe. ICH BEFOLG DEN D MASSNAHME IMFALL! ICH BIN EINE VO DE GUETE!
gang go regal uffülle. chume bald in migros.
Skifahrer sind nid schuld, die betreiber sind schuld.
Du musst schon in die logistik abteilung gehen wenn du mich sehen willst, da isses spannender mit all dem gemüsen und früchten. Führungen von besuchern haben sie schon lange eingestellt, war und ist noch interessant was da so alles abgeht hinter der bühne von coop und migros.
Wenn du niest, hälst du die hand vor dem mund oder rotzt du es deinem gegenüber gerne ins gesicht?
Beantwortisch immer no nid mini fragene?
Du musst schon in die logistik abteilung gehen wenn du mich sehen willst, da isses spannender mit all dem gemüsen und früchten. Führungen von besuchern haben sie schon lange eingestellt, war und ist noch interessant was da so alles abgeht hinter der bühne von coop und migros.
Wenn du niest, hälst du die hand vor dem mund oder rotzt du es deinem gegenüber gerne ins gesicht?
Gloube das het bi ihm echli System.. dumm schnurre und ke Antwort parat ha o wenn meh 2 x dernah fragt...siralos hat geschrieben:

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
siralos hat geschrieben:Merkel isch imfall parat!
Wirtschafts, flüchtlings und nun corona am meistern.....keine ahnung was du gegen sie hast, aber dafuer den trumpel loben. :typej:

am meistern!

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

D Meinig zu Völkerwanderig isch halt immer chli en Sach vom Betrachtigswinkel. Nid?
Wenn du am geilschte Ort überhaupt gebore worde bisch, denn findsch Völkerwanderig viellicht chli doof.
Wenn du am beschissnigste Ort gebore worde bisch, denn findsch Völkerwanderig viellicht no guet. Oder aber findsch au doof, aber isch ja nid so als gäbs gross alternative.
Aso wenn jetzt öpper meint er müss hie am Kanton Schwyz chli meh Demokratie bringe und de ganz Kanton zerbombt, de wür mini Sache au packe und ine andere Kanton zieh. Usser Züri und Aargau... de lieber uf Uri hindere.
Wenn du am geilschte Ort überhaupt gebore worde bisch, denn findsch Völkerwanderig viellicht chli doof.
Wenn du am beschissnigste Ort gebore worde bisch, denn findsch Völkerwanderig viellicht no guet. Oder aber findsch au doof, aber isch ja nid so als gäbs gross alternative.
Aso wenn jetzt öpper meint er müss hie am Kanton Schwyz chli meh Demokratie bringe und de ganz Kanton zerbombt, de wür mini Sache au packe und ine andere Kanton zieh. Usser Züri und Aargau... de lieber uf Uri hindere.

Merkst du noch was von den flüchtlinge und als ob die sans papiers die büro jobs wegklauen würden. :typej:Mastler(P) hat geschrieben:
am meistern!die sött mer sofort exekutiere, die verchaufts ganze volch.
Die wirtschaftskrise 08 hat sie aber supr gemeistert.

@buccaneer: dito.
"mir" zerbombet aber gar niemert. höret mal uuuf für de ganz "weste" rede, d problem haend erst grad agfange.Buccaneer hat geschrieben:D Meinig zu Völkerwanderig isch halt immer chli en Sach vom Betrachtigswinkel. Nid?
merkel haet europa zur schlachtbank gfuehrt. dezue chömet oisi na inkompetentere clöwn wo fürs eigene volk nur na es mueds lächle übrig haend. aber alli andere wott ufneh. vo eu hörige bis zu terroriste und nöd vergesse die da nöd vorhandene "Fachchräft"
thaeye hat geschrieben:"mir" zerbombet aber gar niemert. höret mal uuuf für de ganz "weste" rede, d problem haend erst grad agfange.Buccaneer hat geschrieben:D Meinig zu Völkerwanderig isch halt immer chli en Sach vom Betrachtigswinkel. Nid?
merkel haet europa zur schlachtbank gfuehrt.
Ich han jetzt min Text nomal ganz genau gläse und ich finde niene das "Wörtli" mier oder ich oder du.
Wenn jetzt "öpper andersch" drunder "mier" verständ isch das nid mini Schuld!öpper
Han gad schnell uf Wikipedia glueged... Mier i de Schwiiz hend als Land nie Chrieg gfüehrt oder öpper zerbombt. Aber mir hend super Söldner gha früehner! Schwizergarde mit de Helebarde.

das isch au richtig gsi, de mitem meiste stutz chunt oisi manpower über! widr chli zrugg is reduiiiiit
oisi eurpäische fründe chömet eh bald und überrennet das land.
sobald den d arbetslosezahle überall bi 10-20% sind, gits en schöne iwanderigsschuuub 

Buccaneer hat geschrieben:Aso wenn jetzt öpper meint er müss hie am Kanton Schwyz chli meh Demokratie bringe und de ganz Kanton zerbombt, de wür mini Sache au packe und ine andere Kanton zieh. Usser Züri und Aargau... de lieber uf Uri hindere.
nei aber du wottsch es mit dim verglich mitem kt schwyz und bombe und so impliziere. "de bös weste isch selberschuld willer immer chrieg fuehrt".Buccaneer hat geschrieben:Ich han jetzt min Text nomal ganz genau gläse und ich finde niene das "Wörtli" mier oder ich oder du.
das behauptet eine partei seit ca. 30 jahren schon.thaeye hat geschrieben: sobald den d arbetslosezahle überall bi 10-20% sind, gits en schöne iwanderigsschuuub
geh mal in die pflege und frage mal ob sie dort personalmangel haben(wohl auch wegen dem lohn und nicht wegen dem applaus).....oder bei den ärzten. das dumme ist nur, dass die deutsche wirtschaft in den letzten paar jahren wieder rauf ist, und die deutschen wieder zurück gehen. die liebe sbb wirbt ja seit jahren auch schon in deutschland und österreich um führer...erm lok führer.

will sie immer weniger waend zahle du habasch (EU LOHNNIVILIERIG). es gat nur um das (seisch es ja selber dödl). nöd ums know how oder irgendwas....und nei d iwanderigszahle sind ja zrugg i de letschte jahresiralos hat geschrieben:das behauptet eine partei seit ca. 30 jahren schon.thaeye hat geschrieben: sobald den d arbetslosezahle überall bi 10-20% sind, gits en schöne iwanderigsschuuub
geh mal in die pflege und frage mal ob sie dort personalmangel haben(wohl auch wegen dem lohn und nicht wegen dem applaus).....oder bei den ärzten. das dumme ist nur, dass die deutsche wirtschaft in den letzten paar jahren wieder rauf ist, und die deutschen wieder zurück gehen. die liebe sbb wirbt ja seit jahren auch schon in deutschland und österreich um führer...erm lok führer.

er merkts den au nah wenn die nöchst generation iwanderer sin lohn au na drucket. min italo kolleg wo vor 40 jahr mal igwanderet isch, isch scho sowiit. ihm ischs liechtli ufgange.
ich hoff häsch kein ch pass, sust simmer verlore.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Feb 2021 10:53, insgesamt 4-mal geändert.
thaeye hat geschrieben:Buccaneer hat geschrieben:Aso wenn jetzt öpper meint er müss hie am Kanton Schwyz chli meh Demokratie bringe und de ganz Kanton zerbombt, de wür mini Sache au packe und ine andere Kanton zieh. Usser Züri und Aargau... de lieber uf Uri hindere.nei aber du wottsch es mit dim verglich mitem kt schwyz und bombe und so impliziere. "de bös weste isch selberschuld willer immer chrieg fuehrt".Buccaneer hat geschrieben:Ich han jetzt min Text nomal ganz genau gläse und ich finde niene das "Wörtli" mier oder ich oder du.
Nid mit Kt. Schwyz. Aber mit em "Demokratie bringe" gib i zue, dass da wohl biz tendenziös isch.
Aber glich... ich rede nid vo "mier" oder so.
Im Weste gids durchus e handvoll Länder, wo gärn i ferne Länder umescharmützled. Klar, Lüt flüchted us vielne Gründ und eine isch Chrieg.
De Weste an und für sich umfasst ja ganz viel Länder. und ich glaube über 90% vo dene sind relativ friedlicht und tünd niemmerem öppis z leid...

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das interessiert mi nöd. das die meischte vo däne no für die niedrigste arbeite fasch unbruchbar sind, gseht mer ja.siralos hat geschrieben:Merkst du noch was von den flüchtlinge und als ob die sans papiers die büro jobs wegklauen würden. :typej:
was mir meh weh tued sind die ville vergewaltigte und abegmesserte lüht.
und überhaupt die dumm idee mer müsst flüchtling uf en andere kontinänt exportiere, anstatt an en kulturell ähnliche ort, wos weniger ahegge würded. saudi arabie zb. hett meh als gnueg platz gha für all die "flüchtling".
Quelle
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

Ja kulturähnlich wär super! Wie z.B. Syrie wo en siebe- oder sogar achtstelligi Azahl a Flüchtling ufgno hed und nie gjammered oder Gäld verlangt hed. Die hend ganz viel Flüchtling us de umgäbig gha. z.B. Irak und Afgahnistan. Ich mag mi nüm erinnere, warum die all hend müsse flüchte. Isch was gsi mit em Saddam und de Taliban oder so.
Warum hend die nid welle in Syrie blibe? Wenn i so Bilder vo Syrie us de 60er und 70er aluege isch es det mal rächt schön so...
Warum die blöde Irakis, Afghane und jetzt die us Jeme nid wönnd sässhaft sie lüchted mir nid ih... oder ane kulturähnliche Ort gah. Saudi Arabie isch doch n gueti Ideee. Die verstönd sich doch relativ guet? Ich meine hie hend ja d Katholike und die Reformierte irgendwenn ja au zäme gfunde. Und d Jemenite freued sich ja scho sit Jahre über die viele Bsüech vo de Saudis im eigene Land. Es wär nüt anders als höflich, mal bi de Saudis uf en Bsuech verbi z gah.
Es anders kulturähnlichs Uffangbecki -wemer so säge will- isch Lybie gsi.Die hend sehr viel Flüchtling gha... Einerstigs wäg Hunger und so Gschichte. Irgendwenn hend die aber Lybie au nüm so schön gfunde und nüm welle dete blibe.
PS: Ich tuen wede relativiere no negiere, dass Länder wie Schwede voll am Arsch sind!
Warum hend die nid welle in Syrie blibe? Wenn i so Bilder vo Syrie us de 60er und 70er aluege isch es det mal rächt schön so...
Warum die blöde Irakis, Afghane und jetzt die us Jeme nid wönnd sässhaft sie lüchted mir nid ih... oder ane kulturähnliche Ort gah. Saudi Arabie isch doch n gueti Ideee. Die verstönd sich doch relativ guet? Ich meine hie hend ja d Katholike und die Reformierte irgendwenn ja au zäme gfunde. Und d Jemenite freued sich ja scho sit Jahre über die viele Bsüech vo de Saudis im eigene Land. Es wär nüt anders als höflich, mal bi de Saudis uf en Bsuech verbi z gah.
Es anders kulturähnlichs Uffangbecki -wemer so säge will- isch Lybie gsi.Die hend sehr viel Flüchtling gha... Einerstigs wäg Hunger und so Gschichte. Irgendwenn hend die aber Lybie au nüm so schön gfunde und nüm welle dete blibe.
PS: Ich tuen wede relativiere no negiere, dass Länder wie Schwede voll am Arsch sind!

DAS!Buccaneer hat geschrieben:
Mir läbe im Paradies vergliche zu all dene, wo i länder wohne, wo dr weste demokratiebombe abwirft... Und mit weste meini natürlech primär d'USA..
DASS die lüt wei gah isch genauso logisch wie DASS mir das nid cool finde wenn's to much wird.. die negative nebeerschinige vo de masslose migration trifft nid die lüt, wo das politisch ermüglecht hei...
jetzt chunt namal so eine. demokratiebombe....ja klar, sind alli vo bombe gflüchtet wo 2015 in europa achoh sind. aber wahrschinlich chutn den s ribit argument, das oises böse wirschaftssystem die "flüchtling" erzüügt.
und ich bin de alain berset.
isch scho härt geil, wie sich gwüsse bevölkerigsschichte immer selber gern geisslet, das wird na lustig bald. je weniger ume isch, je weniger wird teilt werde. mal luege wielang du den na die meinig vertrittsch.

isch scho härt geil, wie sich gwüsse bevölkerigsschichte immer selber gern geisslet, das wird na lustig bald. je weniger ume isch, je weniger wird teilt werde. mal luege wielang du den na die meinig vertrittsch.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Feb 2021 12:06, insgesamt 1-mal geändert.
Alles kritisiere, diffamiere, beleidige u wenn meh di ganz konkret nach Vorschläg fragt, wie mehs denn besser mache sött, machsch e abgang...thaeye hat geschrieben:jetzt chunt namal so eine. demokratiebombe....ja klar, sind alli vo bombe gflüchtet wo 2015 in europa achoh sind.
2 täg speter chunnsch zrügg u kritisiersch zume neue Thema mit genau so wenig ahnig wie vom letschte..
Mega, chasch stolz uf di si!