s einzig wo i de schwiiz na wachst sind "staatsabhängigi"

und jetzt lahnis siii. s letscht woni wott isch dich oder din bruefsstand beleidige. im gegeteil. staatsdiener isch chli härts wort, ich weiss.
Moderator: Avenger
Die allgemeine Haltung ist hier eindeutig: JEDES Leben hat stets gleichviel "Gewicht"...feeshlee hat geschrieben:hanimi au gfröget. aber d'frag 'warum muess öpper, wo 96 jahr alt isch, es ips-bett bsetze, wo vilicht s'läbe vome verunfallte 20 jährige rette cönnt', hät meh gwicht... dä sölleds die alte doch impfe. dose häts sicher gnueg, da en rächt grosse teil sich nöd impfe lah wott.Mastler(P) hat geschrieben:roffel, für was brucht eper wo 96 jahr alt isch no irgend eh impfig?
"eu partnern" - denn chumsch uf di schwarz lischte bi dä eu judde und wirsch under gnaueri beobachtig gstellt.
I bi agstellt u ke diener. So gseh i das...thaeye hat geschrieben:neinei du bisch kein staatsdiener wenn dir de staat oder kanton din lohn zahlt. realismus? isch ja nix schlimms sött me aber scho na selber gseh. ich bin imfall au scho staatsdiener gsi. sogar beamtestatus gha. tolli sach wenn jetzt villi budene vo "coronakredit" abhängig sind vom staat und en grosse teil vo de arbeitnehmer au mit "churzarbet" vom staat gfuetteret werdet. hilft am "freie" markt sicherlich. aber ebe die gedanke macht sich en staatsagstellte nöd.
s einzig wo i de schwiiz na wachst sind "staatsabhängigi"was isch das füren zukunft? am schluss bisch entweder mit bedinigslosem grundikomme dihei igschlosse (heb schnorre zue chunsch ja "grundikomme über) oder aber bisch professor oder dozent anere staatsschuel oder halt als agstellte inere firma wo hauptsächlich vom staat ufträg überchunt oder staatsagstellte. das git mir alles z denke. en staat chan sich au is negative verändere, sovill macht sött er nie ha. d schwiiz isch eigentlich für was anders bekannt.
und jetzt lahnis siii. s letscht woni wott isch dich oder din bruefsstand beleidige. im gegeteil. staatsdiener isch chli härts wort, ich weiss.
Astand und so...thaeye hat geschrieben:sklav wird ghalte, en diener wird na entschädigetwörter und so.
i ha sit mitti sept keni 6 wuche gschaffet i ha meh als gnue freizyt gha...Mastler(P) hat geschrieben:er isch dänk fründ und hälfer. au wenn er da inne sälte fründlich und no weniger behilflich isch.![]()
freud mich ufjede das jetz meh freiziit häsch nach däre stressige phase. gueti besserig.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste