aber ich finds guet so. es muess ned immer alles grad sofort klar si, ich finds cool wemmer mit de ziit immer meh usefind und lernt. so wie früener halt, bevors die ade hand gno händ

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Relativ simpel, weil... sobald etwas zu "mächtig" oder zu bedeutend wird hat die USA eigentlich immer ihre Finger im Spiel... so auch bei CDPR. Gerade der, für die USA, wichtige Markt mit dem "intellectual property" möchten sie koste was was es wolle erhalten. Denn alles andere haben sie grösstenteils sowieso an China verkauft... nur das mit der Kreativität und intellectual property ist ein stetig heisses Thema wo die USA und auch andere Staaten wie EU und Japan noch wahre Mächte sind. Also versuchen sie ein "braver" Industrieteilnehmer zu sein der "mächtige Interessen" wahrt, die Spielregeln mitgehen,... und am Ende wird ihr Ursprung immer mehr zugunsten eines erstrebenswerten Systems entfremded, insofern von den "grossen Mächten" nutzbar gemacht. Jedoch... ich sage es mal so: Man muss gar keine radikale oder authentische Linie erzwingen wollen, denn sofern man einen goldenen Mittelweg findet wo alle Anteile ohne zuviel Streit teilhaben und mitmischen können... ist es theoretisch am Optimum.Vyse hat geschrieben:Nischefirma mit grossartige Produkt wird plötzlich Mainstream und verwandlet sich zur Evil-Corp. Wieso eigentlich? Wieso chönnt Firmene nöd integer bliibe, wänns mal e kritischi Grössi erreicht händ.
so züg isch damals bi ssx oder def jam cool gsi.Vyse hat geschrieben:Siit ich dä neu 48" 4K Fernseh han, chann ichs nümm Game, es gseht schrecklich uus in 720p, ich nimm alles zrugg, was ich über Uuflösig gseit han![]()
Und die neu Charte isch au nonig cho.
Was mich total ahpisst. Wieso häts kein ordentliche Chleiderschrank im Game? Was es brüücht, wär e Vollahsicht vom Charakter, so wie am Ahfang im Charakter-Creator, wo dänn jedi Chleiderkategorie eifach chasch duurebrowse und dChleider in Ächtziit grad uuf em Chara ahzeigt werdet.
Das ständige Selektiere und Ahwände vo Chleider isch doch en huere müehsame Scheiss. Wänn scho Style, dänn richtig, gopf.
Beliebtester Steam-Kommentar...this game let me live my wildest sexual fantasies of having a job and someone who actually loves me
Meeegaaa!!! Ich wirds nid vor April schpile, de gits de mal endlich en rächte PC und bis denn wird de Mod vermuetlich au scho wiit fortgschritte sii.Vyse hat geschrieben:@Rossi
Git übrigens scho en erste 3rd Person Mod. Bruucht no viel Arbet aber gseht vielversprächend derpig uus![]()
Quelle
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 7 Gäste