geosnow hat geschrieben:es isch eifach es spieli und guet isch.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
geosnow hat geschrieben:es isch eifach es spieli und guet isch.
ehrlich gseit sogar GOTG. ich finds besser als witcher 3, was aber zumene grosse teil am setting lit wo mir sehr pässlet, spielerisch isches au ganz klar besser und vielfältiger als witcher 3.Bejita hat geschrieben:Moff hat geschrieben:het sie so lang gspielt, dass sie all dini quick und autosaves überschriebe het oder wie? und de eint manuell save au na grad? wie denn das? das spiel het ja kei profil womer chan überschriebe?
ich mach vor jeder grösser misssion en manuelle save, nur scho will das game so verbuggt isch
einisch isch was dumms passiert, ich bin i einer taxi quest woni ha müesse verfolge zuefällig is Areal vomere cyberpsycho quest gstolperet und es het det es Event triggered.
woni denn spöter die cyberpsycho quest han welle mache het en npc gfehlt woni hät müesse es item loote
das het mich so gnervt dassi 2 stund nebequests namal nagholt han
Und so öbis isch für di Goty? Verstah mi nid fausch, i wartä gärn no chli bises "perfekt" patched isch wordä, und es isch sicher es geils game. Aber es game mit so huere viu Fähler würd mir huere ablöschä, egau wie gärn igs wet ha..
70h Spielspass isch guet.The Sheep hat geschrieben:Nach bitz mehr als 70h, bini jetzt mit Level 39 und uf "very hard" ame Punkt, wos fascht kei Sinn mehr macht witerzspiele. Ich find keini halbwägs herusfordernde Ufträg me.
Tentakel-Dildo hat geschrieben:Metro Last Light Redux hatte mir GoG/CDPR übrigens geschenkt dafür dass ich "Marketing" auf meinem Email-Account zulasse. Mir war das jetzt kein Problem da ich relativ viel Interesse an GoG-Angeboten habe (als Ausnahme) und so bekam ich Gratis ein Game wo ich vermutlich genausoviel Spass daran habe wie an Cyberpunk (wenn ich es dann mal vergünstigt oder vollständig kaufe)... also es muss nicht immer alles etwas kosten...
Bisch sicher, dass dY-Achse für 1st und 3rd Person umgstellt häsch? Sind zwei separati Iistellige, muesch jewiils beides umstelle.zwirrlibatz hat geschrieben:PC & 360er controller:
Ich chan d'Y-Achse nöd umchehre, machts unspielbar.dh i de Settings schalt ichs um, aber es frissts nöd.
Händ ihr das nöd? wamunidrugge?
Vyse hat geschrieben:Bisch sicher, dass dY-Achse für 1st und 3rd Person umgstellt häsch? Sind zwei separati Iistellige, muesch jewiils beides umstelle.
geosnow hat geschrieben:Aber mal e Frag: Diablo III hät scho ischer 100 patches. Völlig normal bi PC.
eta cyka dildo. blyat marketing email. cyka!thaeye hat geschrieben:marketing uf emailaccount jede taaaaaaaaaag, opfer.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste