Welchen Film oder welche Serie hast du gerade gesehen?
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Driven to Kill
9/10, de isch jetzt für en steven film würklich no guet. paar oberpeinlichi szene aber im grosse und ganze recht supi.

80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Pistol Whipped - schwierig/10
will: isch eigentlich kein schlechte action film, aber ebe au kein guete. und die klassisch peinliche seagal moment sind au sehr selte, bis gar nöd. er spielt sogar no passabel in es paar sequenze. natürlich hhäts gliich superpeinlichi moment, die mached aber eifach en mediokre action film schlechter und nöd en "seagal"-film "besser".
will: isch eigentlich kein schlechte action film, aber ebe au kein guete. und die klassisch peinliche seagal moment sind au sehr selte, bis gar nöd. er spielt sogar no passabel in es paar sequenze. natürlich hhäts gliich superpeinlichi moment, die mached aber eifach en mediokre action film schlechter und nöd en "seagal"-film "besser".
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
holy shit mega! han nur de workprint gseh und de isch scho huere guet. rofl so en mega film
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
ja de isch glaub wirkli us paar film zemmegflikt worde, glaub euse Superfighter 3 au, e zemmeschnitt us 3 filmTatsujin hat geschrieben: Dragon Hero (rel. alte jackie und na nie gseh gha 4/10. grausam gschnitte gsi. chunt kein mänsch meh druus teils.)

Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?
Cashback 8,5 /10
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Spun 8/10 geile Kamera
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
gester Abig nomal Ong Bak 2 glueget, 8/10 superprügel
Hät eine vo Eu überhaupt green hornet glueget im Kino? hani scheisse gfunde ussert bi einere Szene hani müese schmunzle
Hät eine vo Eu überhaupt green hornet glueget im Kino? hani scheisse gfunde ussert bi einere Szene hani müese schmunzle

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Hesch s drü ou scho gseh?Marco_in_motion hat geschrieben:gester Abig nomal Ong Bak 2 glueget, 8/10 superprügel

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Airline Disaster
Film -> 0/10
So dumm, es isch wieder lustig -> 10/10
Sich im Trailer nach 3 Sekunde mit lächerlichem CGI blamiere -> 10/10

Auweia, Asylum het sich wieder selber übertroffe! E unglaublich dumme Film. Aber mit sehr erheiternde Szene.
D Handlig: Der Brueder vo der Präsidentin isch Pilot vom neuste Flugzüg uf Welt. Uf em Erstflug wirds vo Terroriste entfüehrt. D Präsidentin muess sich entscheide zwüsche ihrem Brueder und ihrem Land.
Eifach nume blöd. Ds "beste" si d Schauspieler. Effekte si erbärmlich, Kulisse no viel meh. Über d Logik muess me nid diskutiere. Aber abschalte han ig doch nid chönne. Ha es paar Mol heftig müesse lache. Drum grad es paar Bilder, das machts besser verständlich.

Ah sali. Mir si fest stolz uf eues neuste Flugzüg. Best wo gits.

Ah sali. Ich gseh verdächtig us und lueg bös id Kamera. Kei Sau interessierts. Super.

Ah sali. Ich bi ds neuste Flugzüg. Findsch guet das viele CGI?

Ich bi FBI-Agent und untersueche d Entfüehrig vom Pilot sinere Familie. Ich wär aber lieber Präsident.

Nei, ich bi Präsident. Krass. Miner Fans bhalte mich hoffentlich als Elyse Keaton in Erinnerig. Wär guet.

Ds Flugzüg isch entfüehrt worde. Kampfjets nehme d Verfolgig uf.

Ah sali. Ich bi der Kampfpilot. Giftgrüeni Uniform und rote Hintergrund. Derzue no mit em Joystick umerüehre. Billiger geits wohl nüm.

Scho gits Action. Peng!

Bitte schiessen Sie nicht auf den Autopiloten. Das hat der nicht so gerne und geht kabutt.

Sturzflug! Zieh hoch das Ding! Auweia isch das e schäbigi Cockpit-Imitation. Hei sie wohl bim Ed Wood gstohle. Und wieso schleuderets die beide Terroriste nid i der Gegend ume?

CGI meets Reality

"Ehm... Sali Pilot. Im Film bisch min Brueder. Aber du bisch doch der Scott Valentine, gell? Du hesch doch immer mini Tochter wölle hürote, d Mallory. Dini Frau im Film isch aber nid öppe d Justine Bateman, oder? Das wär jetz aber richtig schräg." - "Nei, sie isch no id druf agwiese i so dumme Müllfilme mitdspiele."

Auweia der Autopilot spinnt scho wieder. Achtung, Sendetürme voraus!

BÄM! Weg sind sie die beide Ungetümer. Und ds Flugzüg het kei Kratzer. Logisch.

Mir sinke immer no. Achtung, Hochhäuser!

Nach links uswiiche! He, du mit em rote Hemd au! Süsch gsehts nid echt us.

Ich flüg vertikal. Wie geil!
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=GxwaD56uBG0
Film -> 0/10
So dumm, es isch wieder lustig -> 10/10
Sich im Trailer nach 3 Sekunde mit lächerlichem CGI blamiere -> 10/10

Auweia, Asylum het sich wieder selber übertroffe! E unglaublich dumme Film. Aber mit sehr erheiternde Szene.

Eifach nume blöd. Ds "beste" si d Schauspieler. Effekte si erbärmlich, Kulisse no viel meh. Über d Logik muess me nid diskutiere. Aber abschalte han ig doch nid chönne. Ha es paar Mol heftig müesse lache. Drum grad es paar Bilder, das machts besser verständlich.

Ah sali. Mir si fest stolz uf eues neuste Flugzüg. Best wo gits.

Ah sali. Ich gseh verdächtig us und lueg bös id Kamera. Kei Sau interessierts. Super.

Ah sali. Ich bi ds neuste Flugzüg. Findsch guet das viele CGI?

Ich bi FBI-Agent und untersueche d Entfüehrig vom Pilot sinere Familie. Ich wär aber lieber Präsident.

Nei, ich bi Präsident. Krass. Miner Fans bhalte mich hoffentlich als Elyse Keaton in Erinnerig. Wär guet.

Ds Flugzüg isch entfüehrt worde. Kampfjets nehme d Verfolgig uf.

Ah sali. Ich bi der Kampfpilot. Giftgrüeni Uniform und rote Hintergrund. Derzue no mit em Joystick umerüehre. Billiger geits wohl nüm.

Scho gits Action. Peng!

Bitte schiessen Sie nicht auf den Autopiloten. Das hat der nicht so gerne und geht kabutt.

Sturzflug! Zieh hoch das Ding! Auweia isch das e schäbigi Cockpit-Imitation. Hei sie wohl bim Ed Wood gstohle. Und wieso schleuderets die beide Terroriste nid i der Gegend ume?

CGI meets Reality

"Ehm... Sali Pilot. Im Film bisch min Brueder. Aber du bisch doch der Scott Valentine, gell? Du hesch doch immer mini Tochter wölle hürote, d Mallory. Dini Frau im Film isch aber nid öppe d Justine Bateman, oder? Das wär jetz aber richtig schräg." - "Nei, sie isch no id druf agwiese i so dumme Müllfilme mitdspiele."

Auweia der Autopilot spinnt scho wieder. Achtung, Sendetürme voraus!

BÄM! Weg sind sie die beide Ungetümer. Und ds Flugzüg het kei Kratzer. Logisch.

Mir sinke immer no. Achtung, Hochhäuser!

Nach links uswiiche! He, du mit em rote Hemd au! Süsch gsehts nid echt us.

Ich flüg vertikal. Wie geil!
Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=GxwaD56uBG0
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
Lol scho ong bak 2 isch en scheiss gsi, denn no lieber s3. Det isch wenigschtens de bösewicht super i de tempelaalag.Sephi hat geschrieben:Hesch s drü ou scho gseh?Marco_in_motion hat geschrieben:gester Abig nomal Ong Bak 2 glueget, 8/10 superprügelMachtmi liecht hässig weni scho nur dra dänke!
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
geili progrämm hät er.The Sheep hat geschrieben:Ricky Gervais: Out of England 2 (8/10)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Niet has 3 nonig gseh, han s'zwei ebe au en scheiss gfunde s'erstmal, aber wonen jetzt wider glueget han ...toll hanis gfunde! tom yum goong hani au guet gfundeh4xX0r hat geschrieben:Lol scho ong bak 2 isch en scheiss gsi, denn no lieber s3. Det isch wenigschtens de bösewicht super i de tempelaalag.Sephi hat geschrieben:Hesch s drü ou scho gseh?Marco_in_motion hat geschrieben:gester Abig nomal Ong Bak 2 glueget, 8/10 superprügelMachtmi liecht hässig weni scho nur dra dänke!

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Aggdun Ong Bak 3 Spoiler! Hei nei - der halb Film lang Meditation und denn gsehsch bim Finale chuum öppis vom Tony Jaa sire Gschwindigkeit - alles in Zitlupe und zoubere müessemer ou no. Hane entsprächend scho no es Stück schlimmer gfunge als s zwöi (wo aber laugischerwiis ou nümm uf der Höchi gsi isch).h4xX0r hat geschrieben:Lol scho ong bak 2 isch en scheiss gsi, denn no lieber s3. Det isch wenigschtens de bösewicht super i de tempelaalag.Sephi hat geschrieben:Hesch s drü ou scho gseh?Marco_in_motion hat geschrieben:gester Abig nomal Ong Bak 2 glueget, 8/10 superprügelMachtmi liecht hässig weni scho nur dra dänke!
Re: Welchen Film hast du gerade gesehen?
Cool Hand Luke 9/10
"what we've got here is... failure, to communicate"
grad de Civil war vo Kanone und Rose i sinn cho.
"what we've got here is... failure, to communicate"
grad de Civil war vo Kanone und Rose i sinn cho.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
isch unglaubli super!Marco_in_motion hat geschrieben:tom yum goong hani au guet gfunde
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich hans eis siper gfunde und vom 2 bini meeeegen entüüscht gsi. en riese fark vergliche. ds 3 hani dementsprächend gar nüme gluegt.Sephi hat geschrieben:Aggdun Ong Bak 3 Spoiler! Hei nei - der halb Film lang Meditation und denn gsehsch bim Finale chuum öppis vom Tony Jaa sire Gschwindigkeit - alles in Zitlupe und zoubere müessemer ou no. Hane entsprächend scho no es Stück schlimmer gfunge als s zwöi (wo aber laugischerwiis ou nümm uf der Höchi gsi isch).h4xX0r hat geschrieben:Lol scho ong bak 2 isch en scheiss gsi, denn no lieber s3. Det isch wenigschtens de bösewicht super i de tempelaalag.Sephi hat geschrieben:Hesch s drü ou scho gseh?Marco_in_motion hat geschrieben:gester Abig nomal Ong Bak 2 glueget, 8/10 superprügelMachtmi liecht hässig weni scho nur dra dänke!

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Im 3 chaner Zaubere?? haha! so en scheiss:-( aber ich luegen gliich mal, ahja und gester hani nomal IP Man 2 glueget, findi immer geiler! Am liebste aber s'eis dä IP Man Zero ischmer scho fast z'episch...
Als Büebel, so vo 9i bis 13i bini au is wingchung und eigentlich hanis immer huere lame gfunde jedoch i dä IP Man movies
Isches geil inszeniert:-)
Als Büebel, so vo 9i bis 13i bini au is wingchung und eigentlich hanis immer huere lame gfunde jedoch i dä IP Man movies
Isches geil inszeniert:-)
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
isch ebe schad, ong bak und tom yung goong sind ebe so chli die würklich guete. mit em tom yum hät er au filmlisch schizzle gmacht wo recht bahnbrechend isch. der rescht isch so eso-abfall
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
Fehlt no daser i dä Movies sis eigete Teebaumoel macht... und mt lange Haar und däne gruusige Zäh i dä Schnurre gseht er uus wiä en Penner.
Ja Storymässig findi zwar all nöd würklich toll, das mit dä Elefante machten widerum zimmli sympathisch findi, d'Fights findi eifach hammer und ebe im Ong Back 2
gfalleds mer immer besser. Ha immer wider zrugggspuelet und einzelni schlägereie nomal glueget
Muay thai Chaya isch auno geil! Storymässig besser als jede Tony Jaa Film. Was git's sust no für söttigi Film? Ong Bak/IP Man-Style?
Ja Storymässig findi zwar all nöd würklich toll, das mit dä Elefante machten widerum zimmli sympathisch findi, d'Fights findi eifach hammer und ebe im Ong Back 2
gfalleds mer immer besser. Ha immer wider zrugggspuelet und einzelni schlägereie nomal glueget

Muay thai Chaya isch auno geil! Storymässig besser als jede Tony Jaa Film. Was git's sust no für söttigi Film? Ong Bak/IP Man-Style?
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
a team 8.5/10
red 8/10
salt 8/10
red 8/10
salt 8/10
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel