esch corona esch problem

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: esch corona esch problem

Beitrag von Herr Rossi »

zeromeier hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund. Hend er guet gmacht, d Helfti vondw Lüt sind zum Glück no normal, e grosse Dank a diejenige!
das isch bs.
meinsch die hälfti wo no so sautumm usegad jetzt? wers jetzt nanig checkd hed, heds nöd besser verdient als a dem dräck zverrecke. Ja Du bisch nöd Risiko-Gruppe (nimmi a) aber evtl. nimmt dir en Corona-Typ de Platz uf de Intensiv weg während dem Du grad en andere Notfall hesch.

de bag typ hüt hed jedefalls nöd so tönt, wiener wür wele wiiteri Restriktione iführe ide CH, allerdings sind d'Lüüt zblöd zums sälber checke, vorallem die Alte, das sind glaub die tümmschte, die Alte und de Junge, geili Kombo. Alles Idiote.
Ich cha ja gar niemert aschtecke wil ich mich rigoros as social distancing halte und praktisch nüt me alänge. Und so huere Müll von wege die alte sind die Dümschte.
Du bisch wie die dumme 50% wo null Ahnig hend wie en Überträgig stattfindet und wie NID. Und genau wäge dem hemmer so Massnahme. 20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.

Social distancing isch e sehr gueti Massnahm, Chundetrennig a Kassene ebefalls.
Takthalbierig im öv isch e sehr dummi Massnahm, aber mer merkt es gad ne nume ums Geld. Um Geld.... lol.
Das wod da schriibsch hed nüd mit dem ztue wo ich quotet han,gsesch hoffentlich au.
Ja
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:
20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.
s'problem sind nöd die. lueg in italie die sind mittlerwiile, wo mier nöd ane wänd: 500 toti pro tag, tendenz stiigend. nöd, will dä virus so tödlich isch, nei, will er so ahsteckend isch und kei sau meh behandlet werde chan.

und jetzt säg mir nöd, dass 500 toti / tag normal isch fürs tschinggeland.mortalitätszahle my ass, lueg mal lieber d'kapazitätszahle vo gsundheitsiihrichtige ah.
Momol, Italiener und Schwizer vergliche...
Nümm rational sind er
wieso nöd? ischimfall norditalie nix tüüfts kalabrie mit kakerlake im spital? simmer chli besser meinsch? Bild
Mir sind konsequenter was Hygiene und körperlichi Distanz betrifft. Wenn en Italiener de Zeche bricht chund die ganz Familie ist Spital cho luege, logisch sinds afälliger. Lueg mal s Verhältnis vo de Influenzatote ah in italie.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:und min chef fallt namal es wücheli uus will sis mami jetzt gstorbe isch. das wird en gueti ziit. de wird gar nömm uftauche oder voll zerstört.
das isch nur dummi Hysterie: Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund.
de rossi wott nöd, ich hans bis zumene gwüsse grad verstah (schliesslich werdet die reglegie am schluss au widr "suuber" ufghobe werde muesse, und da zwiifl ich au chli a oisne leaders). aber jetzt isch nöd d ziit zum das diskutiere. aber vergesse söttemers nöd.
S einzige was ich nid wett isch Hyterie, die bringt nämlich genau nüt konstruktivs.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

thaeye hat geschrieben:
20 Toti, meine Fresse, 20! Gönd mol chli Mortalitszahle go vergliche.
s'problem sind nöd die. lueg in italie die sind mittlerwiile, wo mier nöd ane wänd: 500 toti pro tag, tendenz stiigend. nöd, will dä virus so tödlich isch, nei, will er so ahsteckend isch und kei sau meh behandlet werde chan.

und jetzt säg mir nöd, dass 500 toti / tag normal isch fürs tschinggeland.mortalitätszahle my ass, lueg mal lieber d'kapazitätszahle vo gsundheitsiihrichtige ah.
Momol, Italiener und Schwizer vergliche...
Nümm rational sind er
wieso nöd? ischimfall norditalie nix tüüfts kalabrie mit kakerlake im spital? simmer chli besser meinsch? Bild
Mir sind konsequenter was Hygiene und körperlichi Distanz betrifft. Wenn en Italiener de Zeche bricht chund die ganz Familie ist Spital cho luege, logisch sinds afälliger. Lueg mal s Verhältnis vo de Influenzatote ah in italie.
du mischisch de süde (mit katastrophale zahle) mitem norde. egal. du machsch villi fehler. wie mir alli.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Für de Aug:
https://frask.de/warum-gibt-es-so-viele ... ronavirus/" onclick="window.open(this.href);return false;
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

Herr Rossi hat geschrieben:Lueg mal s Verhältnis vo de Influenzatote ah in italie.
gids da statistike / e quelle?
calanda
Bündner König
Bündner König
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von calanda »

Hey Züzis

blibend dihei :damn: :typej:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich glaub du kennsch norditalie schlecht. s problem isch s expotionelle wachstum , das muemmer abebringe. den isch widr ok bis zumene ziitli. grippeverglich bringet gar nix im moment.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Vyse hat geschrieben:Eusi Mongobude hät ja chürzlich no en Tag der offenen Tür verahstaltet für tuusigi vo Gäst, obwohl dMitarbeiter protestiert händ, dass verantwortigslos säg. Bi so Idiote schaff ich.
:groel: wo schaffsch du?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

was hät s'einte mittem andere z'tue? isch doch egal, welles land, wänn d'spitäler, pflegepersonal und ärzt überforderet sind, chlöpfts überall. weisch wie geil, wänn mittem blinddarm chunsch und verrecke muesch, will niemerd luege chan.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

Mastler(P) hat geschrieben:
Vyse hat geschrieben:Eusi Mongobude hät ja chürzlich no en Tag der offenen Tür verahstaltet für tuusigi vo Gäst, obwohl dMitarbeiter protestiert händ, dass verantwortigslos säg. Bi so Idiote schaff ich.
das nimmt mi au wunder.
dis mami uf allne viere.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

usa hät sich in 1.5 tag verdopplet oder meh... https://www.arcgis.com/apps/opsdashboar ... 7b48e9ecf6" onclick="window.open(this.href);return false;

händs afa teschte.
dis mami uf allne viere.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Herr Rossi hat geschrieben:Lueg mal s Verhältnis vo de Influenzatote ah in italie.
gids da statistike / e quelle?
https://www.nzz.ch/meinung/coronavirus- ... ld.1545862

Ja, de Verglich isch us eim einzige Grund doof, das kei Impfstoff gid. Wemmer berücksichtigt dass es e Influenza Grippeimpfig gid und denn trotz dere Impfig so vil sterbed mues mer sich zwangsläufig frage warum sones Theater gmacht wird.
Bi absolut für rücksichtsvolls Verhalte, aber was im Moment abgaht isch jensits.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

Herr Rossi hat geschrieben:Bi absolut für rücksichtsvolls Verhalte, aber was im Moment abgaht isch jensits.
ich dänke, es wird ide medie echli überspitzt dargstellt, demit au dä letschti 'mich betrifft das nöd'-idiot es schnallt.
dis mami uf allne viere.
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

btw: interessant: https://www.nytimes.com/2020/03/18/worl ... a-aid.html" onclick="window.open(this.href);return false;
dis mami uf allne viere.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Gueti Entwicklig
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von resuscitation »

Herr Rossi hat geschrieben:Bi absolut für rücksichtsvolls Verhalte, aber was im Moment abgaht isch jensits.
ich dänke, es wird ide medie echli überspitzt dargstellt, demit au dä letschti 'mich betrifft das nöd'-idiot es schnallt.
Ich glaube, das isch nöd so.. wänn mr dä Ärzt zuelost, dänn erschiints mir no wiitus schlimmer, als es dargstellt wird.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Meine ältere Schwester kann oft knallhart sein aber vielleicht gebe ich ihr schon Recht: Es ist jetzt zu spät etwas zu machen, man soll einfach alle infizieren lassen und wer das überlebt der kann weitermachen wie bisher. Da werden vielleicht die 10% Schwächsten wegsterben, in der Schweiz rund 800 000 Leute. Aber ist das denn ein Problem bei fast 8 Milliarden Menschen? Sollte jeder, egal wie schwach, ein erzwungenes "Lebensrecht" haben? Auch egal was es kostet, kaputte Wirtschaft, eingeschüchterte "gesunde Leute" und so weiter... das sind grosse ethische Fragen.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 19 Mär 2020 09:33, insgesamt 1-mal geändert.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Mastler(P) hat geschrieben:
das nimmt mi au wunder.
Verständlich, dass ichs nöd uuseposaune, grad jetzt, wo e Wirtschftskriese sehr wahrschiinlich wird (nöd, dass mich chönnted uuseschmeisse, ohni mich, wür miini Abteilig undergah) aber dänn wiederum sind Idiote ja bekanntlich rächt unberächebar und ha suscht scho gnueg um dOhre. Jedefalls ischs im Kulturberiich und wie gseit, es rieeeese Prestige nach usse aber intern, tech. und organisatorisch total rückständig.
Ich hät no es anders Ahgebot gha, bevor ich ahgfange han, e grossie Ahwaltskanzlei. Wär lieber zu dänne Spastis, sind sicher organisierter als euse Verein.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Das mit der "Rückständigkeit" glaub ich sofort.

OK, das mit der Wirtschaft ist ja eigentlich nicht schlecht, die Natur ist jetzt am aufblühen und wir bemerken endlich einmal wie ernst es mit der Umwelt bereits steht. Vorher haben wir es offenbar kaum bemerkt und machten Tag für Tag mit unserem viel zu "belastenden" und "vermüllenden" Lebensstil munter weiter.

Was schlecht ist das ist einfach dass man jetzt wieder Sündenböcke sucht und das werden leider immer die Schwächsten sein. Dass heisst, sobald die Bilanz nicht mehr stimmt wird man noch asozialer als jemals zuvor und die ersten welche dann bluten werden sind die Leute die sowieso kaum was haben... am Ende stampfen die Stärkeren die Schwächeren endgültig platt.

Am Ende kann man sagen, einmal mehr eine "Umverteilung" von unten nach oben. Der Virus ist schon gerecht, nur leider wird der Mensch dann wieder alles ungerecht machen.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 19 Mär 2020 09:45, insgesamt 2-mal geändert.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

https://www.facebook.com/nothinghappene ... 671573128/" onclick="window.open(this.href);return false; :lol:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

Ribit hat geschrieben: Du bist einer der Wenigen mit denen man auch mal etwas wirklich gehaltvolles bereden kann, solche Leute trifft man eher selten an.
Ahhw, got a tender spot in my heart, for bastards, cripples and broken things....
Ussert ich bin ahpisst vom Schaffe, dänn isch nöd guet Chriesi ässe mit mier.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

XYBOT hat geschrieben:di ganz ziit dummi sprüch mache und jez wonner selber betroffe sind umejammere :groel:

ihr sind scho ignoranti besserwüsser :groel:
Willsch jez es Guetzli?
Ussserddäm jammered dLüüt gar nöd, sondern händ gfunde, söllsch kei Panik mache.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Vyse hat geschrieben:
Ribit hat geschrieben: Du bist einer der Wenigen mit denen man auch mal etwas wirklich gehaltvolles bereden kann, solche Leute trifft man eher selten an.
Ahhw, got a tender spot in my heart, for bastards, cripples and broken things....
Ussert ich bin ahpisst vom Schaffe, dänn isch nöd guet Chriesi ässe mit mier.
Der Natur ist es egal ob jemand reich oder ein "besserer, demütiger, nicht arroganter, lieberer und vieles mehr... Mensch" ist, das Einzige was sie beurteilt ist die Gesundheit. Hier sieht man dann auch ob jemand tatsächlich "pathologisch" ist oder ob lediglich die Gesellschaft jemanden (für sie) als "pathologisch" abgestempelt hat.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 19 Mär 2020 09:52, insgesamt 2-mal geändert.
Vyse
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von Vyse »

dNatur isch grausam. Punkt. Und ich halte nüüt vonere ständige Beruefig uuf dNatur, dass sie dieses oder jenes so oder anderscht macht. Alles was dNatur "macht", ändet schlussändlich im Liid.
Antworten