esch corona esch problem
Moderator: Avenger
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sogar meine Fiberleitung funzt jetzt 1A, es ist so als hätte ich es unbewusst vorgeahnt... also perfekt vorbereitet. Ich kann momentan wirklich nicht klagen, fast alles unter Dach und Fach, allerdings sind noch einige Möbelbestellungen ausstehend (aber die dauern sowieso des öfteren ewig).
Re: esch corona esch problem
ich glaub du bisch echt en glückspilz! alles gueti!
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
chinese hend us dem fiasko glehrt und essed ihri flädermüüs nur na nach mailänder art
de penis-fisch gits max. nur na 2x pro wuche
https://www.google.com/search?q=penis-f ... 80&bih=927" onclick="window.open(this.href);return false;

de penis-fisch gits max. nur na 2x pro wuche

sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
aber vom pimmel fisch hät no niemer aids oder covfefid becho, oder?
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
so vel ich weiss nid.
schaffe nur e chli am mim stand up comedy programm. jetzt hani zit.
schaffe nur e chli am mim stand up comedy programm. jetzt hani zit.
chunt guet!
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Da hat mal jemand gesagt "es wird nichts wildes gegessen": Höhö... weit entfernt von der Realität, der Mensch isst so gut wie alles auf dem Planeten.
Die Chinesen essen einfach nahezu wahllos alles Wilde was sie kriegen können, die Japaner sind hier viel selektiver und die Europäer... hier sind es vorwiegend Nischenmärkte wo man solche Ware kriegt, vorwiegend von Nahrungs-Enthusiasten gekauft. Mit einigen Ausnahmen z.B. Wildfisch, wobei hier der Anteil der Zuchtfische Jahr für Jahr am zunehmen ist da die Wildfischbestände stetig am sinken sind, das Befischen immer schwieriger. Das obwohl das Meer sogar noch ansteigt... seltsame Welt.
Die Chinesen essen einfach nahezu wahllos alles Wilde was sie kriegen können, die Japaner sind hier viel selektiver und die Europäer... hier sind es vorwiegend Nischenmärkte wo man solche Ware kriegt, vorwiegend von Nahrungs-Enthusiasten gekauft. Mit einigen Ausnahmen z.B. Wildfisch, wobei hier der Anteil der Zuchtfische Jahr für Jahr am zunehmen ist da die Wildfischbestände stetig am sinken sind, das Befischen immer schwieriger. Das obwohl das Meer sogar noch ansteigt... seltsame Welt.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 18 Mär 2020 18:39, insgesamt 2-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Tagesschau hed scho 5 Minute Verschpötig, eher ungwöhnlich... Dropt de Bundesrat the bomb
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja was ist den mit der Tagesschau los, liegt der Sprecher flach?
Wie schon gesagt, harmlos ist es nicht, weil noch keiner abschätzen kann wieviele tatsächlich erwischt wurden weil die Inkubationszeit teils enorm ist.
Wie schon gesagt, harmlos ist es nicht, weil noch keiner abschätzen kann wieviele tatsächlich erwischt wurden weil die Inkubationszeit teils enorm ist.
technischi problemHerr Rossi hat geschrieben:Tagesschau hed scho 5 Minute Verschpötig, eher ungwöhnlich... Dropt de Bundesrat the bomb

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Wieso, was impliziersch?thaeye hat geschrieben:technischi problemHerr Rossi hat geschrieben:Tagesschau hed scho 5 Minute Verschpötig, eher ungwöhnlich... Dropt de Bundesrat the bombdas wird en gueti ziiit.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Wär nid dr neu Bond um das Gange? Virus und co.? Wobi, isch ja nüt neus...turntablism hat geschrieben:Nöchst jahr echt en Corona Blockbuster im Cinema ?

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
tagesschau panne,zeromeier hat geschrieben:Wieso, was impliziersch?thaeye hat geschrieben:technischi problemHerr Rossi hat geschrieben:Tagesschau hed scho 5 Minute Verschpötig, eher ungwöhnlich... Dropt de Bundesrat the bombdas wird en gueti ziiit.

eifach chli bös und so. ich hoff mal oisi infrastruktur hebt die paar wuche

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
SBB: Nur noch halb soviele Kunden!
Apotheke: Doppelt soviele Kunden!
Supermärkte: Werden langsam abgebaut und lassen Kunden wie bei den Poststellen nur noch gegen Nummern rein damit nicht mehr als XY im Laden sind, alle Verkäufer hinter Plexiglas, krass...
Ich würde jetzt sagen: Hamsterkäufer hatten eine berechtigte Motivation.
Apotheke: Doppelt soviele Kunden!
Supermärkte: Werden langsam abgebaut und lassen Kunden wie bei den Poststellen nur noch gegen Nummern rein damit nicht mehr als XY im Laden sind, alle Verkäufer hinter Plexiglas, krass...
Ich würde jetzt sagen: Hamsterkäufer hatten eine berechtigte Motivation.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 18 Mär 2020 19:41, insgesamt 2-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Sollen sie jetzt draussen Schlange stehen? Du bist ja ein grösserer Misantroph als ich.
Wahrscheinlich muss man bald vor vielen Supermärkten draussen "Schlange stehen" mit 2 Meter Abstand, bis man seine Hörnli und Mehlbeutel mit Popopier noch kriegt! Zustände wie damals bei den Weltkriegen wo es "Lebensmittelmarken" gab.
Gut, mir egal... ich nutze ja Onlineshopping, bis dann irgendwann auch die Post zusammenbricht. Aber bis dahin habe ich soviele Vorräte dass ich 3 Monate nichts mehr einkaufen müsste.
Wahrscheinlich muss man bald vor vielen Supermärkten draussen "Schlange stehen" mit 2 Meter Abstand, bis man seine Hörnli und Mehlbeutel mit Popopier noch kriegt! Zustände wie damals bei den Weltkriegen wo es "Lebensmittelmarken" gab.
Gut, mir egal... ich nutze ja Onlineshopping, bis dann irgendwann auch die Post zusammenbricht. Aber bis dahin habe ich soviele Vorräte dass ich 3 Monate nichts mehr einkaufen müsste.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Erst hatte es geheissen, man gebe der Wirtschaft 10 Milliarden, nun sind wir bei 100 Milliarden angelangt, das ist eine unglaubliche Summe. Wobei die Schweiz da immer noch weniger verschuldet wäre als z.B. die USA.
Dennoch, müsste man woanders nur schon 1 Millarde im Jahr lockermachen, dann ist es kaum zu schaffen, bei 20 Milliarden hört gar jeder Spass auf. Sobald es aber dann... die heilige Kuh... trifft dann ist jede Summe zu jeder Zeit OK.
Gut, in vielen Ländern hatte der Staat sich dermassen verschuldet dass er komplett Konkurs ging. Danach gab es Staatsbankrot und man hatte das ganze System auf 0 gesetzt. Hört sich absurd oder surreal an für ein Schweizer aber genau so war es in vielen Ländern gelaufen, teils sogar mehrfach. Die Wirtschaft kam jedenfalls immer irgendwie mit einigen Beulen davon, der Staat jedoch hat sich am Ende geopfert, immer und immer wieder. Und der einzelne Bürger... also der war schon immer nahezu bedeutunglos. Der muss einfach sehen wo er bleibt und irgendwie in diesem ganzen Bilanzkrieg überleben.
Dennoch, müsste man woanders nur schon 1 Millarde im Jahr lockermachen, dann ist es kaum zu schaffen, bei 20 Milliarden hört gar jeder Spass auf. Sobald es aber dann... die heilige Kuh... trifft dann ist jede Summe zu jeder Zeit OK.
Gut, in vielen Ländern hatte der Staat sich dermassen verschuldet dass er komplett Konkurs ging. Danach gab es Staatsbankrot und man hatte das ganze System auf 0 gesetzt. Hört sich absurd oder surreal an für ein Schweizer aber genau so war es in vielen Ländern gelaufen, teils sogar mehrfach. Die Wirtschaft kam jedenfalls immer irgendwie mit einigen Beulen davon, der Staat jedoch hat sich am Ende geopfert, immer und immer wieder. Und der einzelne Bürger... also der war schon immer nahezu bedeutunglos. Der muss einfach sehen wo er bleibt und irgendwie in diesem ganzen Bilanzkrieg überleben.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 18 Mär 2020 19:53, insgesamt 1-mal geändert.
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
475 toti a eim tag in italie isch au nid grad lustig.
es isch halt würkli nid normal was abgaht. d'welt staht still und das dütet leider druf hi das sie eus nid mal asatzwiis säged um was es überhaupt gaht.
schön wärs wenn ich mich tüsche.
was natürli au nid guet isch: z'vell italos sind immer no unterwegs obwohl polizei patroulliert. politiker drohe mit no strengere massnahme (auso mir chund da nur no militär i sinn wo di chneblet wenn usegasch). schöni ussichte. lauft ja i jedem land glich ab. italie isch eifach mit auem 2 Woche vorus in europa.
was no vell tragischer isch: de virus verschwindet ja nid eifach au we mir dihei blibed. bis es gägemittel gfunde isch cha das theater jederzit wieder vo vore afah.
bi dem terror wärde bald au psychiatrie am aschlag si.
aus uf chinese schiebe bringt da natürli nüt obwohls idiote sind.
imo sind de todesstoss für d'welt d'erfindig vom internet und handy gsi. klar scho vorher isches i die verchehrt richtig gange. da hets eifach namal extrem beschlünigt.
entweder passiert jetzt es wunder (dh. d'bosse chegget es isch fertig uf dem wäg, ebe wär es wunder) oder corona wird sich bald emol wiederhole i weler form au immer. mues ja nid immer de batman-chines si. wenn da z'vell drüber nah denksch chasch nur ide klappse lande.
es isch halt würkli nid normal was abgaht. d'welt staht still und das dütet leider druf hi das sie eus nid mal asatzwiis säged um was es überhaupt gaht.
schön wärs wenn ich mich tüsche.
was natürli au nid guet isch: z'vell italos sind immer no unterwegs obwohl polizei patroulliert. politiker drohe mit no strengere massnahme (auso mir chund da nur no militär i sinn wo di chneblet wenn usegasch). schöni ussichte. lauft ja i jedem land glich ab. italie isch eifach mit auem 2 Woche vorus in europa.
was no vell tragischer isch: de virus verschwindet ja nid eifach au we mir dihei blibed. bis es gägemittel gfunde isch cha das theater jederzit wieder vo vore afah.
bi dem terror wärde bald au psychiatrie am aschlag si.
aus uf chinese schiebe bringt da natürli nüt obwohls idiote sind.
imo sind de todesstoss für d'welt d'erfindig vom internet und handy gsi. klar scho vorher isches i die verchehrt richtig gange. da hets eifach namal extrem beschlünigt.
entweder passiert jetzt es wunder (dh. d'bosse chegget es isch fertig uf dem wäg, ebe wär es wunder) oder corona wird sich bald emol wiederhole i weler form au immer. mues ja nid immer de batman-chines si. wenn da z'vell drüber nah denksch chasch nur ide klappse lande.

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund. Hend er guet gmacht, d Helfti vondw Lüt sind zum Glück no normal, e grosse Dank a diejenige!
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
das isch bs.Herr Rossi hat geschrieben:Dank de hysterische Medie hemmer hysterischi Lüt und dank dene hysterische Lüt hemmer itz die lächerliche Bestimmige vom Bund. Hend er guet gmacht, d Helfti vondw Lüt sind zum Glück no normal, e grosse Dank a diejenige!
meinsch die hälfti wo no so sautumm usegad jetzt? wers jetzt nanig checkd hed, heds nöd besser verdient als a dem dräck zverrecke. Ja Du bisch nöd Risiko-Gruppe (nimmi a) aber evtl. nimmt dir en Corona-Typ de Platz uf de Intensiv weg während dem Du grad en andere Notfall hesch.
de bag typ hüt hed jedefalls nöd so tönt, wiener wür wele wiiteri Restriktione iführe ide CH, allerdings sind d'Lüüt zblöd zums sälber checke, vorallem die Alte, das sind glaub die tümmschte, die Alte und de Junge, geili Kombo. Alles Idiote.
mim chef z.b sis mami haet chrebs und wird nöd grad operiert weg de notfäll, er isch jetzt grad usgfalle i dere ziit, eifach mal so. da gat halt scho was ab.
ich waer so hässig uf de bund falls mini mueter wür verrecke willer nöd anebringt en aständigi versorgig sicherzstelle.
ich waer so hässig uf de bund falls mini mueter wür verrecke willer nöd anebringt en aständigi versorgig sicherzstelle.
Zuletzt geändert von thaeye am 18 Mär 2020 21:46, insgesamt 1-mal geändert.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
neinei, nur panikmachi. OMG. wie chamer so fucking churzsichtig sii. und sini Argumentation wird wieder si "ja, wenn stirbsch, stirbsch halt, mini Istellig zum Tod isch guet" lol.thaeye hat geschrieben:mim chef z.b sis mami haet chrebs und söt jetzt grad en op ha und wird nöd grad operiert, er isch jetzt grad usgfalle i dere ziit, eifach mal so. da gat scho was ab rossi.
macht grad hässig.
leider sind dwohlstandsidiote eifach zblöd i dere Gägend. Dütsche genau glich.