chasch am sunntig i de chille (ah sorry jetzt ja nüme)zeromeier hat geschrieben:Ich glaub

Moderator: Avenger
chasch am sunntig i de chille (ah sorry jetzt ja nüme)zeromeier hat geschrieben:Ich glaub
Ja scho, aber wahrschinlich nur wenn Usgangssperri verfüegt wird.thaeye hat geschrieben:meinsch gits schlegi?Herr Rossi hat geschrieben:Ich freu mich scho uf de verfrüeti 1. Mai
da bini nöd sicher, aber ebe.zeromeier hat geschrieben:Ich glaub de Bund sälber hed no kei Ahnig wenns was wennd mache,
Ich gang jedefalls namal go poschte hüt, in Freiheit.thaeye hat geschrieben:da bini nöd sicher, aber ebe.zeromeier hat geschrieben:Ich glaub de Bund sälber hed no kei Ahnig wenns was wennd mache,
zeromeier hat geschrieben:Ich gang jedefalls namal go poschte hüt, in Freiheit.thaeye hat geschrieben:da bini nöd sicher, aber ebe.zeromeier hat geschrieben:Ich glaub de Bund sälber hed no kei Ahnig wenns was wennd mache,
Da bin ich also scho no froh.. Euse Hund het gar kei freud, wänn er sich nüm chünt ustobe.. aber isch jetzt au nöd so, das mir i Gruppe gönd go laufe.. ganz im Gegeteil.. ich bin eigentlich ganz dankbar, bin ich mit ihre allei unterwegs.. und falls mr doch mal öpper gsehnd, dänn lömmer guet AbstandHerr Rossi hat geschrieben: Was i no praktisch finde isch, dass Hundehalter vo de Usgangssperri usgnoh sind![]()
Gas mer au so. D Trail Gruppe etc isch gschtriche, ha aber selber Walkie Talkies und gnueg Batterieresuscitation hat geschrieben:Da bin ich also scho no froh.. Euse Hund het gar kei freud, wänn er sich nüm chünt ustobe.. aber isch jetzt au nöd so, das mir i Gruppe gönd go laufe.. ganz im Gegeteil.. ich bin eigentlich ganz dankbar, bin ich mit ihre allei unterwegs.. und falls mr doch mal öpper gsehnd, dänn lömmer guet AbstandHerr Rossi hat geschrieben: Was i no praktisch finde isch, dass Hundehalter vo de Usgangssperri usgnoh sind![]()
So han ich au grad no d'Möglichkeit, mit ihre ungstört z'trainiere.. vor allem jetzt, wo mr im Verein kei Training händ
Herr Rossi hat geschrieben:
Wäg 20 Tote wird das aber wohl eher nid passiere
Geschter ä wunderschöni Fährte gmacht.. BH1.. 150 Schritt mit 90° Winkel.. grandioses Wetter gsiHerr Rossi hat geschrieben:Gas mer au so. D Trail Gruppe etc isch gschtriche, ha aber selber Walkie Talkies und gnueg Batterie
korrigiertthaeye hat geschrieben:er isch de anal ysator
Ja, ghits einä. Er heisst Ribitschthaeye hat geschrieben:und ja ich weiss dases eigentli analyst heisst, wenns da drin nah en klugscheisser git.
korrigiertthaeye hat geschrieben:und ja ich weiss dases eigentli anal yst heisst, wenns da drin nah en klugscheisser git.
Daten analysiertRibit hat geschrieben:Ich habe ja genug Daten analysiert, das Allermeiste interessiert den Leuten sowieso einen feuchten Kehricht.
Ribit hat geschrieben:Ich habe eine Meinung zum Thema, das Allermeiste interessiert die Leute sowieso einen feuchten Kehricht.
Du bist einer der Wenigen mit denen man auch mal etwas wirklich gehaltvolles bereden kann, solche Leute trifft man eher selten an. Das heisst nicht dass "einfach gestrickte" Leute nicht eine Legitimität hätten, nur ist man da als Person die da einfach nicht reinpasst wie das fünfte Rad am Wagen oder zuviel Salz im viel zu kleinen Suppentopf. Entweder wird dann deine Präsenz oder Zutun als überlastend, überfordernd oder schlicht und ergreifend als uninteressanten und nicht relevanten Müll abgestempelt. Entweder weil diese Perspektive kein bischen zugänglich, damit nicht verdaulich ist oder aber weil es sich ausserhalb einer Norm, einer sogennanten Normalität bewegt. Eine Normalität wo man sich darin sicher und geborgen fühlt, strukturell gebunden und vertraut. Also heftet man sich dann auch mit aller Macht daran, alles und jedes was daran rüttelt wird dann ziemlich schnell als bedrohlich wahrgenommen. Nicht etwa ein "normaler" Krebs der bereits Millionen Leute tötete, wenn nicht Milliarden, aber sowas wie ein Virus der urplötzlich auftaucht und einige Tausend Menschen postwendend aus den Schuhen haut. Das können die Menschen dann nicht mehr in die Normalitätsschublade stecken und es wird als enorm bedrohlich wahrgenommen. Dasselbe gilt auch für Menschen die zu sehr davon abweichen, von dem was bekannt, angemessen und als erwünscht angesehen wird.Vyse hat geschrieben:Wie häsch analysiert? Chasch mier dMethode uufzeige oder isch meh so intuitiv?
hey abre man sagt doch das "salz in der suppe". wie erklärst du dir dasRibit hat geschrieben:[ zuviel Salz im viel zu kleinen Suppentopf.
Recht zwöidütig, aber du meinsch die inhaltlich Belanglosigkeit vo dine Biträg gäll?Ribit hat geschrieben:Zweites Beispiel wo man einfach eine gewisse Begrenztheit erkennt:
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste