möglichwiiiis aber dich chli mit capslock nerve isch scho was wert i de hütige ziiitHerr Rossi hat geschrieben:Und? Meinsch din Caps Lock Dünnpfiff nimmt irgendöper ernscht?
esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Go schaffe so langs gaht. Jedefall chani ab und zue paar späm mails lösche im gschäft. Susch hani e 5tb hdd mit film und e huufe games. Figge und fresse. Mal eis go fische. Widermal de roland sp808 in betrieb näh. Es cabinet fertig baschtle... und is forum luege

Home office isch ebbe no vernünftig. Mini Bude isch generell und tech. so rückständig, dass Homeoffice gar nöd richtig möglich isch. Nach uuse häts aber es rieeese Prestige aber intern ischs en totale Bruch. Chli e Falle gsi, i die ich mit däre Ahstellig innegloffe bin.zeromeier hat geschrieben:Lol. Ich au no morn, home office. Da mir (sehr) glii all Läde werded müsse dicht mache, wohl eher gar nüm, kei Umsatz, kei Arbet.Vyse hat geschrieben:Schaffe, was suscht?
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
meistens waends halt nöd zahle für die paar windows lizenze
aber ebe capo im ferrari.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Was schaffed ihr im büro? Ernschthaft, wenn alles zue isch, gids doch nüd meh zschaffe.
ich muen d studios zuemache wege de verfüegige online wo jetzt itrüllet us dütschland, schwiz und österrich, alles aktualisiere websiite, notfallstab kommunikation und so.zeromeier hat geschrieben:Was schaffed ihr im büro? Ernschthaft, wenn alles zue isch, gids doch nüd meh zschaffe.
eigentlich chöntets id chappe schisse, aber naja. gat eh villes de bachab, probier nah chli was z mache.
den nah luege das s cash überall nöd ganz verbrötlet wird via adwords etc momentan.
Zuletzt geändert von thaeye am 15 Mär 2020 21:49, insgesamt 1-mal geändert.
Büro, ja. Hoffe, es git mal nüüt zschaffe, lol. Ha leider Presänzpflicht, heisst, öpper vo 3 im Team muen umme si, aber falls eh niemert chämt, wür sich au das erübrige. Muen erst am Di. mal luege, was so dLag wird si.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Wieso muss öper ume sii? Alles wird zue sii lol
Ich betreue gwüssi System, wo au öffentlich, übers Internet verfüegbar sind, anderi nur intern usw. wänn eis vo dänne halt irgendwelchi Mackene hätt, müessti druff reagiere. Wie au immer, git sicher e „Lagebesprächig“ Morn oder am Di., was sinnvoll isch, dä Leiter isch immerhin eine, mit däm sich ahständig rede laht.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Fair, denn isch klar. Btw, so gseds us ines paar Täg:
https://www.welt.de/politik/ausland/art ... kdown.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.welt.de/politik/ausland/art ... kdown.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ich weiss au nöd wieso füres paar es so schwierig isch rasch über d grenze zluege, aber ebe, han bekannti in siena.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Es isch 100% so i 1-2 täg, wer gsed das nöd/nanig?thaeye hat geschrieben:ich weiss au nöd wieso füres paar es so schwierig isch rasch über d grenze zluege, aber ebe, han bekannti in siena.
es chunt niemert is spital und hey isch en gripp. leset ihr eigentlich de schrott da ine au?zeromeier hat geschrieben:Es isch 100% so i 1-2 täg, wer gsed das nöd/nanig?thaeye hat geschrieben:ich weiss au nöd wieso füres paar es so schwierig isch rasch über d grenze zluege, aber ebe, han bekannti in siena.
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
https://www.merkur.de/bayern/coronaviru ... 99530.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- zeromeier
- TRADINGPOINTS:
-
970
Bs überlies ich.thaeye hat geschrieben:es chunt niemert is spital und hey isch en gripp. leset ihr eigentlich de schrott da ine au?zeromeier hat geschrieben:Es isch 100% so i 1-2 täg, wer gsed das nöd/nanig?thaeye hat geschrieben:ich weiss au nöd wieso füres paar es so schwierig isch rasch über d grenze zluege, aber ebe, han bekannti in siena.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Corona schlägt nun richtig zu, Mutter Natur sieht rot!
https://www.welt.de/vermischtes/article ... itung.html" onclick="window.open(this.href);return false;
https://www.welt.de/vermischtes/article ... itung.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
was posted er so vill? händ er eu carantäniert? ich schaff ab morn wieder. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

ja bim blick chasch jetzt chli clickssammle, ich wür blibe , die machet jetzt meh cash, wobii werbig wird au zämäbrecheMastler(P) hat geschrieben:was posted er so vill? händ er eu carantäniert? ich schaff ab morn wieder.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das Brisante ist nunmal auch, es kann endlos viele Vektoren geben aber nur ein Bruchteil der Vektoren erkranken daran, somit werden sie auch nicht getestet aber könnten überall "herumgeistern". Deswegen haben sie ja auch sämtliche Schulen geschlossen weil sie sich der unheimlichen Zerstörungskraft bewusst waren. Jetzt haben sie plötzlich bemerkt was für brutale Waffen die Natur noch im Ärmel hätte, wäre sie auch nur ein bischen im Zorn rot angelaufen vor lauter zerstörter Ressourcen. Sie könnte wahrscheinlich effektiver und schneller etwas auslöschen als ein weltweiter Atomkrieg, je nach Grad des Wutanfalls.
Man dachte, man kriegt das Malariaproblem mit Gentechmücken in den Griff, und es sei das grösste aller Probleme... nunja... da gibts noch ganz anderes was die Natur könnte wäre sie echt gnadenlos. Im schlimmsten Fall könnte sie auch einen so gewaltigen Meteoriten auf die Erde werfen dass danach alles nur noch Staub ist... das würde in Sekunden mehr zerstören als alle Atombomben die wir jemals zünden könnten. Es ist also wichtig endlich mehr Respekt vor den Kräften der Natur zu zeigen und sie würdevoll zu behandeln.
Man dachte, man kriegt das Malariaproblem mit Gentechmücken in den Griff, und es sei das grösste aller Probleme... nunja... da gibts noch ganz anderes was die Natur könnte wäre sie echt gnadenlos. Im schlimmsten Fall könnte sie auch einen so gewaltigen Meteoriten auf die Erde werfen dass danach alles nur noch Staub ist... das würde in Sekunden mehr zerstören als alle Atombomben die wir jemals zünden könnten. Es ist also wichtig endlich mehr Respekt vor den Kräften der Natur zu zeigen und sie würdevoll zu behandeln.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar, Statistik ist auch nur Mathermatik eines Mittel- oder irgend eines anderen Wertes. Aber wenn die Natur es will dann kann plötzlich etwas passieren was von keiner Statistik jemals erfasst wurde oder erfasst werden kann, von daher sollte man mit zuviel Statistik vorsichtig sein und es immer sehr relativ sehen.
- XYBOT
- c'est mamifigg
- TRADINGPOINTS:
-
2190
de eigentlich grund isch ja wils kei iphones meh hend

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Gay Phones... Fucka! I hoffe dr Digitec hett no offe am Friti! Muess doch mis Dooom go holä! Btw. bi grad am schaffe. Gloub bi üs muesme no schafe weme tot isch...

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- XYBOT
- c'est mamifigg
- TRADINGPOINTS:
-
2190
https://www.digitec.ch/de/page/verzoege ... irus-15469" onclick="window.open(this.href);return false;
au si sind am kämpfe
aber ebe me chönt doch mal für es paar wuche uf unnötigs züüg verzichte
au si sind am kämpfe

aber ebe me chönt doch mal für es paar wuche uf unnötigs züüg verzichte
ich gang nachher hindere und fang ah schaffe. dänn luegi, ob irgendöpper wott, dassi is büro fahre. gseht aber nöd so us. zum schffe hani immer gueg, es backlog vo ca. 100 tag..
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Guete aktiepriisfeeshlee hat geschrieben:ich gang nachher hindere und fang ah schaffe. dänn luegi, ob irgendöpper wott, dassi is büro fahre. gseht aber nöd so us. zum schffe hani immer gueg, es backlog vo ca. 100 tag..