Immer no?turntablism hat geschrieben:Wo lebsch denn du ?
Ich han immer volli gstell im coop und migros wo i poschte. Defür hets ziemlich wenig lüüt.
Tip top !

Moderator: Avenger
Immer no?turntablism hat geschrieben:Wo lebsch denn du ?
Ich han immer volli gstell im coop und migros wo i poschte. Defür hets ziemlich wenig lüüt.
Tip top !
Danke für dini HilfXYBOT hat geschrieben:ich han eu nume wele helfe dases eu nöd verwütscht und was isch de dank? dumi sprüch und ignoranz
Hesch en Test gmacht? Falls nid würd ich mich a dinere Stell in Quarantäne begäh. Abschott, sofort! Isch ziemlich verantwortigslos no Kontakt zha mit irgend eme andere Läbewäse!!!Vyse hat geschrieben:Ich mach mier meh um dRisikogruppe Sorge, wänns mich verwütscht, chönnt ich ja blöderwiis öpper ahstecke, wo zu däre Gruppe ghört, bevor ichs überhaupt merke. (Zuedäm würed mich eifach dUmtrieb ahschiesse, kei Ahnig, sich irgendwo mälde, irgend en Test go mache lah, Kilometewiit Alltagsgägeständ go sueche, will iher Mongos alles uufkauft händ usw. also ob ich nöd scho gnueg um dOhre hät).XYBOT hat geschrieben:ich han eu nume wele helfe dases eu nöd verwütscht und was isch de dank? dumi sprüch und ignoranz
bro, gitt huslieferdienst. mir händ da kei kommunismus.zeromeier hat geschrieben:Ihr chömed no ufd Wält, wener in lange Schlange vorm Lade döfed astah
thaeye hat geschrieben:s internet haet hüt scho gwagglet. de trump mal uf de backbone ghaue.
ich mein wie wiit simmer fängs technologisch i dem land? wie söllemer in zukunft so bestah? aber ebe, frage über frage...Im Notfall könnte Netflix abgeschaltet werden
Ha scho gwüsst dass vil Lüt s Hirni nid oft bruched, aber dass si sich wie Arschlöcher verhaltet isch wirklich schad. Bi gspannt obs da au so vil Mongos het, ga itz id Migrosagestuffer hat geschrieben:Hätte nie tänkt das mir ide Schwiiz das mal erläbed… Krass
agestuffer
Ab heute kontaktlose Lieferung
Lieber Kunde,
als Reaktion auf die jüngsten Entwicklungen im Zusammenhang mit dem Coronavirus bieten wir ab jetzt die kontaktlose Lieferung für Bestellungen an, die vorab online bezahlt wurden. Sofern Du diesen Service nutzen möchtest, wähle einfach eine unserer Online-Bezahlmethoden aus. Der Lieferfahrer wird bei Dir klingeln und Deine Lieferung vor Deiner Haustür abstellen.
Wir freuen uns darauf, Dir weiterhin einen reibungslosen Service anzubieten.
Viele Grüße,
Takeaway.com
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 4 Gäste