esch corona esch problem
Moderator: Avenger
Re: esch corona esch problem
bunkerti teigware holet au nur die wo sich bisher halt nur mit guete ziiiite beschäftigt haend. normal das die jetzt duretrüllet, die gschiide haend scho lang wasser, batterie und cherze und füür für 1-2 Wuche.
d städtler sind halt nah dümmer und verwöhnter.
natürli isch d masse in panik nah dämlicher als sust.
d städtler sind halt nah dümmer und verwöhnter.
natürli isch d masse in panik nah dämlicher als sust.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Wenigstens no öper mit Hirn da innVyse hat geschrieben:Mich beunruhigt eher dFragilität vom zivilisierte Verhalte vo dä Mängi als dä Virus. Es isch no gar nüüt würkli passiert und dLüüt verhaltet sich scho wie Arschlöcher. DAS isch beunruhigend, nöd dä Virus sälber.
Und? Wäg däm ischs trotzdem en Epidemie, eifach kei Pest-Epidemie sondern en Infuenzia-Epidemie.thaeye hat geschrieben:isch ja nur en influenzia :typej:Vyse hat geschrieben:Was lauft dänn? En Epidemie chann Monate duure, es Jahr und länger. Häsch sGfühl paar Kilo bunkerti Teigware bringed da was?
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
Italie het usgangs-verbot, jeglichi soziale kontakt sind verbotte. nur na schaffe und ichaufe.
direkti awiisig vor regierig.
jedes land wird milliarde wenn nid billione verlüst ifahre.
sport, kulturverastaltige wärde no wältwiit abgsetzt wärde. bzw. ohni publikum stattfinde.
champions league und euro stöhnd chance guet das sie gstriche wärde. (mol überlege für was für milliardebeträg mir allei hie rede, isch en industrie).
fazit:
all das wäg ere influenzia? vilicht mal hirni ischalte und überlege öb sie im dumme volk nid die ganz wahrheit säge? wel mer üs sust wäg eme pack pasta im lade umbringe.
de mensch verzichtet uf billione eifach wäg ere grippe?
vogel- schweinegrippe hends nid mal 10% vo dem theater gmacht.
übrigens au vo de chinese cho wels ja müend flädermüüs und JEDE fucking "fisch" esse wo usem meer chunnt.
in italie läbed de übrigens en million chinese.
direkti awiisig vor regierig.
jedes land wird milliarde wenn nid billione verlüst ifahre.
sport, kulturverastaltige wärde no wältwiit abgsetzt wärde. bzw. ohni publikum stattfinde.
champions league und euro stöhnd chance guet das sie gstriche wärde. (mol überlege für was für milliardebeträg mir allei hie rede, isch en industrie).
fazit:
all das wäg ere influenzia? vilicht mal hirni ischalte und überlege öb sie im dumme volk nid die ganz wahrheit säge? wel mer üs sust wäg eme pack pasta im lade umbringe.
de mensch verzichtet uf billione eifach wäg ere grippe?

vogel- schweinegrippe hends nid mal 10% vo dem theater gmacht.
übrigens au vo de chinese cho wels ja müend flädermüüs und JEDE fucking "fisch" esse wo usem meer chunnt.
in italie läbed de übrigens en million chinese.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
ihr in italie sind halt au chli selber schuld, oies land hinedure de chinese verchaufe, vill illegali fabrike in italie gfüllt mit chinese. haetet scho lang us de EU use muesse, jetzt wirds ganz härt.
Was Zwieble seiht! Plus, i mier chömmed grad so Verschwörigsgedanke uuf, ob das nöd au chli en Test isch, wie e globali Bevölkerig sich stüüre laht. Es isch eigentli krass, wie eifach, dass es sich uusstellt.
Und Apropos dä Chinese. Jedi verdammti Kultur hät Inhält, wo lang überhollt sind und nümm praktiziert werde söttet, es werdet ja au nümm in Südamerika Mänsche gopfered, zum sicher gah, dass dWält nöd plötzlich undergaht. Zudäm hät dä scheiss Aberglaube vo dä Chinese absolut nüüt meh innere uufklärte Wält z sueche, nämli dass irgend es Pülverli us däm oder eme andere Tier eim es stiifs Schnäbi git. Vollmongos, me verstaht, dass mä mängisch sälber extrem Müeh hät, sich zur Mänschheit zälle zmüesse.
Und Apropos dä Chinese. Jedi verdammti Kultur hät Inhält, wo lang überhollt sind und nümm praktiziert werde söttet, es werdet ja au nümm in Südamerika Mänsche gopfered, zum sicher gah, dass dWält nöd plötzlich undergaht. Zudäm hät dä scheiss Aberglaube vo dä Chinese absolut nüüt meh innere uufklärte Wält z sueche, nämli dass irgend es Pülverli us däm oder eme andere Tier eim es stiifs Schnäbi git. Vollmongos, me verstaht, dass mä mängisch sälber extrem Müeh hät, sich zur Mänschheit zälle zmüesse.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
he eifach coollll blibe, s tessin wird brenne, aber locker vom hocker. d grenze chönt ja eh nömm zuegmacht werde (isch sankrosankt), wieso haemmer überhaupt grenze (8ung sarkasmus)? de dümmst fehler gsi.Herr Rossi hat geschrieben:Wenigstens no öper mit Hirn da innVyse hat geschrieben:Mich beunruhigt eher dFragilität vom zivilisierte Verhalte vo dä Mängi als dä Virus. Es isch no gar nüüt würkli passiert und dLüüt verhaltet sich scho wie Arschlöcher. DAS isch beunruhigend, nöd dä Virus sälber.
Und? Wäg däm ischs trotzdem en Epidemie, eifach kei Pest-Epidemie sondern en Infuenzia-Epidemie.thaeye hat geschrieben:isch ja nur en influenzia :typej:Vyse hat geschrieben:Was lauft dänn? En Epidemie chann Monate duure, es Jahr und länger. Häsch sGfühl paar Kilo bunkerti Teigware bringed da was?
haetemers vo afang gmacht, wäremer jetzt chli besser dra, jetzt gats richtig ab da im land bald! gsundheitssystem am aschlag. wo blibt eigentlich de bsuech im tessin vom bundesrat?
dütschland blockiert schutzmaske lieferige id schwiiiz, das machets bestimmt eifach so, alles easy. gwüssi lüüt sötet hirni nöd is muul neh. den das haends abgeh.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Ich han food und Wasser für sicher ein monet und 2 gas fläsche für de grill. Mal luege was no so passiert nächschtens. Im Büro simer agwiese, de laptop immer hei zneh am abig, just in case.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
chinese wartet nur druuf bis bi eus alles zämebricht und alli firmene churz vor em bankrott sind ... und de chaufeds alles uuf... weltherrschaft!
ich glaub d chinese haend jetzt grad ganz anderi problem. bis d produktionschettene wieder laufet, wird d wirtschaft brutalst uf de sack überchoh. nix meh mit 10% wachstum pro JahrMaster(G) hat geschrieben:chinese wartet nur druuf bis bi eus alle zämebricht und alli firmene churz vor em bankrott sind ... und de chaufeds alles uuf... weltherrschaft!

aber globalisierig isch ja super! vielleicht dämmerts jetzt es paar endlich au mal chli wohi mir so mit europa stüüret.
lol, schön wärs:thaeye hat geschrieben: aber globalisierig isch ja super! vielleicht dämmerts jetzt es paar endlich au mal chli wohi mir so mit europa stüüret.
I'll fucking do it again.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mit was schribsch du da im Forum?thaeye hat geschrieben:ich glaub d chinese haend jetzt grad ganz anderi problem. bis d produktionschettene wieder laufet, wird d wirtschaft brutalst uf de sack überchoh. nix meh mit 10% wachstum pro JahrMaster(G) hat geschrieben:chinese wartet nur druuf bis bi eus alle zämebricht und alli firmene churz vor em bankrott sind ... und de chaufeds alles uuf... weltherrschaft!mir sind ganz selber schuld, in italie gits x fabrike mit chinesische mitarbeiter, d hälfti vo italie ghört bereits de chinese (gang mal uf rimini). s problem haend mir ois selber ibrockt mit oisere unbegrenzte globalisierig und wertschöpfigschettene wo mir eifach schnell is usland abgeh haend, um na es paar batzeli meh z verdiene (billligeri produktion).
aber globalisierig isch ja super! vielleicht dämmerts jetzt es paar endlich au mal chli wohi mir so mit europa stüüret.
mit dinere mueterHerr Rossi hat geschrieben:Mit was schribsch du da im Forum?thaeye hat geschrieben:ich glaub d chinese haend jetzt grad ganz anderi problem. bis d produktionschettene wieder laufet, wird d wirtschaft brutalst uf de sack überchoh. nix meh mit 10% wachstum pro JahrMaster(G) hat geschrieben:chinese wartet nur druuf bis bi eus alle zämebricht und alli firmene churz vor em bankrott sind ... und de chaufeds alles uuf... weltherrschaft!mir sind ganz selber schuld, in italie gits x fabrike mit chinesische mitarbeiter, d hälfti vo italie ghört bereits de chinese (gang mal uf rimini). s problem haend mir ois selber ibrockt mit oisere unbegrenzte globalisierig und wertschöpfigschettene wo mir eifach schnell is usland abgeh haend, um na es paar batzeli meh z verdiene (billligeri produktion).

du bisch en ultimativ schlechte troll imfall.Vyse hat geschrieben:lol, schön wärs:thaeye hat geschrieben: aber globalisierig isch ja super! vielleicht dämmerts jetzt es paar endlich au mal chli wohi mir so mit europa stüüret.
I'll fucking do it again.
Isch kein Trollpost gsi, eher e Bestätigung vo diine Uussag.
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
wär no interessant z'wüsse wie mich so füehlt, wäg eme stiife schnäbi die katastrophe ufem gwüsse z'ha. bi zwar sicher ischne egal und sie frässed grad flädermuus-suppe.Vyse hat geschrieben:nämli dass irgend es Pülverli us däm oder eme andere Tier eim es stiifs Schnäbi git. Vollmongos, me verstaht, dass mä mängisch sälber extrem Müeh hät, sich zur Mänschheit zälle zmüesse.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Oni Globalisierig zahlsch wahrschinlich öpe d dopplete für din PC Oder dis Smartphone. Aber easy, brüel witerthaeye hat geschrieben:mit dinere mueterHerr Rossi hat geschrieben:Mit was schribsch du da im Forum?thaeye hat geschrieben:ich glaub d chinese haend jetzt grad ganz anderi problem. bis d produktionschettene wieder laufet, wird d wirtschaft brutalst uf de sack überchoh. nix meh mit 10% wachstum pro JahrMaster(G) hat geschrieben:chinese wartet nur druuf bis bi eus alle zämebricht und alli firmene churz vor em bankrott sind ... und de chaufeds alles uuf... weltherrschaft!mir sind ganz selber schuld, in italie gits x fabrike mit chinesische mitarbeiter, d hälfti vo italie ghört bereits de chinese (gang mal uf rimini). s problem haend mir ois selber ibrockt mit oisere unbegrenzte globalisierig und wertschöpfigschettene wo mir eifach schnell is usland abgeh haend, um na es paar batzeli meh z verdiene (billligeri produktion).
aber globalisierig isch ja super! vielleicht dämmerts jetzt es paar endlich au mal chli wohi mir so mit europa stüüret.gnau das kritisier ich ja, tubl.
wür ich mache wenn defür widr arbetsstelle da gschaffe werdet, aber ebe, die ziite sind verbiii dank llüüüt wie dir: OFFENI GRENZE; MIR SIND ALLES EIS! GLOBAL Über alles! ONE WORLD! ONE HUMAN! TOD DEN NATIONEN! OPEN BORDERS für KAPITAL UND MENSCH!Herr Rossi hat geschrieben:Oni Globalisierig zahlsch wahrschinlich öpe d dopplete für din PC Oder dis Smartphone. Aber easy, brüel witerthaeye hat geschrieben:mit dinere mueterHerr Rossi hat geschrieben:Mit was schribsch du da im Forum?thaeye hat geschrieben:ich glaub d chinese haend jetzt grad ganz anderi problem. bis d produktionschettene wieder laufet, wird d wirtschaft brutalst uf de sack überchoh. nix meh mit 10% wachstum pro JahrMaster(G) hat geschrieben:chinese wartet nur druuf bis bi eus alle zämebricht und alli firmene churz vor em bankrott sind ... und de chaufeds alles uuf... weltherrschaft!mir sind ganz selber schuld, in italie gits x fabrike mit chinesische mitarbeiter, d hälfti vo italie ghört bereits de chinese (gang mal uf rimini). s problem haend mir ois selber ibrockt mit oisere unbegrenzte globalisierig und wertschöpfigschettene wo mir eifach schnell is usland abgeh haend, um na es paar batzeli meh z verdiene (billligeri produktion).
aber globalisierig isch ja super! vielleicht dämmerts jetzt es paar endlich au mal chli wohi mir so mit europa stüüret.gnau das kritisier ich ja, tubl.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Welles spiel würsch uf d'insle mitneh
Was wotsch no spile bevor's di chrüslet ?
Was wotsch no spile bevor's di chrüslet ?

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Auweja, wider mal e Zahnstocher i de Caps Lock Taschte hangeblube Aug?
Zum Glück hend so schwarzwiisdänkendi Mongo Hardliner wie du immer weniger zsäge i de Politik.
Ich zünde e Cherze für dich a
Zum Glück hend so schwarzwiisdänkendi Mongo Hardliner wie du immer weniger zsäge i de Politik.
zum glück werdet nödgrenzekenner wie du au vom virus nöd verschont und ich hoff es breicht es paar, damit mir in europa wiedr vernünftig werde chönd.Herr Rossi hat geschrieben:Auweja, wider mal e Zahnstocher i de Caps Lock Taschte hangeblube Aug?
ziit vo oi schwabbellabberer isch langsam verbiii....."mir chönd doch d grenze nöd schlüsse, das nützt doch nix". gang zum berset go social distance...
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
E3 officially Cancelled...
- XYBOT
- c'est mamifigg
- TRADINGPOINTS:
-
2190
was zur höll söll e teilschlüssig vo de grenze bringe? zue mache oder offe lah
es brucht wider mal en dölf wo chli ufruumed
in nord korea wennt de virus hesch stahsch vorere wand und denn machts peng

es brucht wider mal en dölf wo chli ufruumed
in nord korea wennt de virus hesch stahsch vorere wand und denn machts peng
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich finde wie du dases guet isch dass de Virestamm paar Lüt weniger zur Folg het. Grenze my ass.thaeye hat geschrieben:zum glück werdet nödgrenzekenner wie du au vom virus nöd verschont und ich hoff es breicht es paar, damit mir in europa wiedr vernünftig werde chönd.Herr Rossi hat geschrieben:Auweja, wider mal e Zahnstocher i de Caps Lock Taschte hangeblube Aug?
ziit vo oi schwabbellabberer isch langsam verbiii....."mir chönd doch d grenze nöd schlüsse, das nützt doch nix". gang zum berset go social distance...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
das bruchts scho lang, aber nöd weg grippe vire.XYBOT hat geschrieben:es brucht wider mal en dölf wo chli ufruumed

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ha gmeint er meint dr Dölf Ogi! 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben