chrüziged mich, aber ich ha de no rächt OK gfunde so
nach all dene kritike und schlächte reviews hani de horror erwartet.
guet, es paar copy/paste szene us T2 hetts scho gha, aber underem strich macht alles irgendwo sinn und es isch guet abgange.
7/10
hanmer geschter au ghae gha, hans au noed sooooo schlimm gfunde. eis zwei mal sogar muesse lache wegm arni leider aber zwenig terminator feeling ufcho ..afang szene am strand isch di bescht vom film
5/10
dä nippl sammler.
hans recht gliebt dazumals. manga/anime isch aber türli einiges bessr.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
waiting 7/10
still waiting 4/10
event horizon 7/10
i han en welle luege inere schwache stund. Bis zum Uftritt vom Grosi mit em Raketerohr bini cho. Denn het sie gseit "I'll be back", und mini schwachi stund isch augeblicklich verbi gseh.
i han en welle luege inere schwache stund. Bis zum Uftritt vom Grosi mit em Raketerohr bini cho. Denn het sie gseit "I'll be back", und mini schwachi stund isch augeblicklich verbi gseh.
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Au grad gseh geschter, dä Trailer isch ebbe super..Faht rächt billigwürkend ah aber wird mit dä Ziit besser, je meh sChaos und dä Wahnsinn um sich griif. Isch ganz ok gsi mit einige sickfuck Momänt 6/10.
Rambo, Last Blood. Besser, als ich gmeint han. Lol, er risst em sHerz Mortal Kombat Style uus dä Brust, wtf!? 7/10
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
nach all dene kritike und schlächte reviews hani de horror erwartet.
guet, es paar copy/paste szene us T2 hetts scho gha, aber underem strich macht alles irgendwo sinn und es isch guet abgange.
7/10
O gseh letscht Nacht... Üüübelscht gfunde... lol
4/10
Virus, 1999 - lulz/10
Scho zimli Trash aber dEffäkt sind huere guet. Usseridrischi KI uuf me russische High-Tech-Schiff bringt dMannschaft um und faht sich sälber biomechanischi Forme ds erzschaffe uus Körper und Elektroschrott. Tiptop.
Dateianhänge
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
ines paar jahr luegi den au d dc, gfallt mer den hoffi na s gspuehrli besser . :pirat:
apropos langi film, het eine mal am stuck d directors cut ultimate cut vo watchmen glueget?