was er hät recht? er isch eifach am teubele, will wow nüme so hardcoa isch wie er seit,d ass ers gern hätti. die erschte beide antworte drunter erchläred eigentlich recht guet, warum er en idiot isch.Sylvara hat geschrieben:lol er het ebe fast i jedem punkt recht. er isch zwar extrem, ich finds zb. jensti sache no grund gnueg zum wow spiele, aber was er seit bez. dr wow players base und wie krass ds genre abgnoh het dank wow, isch nunmal tatsach.
oder nenne mer's e "shift". immersive und mmo-rpg isch bi wow nümme viel. es gaht nur um loot und sache sammle. alles andere isch bestefalls 'optional' aber nid erfolgsentscheidend. d'welt isch o ziemli tot us rpg perspektive, e pop-zirkus halt. was er zum player self-entitlement seit, nervt mich selber scho sit jahre. d'lüüt wend alles und derfür nüt mache, ds ganze iisatz/belohnigs-prinzip bi wow stimmt scholang nümme.
dr wolfshead isch e ex-EQ spieler und us dem gsichtspunkt, isch wow dr gipfel vo dr dekadenz.
es isch sehr es interessants thema eigentlich.
cataclysm isch so öppe s'schönschte und luschitigschte wo WoW hätti chöne passiere. er jammered, dass low level content nöd fordernd isch. ich han lvl 1 -80 alleige gspielt. nöd will ich das will, sondern wills kein einzige andere player i dere level range gha hät. uf em ganze server während ich gspielt han. wenn das no fordern gsi wäri, hätti nach 2 stund uufghört. alli quest lines und stories wo verzellt werdet während em levele sind fantastisch, vo wege kei immörschn. scheisse regd mich de mongo uuf

mümü ales wird trivial... das isch i JEDEM MMO bi jedere expansion so gsi. vo MMO vermarktig hät er au kei ahnig.
zerscht schriebt er das:
und denn das:Sales figures do not accurately predict the quality of a product.
am beschte de möngel eifach wieder vergesse...profits will naturally follow quality every time.