oder damals wie ich au scho z'alt gsi.The Sheep hat geschrieben:Villicht hani eifach zvil vo dene Film gseh damals ...
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ich finds so super, will die filme vo damals super sind (goonies, stay by me, unendliche geschichte, e.t., etc..) und will ich vo däre ziit au die beschte erinnerige han.The Sheep hat geschrieben:Ich bin glaubs de einzig wo d'80er live erläbt het und trotzdäm nüt mit dere Serie chan afange
Villicht hani eifach zvil vo dene Film gseh damals ...
ähm..nei.. scho sit wuchene confirmed.Master(G) hat geschrieben:confirmed - just now!![]()
seht na viel viel viel meh geili posters drinAvenger hat geschrieben:Du söttsch. Unter anderem dank sörtige Szene:
...und ig ha au ersch im Screenshot gseh was da für es Poster im Hintergrund hanget.
ähm doch.... das bild ganz obe stammt vome tweet vode produzente. mit dem tweet händs es offiziell bestätigt. gnau vor 6 täg isch das gsi. also es paar stund vor mim post.Tatsujin hat geschrieben:ähm..nei.. scho sit wuchene confirmed.Master(G) hat geschrieben:confirmed - just now!![]()
Grad vor paar Minute s2 ep1 agfange, endlich...Tatsujin hat geschrieben:ja eh hämmers scho gwüsst
4 wends macheMaster(G) hat geschrieben:season 3 gitts ächt eini?
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast