[Serie] Game of Thrones
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich fänds na cool. Zombiedrache 

Re: [Serie] Game of Thrones
Zombie oder dragonlychs sind immer genial!Xinobrax2 hat geschrieben:Ich fänds na cool. Zombiedrache

Ist das offiziell oder fanmade?
Zuletzt geändert von siralos am 26 Jul 2017 13:50, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
fanart
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schad...
No 4 Täg verdammt
Wenns de Plot nid ewigs id längi ziend und die beide sich begegned enthüllt di nögschti Folg wahrschinlich s Endi vo dere Serie 
No 4 Täg verdammt

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich hoffe scho, dass da nachli me chunnt als dass chönt mitere simple begnegnis zwüsche jon und dany enthüllt wärde. ehrlich gseit isch das ehner mini gröscht befürchtig, dass es so chunnt. zumindescht ide tv serie.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Naja, ich denke dasmer zumindest chan uselese, i weli Richtig sich s Endi chent entwickle. Wirds e eindimensionali 08/15 Fantasy Story ala Maa und Frau vereined sich um gege s "Böse" z kämpfe? Oder drifted alles ine anderi Richtig ab...d Daenerys chenti duredreie wie ire Vater, Füür chenti di bösi Site offelege, während glichziitig de Hintergrund vom Iiskönig enthüllt wird und sini gueti Site zeigt. S Endi wäri denn kein Sieg vo de eine Site über di ander, sondern en Art Pakt wo s Glichgwicht wieder herstellt. Im Moment isch na alles offe...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
was ich eifach sichr ned wott isch dass jon/dany d'white walkers killed, fertig.
das wär grausam, ich erhoffe mir da was cleverers.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich würd mich gröber verarscht fühle wenns so würd cho...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
jaime vs tyrion gitt no es züüg. überhaupt wer denn schlussendli wem gägüber loyal isch.
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
würd mich nöd wundere wenns so ungefähr chunnt. sit paar folge gseht's nach "die guete gwünne happy end jubeltrubel" us. oder alli tot.Moff hat geschrieben:was ich eifach sichr ned wott isch dass jon/dany d'white walkers killed, fertig.
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Release isch duss, endlich 

Sehr de guet, wird am abend geschaut....hoffentlich sind sie jetzt mit denn fillers durch.Xinobrax2 hat geschrieben:Release isch duss, endlich
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Chamer so sege....si hend grad öpe en halbi Staffle i die Folg packt :/
Das regt mich eben etwas auf, sie spulen die geschichte extrem schnell durch, packen dafür aber auch viele fillers rein. :typej:Xinobrax2 hat geschrieben:Chamer so sege....si hend grad öpe en halbi Staffle i die Folg packt :/
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Die Serie isch scho lang kabutt produziert, warum tuet mer sich das no ah?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es git nüt bessers zum luege...
Ausserdem gibts nichts vergleichbares weder im tv noch im kino.Xinobrax2 hat geschrieben:Es git nüt bessers zum luege...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jep...siralos hat geschrieben:Ausserdem gibts nichts vergleichbares weder im tv noch im kino.Xinobrax2 hat geschrieben:Es git nüt bessers zum luege...
Es übertrifft so ziemlich alles andere im Fantasy Genre wo jemals produziert worde isch und selbst genreübergriffend isches absolut top. Jenschti verschideni Familie und Storylines mit gnueg Abwechslig wo alli langsam aber sicher zeme füered zumene grosse Finale. Weli ander Serie chan da mithalte? De Verglich mit Film wär scho fasch e Beleidigung...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
filler sind halt scho nötig fürs pacing. die showrunner wüssed scho wassi mached, hättets s'originalmaterial 1:1 verfilmt wär die show nie so erfolgrich wurde.
es isch aber schoso, dasses iets im endspurt problematischer wird. sie wänd halt en epischi story wo eigentlich na 2000+ site bechunnt in buechform i 13 folge beende, da chas scho si, dass sgwohnte konzept bits afangt lottere
ich finds au super, aber es isch teilwis au tumm und unlogisch, ich gsehns ned ide nöchi vode bescht seriene.
bide meischt underhaltende aber scho, so bits wie Lost, isch eifach en geile event
es isch aber schoso, dasses iets im endspurt problematischer wird. sie wänd halt en epischi story wo eigentlich na 2000+ site bechunnt in buechform i 13 folge beende, da chas scho si, dass sgwohnte konzept bits afangt lottere
ich finds au super, aber es isch teilwis au tumm und unlogisch, ich gsehns ned ide nöchi vode bescht seriene.
bide meischt underhaltende aber scho, so bits wie Lost, isch eifach en geile event
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es isch eifach story- und dialogtechnisch e fertige Gugus. Ich finde mer mues es au nid vergliche. Ha gern Fantasy, sit de 4. Staffel findi aber leider kei Gfalle me dra. Aber ja, es gid würklich nüt wo guet isch, leider. GOT isch für mich so chli Witcher für IV Bezüger =) mer luegts halt eifach
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
staffle 6 hetmer wieder sehr guet gfalle, 5 isch eifach gugus gsi wil die bücher wo sie druf basiered au gugus sind.
dialög sind grundsätzlich ziemli guet wenns direkt vom GRRM sind, susch ehner nöd, wobis det au gueti usnahme git
dialög sind grundsätzlich ziemli guet wenns direkt vom GRRM sind, susch ehner nöd, wobis det au gueti usnahme git
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
staffle 1, 4 und 6 hani die beschte gfunde bisher
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
D Story en Gugus?Herr Rossi hat geschrieben:Es isch eifach story- und dialogtechnisch e fertige Gugus.
Kei Ahnig was a de Dialög schlecht söll si...si sind nid platt sondern jewils ziemlich guet uf d Charaktere zuegschnitte...mit unterschiedliche Sprache, Dialekt und allem drum und dra. Selbst oni Bild und anderne Sprecher würdmer useghöre zu wem si ghöred...und selbst d Laieschauspieler in Braavos hend gueti Rhymes gha. Luegsch uf dütsch oder was?