Wie lautet sie ? ich bin ganz gespannt. bin völlig durch den wind und möchte am liebsten druchdrehen, muss wissen was die prognose ist. undob du dich mit einer italienerin vermischt hast bereits?Ribit hat geschrieben:Also bei dir ist die Prognose eindeutig.
[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Jul 2017 22:31, insgesamt 2-mal geändert.
aber bitte mini unternehmenswert beachte.
ich find das rassistisch. nöd immigrante sind eifach usgnahRibit hat geschrieben:Nah, es zählen heute andere Dinge, kommt halt drauf an was es ist. Auf Immigranten kann man zählen, das steht fest.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Jul 2017 22:31, insgesamt 1-mal geändert.
kleine häschen im oberstübchen....durecellhäsli zum ufzieh i dim chopf.
wieso spirituell vermische wenns au anderst gat? wieso machsch so sache?
wieso spirituell vermische wenns au anderst gat? wieso machsch so sache?
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Jul 2017 22:31, insgesamt 1-mal geändert.
zuviele gedanken! bisschen loslassen, dann klappts auch mit der italienerin....
Zuletzt geändert von thaeye am 06 Jul 2017 17:33, insgesamt 1-mal geändert.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Xinobrax2 hat geschrieben:Klar gits en Zemehang...politischi Eregnis sind ei Sach...aber glichzitig bin ich mir halt au bewusst, dass im Grund gno alles okay isch sobald ich kei Medie me konsumiere. Wiit und breit kein Terrorist. Wiit und breit kein Vergewaltiger. Alli Mensche um mich ume sind absolut fridlich. Warum söll ich mich jetzt zu irgendwas ufstachle lah? Ich mein...wemer durch d Stadt lauft und i jedem nöd Schwizer en potentielle Gwalttäter gset isch s Lebe doch ziemlich beschisse oder nid?thaeye hat geschrieben:was söllet jetzt die iwürf widr? absolut null zämähang zu de jetzige "umerziehig" wo im gang isch. natürli schlahn ich friedliche mensche nöd mini fuuust is gsicht. aber au friedlichi mensche sind nöd immer die gschidste. peave and love für alli funktioniert halt au nöd. oder zumindest i de realität nöd.Herr Rossi hat geschrieben:Xinobrax2 hat geschrieben:Mir isch das alles ziemlich egal...ich behandle di fridliche Mensche fridlich und d Arschlöcher wie Arschlöcher. Die Trennig erschint mir viel sinnvoller...
Edit: Ah sorry...ez gats wider um s Gender Zügs? Bö...isch mir au egal...ich verbringe viel Ziit mit schräge Lüt und beweg mich au i de entsprechende Szene (Psy, Droge, Hippie). Ich han 2 schwuli Kollege und han bis hüt na nie e Transe keneglernt. Oni Youtube wüssti wohl nid mal dases das git. Ich gsene s Problem nid...
Xinobrax2 hat geschrieben:Du...ich gsene sehr viel Entwicklige und vili devo bereited mir au Sorge...allerdings sind die Entwicklige wo üs tagtäglich als Problem präsentiert werded nid unbedingt grad i minere Top 10. Ghört für mich id Kategorie Ablenkig. Klar gits Problem, aber di entscheidend Frag isch ja glich na i welem Verhältnis die stönd zur allgemeine Weltlag...
Mit andere Wort: Mer chöntis fascht scho als Geischtergschichtli bezeichne?.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nur bedingt...ich betrachte si eher als en Art selbsterfüllendi Prophezeijige...
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Unterschied?Xinobrax2 hat geschrieben:Nur bedingt...ich betrachte si eher als en Art selbsterfüllendi Prophezeijige...
Oder tüemer eifach chli semantle? Schiint jo au quasi zumene neuä Hobby vo vilnä wordä zsi.
Isch schlussendlich de gliich Gedankä.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Vilicht beantworti die Frag mal wenns mir langwilig isch...Acid hat geschrieben:Unterschied?Xinobrax2 hat geschrieben:Nur bedingt...ich betrachte si eher als en Art selbsterfüllendi Prophezeijige...
Mit andere Wort de Unterschied isch vernachlässigbar für de spezifisch Fall, will i dem Kontext eeigentlich egal.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

manchmal schnorrt ihr einfach einen bullshit und wisst selber nicht mehr was ihr gerade diskutiert. vor lauter bäume den wald nicht sehen.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Jul 2017 22:32, insgesamt 1-mal geändert.
Also s einzig was ich eigentlich han welä isch am Xino mitteilä dass er eigentlich genau seit was ich gmeint han.thaeye hat geschrieben:manchmal schnorrt ihr einfach einen bullshit und wisst selber nicht mehr was ihr gerade diskutiert. vor lauter bäume den wald nicht sehen.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ums mal krass uf s Wesentliche abezbreche...ich denke es gat bi dene selbsterfüllende Prophezeijige nid um die Problematik wo vorgschobe wird sonder um das was demit chan erreicht werde. Konkret, bi de Usländerdebatte gats drum d Überwachig uszbaue und bi de Diskriminierigsdebatte gats drum d Zensur uszbaue. Ei Schine für links und eini für rechts. Chamer mir ez glaube oder nid.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00

Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 24 Jul 2017 22:32, insgesamt 1-mal geändert.
Ich glaubs fascht nid, aber de Ribit hed en Post uf paar wenigi Wort beschränkt, und diä sind dezuä anä no absolut treffend und überhaupt nid abstrakt, sondern sehr konkret.
Genau so schiints zsi. Mir sind üs einig über diä grundsätzlich Situation, wiäs dezuä chund, über d Player und d Motivation wahrschindlich denn nur zum Teil. Ich würd dem abäbrochnä aber nid komplett widersprächä.
Genau so schiints zsi. Mir sind üs einig über diä grundsätzlich Situation, wiäs dezuä chund, über d Player und d Motivation wahrschindlich denn nur zum Teil. Ich würd dem abäbrochnä aber nid komplett widersprächä.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das mitem Abebreche isch halt sone Sach...ich han mir na überleit obi das imene lange Text mit allne mögliche Usschweifige und Player söll erkläre, aber 99% würdi trotzdem vergesse oder nid gnau gnueg usfüere, darum...wayne, mir sind ja imene Videospiel Forum...
Es paar Wuche oder Monet spöter lit d Gsetzesvorlag ufem Tisch und wird duregwunke. Das hani gmeint mit "selbsterfüllendi Prophezeijig" und da gseni denn au de Unterschied zu Geistergschichtli. Wenn so Zügs politisch instrumentalisiert wird gats oft gezielt darum e Stimmig z erzüge wo den letztendlich zumene gwünsche Ziel füert. Wichtig debi isch folgendes:
1. Die ufbeschworeni Probblematik wird abeme Gwüsse Punkt tatsächlich real. Mer chan also nid eifach sege dass alles nur übertribe isch, will das Zügs en eigni Dynamik entwicklet.
2. Di beteiligte Lüt hend idR kei Ahnig um wases gat und wie si instrumentalisiert werded. Es sind ganz anderi Lüt wo das Spiel spiled.
3. D Mechanisme sind immer di gliche, aber d Gruppe variiered je nach Land, Kultur und Gschicht.
Das hängt imo devo ab was für dich de Kontext isch. Nemedmer mal a du willsch flächedeckend Mechanisme für Zensur ifüere. Ei bewährti Möglichkeit wäri zum Bispiel, dass du dir us de Bevölkerig irgend e Gruppe uswählsch wo sich i irgend eme Punkt vom Rest unterscheided. Di meiste i dere Gruppe sind wahrschinlich abgseh vo dem eine Punkt ganz normali Bürger wo nid uffalled und sich nie beklaged. I jedere Gruppe findsch aber au immer es paar mitere grosse Schnure. Sones Exemplar suechschder denn use und gischem e Plattform im Mainstream. Spötischtens denn bilded sich en Gegepol wos nid guet finded dass die Person e Plattform kriegt. Durch de entstehend Gegepol formiert sich wiederum bi de betroffene en Art Gruppegfühl und plötzlich hend au anderi s Bedürfnis iri Meinig z sege. Das wiederum mobiliert no me Gegner und und und....Acid hat geschrieben:Mit andere Wort de Unterschied isch vernachlässigbar für de spezifisch Fall, will i dem Kontext eeigentlich egal.
Es paar Wuche oder Monet spöter lit d Gsetzesvorlag ufem Tisch und wird duregwunke. Das hani gmeint mit "selbsterfüllendi Prophezeijig" und da gseni denn au de Unterschied zu Geistergschichtli. Wenn so Zügs politisch instrumentalisiert wird gats oft gezielt darum e Stimmig z erzüge wo den letztendlich zumene gwünsche Ziel füert. Wichtig debi isch folgendes:
1. Die ufbeschworeni Probblematik wird abeme Gwüsse Punkt tatsächlich real. Mer chan also nid eifach sege dass alles nur übertribe isch, will das Zügs en eigni Dynamik entwicklet.
2. Di beteiligte Lüt hend idR kei Ahnig um wases gat und wie si instrumentalisiert werded. Es sind ganz anderi Lüt wo das Spiel spiled.
3. D Mechanisme sind immer di gliche, aber d Gruppe variiered je nach Land, Kultur und Gschicht.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00