Was spielsch grad retrigs?

Hier geht's um Classics!

Moderatoren: Master(G), mr.raw

Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0
Re: Was spielsch grad retrigs?

Beitrag von Mr. Heli »

momentan an suikoden dra. has sit jahre aber no nie gspielt, wie viel anderi rpgs au.find s spiel sehr guet gmacht und abwechsligsriech, au mit de verschiedene kampfszene und de enorm viele charaktere wo meh chan spiele. d musig isch immer en sehr chuerze jingle in dauerschleife, aber viel devo sind richtige ohrwürmer. au guet findi das meh d dungeons jederziit verloh chan, es brucht also nöd mehreri speicherständ will meh immer vorwärts/rückwärts chan. bi andere rpgs (bspw. baten kaitos uf em cube) het mir gnau das de spass verdorbe. git nüt schlimmers als noch 20h nüme vorwärts und rückwärts z cho. geld isch au nie es problem, git verschiedeni möglichkeite zum schnell an geld cho und en hufe möglichkeite, was meh demit afange chan. jez mues i luege das ich de 2. teil au no chan bsorge.

übrigens, händs für de dracheschrei echt en elefant gno :lol:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Suikoden 1 ist ein supr rpg.
Wenn du ganz am anfang ins obere dorf schaffst, kannst du einen char freischalten.

Die kombination verschiedener chars ergubt dann auch andere spezial combo angriffe und wenn ich mich nicht irre, sigar nen anderes ending.

Teil 2 war dann weniger gut gewesen.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

hani au vor par monat duregamed, finds ebefals super! t locations sin chli eitönig aber isch ok für eins vo de erste PS1 rpgs. ha alli 108 chars gholt wobi ich für e paar imne guide nochegluegt ha :oops:

teil 2 sig lut internet sogar no einiges besser als 1, aber muess sich jede sini eigeni meinig bilde. ich sälber has nonit gspielt.
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

anschinend isch bim 1 s bild am schluss anders, wenn me all charaktere gholt het. mir hend ca. 20 gfällt. ending gits im suikoden 1 anschinend aber nume eis. im 2te teil und ide nachfolger gits aber mehreri endings.

zum 2te teil, het nöd chürzlich eine da ine gschriebe wie super das es seg und dass ers jedes jahr mal spielt?
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

guet mögli. isch im netz bi vielne so top10 rpg liste forne mit druf. taugt wohrschins scho was.

mir fehlt s rückcover vo mim exemplar :damn:
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

s 1 gibt doch von jedem char ne after ending, was aus ihm dann dann wurde? mir fehlte dazumals ca. 5 chars, um alle zu krieghen durfte man diverse sachen nicht machen oder zb. der eine wo im ersten dorf versteckt war, hatte man das dorf verpasst, konnte man ihn nicht mehr holen.

bei teil 2 fand ich entweder die story oder das combo system nid mehr so gut, is schon lange her......teil 1 hatte ja noch x secrets zb. passagen etc. versteckt

evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

kanns sein dass du teil 1 und 2 verwechselst?

hab jez lang überlegt welchen char im dorf du ganz am anfang meinst und komm immer noch nicht drauf. hier ein recruit guide: http://www.suikosource.com/games/sod.php?pf=S1" onclick="window.open(this.href);return false;

auch das combo system mit den verschiedenen chars fand ich zwar nett aber auch nicht das mega über feature.
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

evo hat geschrieben:kanns sein dass du teil 1 und 2 verwechselst?

hab jez lang überlegt welchen char im dorf du ganz am anfang meinst und komm immer noch nicht drauf. hier ein recruit guide: http://www.suikosource.com/games/sod.php?pf=S1" onclick="window.open(this.href);return false;

auch das combo system mit den verschiedenen chars fand ich zwar nett aber auch nicht das mega über feature.
es koennte sogar ein anderes game sein, aber ich dachte felsenfest dass es aus suikoden 1 sei....ist schon ne weile her seit ich das game gezockt hab. :-D

DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Letscht wuche mal no Alien Soldier duregspielt. Has aber nöd so würkli guet gfunde. d Stürig isch miner Meinig na überlade, de ganz Ziit nur Bosskämpf isch definitiv au nix für mi und joa, de Boss wo sich de ganz Ziit verwandlet het mi au ziemli gnervt. Denk i werd's wohl au nie meh spiele, da gits gnueg anderi games, womer besser gfallet.
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von Panther »

schön seit mol ein d'wohrheit über das spiel. i finds ebbe au nit toll und wirsch immer grad überfahre vo wege isch terasure und somit bescht. es isch völlig überlade und alles andere als toll spielbar
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Joa also ufm MD isch ufjedefall scho mal Dynamite Headdy und Gunstar Heroes empfehlenswerter als Alien Soldier (und au viel günstiger). Und joa uf de restliche Plattforme hents ja scho au no ihri Highlights gha.

I has ja eigentli au nur wölle wils halt Treasure isch, aber het scho nöd denkt, dass mer da so nöd gfallt.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

DeftOne hat geschrieben:Joa also ufm MD isch ufjedefall scho mal Dynamite Headdy und Gunstar Heroes empfehlenswerter als Alien Soldier (und au viel günstiger). Und joa uf de restliche Plattforme hents ja scho au no ihri Highlights gha.

I has ja eigentli au nur wölle wils halt Treasure isch, aber het scho nöd denkt, dass mer da so nöd gfallt.
Gunstar Heroes find i ganz es geils Game :-) seb isch gläub mol für paar johr im alcom shop gsie für 39.-
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Das huehn wome spielt isch zu dem au no en blöde chsraktär
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

evo hat geschrieben:Das huehn wome spielt isch zu dem au no en blöde chsraktär

:groel: hett was :mrgreen:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Astroboy uf em GBA isch geil.
Panther
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von Panther »

evo hat geschrieben:Das huehn wome spielt isch zu dem au no en blöde chsraktär
es isch en kampfgüggel, sicher
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

DeftOne hat geschrieben:Letscht wuche mal no Alien Soldier duregspielt. Has aber nöd so würkli guet gfunde. d Stürig isch miner Meinig na überlade, de ganz Ziit nur Bosskämpf isch definitiv au nix für mi und joa, de Boss wo sich de ganz Ziit verwandlet het mi au ziemli gnervt. Denk i werd's wohl au nie meh spiele, da gits gnueg anderi games, womer besser gfallet.
dä seven force boss isch direkt us dä höll. womöglich dä schwierigst nöd final boss i de videospielgschicht.

s'spiel wird va. guet wämmers mehrmals spielt. di erste paar mal isches fascht zviel für sone komplexi stüürig, aber dä wiederspielwert isch defür umso höcher, wils extrem vielsiitig isch... jede boss isch einmalig...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
sadoanarcho
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
106
Trading points minus
0

Beitrag von sadoanarcho »

Alien Soldier (und Treasure-Spieli allgemein) funktioniered nöd so guet, wämmers instinktiv spielt, d.h. ohni grossi Vorkänntnis und Vorusplanig. Defür händ die beste (wie z.B. Alien Soldier) sehr viel Tüüfgang bi wiederholtem Durespiele. Die meiste Böss chammer ultraschnell kille, aber nöd ohni Risiko / Skill. Das kombiniert mitem pauselose Bossrush machts zu eim vode intensivste 16-Bit-Spieli.
damian
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0

Beitrag von damian »

genau so isches!

treasure spiel sind oftmals zviel für dä aafang will si sowohl sehr aaspruchsvolls als au eignigs gameplay händ, dass mer si zerst mues lerne bis si dänn spass machet. defür dänn um so länger.

als vergliich: wänn es super mario, en cave shooter oder es beat em up spielsch, denn spielsch eigentli immer wieder sgliiche spiel. das macht denn au scho bim erste mal spass, will mers scho kännt. defür wirds denn au wieder schnell langwilig. ok, wämmer so viel games hät wie dä deftOne macht das ja eigentli nüt :-)
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
DeftOne
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
46
Trading points minus
0

Beitrag von DeftOne »

Git wohl scho lüüt wo da möget mit dem Bossrush, aber i bi definitiv kein Fan vo dere Art vo Spiel.

Gester au mal no Undercover Cops zumindest uf Easy duregspielt. Find s Moveset teilwiis chli mühesam zum Ischätze. Wird sicher mal numel probiere, da i jetzt zumindest weiss, wele charakter mer am meiste liit.

Majyuuou wird die wuche au mal no aguggt.

Glaub aber nach dem bruch i doch mal wieder e klassisches Rollespiel, isch für mi eifach am entspannendste. :mrgreen:
Wobi i derziit au no dra bi zum mal NieR: Automata durezspiele, seb isch aber ja au eher sehr action orientiert.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

s Nier findi chli komisch. Irgendwiä muesi dete zviel umme renne. Viellicht spieli eifach mal wieder es Tales of uf de ps1. oder Earthbound SNES.
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

spiele momentan s ni no kuni, zwar ned retro, aber trotzdem super. s kampfsystem isch zwar recht gwöhnigsbedürftig, aber mal was anders.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Ich han ni no kuni extrem langwilig gfunde. Ich han lang nöd ufgäh, aber ide Wüeschtistadt hani ufghört.
Mr. Heli
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
19
Trading points minus
0

Beitrag von Mr. Heli »

geosnow hat geschrieben:Ich han ni no kuni extrem langwilig gfunde. Ich han lang nöd ufgäh, aber ide Wüeschtistadt hani ufghört.
die isch ja no ziemli am afang. d kämpf gönd eifach z lang, seb isch chli müehsam. zerscht schier am kampfsystem verzwieflet, ztüfi level, ka geld.

s het no charme, vorallem wenns uf japanisch spielsch. s lohnt sich eigentlich nur scho weg de geniale synchro. di chli fee het osaka-ben :lol:
Kretinou
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Kretinou »

:wixer:
Dateianhänge