Hesch dr es paar Neo Geo Games kouft füre Switch?blabla hat geschrieben:Für DAS Bejita hetsäch sitm erschtä undm nöischtä Zelda 0 verändärät.
Gnau so wiä vom erschtä bis zum nöischtä Mario.
True Story.
Mario Kart choufsch am Afang odr gar nümm. Das muäsch mit Frenns schpilen und da geits am Afang am meischtä ab.
Klar ischs Gaggi es geupdatets becho. Dr Bäddelmode roxt abr xtrem und äs git eifach no kei bessärä Funracer, dahär chunnsch nid ums MK.
Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme. Houptsach me hets für d Nintendo Konsole kouft, und macht öpis füre Seelä fride!!
Und wemä kei Argumänt me het, chame ja immer no säge das mäs cha ungerwägs Game, meistens säge das Lüt wo scho sit Jahre kei Gameboy Games me ungerwägs gspielt hei

Und wemä kei Argumänt me het, chame ja immer no säge das mäs cha ungerwägs Game, meistens säge das Lüt wo scho sit Jahre kei Gameboy Games me ungerwägs gspielt hei

Re: Nintendo NX - heisst jetzt "SWITCH"
nintendo isch halt eifach geil. Do kunsch mit dine "argumänt" leider nit wit
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
scheisse mann und stelldir mal die idiote vor wo multiplattform ned uf pc game sondern uf dene verkümmerte konsoleneBejita hat geschrieben:Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme.

under 60pfs und under 4k

shit

lächerlicher gahts echt nöd

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Moff hat geschrieben:zeig malmr.raw hat geschrieben:page 105: gliches Thema, wämmer wette?
MK isch jo scho duss...zmindescht z Germany im MM (wenn au nid official)
sinn scho fötteli uff de soziale medie ufftaucht.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
das!Jones hat geschrieben: Zelda isch meh als grund gnue für die konsole!
bescht schpil sit witcher 3 UND portabel. gid nid vil bessers (ussert witcher 3 UND portabel?)

chamer de bejitler no ernscht näh? poll please
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Aha e PC Master Race Prolet, weisch wär sich ou Master Race hei gnennt? D Nazis, für mi sit dir PC Gamers wo genau its dis Bastarde Benä a Tag legä, öbe dr glich Abschum. Aber wemä schüsch keni geile Games het wome haut nume uf de Konsole fingt, und schüsch vo Minderwärtigkeits Komplexe überhüft isch, und mä nume vo 4K und 60 fps nume labberet, denn bi ig doch härzlech froh e Konsole Gamer z si. Du hesch rächt, lächerlecher geits nüm, viu lächerlecher chasch di nid mache. Sicher no mit emnä Konsole Controller am PC am zocke oder?Moff hat geschrieben:scheisse mann und stelldir mal die idiote vor wo multiplattform ned uf pc game sondern uf dene verkümmerte konsoleneBejita hat geschrieben:Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme.
under 60pfs und under 4k
shit

Machts eigentlech Spass immer uf dä lääre Server immer gäge die gliche Lüt spiele, gspickt mit cheater? Ah ja, hie es chlises Gheiminis, ohni d Iname wo die ganz grosse Entwickler dür d PS4 und Xbone sowie Nintendo mache, würds für euch armselige Würstli gar kei Games me gä hahaha. Idiot.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
autschMoff hat geschrieben:scheisse mann und stelldir mal die idiote vor wo multiplattform ned uf pc game sondern uf dene verkümmerte konsoleneBejita hat geschrieben:Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme.
under 60pfs und under 4k
shit

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
blabla hat geschrieben:fasch wäri uf was vom Bejita igangä abr nächr hetsäch ds Hirni widr igschautä

isch mr genau glich ergange!
Ha eigentlich uffs sis mümümümüh welle iigoh....aber für was. Stangiert uns "NintendoLovers"

d Verkaufszahle spräche jo für sich. Und wenn i sogar 4 Jungi am Bahnhof z Basel übere Mittag tue gseh Switch zöggle (1 Traumhafts Chick drbii)...denn jo...weiss jo nid. Kunnt glaubs die Konsole guet aa. Isch PuyoPuyo gsi. MK8 hett er aber au scho debii kha.
Cools Case mit Zelda uffdruck und Platz für mehreri Kartene.
Zuletzt geändert von mr.raw am 26 Apr 2017 15:40, insgesamt 2-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich han kein grund zum dich um games benide, ich han doch en ps4pro, neben switch und em pcBejita hat geschrieben:Aha e PC Master Race Prolet, weisch wär sich ou Master Race hei gnennt? D Nazis, für mi sit dir PC Gamers wo genau its dis Bastarde Benä a Tag legä, öbe dr glich Abschum. Aber wemä schüsch keni geile Games het wome haut nume uf de Konsole fingt, und schüsch vo Minderwärtigkeits Komplexe überhüft isch, und mä nume vo 4K und 60 fps nume labberet, denn bi ig doch härzlech froh e Konsole Gamer z si. Du hesch rächt, lächerlecher geits nüm, viu lächerlecher chasch di nid mache. Sicher no mit emnä Konsole Controller am PC am zocke oder?Moff hat geschrieben:scheisse mann und stelldir mal die idiote vor wo multiplattform ned uf pc game sondern uf dene verkümmerte konsoleneBejita hat geschrieben:Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme.
under 60pfs und under 4k
shit
Machts eigentlech Spass immer uf dä lääre Server immer gäge die gliche Lüt spiele, gspickt mit cheater? Ah ja, hie es chlises Gheiminis, ohni d Iname wo die ganz grosse Entwickler dür d PS4 und Xbone sowie Nintendo mache, würds für euch armselige Würstli gar kei Games me gä hahaha. Idiot.
ich weiss gar ned wieso, dass du iets so aggressiv wirsch, mir sind doch beid glicher meinig? dass lüt halt lächerlich sind, wo games ned ide beschte version chaufed, und das isch bi multiplattform halt diskussionslos pc, isch problem? für exklusivgames lahn ich mich halt uf ps4pro abe, oder ebe au de switch. aber multiplattform, ebe...
und natürlich spiel ich das woni wott mit pad, und das woni wott mit mus, isch doch schön die wahl z'ha und immer s'beschte zha. aber ebe, dere meinig bisch du ja au, drum findsch ja lüt wo games uf de switch spieled lächerlich, ich bin halt eifach na en stufe höcher. und wenn 60fps und 4k für dich offebar kei rolle spieled, denn frag ich mich was du a de switch games uszsetze hesch?
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
omg
us interässe:
us interässe:
wer macht das?Bejita hat geschrieben:Mues ou no grad los wärde das ig Lüt extrem lächerlech finge wo sich multiplat Games füre Switch choufe wo dert druf eidütig schlechter si aus uf au angernä Platforme.
mr.raw hat geschrieben:blabla hat geschrieben:fasch wäri uf was vom Bejita igangä abr nächr hetsäch ds Hirni widr igschautä![]()
![]()
![]()
isch mr genau glich ergange!
Ha eigentlich uffs sis mümümümüh welle iigoh....aber für was. Stangiert uns "NintendoLovers"jo nümmi was do uusekunnt. Ich frog mi sowieso, wieso er i dem Topic tuet verwiile. Isch wie, wenn me en extreme Unfall wür gseh...me MUESS (iihne)luege.
![]()
d Verkaufszahle spräche jo für sich. Und wenn i sogar 4 Jungi am Bahnhof z Basel übere Mittag tue gseh Switch zöggle (1 Traumhafts Chick drbii)...denn jo...weiss jo nid. Kunnt glaubs die Konsole guet aa. Isch PuyoPuyo gsi. MK8 hett er aber au scho debii kha.
Cools Case mit Zelda uffdruck und Platz für mehreri Kartene.
das als argument für erfolg z bruche (chind spielet immer alles was noi isch) und d erstverchaufsmengi isch au chli ballaballa, aber so hauet sich die zwei lager halt de chopf iii. aber de bejita haet scho bitzeli recht, nintendo haets gschafft ihre brand bi lüüüt is hirni z brenne wo den zu brandzombies mutieret (uslöser isch da drin wahrschinlich s NES und SNES gsi) und alles guetheisset sigs au nur so schlecht. isch ok, aber ich wott die lüüt eifach nömm motze ghöre wenns den widrmal um marketing gat.
gforum halt. trüllt sich siit 20 jahr im chreis.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich glaub es schtöred sich paar Lüt dra dass s Zelda Nintnedo Exklusiv isch. Es sind ja immer die gliche Trottle wo umetrolled. Vorliebene und Charaktereigeschafte bestimmed s Verhalte im Forum. Vilicht isch de eint oder ander gwillt vom ne Denkmuschter abzwiche. Hani bi mir selber gschafft z.B. bim Skyrim. has verfluecht als Bethesda Grafiknutt mit Tuusig Bugs, schlussendlich mol länger als 3 Schtund gschpilt und super gfunde. So what. Chindsgiduskussione teilwiis, no recht underhaltsam wenn eim chli langwilig isch. Und ab und zu chli Heat für d Hater generiere. Schlussendlich isch jede selber schuld wenn ers für nötig haltet irgend e Herschteller z trolle, statt die Exklusivschpil selber zschpile und Fröid dra zha. Fröidlosi Möngels ahoi 

nintendo isch yakuza stil, das find ich vorallem a ihne übelst, rechti doppelmoraliste (vowege familiefründlich und communityfründlich und so) . aber ebe isch es business und so laufts halt. so jetzt verschwind ich vo da bis ich selber en switch chauf den mal bim release vom noie mario.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mario Karte kommt richtig gut zur Geltung auf dem Switch-Screen, knallige Farben
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Apropo... Wehli Version hesch du?

Re: Nintendo NX - heisst jetzt
i ha ca 40% portable gspielt würdi schetze...Herr Rossi hat geschrieben:das!Jones hat geschrieben: Zelda isch meh als grund gnue für die konsole!
bescht schpil sit witcher 3 UND portabel. gid nid vil bessers (ussert witcher 3 UND portabel?)
![]()
chamer de bejitler no ernscht näh? poll please
isch das e fangfrag mitem schissl0r?

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
also mich hät s'zelda doch nöd länger chönne packe. müesst mal wiedr drah. aber für das langet dä wiiu definitiv.
mario kart hani ebefalls scho.
im moment isch nintendo würklich chli tot für mich. ich hoffe eher uf en SNES mini mit aständiger kabellängi und guäter verfüegbarkeit. da würdi mich meh freue.
im moment isch nintendo würklich chli tot für mich. ich hoffe eher uf en SNES mini mit aständiger kabellängi und guäter verfüegbarkeit. da würdi mich meh freue.
für mi isch zelda natürlech, zum das no klar z'stelle, nume deshalb e choufgrund füre Switch, wiu ig ke wii U ha... 
und natürlech dr mobil Charakter...

und natürlech dr mobil Charakter...
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
dito!!!Skeletor hat geschrieben:also mich hät s'zelda doch nöd länger chönne packe. müesst mal wiedr drah. aber für das langet dä wiiu definitiv.
de switch isch für mi e totgeburt weme ned portabel will spieli spiele..weni mal bock uf es spieli ide Mittagspause han de nimi s'handy fürre
s'neue Mario chan das aber ändere

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
switch physical. gibts unterschiede zum download?mr.raw hat geschrieben:Apropo... Wehli Version hesch du?
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
mir git portabel ebä nüt. ich spiele au niä uf em handy.TypeJ hat geschrieben:
dito!!!
de switch isch für mi e totgeburt weme ned portabel will spieli spiele..weni mal bock uf es spieli ide Mittagspause han de nimi s'handy fürre
s'neue Mario chan das aber ändere
ufem hany spiel ig NIE..
okay...wenni ehrlech bi spieli o süsch nie mobil. zelda isch da e usnahm gsi...
okay...wenni ehrlech bi spieli o süsch nie mobil. zelda isch da e usnahm gsi...