Snipperclips für Nintendo Switch

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: Snipperclips für Nintendo Switch

Beitrag von Herr Rossi »

Bejita hat geschrieben:i finges eifach krass e Konsole nume für 1s Game z choufe
das isch ja au legitim wenn das für dich so isch, aber muesch ächt jedesmal umeschtungge wenn nur asatzwiis mol e anderi meinig verträtte wird?
Bejita hat geschrieben:Natürlech isches öbis angers e Konsole für 1s Game z choufe, mit em Gedanke no viu angeri Games derfür z choufe
Und du chasch genau die Gedanke läse, vo jedem einzelne?
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0
Re: Snipperclips für Nintendo Switch

Beitrag von mr.raw »

ich ha damals d PSone eigentlich nur wägem Wipeout kauft (MegaCD nur wägem TimeGal, 3DO nur wägem Fifa, AmigaCD32 nur wägem Microcosom, Atari Jaguar nur wägem Alien vs. Predator) :oops: ,,,denn no dis no sinn natürlich mehreri Games drzue kho - ussert bim Amiga und Atari-. Damals bini aber eigentlich eher dr Saturn fan gsi (wäg de 2D Games, StreetFighter und Daytona/SegaRally - und sneo-geo ha i mir noni könne leischte, de Saturn hett drzue no gueti, dank em RAM Modul, neogeo Ports kha). Am endi hett natürlich d PSone i mim persönliche "wettbewerb" gwunne und ich ha am schluss über 100 Games druff kha :typej:
Aber au spöter...de N64 numme wägem Mario kauft, jedoch spöter für mi DIE Konsole gsi! Da ich würklich en heftige Sega Fanboy gsi bi, hett de Dreamcast natürlich nid dörfe fähle... dPS2 spöter, will i gmeint ha, sie wür guet wärde. Mi fokus isch denne aber schnäll uff de Xbox übere, wägem guete XBoxLive und de paarne sehr guete exklusiv Title.
Ps3/4 gar nid kauft, da no vo dr PS2 enttüscht bi gsi. D360er ha i stark unterstützt, wäg em perfekte und no bessere Live aagebot. Was M$ aber mit dr One uff e Märt brocht hett isch jo unter aller... s einzeige würklich positive isch, dass vieli Games scho für Fr. 9.- bikunsch.

Nintendo isch für mi so e hass liebi gsi. Ha scho damals meh freud am Master System, statt NES und denne ab em MegaDrive, statt SNES kha. Aber wäg de verfluechte Mario Games und de DKC sowie die bessere umsetzige vo MortalKombat isch mr de SNES halt doch laaaangsam is Herz gwachse. De N64 isch denn halt Liebi pur gsi und de GameCube isch e super ergänzig zu dr Xbox gsi...scho dört aber...ergänzig. Die gross nintendo liebi isch für mi aber de Handheld Sektor. Und ich nimme aa, de Switch wird für mi eigentlich DIE Konsole wärde. Kaufe tue ich se aber erscht spöter.

irgendwie isch halt scho bie vielne Nintendo liebi vorhande, do muess ich am Bejita au recht gäh. Scho in de 90ger wo ich Sega Fan gsi bi ha ich Sega Games bis zum geht nicht mehr verteidigt und bi immer (!) sauer gsi, wenn d Sega Games bi de teschts 1% weniger als d SNES Version übercho hett. Und au dörte ha ich d Nintendo Fanboys ghasst :groel: Ich ha no vieli Läserbriefe gschriebe kha und ha allne teschter, siggs bi dr VideoGames, MegaFun und vor allem bi dr Man!ac, - Nintendo Fanboys gnennt. :kicher:
Antworten