Snipperclips für Nintendo Switch
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Snipperclips für Nintendo Switch
Bi dir sins t adidas schue und bi mir nintendo, jede het si laster
jede haet sin laster, es git dicki und dünni, gschidi und dummi.
tu es wie die sonnenuhr, zähl die heiteren stunden nur.
Wenn der Hahn kräht auf dem Mist, wird das Wetter besser oder es bleibt, wie es ist.
Der Sinn des Lebens ist leben.
Der Weg ist das Ziel.
SEI DU SELBST DIE VERÄNDERUNG IN DER WELT, DIE DU DIR FÜR ANDERE WÜNSCHST
Wenn der Hahn kräht auf dem Mist, wird das Wetter besser oder es bleibt, wie es ist.
Der Weg ist das Ziel.
interessant, din sonder marke fetisch isch legitim, en andere aber nid. 

jede isch legitim, aber das schlüsst nöd uus sich kritisch mitere marke z beschäftige. ich kritisier au adidas i jenstes belange. aber ebe. leute von heute.
und wemme mal luegt wie nintendo fanbois uf kritik reagiert, merkt meh halt scho wie guet s branding vo nintendo funktioniert.
luegsch mal z.b ihri youtuber philosophie aa und wie sie mit content umgönd. aber da pisset sie sich ja selber as bei. isch yakuza style weg es paar cents inahme.
namal ich bin mit nintendo ufgwachse und sie haend mich begleitet, das isch bi villne da ine de fall. das wird sicherlich au nah en rolle spiele bezüglich fanboism. aber langsam aber sicher söttemer alli gnueg alt sii um au d "lieblingsmarke" dörfe z kritisiere.
und wemme mal luegt wie nintendo fanbois uf kritik reagiert, merkt meh halt scho wie guet s branding vo nintendo funktioniert.
luegsch mal z.b ihri youtuber philosophie aa und wie sie mit content umgönd. aber da pisset sie sich ja selber as bei. isch yakuza style weg es paar cents inahme.
namal ich bin mit nintendo ufgwachse und sie haend mich begleitet, das isch bi villne da ine de fall. das wird sicherlich au nah en rolle spiele bezüglich fanboism. aber langsam aber sicher söttemer alli gnueg alt sii um au d "lieblingsmarke" dörfe z kritisiere.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
thaeye hat geschrieben:jede haet sin laster, es git dicki und dünni, gschidi und dummi.
Der Weg ist das Ziel.

en ächte hardcorefanboi hani da inne mit minere frag nid chönne usfindig mache, es schpiled alli n gamer au uf andere syschtem

aber wenn de bejita (und jetz du au no) mal wider mues schubladisiere, bitteschön, ich finds recht witzig

Zuletzt geändert von Herr Rossi am 14 Mär 2017 16:36, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Ich chauf so guet wie nie marke sache, aber find mal es auto oder en konsole ohni logo druf
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
de aug bruucht en neue job. de hett ihm s'hirni verblase und ihm sini ultrasimpel entweder-oder-wältsicht iibrockt. klar xeht er überall brandingzombies wenn er sich tagtäglich drmit befasst. dass es lüüt gitt wo das am arsch verbiigaht chaner sich i dere blase gar nüm vorstelle. und er macht de job glaubs nödmal gärn. tägliche frust => ventil im (g)forum. jetz wird einiges klar.
I speeled my drink!
irgendwas imne flüchtlingsheim oder ufere bio farm wär doch was
Das hät öppis. Ich spiel das womer gfallt und freud bereitet. Momentan isches zelda. Ich weiss au nöd, aber einigi spiel vo nintendo zienhd ein in Bann und mached spassthaeye hat geschrieben:jede isch legitim, aber das schlüsst nöd uus sich kritisch mitere marke z beschäftige. ich kritisier au adidas i jenstes belange. aber ebe. leute von heute.
Danke ihr fernpsychologe, da froeg ich mich waer inere blase lebt.....
Wow selte sovill treffends glese! Wie immer de zwirtrli mit de differenzierte meinig voll is schwarze! Was fueren schwachmatt, wennd moechtisch schick dir via pm na mini geburtsdate, chasch mir es horoskop ustelle! Ich haet den endlich es gsamtheitlichs bild ueber mis innelebe, du nette mensch! Oder na besser gang doch chli in media maerit go switch promo mache...zwirrlibatz hat geschrieben:de aug bruucht en neue job. de hett ihm s'hirni verblase und ihm sini ultrasimpel entweder-oder-wältsicht iibrockt. klar xeht er überall brandingzombies wenn er sich tagtäglich drmit befasst. dass es lüüt gitt wo das am arsch verbiigaht chaner sich i dere blase gar nüm vorstelle. und er macht de job glaubs nödmal gärn. tägliche frust => ventil im (g)forum. jetz wird einiges klar.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Mär 2017 18:50, insgesamt 4-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ich wett au es Horoskop, aber bitte mit mim Name als Nintendoschriftzug...
irgendwas mit medie oder grafik gaell oder chli musig mache? eifach chli kreativ siii und bambele lah.evo hat geschrieben:irgendwas imne flüchtlingsheim oder ufere bio farm wär doch was
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Das was de beshitler macht isch nöd kritisiere sondern pubertärä und minderbemittlete schwachsinn. Nur um das gahts mier. En fanboy bini sicher nöd. Han ja au kein switch und spiele praktisch nur rb6 uf de ps4. Aber klar, ä lanze breche für de blödsinn vom andere...
lese daniel, lese, ich brich en lanze für sini kritik an nintendo (scheiss frendscodes im jahr 2017, onlineverbindig, interface isch bisher au immer scheisse gsi etc. etc.) , nöd a sim slang, alles guet? oder wottsch au nah es psychogramm über anderi lüüt poste?
uuserdem isch er halt en sonytroll , isch ja scho immer so gsi. aber de nintendo fanbois tuets halt scho au mal guet, chli andere wind überzchoh, sie schnorret nämlich würklich sehr villes au schön.
uuserdem hani ich scho immer lieber lüüt mitere klare meinig gha (au wenn sie i mine auge falsch isch) als sötigi wo sich überall und immer zu jedem thema windet und machet und kei ussage tätiget will sie ja so differenziert sind. nur a so lüüt chasch wachse und dich riibe. mit de andere, endets inere kuschelrundi wo am schluss niemert meh weiss um was es eigentlich gange isch.
uuserdem isch er halt en sonytroll , isch ja scho immer so gsi. aber de nintendo fanbois tuets halt scho au mal guet, chli andere wind überzchoh, sie schnorret nämlich würklich sehr villes au schön.
uuserdem hani ich scho immer lieber lüüt mitere klare meinig gha (au wenn sie i mine auge falsch isch) als sötigi wo sich überall und immer zu jedem thema windet und machet und kei ussage tätiget will sie ja so differenziert sind. nur a so lüüt chasch wachse und dich riibe. mit de andere, endets inere kuschelrundi wo am schluss niemert meh weiss um was es eigentlich gange isch.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Mär 2017 18:13, insgesamt 3-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Nei und ich han au kei bock üs dem ganze pubertärä müll go sinnvolls usefische.
Wie en 12jährige isch de am umetäubele.
Euer psychoanalye überlah ich euch.
Wie en 12jährige isch de am umetäubele.
Euer psychoanalye überlah ich euch.
den liesisch ja sini biträg nöd richtig? wieso fangsch jetzt a umemuule? verstahni nöd ganz. aber ok. dir gfallt sini sprach nöd, chame mal mache. isch so chli en persönlichi fehde demfall. "beshitler" tönt au recht pupertär, findsch nöd?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Ich lies ih sine biiträg nur homophobi ussage, beschimpfige und beleidigigunge vo ganz primitiver art. Und da söll ich mit ihm uf sini 5% konstruktivi kritik ihgah?
So ä art vo gschprächskultur brucht niemert mit gsundem menscheverstand.
So ä art vo gschprächskultur brucht niemert mit gsundem menscheverstand.
erwartisch also imene videospielforum gepflegte wortakrobatik? wow, was füren aspruch, bisch jetzt doch au scho es paar fast jahrzehnt debii oder? weisch wies fruehner gsi isch? also bitte....tuen jetzt nöd dünnhüütig. en homospruch wow, schlimm. gnau so wied homos über hetis sprüch machet, und das nöd wenig. ich bring so sache au nöm, isch mir aber egal wenn das öper macht. sis bier.
egal. ischs snipperclips topic, wiiter mit lob für das absolut neuartige tolle spiel.
egal. ischs snipperclips topic, wiiter mit lob für das absolut neuartige tolle spiel.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Mär 2017 18:14, insgesamt 1-mal geändert.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Wow. Ich gibs uf. Die verglich und de vollidiot na in schutz neh.
härti wörter nussli, vollidiot, beshitler, was haet er dir gmacht so richtig böses? schwule gseit? gseit das er es mami vo eim da drin will in arsch figge? gischs ihm ja mit barer münze zrugg, vo dem her. ich gsehn dis problem eifach nöd ganz. den beleidiget ihr oi halt wiiterhin.
2xSkeletor hat geschrieben:Wow. Ich gibs uf. Die verglich und de vollidiot na in schutz neh.
Zuletzt geändert von thaeye am 14 Mär 2017 18:28, insgesamt 1-mal geändert.
mir werdet alt.thaeye hat geschrieben:Skeletor hat geschrieben:Wow. Ich gibs uf. Die verglich und de vollidiot na in schutz neh.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00