evo hat geschrieben:dr bejitler het eh mehr vom muselmann alser dänkt. die rede au immer vo ehre, EHRENMANN, und denn kunt nach jedem zweite satz ich ficke dich amina koyim huuuuuurensohn

Moderator: Avenger
evo hat geschrieben:dr bejitler het eh mehr vom muselmann alser dänkt. die rede au immer vo ehre, EHRENMANN, und denn kunt nach jedem zweite satz ich ficke dich amina koyim huuuuuurensohn
Da hesch wohl recht, aber de entscheidend Punkt wär den wohl de Tüfelschreis. Wenn "mir" üs kulturell und moralisch so überlege fühled, denn lits doch a üs de Tüfelschreis z stoppe, meinsch nid? De Zorn vo de Bevölkerig seti sich nid gege d Usländer, sondern gege d Chriegstriber richte. Das isch zwar nid immer eifach, aber wenn du dir tatsächlich Sorge um di nögschte 20 - 30 Jahr machsch wär das doch di einzig logisch Konsequenz drususe.Bejita hat geschrieben:Das chani sehr wohl ja, würd mini Tochter bimne Aschlag umcho dür islamistischi Terroriste würd ig när garantier ou ine Moschee ga Amok loufe wöue, oder würds sogar mache. Nume würds i däm Fau die fausche träffe, wie ou z Berlin, Frankrich Belgie etc, es isch e unändlechä Tüfuskreis. Übrigens si die Moslems wo zu dä Waffe griffe und Aschleg verüebe viufach dummi Bastarde wo genau niemer dür die böse westlechä Mächt verlore hei, oder sogar z Europa ufgwachse siXinobrax2 hat geschrieben:K...also chasch doch chli navollzieh, warum manchi Muslim zu de Waffe griffed und über Liche gönd wenn d Drone über rine Chöpf umeflüged? Guet hemer das klärt.Bejita hat geschrieben:Ja, egau was chunt, oder z fuess, wenn aues dr Bach abe geit, den isches mis letstä Ziel bi ihre z si und sä probiere z beschütze, da würdi ou ohni mit dr wimperä z zucke über liche ga. Wär scho nid für sini ChingXinobrax2 hat geschrieben:Mitem Auto?
Aschleg uf die Militärische Chräft vo dä Invasore im eigetä Land chani hingäge sehr guet verstah.
Kreis geschlossen. Das isch itz mol es ganz passend Statement Herr Xino. Möchti mol usemne Muul vomene Politiker ghöre.Xinobrax2 hat geschrieben:K...also chasch doch chli navollzieh, warum manchi Muslim zu de Waffe griffed und über Liche gönd wenn d Drone über rine Chöpf umeflüged? Guet hemer das klärt.Bejita hat geschrieben:Ja, egau was chunt, oder z fuess, wenn aues dr Bach abe geit, den isches mis letstä Ziel bi ihre z si und sä probiere z beschütze, da würdi ou ohni mit dr wimperä z zucke über liche ga. Wär scho nid für sini ChingXinobrax2 hat geschrieben:Mitem Auto?
ich chan dini gedankegäng z.t mitgah, nur eis find ich ebenso wichtig, das mir im weste selber "dörfet" oisi sicherheitsbestimmige bestimme und halt au selber dörfet massnahme treffe um die z erhöhe. mit liebi lat sich die situation leider nöd löse. wie villes anderi halt au nöd wo mit realpolitik z tue haet.Xinobrax2 hat geschrieben:Da hesch wohl recht, aber de Entscheidend Punkt wär den wohl de Tüfelschreis. Wenn "mir" üs kulturell und moralisch so überlege fühled, denn lits doch a üs de Tüfelschreis z stoppe, meinsch nid? De Zorn vo de Bevölkerig seti sich nid gege d Usländer, sondern gege d Chriegstriber richte. Das isch zwar nid immer eifach, aber wenn du dir tatsächlich Sorge um di nögschte 20 - 30 Jahr machsch wär das doch di einzig Logisch Konsequenz drususe.Bejita hat geschrieben:Das chani sehr wohl ja, würd mini Tochter bimne Aschlag umcho dür islamistischi Terroriste würd ig när garantier ou ine Moschee ga Amok loufe wöue, oder würds sogar mache. Nume würds i däm Fau die fausche träffe, wie ou z Berlin, Frankrich Belgie etc, es isch e unändlechä Tüfuskreis. Übrigens si die Moslems wo zu dä Waffe griffe und Aschleg verüebe viufach dummi Bastarde wo genau niemer dür die böse westlechä Mächt verlore hei, oder sogar z Europa ufgwachse siXinobrax2 hat geschrieben:K...also chasch doch chli navollzieh, warum manchi Muslim zu de Waffe griffed und über Liche gönd wenn d Drone über rine Chöpf umeflüged? Guet hemer das klärt.Bejita hat geschrieben:Ja, egau was chunt, oder z fuess, wenn aues dr Bach abe geit, den isches mis letstä Ziel bi ihre z si und sä probiere z beschütze, da würdi ou ohni mit dr wimperä z zucke über liche ga. Wär scho nid für sini ChingXinobrax2 hat geschrieben:Mitem Auto?
Aschleg uf die Militärische Chräft vo dä Invasore im eigetä Land chani hingäge sehr guet verstah.
Ach wasBejita hat geschrieben:I ma nüm z viu politik
Mit Liebi und Blüemli hanis au nid so. Für mich isches eher e Frag vo de Logik. Klar müemer üs verteidige. Di entscheidend Frag isch debi eher, gege was mir üs verteidiged und ob hinter de Verteidigung e längerfristigi Strategie stat oder obs nur de erscht beschti Impuls isch...thaeye hat geschrieben:ich chan dini gedankegäng z.t mitgah, nur eis find ich ebenso wichtig, das mir im weste selber "dörfet" oisi sicherheitsbestimmige bestimme und halt au selber dörfet massnahme treffe um die z erhöhe. mit liebi lat sich die situation leider nöd löse. wie villes anderi halt au nöd wo mit realpolitik z tue haet.
Nö...zwirrlibatz hat geschrieben:ihr findet de Ganser würkli über alli zwiifel erhabe super?
I finges sehr interessant, aber das dänke ig ou die ganz zit, vorallem lüt im Publikum dänke si si voll d Verschwörigs Experte oder hei voll dr Durchblick, hei aber wies usgeht aui kei eigeti Meinig oder lö sich vo däm Ganser derzue la aschtifte d Hang ufe z ha bi öpisem wo ihm zuseit.. Blind wie Schafzwirrlibatz hat geschrieben:ihr findet de Ganser würkli über alli zwiifel erhabe super?
hmmmm........ er verzapft ebe scho au chli was me als "kritische dänker" eifach gärn ghört.
Befrag mau die Schaf nach em Aschlag in Berlin zu dera ganze Sach no einischXinobrax2 hat geschrieben:Wenns dezue füert, dass d Schaaf bim nögschte Chrieg nei seged, denn chani demit lebe...
Guet möglich...aber hey...es sind Mensche wo sich bewusst dezue entschide hend amene freie Abig zumene Vortrag vomene Historiker z ga anstatt de Fernseh izschalte. Ich würd dene jetzt nid pauschal abspreche, dass si selber chönd denke. S Problem isch eher, dass si em Ganser gegenüber ev. zu unkritisch werded. Im Idealfall dient sonen Vortrag lediglich als Impuls um selber mal chli Sache z hinterfröge...wemers denn würklich will Wüsse und sich d Ziit nimmt...Bejita hat geschrieben:Befrag mau die Schaf nach em Aschlag in Berlin zu dera ganze Sach no einischXinobrax2 hat geschrieben:Wenns dezue füert, dass d Schaaf bim nögschte Chrieg nei seged, denn chani demit lebe...
D heufti wird angers dänke, terror frame hin oder här
Guet da mues ig dir rächt gä, i finges super waser da verzeut, ou grad 9 / 11 ha ig immer azwiflet, und ha eigentlech scho fasch vo afang a dänkt das das eifach nume cha inszeniert worde si.Xinobrax2 hat geschrieben:Guet möglich...aber hey...es sind Mensche wo sich bewusst dezue entschide hend amene freie Abig zumene Vortrag vomene Historiker z ga anstatt de Fernseh izschalte. Ich würd dene jetzt nid pauschal abspreche, dass si selber chönd denke. S Problem isch eher, dass si em Ganser gegenüber ev. zu unkritisch werded. Im Idealfall dient sonen Vortrag lediglich als Impuls um selber mal chli Sache z hinterfröge...wemers denn würklich will Wüsse und sich d Ziit nimmt...Bejita hat geschrieben:Befrag mau die Schaf nach em Aschlag in Berlin zu dera ganze Sach no einischXinobrax2 hat geschrieben:Wenns dezue füert, dass d Schaaf bim nögschte Chrieg nei seged, denn chani demit lebe...
D heufti wird angers dänke, terror frame hin oder här
fair. kritisch sött me ja vorallem sii bi was eim iilüchtet und logisch erschiint.Xinobrax2 hat geschrieben:De Ganser isch nid nur eine vo de beschte Historiker für di jünger Zitgschicht sondern au na en top Dozent. Selber denke setmer vilicht trotzdem no...
Btw, wenn au anderi Historiker, Politologe, Soziologe usw. ire Job würded mache würd au de Ganser nüme so us de Masse hervorsteche...er macht ja im Grund gno nur das woner glernt het und wofürer zallt wird.
und jetz vilech no chli usfüehrlicher drmits öppis usseit?thaeye hat geschrieben:eifach gern ghört...schön häsch das gseit den du bisch nah vill differenzierter als de ganser.
Da simer üs wohl usnahmswils mal einig. Weni amigs vo irgendwas völlig überzügt bin, denn gangi devo us, dasi mich irre. Isch zwar nid immer de Fall, aber es hilft...zwirrlibatz hat geschrieben:fair. kritisch sött me ja vorallem sii bi was eim iilüchtet und logisch erschiint.Xinobrax2 hat geschrieben:De Ganser isch nid nur eine vo de beschte Historiker für di jünger Zitgschicht sondern au na en top Dozent. Selber denke setmer vilicht trotzdem no...
Btw, wenn au anderi Historiker, Politologe, Soziologe usw. ire Job würded mache würd au de Ganser nüme so us de Masse hervorsteche...er macht ja im Grund gno nur das woner glernt het und wofürer zallt wird.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste