Nei wahrschinlech representiert är d Statur vo dä meiste Basement Race OpferGurgelhals hat geschrieben:Wänn's ganz korrekt wär, müesst de Schiedsrichter dänn aber scho chli meh Muskle ha als die beide Wrestler

Moderatoren: Master(G), zeromeier
Nei wahrschinlech representiert är d Statur vo dä meiste Basement Race OpferGurgelhals hat geschrieben:Wänn's ganz korrekt wär, müesst de Schiedsrichter dänn aber scho chli meh Muskle ha als die beide Wrestler
Mir wärdes gseh, im Ändeffekt wot e Konsole Gamer serigi Gimmiks nid, är Wot Games, und da gsehts bis uf Nintendo Games säuber ja scho wieder sehr schlächt us, aui grosse 3rd Party Games vo däm Jahr wärde nid füre Switch cho, und das wird nid grad für Begeisterig sorge. Fürne Handheld isch dä Switch när für mi ou wieder z Gross und aus Konsole eifach z schlächt, und Spiel wie Zelda chasch mit em Akku on the Go wahrschinlech 2 Stung spile när isch fertig, ou nid grad die besti Lösig. I säge es wird floppe, Nintendo bringt us 2 Wäute öpis zu eim Grät, doch vo beidne wäute nume nüt würklech guets. Für Konsoleros isch das Grät schlichtwäg z schlächt, und für Handheld Fründe isches sicher z Gross und dr Akku z schwach ( oder d leistig z gross ). Niemer wot si Tablet und das mitnä, no gloubi das öber dr Tablet däheim lat, und öpis mitnimmt wo nüt besser chahanf hat geschrieben:ich glaubs es wird en rieserfolg.
d'eltere müend sich nümm zwüsche handheld und stationäre konsole unterscheide will si beides isch. es chönd alli zäme spiele dank joycons und netzwerk und abnehmbare bildschirm. dasch huere cool. und dänn büütets no alles was wii und vorherigi nintendo konsole uuszeichnet hät i eim. es isch quasi alles wo nintendo uuszeichnet i eim grät vereint. das isch genau die positionierig wo si bruchet zum gägenüber dä iifallslose konkurrenz mit sehr starker hardware z'bestsah. rechepower interessiert hüt nur no di wahnsinnige supernerds wo eh scho en pc für es paar tusig stutz händ...
Dick, dünn, dumm si si aui mit ihrem behinderte getueMaster(G) hat geschrieben:die sind aber tendenziell eher dick...
Mal luege.Bejita hat geschrieben:Mir wärdes gseh, im Ändeffekt wot e Konsole Gamer serigi Gimmiks nid, är Wot Games, und da gsehts bis uf Nintendo Games säuber ja scho wieder sehr schlächt us, aui grosse 3rd Party Games vo däm Jahr wärde nid füre Switch cho, und das wird nid grad für Begeisterig sorge. Fürne Handheld isch dä Switch när für mi ou wieder z Gross und aus Konsole eifach z schlächt, und Spiel wie Zelda chasch mit em Akku on the Go wahrschinlech 2 Stung spile när isch fertig, ou nid grad die besti Lösig. I säge es wird floppe, Nintendo bringt us 2 Wäute öpis zu eim Grät, doch vo beidne wäute nume nüt würklech guets. Für Konsoleros isch das Grät schlichtwäg z schlächt, und für Handheld Fründe isches sicher z Gross und dr Akku z schwach ( oder d leistig z gross ). Niemer wot si Tablet und das mitnä, no gloubi das öber dr Tablet däheim lat, und öpis mitnimmt wo nüt besser chahanf hat geschrieben:ich glaubs es wird en rieserfolg.
d'eltere müend sich nümm zwüsche handheld und stationäre konsole unterscheide will si beides isch. es chönd alli zäme spiele dank joycons und netzwerk und abnehmbare bildschirm. dasch huere cool. und dänn büütets no alles was wii und vorherigi nintendo konsole uuszeichnet hät i eim. es isch quasi alles wo nintendo uuszeichnet i eim grät vereint. das isch genau die positionierig wo si bruchet zum gägenüber dä iifallslose konkurrenz mit sehr starker hardware z'bestsah. rechepower interessiert hüt nur no di wahnsinnige supernerds wo eh scho en pc für es paar tusig stutz händ...
hanf hat geschrieben:ich glaubs es wird en rieserfolg.
dasch s'beschte pro-argument woni bis jetzt ghört han. s'beschte contra-argument bisher esch aber genau so guet.hanf hat geschrieben:ich glaubs es wird en rieserfolg.
Wäge Mario und de angernä Spiel vo Nintendo het sich i däm fau dr Wii U so guet verchouft? Hets no niemer kapiert das Nintendo franchises ällei nüm länge??geosnow hat geschrieben:De Switch wird en Erfolg. Defür bruchts es guets Pokemon und Mario. Diä neu Generation liebed diä Games. Ich gxehs bide Kids vo mine Verwandte. Keine redet vo CoD oder so. Es guets pc online rpg würd au guet tue.
m.o.terra kaesi hat geschrieben:eis muss mer em switch loh: egal wie guet oder schlächt d'performance usecho wird, vo dä lätschte generation zo däre esch es en rächt en riise gomp wenn mer sech öberleid, dass bi (wahrs) sogar bitz besserer performance de formfaktor öppe ums 10fache gschrumpft esch im verglich zo de wiiU (konsole + gamepad). ond s' dä no dezue meh gadgets drin häd. das macht för mech bedütend meh ihdrock, als en furz ps3 zo ps4 zahleverglich.![]()
(wahrs. wär de veglich mitere ps-vita zwar wohl sinnvoller? wie fäsch grafisch esch en switch - wenn öberhaupt - däre öberlägge?!)
m.o.terra kaesi hat geschrieben:...ond glich nomol en negative nachtrag: was ich lachhaft finde a de switch, esch, dass eim wärdid spieli wälle ahtreie, wo grafisch ond inhaltlich öppe of smartphone-niveau sind, aber das zo priise vo om die 50-70 stotz.
zeugs wie snipperclips, bomberman oder 1-2switch... s'mag jo dä guet sie, aber rächtfertigt trotzdem niemals s'5-50fache im priis vomene app-game.
LuiStyle hat geschrieben:Isch scho huere happig 50 Stutz für 1-2 Switch...!
Bi dem Game würd ä Nintendo IP mit chli meh Party gschmeus viel meh gfalle.
Ich finds aber richtig krass wie tüür das ganze Zuebehör isch! Akku isch nöd emal ufglistet, wott aber nöd wüsse wieviel sie für dä wend
Es het ou Lüt gä die hei sich a Alltag im KZ gwöhnt, i verstah nume nid wieso mä sich im 2017 a Grafik vo 2010 mues, oder vorallem wot gwöhneGoran hat geschrieben:hanf hat geschrieben:ich glaubs es wird en rieserfolg.
Du häsch recht. Han en pc für 4k alles im allem mit vr.
4k game isch scho geil aber mer gwöhnt sich dra. Han me erwartet.
Lohnt sich nöd.
Für vr en pc für 1k und no soviel für vr lohnt sich scho. Es isch öppis neus. En wow effekt
Ahh und bi Apple isches schlächt aber bi Nintendo isches ok oder was? :typej: :typej:Ritter der Mark hat geschrieben:Apple häd das perfektioniert. Hauptsach an Adapter chund in wiss drhär, choschtet dä scho 20.-
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste