[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Hhahaaha. Dr Möchtegärn Badboy Obama. :typej:
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wenn es paar alti Männer über Cybersecurity reded het das immer chli was vo Realsatire...unfassbar was die teilwis für Blödsinn verzeled...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Huiuiui...die No Agenda Folg wo grad lauft isch mega...vo de Nigeria Marokko Pipeline bis zu de Podesta Mails...
Quelle
Si werfed d These uf, dases bi de Pizzas & Hot-Dogs um Waffedeals gat. DAS ergit imo viel me Sinn als das ganze Pizzagate Zügs. Ich mues die Mails nachane grad nomal duregah zum luege wie si i dem Kontext würked...
Edit: Nah...ergit imo au ken Sinn -.- Mueses aber mal na genauer aluege...
Quelle
Si werfed d These uf, dases bi de Pizzas & Hot-Dogs um Waffedeals gat. DAS ergit imo viel me Sinn als das ganze Pizzagate Zügs. Ich mues die Mails nachane grad nomal duregah zum luege wie si i dem Kontext würked...
Edit: Nah...ergit imo au ken Sinn -.- Mueses aber mal na genauer aluege...
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 06 Jan 2017 18:47, insgesamt 1-mal geändert.
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
aber wieso eigentlich söttet d russe de trump understütze? wär da de sanders nöd naheliegender gsi? es wird immer erbärmlicher die chose
eigentlich wär jetzt schnorre hebe mal agseit und mal chli abwarte, aber nei, immer wiiter gats.
eigentlich wär jetzt schnorre hebe mal agseit und mal chli abwarte, aber nei, immer wiiter gats.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
S gat glaubs gar nid um de Vorwurf an sich. Es wird eher es Narrativ für öpis grössers konstruiert...Russland als Feinbild. Ob Trump, Hillary oder Sanders isch eher nebesächlich...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
iets chumi ned ganz drus, zwiflisch du dra, dass de trump und de putin sich fründlich gsinnt sind oder wunderisch dich werum sie's sind?thaeye hat geschrieben:aber wieso eigentlich söttet d russe de trump understütze? wär da de sanders nöd naheliegender gsi? es wird immer erbärmlicher die chose
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Glaubed ihr ez beidi dass d Russe tatsächlich was demit chentid z tue ha? Über Monate hinweg isch de Putin jedere Konfrontation vo de USA usem Weg gange...und usgrechnet bi de Wahle söler denn igriffe ha? WTF? So bescheuert isch doch kein Staat. Grad Russland wo ja immerna de Snowden het seti genau wüsse, dass d NSA sonig Agriff chan zrugverfolge. De Amis sind nur zwei Sache heilig...d Religion und iri Wahle...s eine oder s andere azgriffe bedüted Chrieg.
...wobi mer i dem Fall ja nid mal vomene Agriff chan rede. De Podesta het binere Pishing Mail uf de Link klickt und sis Passwort verrate. D Clinton het ire Mailserver im Badzimmer gha und mit mehrere Grät druff zuegriffe. Bim DNC Hack haltis für ziemlich offesichtlich, dases debi um de Bernie gange isch. Sorry, aber wenn e Cyber-Armee vomene Staat was hackt, denn chömed gezielt Exploits zum Isatz...und denn wird au nüt gleakt. Zuegriff uf d Mails vo Lüt wo potentiell is nögschte Kabinett chömed sind doch viel wertvoller als irgend sonen bescheuerte Skandal.
...wobi mer i dem Fall ja nid mal vomene Agriff chan rede. De Podesta het binere Pishing Mail uf de Link klickt und sis Passwort verrate. D Clinton het ire Mailserver im Badzimmer gha und mit mehrere Grät druff zuegriffe. Bim DNC Hack haltis für ziemlich offesichtlich, dases debi um de Bernie gange isch. Sorry, aber wenn e Cyber-Armee vomene Staat was hackt, denn chömed gezielt Exploits zum Isatz...und denn wird au nüt gleakt. Zuegriff uf d Mails vo Lüt wo potentiell is nögschte Kabinett chömed sind doch viel wertvoller als irgend sonen bescheuerte Skandal.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
min bitrag het ja mit dem gar nüt ztue
devo abgseh glaub ich, dass all supermächt de planet hacked, logisch
isch de spezifisch leak vode russe cho? wen juckts isch immer na mini meinig
devo abgseh glaub ich, dass all supermächt de planet hacked, logisch
isch de spezifisch leak vode russe cho? wen juckts isch immer na mini meinig
neeee eh nöd, ich han chli bös gfrögt, es passt eifach alles überhaupt nöd.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es passt würklich nüt me...
...und ich bruch glaubs mal es Politik-Blackout für es paar Monet. De Irrsin wirdmer langsam echt z blöd. Alles erschint so offesichtlich aber selbst Sillicon Valley spielt mit
...und ich bruch glaubs mal es Politik-Blackout für es paar Monet. De Irrsin wirdmer langsam echt z blöd. Alles erschint so offesichtlich aber selbst Sillicon Valley spielt mit

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
Dr. Daniele Ganser 

interessante vortrag...
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
trump unterstütze = europa schwäche = vorteil putin
es passt extrem alles.
es passt extrem alles.
I speeled my drink!
zwirrlibatz hat geschrieben:trump unterstütze = europa schwäche = vorteil putin
es passt extrem alles.

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
:typej:
Mengisch heti au gern sones simpels Weltbild. Weisch wie super...
Edit: Erklärmer das mal Zwirli...warum schwächt das Europa und inwiefern söll das guet si für de Putin?
Mengisch heti au gern sones simpels Weltbild. Weisch wie super...
Edit: Erklärmer das mal Zwirli...warum schwächt das Europa und inwiefern söll das guet si für de Putin?
übrigens isch de dan coats au nöd unbedingt als russland fründ bekannt, und de wird gheimdienstdirektor.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich finds eh chli blöd, dass jetzt alli entweder id Russland-Fründ oder id Russland-Feind Schublade chömed. Für de Afang wärs doch eifach mal super, wenn in nögschter Ziit niemert würd Bombe schmeisse....
ja wär super, aber halt au naiv. bombe werdet widr gschmisse werde, evtl. den mal im iran oder halt irgendswo anderst. so laufts siiit 1020020020202 jahre. realistisch gseh chasch hoffe das es eifach jetzt en längeri phase vo de konsolidierig i de usa und anderso wostattfindet, wo sich d politiker und hindermänner uf de ufbau vo de infrastruktur im eigene land konzentrieret und somit absorbiert sind anderswo dreck z mache.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Keine Ahnung wie lange es "die Bombe" gibt und was man sich unter der ersten Bombe als Erfindung vorstellen sollte oder kann. Fakt ist aber dass die ersten Bomben der höchsten Leistungsklasse zuerst einmal fast einige Inselchen versenkt oder zumindest stark durchlöchert haben. Irgendwann haben sich die Fadenzieher offenbar unter Freudentränen gedacht dass die Inselchen, respektive Mutter Erde, doch kein nennenswerter Feind darstellen und haben es dazwischen auch an einigen Menschen ausprobiert. Danach dachte man sich... naja... auch nicht das wahre, wo sie doch alle sofort die weisse Fahne hissen und von diesen Menschen danach nur noch entweder ein Fleck mit Asche übrig bleibt oder schwarze Pestbeulen, da hat man doch keinen Spass daran. Danach hatte man einen Sperrvertrag ausgearbeitet wo alle bombigen Nationen oder zumindest solche mit bombiger Macht die bombigste Bombe haben und bauen durften aber alle anderen nicht oder nur per Ausnahmeregelung. Danach dachten sie offenbar dass sowieso gebombt werden muss und sollte aber mit Nachhaltigkeit, also... es sollte für die anderen Bomben die noch folgen noch was übrig bleiben. Was hier steht ist eine "Guteweltgeschichte" oder sowas in der Art.thaeye hat geschrieben:bombe werdet widr gschmisse werde, evtl. den mal im iran oder halt irgendswo anderst. so laufts siiit 1020020020202 jahre.
Da bin ich unsicher ob ein schwaches Europa den USA oder Russland hilft (mathematisches "oder"). Beim momentanen Stadium läuft es darauf hinaus dass Europa zum Sklaven degradiert wird und ganz egal bei welcher Seite sie sich "gutstellen", es ist immer ein Katzenbuckel-Spiel. Hilfreicher wäre es wenn sie sich endlich einmal auf die internen Angelegenheiten besinnen würden und mit diesem Grössenwahn Schluss machen würden. Dann wird sich die eigene Macht von innen heraus vielleicht wieder regenerieren. Momentan ist es ziemlich offensichtlich dass Europa eigentlich nur noch von einem nahezu toten Konstrukt am Leben gehalten wird indem sie "anderen" ihre Seele verkaufen. Kurzfristig mag das verheissungsvoll aussehen aber langfristig ist es eine Bombe mit unbekanntem Ausmass.zwirrlibatz hat geschrieben:trump unterstütze = europa schwäche = vorteil putin
es passt extrem alles.
Was der Trump möchte spielt eigentlich keine Rolle, es geht nur um den psychologischen Effekt denn er verströmt und da wurde er als passend eingestuft.Moff hat geschrieben:iets chumi ned ganz drus, zwiflisch du dra, dass de trump und de putin sich fründlich gsinnt sind oder wunderisch dich werum sie's sind?thaeye hat geschrieben:aber wieso eigentlich söttet d russe de trump understütze? wär da de sanders nöd naheliegender gsi? es wird immer erbärmlicher die chose
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
D New York Times wirft RT vor si hegid d Wahle i de USA beiflusst. OMG, en TV Sender wo d Wahle beiflusst. Da gäbed sich CNN, NBC, FOX & Co. sone Müeh um neutral z berichte und denn chömed di böse Russe und tüend alles beiflusse :typej:
http://www.nytimes.com/2017/01/07/world ... dling.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich striche d NYT vo minere Liste...

http://www.nytimes.com/2017/01/07/world ... dling.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Ich striche d NYT vo minere Liste...

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es ist stets einfacher die Schuld bei jemand anderem zu suchen oder zuzuweisen als es bei sich selber zu tun; Gerade wenn es noch in das passende "Weltbild" passt und nützlich auf bestehende Angelegenheiten einwirkt. Da ist jedoch ein transparenter Haken bei der Sache: Was die mediale und informatische (Computing) Macht anbelangt ist Russland dermassen am Boden dass sie gegen den Weltführer realistisch gesehen abkratzen würden, ganz egal welche Absicht sie hätten. Deswegen kann man die ganze Angelegenheit mit Logik und gesundem Menschenverstand schnell beantworten ohne jede Zeitverschwendung.
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 07 Jan 2017 22:11, insgesamt 2-mal geändert.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Was mi grad mega ufregt, das SFR 2 itz sone schwule News Flash bringt am 8i. Wott mi Rueh vo dem Chasperlipolitiktheater und eifach mini Films und Serie luege!!
Luege scho si Jahre kei Tagesschau Shit meh und mir geits derbi blended. Und das eländliche mir si d Schwiz Zügs ätzt ou grausig.

Luege scho si Jahre kei Tagesschau Shit meh und mir geits derbi blended. Und das eländliche mir si d Schwiz Zügs ätzt ou grausig.

Oh Banana…!