V: Games für NDS, N64, Gamecube

Was zum Dealen? Verkaufen/Tauschen/Kaufen oder Verschenken? Dann bist du hier richtig.

Moderator: agestuffer

STeFF
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0
Re: V: Games für NDS, N64, Gamecube

Beitrag von STeFF »

Marco_in_motion hat geschrieben:krass, däbi isches da im G-Forum enart es ungschribnigs Gsetzt das bim Trade "gas" gisch und ahständig bliibsch... Ich finde dases das genau uusmacht.
Darum chaufi/verchaufi da gern. däm würi mal eis a sin schrumplige Sack chlöpfe.

und genau so isches!!! Sit über 10 Jahr bini da im Forum und schätze genau di gliche aschpäkt und Sache wiä Du!!! Redsch mer grad vo de Seel...

und so Type wiä de söt mer eifach verbanne... chlöpfe oder mit Wattebeuscheli bewärfe bis er blüetet... das isch doch kei Art sones Verhalte...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

lol, uf twitter isch er aber immer schön am posten. ich würd ihn betriebe. das nützt.
STeFF
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von STeFF »

gege de Trumpf (Trump :groel: ) hani doch im Ärmel... uf das het er ja reagiert...
Marco_in_motion
Joystick-Kampfsau
Joystick-Kampfsau
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
54
Trading points minus
0

Beitrag von Marco_in_motion »

STeFF hat geschrieben:
Marco_in_motion hat geschrieben:krass, däbi isches da im G-Forum enart es ungschribnigs Gsetzt das bim Trade "gas" gisch und ahständig bliibsch... Ich finde dases das genau uusmacht.
Darum chaufi/verchaufi da gern. däm würi mal eis a sin schrumplige Sack chlöpfe.

und genau so isches!!! Sit über 10 Jahr bini da im Forum und schätze genau di gliche aschpäkt und Sache wiä Du!!! Redsch mer grad vo de Seel...

und so Type wiä de söt mer eifach verbanne... chlöpfe oder mit Wattebeuscheli bewärfe bis er blüetet... das isch doch kei Art sones Verhalte...
Ich has bis jetzt da inne immer eso erfahre : Egal ob mit eim es Gschäft machsch wo erst es paar wenigi Posts gschribe hät oder nöd, s'Vertraue isch immer da gsi, au wändt mal mit eim puff häsch oder so.
s'Trade und Sale etc. isch IMMER suuber gloffe und uf das häsch chönne und chani hüt no zelle. has grad wieder gseh mittem Sosh_85, kännen nöd aber ich vertrau ihm will er DA im Gforum isch, hät perfekt funktioniert. Wäds der im GForum versausch ...lahsch der eifach di beste Deals i de CH dur d'Lappe gah. Will da händ d'Lüüt ebe no e Ahnig vo de Priise und gänd au mal was use wo sie eigentlich drah hanged :wixer:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

Marco_in_motion hat geschrieben:
STeFF hat geschrieben:

Ich has bis jetzt da inne immer eso erfahre : Egal ob mit eim es Gschäft machsch wo erst es paar wenigi Posts gschribe hät oder nöd, s'Vertraue isch immer da gsi, au wändt mal mit eim puff häsch oder so.
s'Trade und Sale etc. isch IMMER suuber gloffe und uf das häsch chönne und chani hüt no zelle. has grad wieder gseh mittem Sosh_85, kännen nöd aber ich vertrau ihm will er DA im Gforum isch, hät perfekt funktioniert. Wäds der im GForum versausch ...lahsch der eifach di beste Deals i de CH dur d'Lappe gah. Will da händ d'Lüüt ebe no e Ahnig vo de Priise und gänd au mal was use wo sie eigentlich drah hanged :wixer:
Danke :-) ja esch schön das mer enand vertraut .hett wörkli tip top klappt .
STeFF
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von STeFF »

So... hüt isch en grosse Tag und ich mach jetzt denn glaub grad es rots Chrüz ad Decki... nach Wuchelangem chriege hin und her... Betriebigsadrohige etc... hani hüt am Morge es Päckli im Briefchaschte gha :klatsch: :klatsch: :klatsch:

Wird in Zuekunft aber nie meh öppis bi dem bstelle... diä Nerve hani dezue nümä... :head2wall: :head2wall: :head2wall:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Bstellsch kei Sega Produkt meh?
STeFF
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von STeFF »

Isch es N64 Game gsi :typej:
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:Bstellsch kei Sega Produkt meh?
i glaube ihm NRG kauft nimmert me was ab :-)
STeFF
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von STeFF »

hesches übercho Simon?
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

STeFF hat geschrieben:hesches übercho Simon?
NEI :damn: aber er hett mer post quitig gsendet.....zwar versproche i bechumes no vor em 24. aber nix gsie ..... sötts am dienstag oder mittwoch öber cho..... glaubes ehrlich gseit ersch wenn i packet uspackt han und würkli mis game dinne esch....

es esch brutal mühsam mit dem..... NIE meh kauf i bi dem ,
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

luschtigerwiis isches nur mit ihm so. würd de shady und de master g ihn nöd sit 25 jahr kenne, wär er scho lang weg. eigentlich isch er en iisi typ, aber bi so trades isch er eifach unbruchbar.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

geosnow hat geschrieben:luschtigerwiis isches nur mit ihm so. würd de shady und de master g ihn nöd sit 25 jahr kenne, wär er scho lang weg. eigentlich isch er en iisi typ, aber bi so trades isch er eifach unbruchbar.
kenne hin oder her....aber eine wo schriebt er hetts uf post da.....i fröge nachem beleg...er schriebt kei panik...und er hetts de ned uf post da....

werd mer en sehr zueverlässige kolleg sie...sehr vertrauenswürdig...

ich kaufe uf jedefall NIE me bi dem
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

hend doch Geduld ich han mal 4 Mönet ufes DS Arkanoid müsse warte.

Nei das het mir eigentlich glängt. Ich han bi ihm zwar da nomal es N64 Game bstellt aber dasmal het er zersch müesse liefere (was dasmal rächt promt gange isch) und denn han ich zahlt.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

Reinforced hat geschrieben:hend doch Geduld ich han mal 4 Mönet ufes DS Arkanoid müsse warte.

Nei das het mir eigentlich glängt. Ich han bi ihm zwar da nomal es N64 Game bstellt aber dasmal het er zersch müesse liefere (was dasmal rächt promt gange isch) und denn han ich zahlt.

ebe er hett müesse zersch liefere ;-) denn funktionierts prompt..... ok guet :-) ja lueg wenn er seit er hetts uf post da und i fröge nachem beleg...es chunnt zrugg kei panik...aber er hetts ned uf post do....... zimmli vera.... de schriebsch lieber sorry kei zeit gha ...

chan der gern de wahts app verlaufe zuesende per pn
Reinforced
TOAPLAN Forever!
TOAPLAN Forever!
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
138
Trading points minus
0

Beitrag von Reinforced »

also wie de Rohner tuet gschäfte intressiert mich eigentli nid im Detail... ich kenn ja au flüchtig paar mal gseh usw. Wobii das isch au scho fasch wieder 10 jahr her :shock:
NRG
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
7
Trading points minus
0

Beitrag von NRG »

De Sosh isch äbe eine, dä meint für es 20 Franke PAL-Landstalker machi Huusbsuech und de Steff nimmt VHB als Iiiladig, zum de halbi Priis per PM offeriere. Hät chöne schneller gah, weissi au, aber beidi Händ ihre Shit längst übercho. Und iz häbed d'Schnurre.
sosh_85
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
59
Trading points minus
0

Beitrag von sosh_85 »

NRG hat geschrieben:De Sosh isch äbe eine, dä meint für es 20 Franke PAL-Landstalker machi Huusbsuech und de Steff nimmt VHB als Iiiladig, zum de halbi Priis per PM offeriere. Hät chöne schneller gah, weissi au, aber beidi Händ ihre Shit längst übercho. Und iz häbed d'Schnurre.
zitat PN vo mir : Hehe wohne in mellingen ;-) , Fahrsch per zuefall mal dure ?

normali frog gsie , da i gseh han das in bade wohnsch :-) kei huusbsuech verlangt

du hesch mer 25.- plus porto ah bote ;-) ned ich der ...ha dazu mals gschrebe ha intresse ...

ach was sölls.... bliebe mer friedlich und lömmer das loh ruhe
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mit em Rohner deale isch wie russisch Roulette
STeFF
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
47
Trading points minus
0

Beitrag von STeFF »

Bitte verbanned de Trottel usem Forum...

so geil was Du schriebsch... ich han der en 40er fürs Game abote... denn hesch mer gschriebe für en 60er lasches use... ich han der gschriebe... guet denn lönd mers sie, wills mer de Betrag ned wert isch... und denn hesch Du de Basar gmacht :groel: willts eifach ned loworde bisch paar Wuche dena (Wers will gseh dem schicki mini ganzi PM unterhaltig per PM) bisch mer nahgsecklet... (und denn wot Betriebig am Arsch gha hesch es Express Päckli für 18.- Stutz... :groel: hesches wele loswerde :!: bisch so ufdringlich gsi i dem Mommänt als hetsch mer de Charre no welä go tanke dasis nimä :!: ahaaa.... en Blow Job wär sicher au no drinne gläge gell... :?: :?: :?: :2finger:

Mach Dis Topic zue... und mach de Fuchs... mitem Sosh hani au scho gschäftet, isch en super feine Typ wo sich ad Regle haltet... und da ine gahts ned um de Wert vom Game... au wennts nur für 5.- uselahsch... isch Dis Problem... sondern das Dich a gwüssi Richtlinie haltisch...

So bitte schlüsse... und nie meh öppis chaufe...
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0

Beitrag von evo »

Yessss, es goht ab! Fast wie zu de guete alte ziite wos internet no schmackes gha het.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

was ich jetzt nöd so check. händer d games zahlt und er hät nöd gliefered, oder ihr händs billig welle und nöd übercho?
Gesperrt