US Wahle 2016
Moderator: Avenger
Re: US Wahle 2016
ui s RASSETRENNIG hani nah gar nöd gseh vo dir MOFF, härte tubak. ja gnau um das gats mir. alli isperre wo nöd wiis sind (am beste au die wo kei wissi zäh haend), am beste au alli studente. eigentlich befürwort ich ja KZ's und han dihei es paar usgabe vo "mein kampf" underem chopfchüssi. häsch das welle ghöre?
drum mag ich mit so lüüt eifach nöd diskutiere, ihri meinig isch gmacht und die bewegig wo jetzt im gang isch, isch nah lang nöd am end, gnau weg dem grund.
drum mag ich mit so lüüt eifach nöd diskutiere, ihri meinig isch gmacht und die bewegig wo jetzt im gang isch, isch nah lang nöd am end, gnau weg dem grund.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich ha gschriebe was ich ghöre will, was du dir gnau vorstellsch under nationaler identität, islam (...) und grenzkontrollene
das sind die problem wo du als aliege vode grosse masse ageh hesch und wo diner meinig nah nüt mit rassismus und rassetrennig ztue hend.
und ich han übrigens gar ned de idruck, dass du ned magsch diskutiere, im gegeteil, ich glaub du provoziersch da im forum mal gern meinige vo anderschdenkende, was ich im übrige au begrüesse
das sind die problem wo du als aliege vode grosse masse ageh hesch und wo diner meinig nah nüt mit rassismus und rassetrennig ztue hend.
und ich han übrigens gar ned de idruck, dass du ned magsch diskutiere, im gegeteil, ich glaub du provoziersch da im forum mal gern meinige vo anderschdenkende, was ich im übrige au begrüesse
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jo, d Schwizer Rasse man! Homo Sapiens Helveticus 

ich han nie gseht das alles haet nix mit rassismus z tue, aber das won ihr machet isches ufespiele und es uspiele vo dere thematik um oies weltbild z verteidige. und das wird halt jetzt beendet.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ok, also diner meining na sind das kei rassischte, aber es bitzeli mit rassimus hets ebe doch ztue, dasch ok. mit dem chan ich lebe. ich glaub au ned, dass jede trump oder svp wähler en white power skinhead isch, isch alls en frag vo relatione. das isch ok.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Fallsd mit "ihr" au mich meinsch hesch mi falsch verstande. Ich finds na interessant wenn öpert binere Diskussion wos um s multikulti Land Schwiz vs Iwanderer und Flüchtling gat mit Rassismus argumentiert. Ich han mich nur drüber lustig gmacht...thaeye hat geschrieben:ich han nie gseht das alles haet nix mit rassismus z tue, aber das won ihr machet isches ufespiele und es uspiele vo dere thematik um oies weltbild z verteidige. und das wird halt jetzt beendet.
rassetrennig isch sones härts wort, wieso muesch das bruche? da fangst scho aa, wer red vo rassetrennig.Moff hat geschrieben:ich ha gschriebe was ich ghöre will, was du dir gnau vorstellsch under nationaler identität, islam (...) und grenzkontrollene
ganz eifach, grenzkontrolle und iwanderigsgsetz isch en grosse wunsch dur die illegal migration i de letschte jahre. radikale islam isch es thema wieso echt? nationali identität bedütet das d lüüt ihri nation halt glich nöd mitere weltregierig tuusche waend und sehr starch a dem hanget. zumindest en grosse teil devoo. sogar die groooooss USAAAAAA.
du wirsch das natürli als alles nöd so schlimm aluege, isch dis recht, aber ebe momentan schlats pegel inen anderi richtig.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
und ich bin nach wie vor de meinig, dass au die linke gege illegali migration und extreme islam sind. wer isch bitte ned gäg de extremi islam? ich glaube aber ned, dass das de wuetbürger gnueg isch, ned bi witem.
de trump isch ned nur geg de extremi islam, er will d'migration vo muslime komplett blocke, alli. es isch bis zu siner wahl au so uf siner homepage stande, iets heters weggnah.
wenn das für dich ned rassismus/rassetrennig isch weissich au nöd. und ich garantierdir dasses au ide schwiz gnueg lüt git wo so denket.
und ja xino, au religion ischen teil vo rassismus obwohl rasse und religion ned sgliche isch, ich weiss isch wahnsinnig schwierig zum verstah
de trump isch ned nur geg de extremi islam, er will d'migration vo muslime komplett blocke, alli. es isch bis zu siner wahl au so uf siner homepage stande, iets heters weggnah.
wenn das für dich ned rassismus/rassetrennig isch weissich au nöd. und ich garantierdir dasses au ide schwiz gnueg lüt git wo so denket.
und ja xino, au religion ischen teil vo rassismus obwohl rasse und religion ned sgliche isch, ich weiss isch wahnsinnig schwierig zum verstah
wuetbuerger, au da widr. du wirschs nöd lerne. es haet kein zweck. du chasch aber diskutiere das mueme dir lah.
sind jetzt eigetnlich die linke uf de strasse i de USA au wuetbuerger? oder sind das den i dine auge eifach chli studente wo politisch uf dinere linie sind aber halt chli naiv?
es git lüüt die sind bi PEGIDA mitglofe und haend dadur ihre job verlore. eifach so zum sege.
übrigens haet de trump "nur" en temporäre stop gforderet und au die forderig isch ja scho verschwunde. also ganz glasse blibe.
die sprach vo hüt unglaublich. wuetbuerger, dummi bürger wo nöd minere meinig sind und rassiste.
mir haend jetzt scho gha: wuetbuerger, rassismus, dummheit und angry white men und rassetrennig. tönt guet de wortschatz. momoll.
sind jetzt eigetnlich die linke uf de strasse i de USA au wuetbuerger? oder sind das den i dine auge eifach chli studente wo politisch uf dinere linie sind aber halt chli naiv?
es git lüüt die sind bi PEGIDA mitglofe und haend dadur ihre job verlore. eifach so zum sege.
übrigens haet de trump "nur" en temporäre stop gforderet und au die forderig isch ja scho verschwunde. also ganz glasse blibe.
die sprach vo hüt unglaublich. wuetbuerger, dummi bürger wo nöd minere meinig sind und rassiste.
mir haend jetzt scho gha: wuetbuerger, rassismus, dummheit und angry white men und rassetrennig. tönt guet de wortschatz. momoll.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schinbar...ich verstans echt nid...zelled da alli Muslim dezue oder nume d Schiite? Will d Sunite bzw. Hanbalite sind ja Partner vom Weste. Das isch mengisch scho biz verwirrend will d Schiite i vielne Länder fortschrittlicher sind als d Sunite. Je nach Staat simer aber au mit de Sunite verfeindet. Ich weiss mengisch echt nüme, weli Religion im Moment grad mues ghasst werde. Am eifachste isches wohl, wemer alli 1,6 Milliarde in gliche Topf schmeissed. Im Fernseh zeigeds amigs de Maa mitem Bart und ere Fahne...die sind doch alli so...Moff hat geschrieben:und ja xino, au religion ischen teil vo rassismus obwohl rasse und religion ned sgliche isch, ich weiss isch wahnsinnig schwierig zum verstah
De Zwirli het na Lügepress dri bracht...das dörf i dem Zemehang au nid fehle. Sehr wichtig.thaeye hat geschrieben:mir haend jetzt scho gha: wuetbuerger, rassismus, dummheit und angry white men und rassetrennig. tönt guet de wortschatz. momoll.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 11 Nov 2016 12:36, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja die foerderig isch verschwunde willer gnau weiss, dasses nie würd gah, ich bin gspannt was sini ku klux klan ahänger wo ihn wäg dem gwählt hend vo dem haltet, die nemed das wohl ned so glasse wie mir, sgliche mit sinere wall.
und tue doch ned so wehlidig, bitte. weisch, jugos, muslime, türke etc. werded ide schwiz au ned mit samthändsche aglängt, aber wills du bisch zündi ide chile en cherze a für rassischte und wuetbürger damits besser schönd schlafe.
und tue doch ned so wehlidig, bitte. weisch, jugos, muslime, türke etc. werded ide schwiz au ned mit samthändsche aglängt, aber wills du bisch zündi ide chile en cherze a für rassischte und wuetbürger damits besser schönd schlafe.
mach das , ich froi mich. und wer weiss evtl. hilfts sogar. ja ich bin katholisch erzoge worde.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es ich gar ned so schwierig, diskminierig vonere person ufgrund vo herkunft, religon, ethnizität, nationalität oder allerlei brunz wos nüt derfür chönd gaht under rassismusXinobrax2 hat geschrieben:Schinbar...ich verstans echt nid...zelled da alli Muslim dezue oder nume d Schiite? Will d Sunite bzw. Hanbalite sind ja Partner vom Weste. Das isch mengisch scho biz verwirrend will d Schiite i vielne Länder fortschrittlicher sind als d Sunite. Je nach Staat simer aber au mit de Sunite verfeindet. Ich weiss mengisch echt nüme, weli Religion im Moment grad mues ghasst werde. Am eifachste isches wohl, wemer alli 1,6 Milliarde in gliche Topf schmeissed. Im Fernseh zeigeds amigs de Maa mitem Bart und ere Fahne...die sind doch alli so...Moff hat geschrieben:und ja xino, au religion ischen teil vo rassismus obwohl rasse und religion ned sgliche isch, ich weiss isch wahnsinnig schwierig zum verstah
chaschmer bitte nah beantowrte ob jetzt die linge i de USA uf de strass au WUETBUERGER sind? oder sind das halt nur die wo dir nöd passet?
die doppelmoral wird jetzt halt dütlich gmacht.
die doppelmoral wird jetzt halt dütlich gmacht.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 12:53, insgesamt 2-mal geändert.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
was niemerd wot, isch es zfallenigs russland. denn chönti eher no mitme zerfallene america läbe.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich hätt iets zersch gseit wuetbürger seig bereits en dur rechti prägte begriff, aber ich glaub das wär ehner "besorgti bürger", vo dem her chasch die amis uf de strass gern wuetbürger nenne, passt. aber ganz ehrlich leg ich uf semantik ned so viel gwicht wie du. es spielt mer au ned sonen grossi rolle öb du vo rassismus redsch oder vo nationaler identität etc. wichtig ischmer, dassmer alli sgliche meined.thaeye hat geschrieben:chaschmer bitte nah beantowrte ob jetzt die linge i de USA uf de strass au WUETBUERGER sind? oder sind das halt nur die wo dir nöd passet?
es git aber trotzdeme s grosses aber, die besorgte bürger in dütschland mached das wäge diffuse ängscht, ich bezwifle, dass en grossteil vo dene überhaupt schomal mitneme moslem gredt het. hingege isch ide usa grad en ma gwählt wurde wo glasklar underem anderem mit rassismus gwählt wurde isch wie ebe zB mit dem temporäre blocke vo muslime.
au wenner das nüm ufem programm het frag ich mich öbs für dich so schwierig isch, dich id hut vomene muslim ide usa z'versetze, wo grad miterlebt het wie das land womer drin wohnt de ma mit dem programm gwählt het. da nachdem mer sowieso scho jahrelang offe diskriminert dun benachteiligt wurde isch i allne lebenslage.
und findsch das ned en einiges bessere grund zum ufd strass gah als de vode "besorgte bürger", wo das us rein diffuse ängscht mached und kei opfer vo irgendwas sind? usser dassmer sie rassischte nennt, die arme.
ah imfall muess glich nah klarstelle das ich da drin nöd de devils advocate bin (also en totale understützer vom trump). ich gsehn eifach das villi lüüt hässig sind, und das us zum teil würkli begriefbare gründ.
dumm, den gnau die semantik isches wo nah wiiiter wird dezue fuehre das sich s ganze nah meh nach rechts verlageret. aber das haemmer jetzt scho 10 mal dureketscht.Moff hat geschrieben:ich hätt iets zersch gseit wuetbürger seig bereits en dur rechti prägte begriff, aber ich glaub das wär ehner "besorgti bürger", vo dem her chasch die amis uf de strass gern wuetbürger nenne, passt. aber ganz ehrlich leg ich uf semantik ned so viel gwicht wie du. es spielt mer au ned sonen grossi rolle öb du vo rassismus redsch oder vo nationaler identität etc. wichtig ischmer, dassmer alli sgliche meined.thaeye hat geschrieben:chaschmer bitte nah beantowrte ob jetzt die linge i de USA uf de strass au WUETBUERGER sind? oder sind das halt nur die wo dir nöd passet?
es git aber trotzdeme s grosses aber, die besorgte bürger in dütschland mached das wäge diffuse ängscht, ich bezwifle, dass en grossteil vo dene überhaupt schomal mitneme moslem gredt het. hingege isch ide usa grad en ma gwählt wurde wo glasklar underem anderem mit rassismus gwählt wurde isch wie ebe zB mit dem temporäre blocke vo muslime.
au wenner das nüm ufem programm het frag ich mich öbs für dich so schwierig isch, dich id hut vomene muslim ide usa z'versetze, wo grad miterlebt het wie das land womer drin wohnt de ma mit dem programm gwählt het. da nachdem mer sowieso scho jahrelang offe diskriminert dun benachteiligt wurde isch i allne lebenslage.
und findsch das ned en einiges bessere grund zum ufd strass gah als de vode "besorgte bürger", wo das us rein diffuse ängscht mached und kei opfer vo irgendwas sind? usser dassmer sie rassischte nennt, die arme.
du understellsch widr sovill. isch ja schön bisch au en awalt vo de rassistisch verfolgte mensche, aber leider häsch s bild fürs grosse ganze verlore.
wieso söll en pegida mitläufer nöd au scho mal miteme moslem gredt ha? häsch s gfuehl ich han nah nie miteme moslem kontakt gha? evtl hani sogar en moslemischi fründin? um das gats doch gar nöd.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Dude, de Maa isch nonig mal im Amt. Wenn das nid ebefalls diffusi Angst isch weissi au nid...Moff hat geschrieben:und findsch das ned en einiges bessere grund zum ufd strass gah als de vode "besorgte bürger", wo das us rein diffuse ängscht mached und kei opfer vo irgendwas sind? usser dassmer sie rassischte nennt, die arme.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja namal, wenn du de underschied ned verstahsch, zwüsche a) enere mindrheit ide usa wo sit langem diskriminiert wird und iets grad d'wahl miterlebet het vomene mah wo das ned nur ned stoppt sondern legitimisiert und ermuetigt und b) de diffuse ängscht wo guet gsittet bürger vor öppisem wo velicht irgendwenn mal chunnt
denn chömemer würklich ned uf en zweig, nei. aber das hämmer vorher scho gwüsst.
und wo wege hüchelei, ich spriche keim vo beidne s'recht uf demonstratione ab, ich bin ja en überzügte demkrat, aber ich haltes ned für hüchelei wenn ich eins vo beidne für nobel halte und s'ander nöd.
denn chömemer würklich ned uf en zweig, nei. aber das hämmer vorher scho gwüsst.
und wo wege hüchelei, ich spriche keim vo beidne s'recht uf demonstratione ab, ich bin ja en überzügte demkrat, aber ich haltes ned für hüchelei wenn ich eins vo beidne für nobel halte und s'ander nöd.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich denke es isch nedmal de trump wo die lüt so trurig macht sondern vor allem, dass so vieli amerikaner ihn mit dem programm gwählt hendXinobrax2 hat geschrieben:Dude, de Maa isch nonig mal im Amt. Wenn das nid ebefalls diffusi Angst isch weissi au nid...
aber ebe, mir reded da ja vo relatione.
d'wahl vom trump wär uf de dütsche ebeni öppe d'wahl vomene muslim wo d'ifüherig vode sharia ufem wahlprogramm gha het. denn würdi en pegida marsch au understütze.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
De Fernseh zeigt de Lüt so IS Muselmanne wo em Weste de Chrieg erkläred...bö...ich find ez nid unbedingt, dass di eini Angst legitimer isch als di ander...lächerlich sind doch beidi. Da ich aber hauptberuefliche Chaot bin froi ich mich grundsäzlich über Unrueh aller Art. Im Chaos steckt am meiste Potential für Veränderige...i weli Richtig dases gat gsemer ja denn...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei das find ich ebe ned, wie gseit, minorities ide usa gspühred dirskiminierig scho sit langem ade eigne hut, jede tag.
das ischen grosse underschied zum IS ma im fernseh
aber mir isch klar, dassmer als schwizer im elfebeiturm müeh het sich id lag vo US minderheite z'versetze, die wenigschte schaffed das mit diskriminierte gruppene id schwiz. denn heists schnell isch doch nöd so schlimm und mimimi, aber d'rassischte muemer denn mit samthändsche alange und dörf sie ned bim name nenne.
das ischen grosse underschied zum IS ma im fernseh
aber mir isch klar, dassmer als schwizer im elfebeiturm müeh het sich id lag vo US minderheite z'versetze, die wenigschte schaffed das mit diskriminierte gruppene id schwiz. denn heists schnell isch doch nöd so schlimm und mimimi, aber d'rassischte muemer denn mit samthändsche alange und dörf sie ned bim name nenne.
ja d rassiste sind ja momentan überall. das muemme endlich igseh. sust passiert nix. oh mann. jetzt muemi zruggzieh.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Black Lives Matter isch während de Amtsziit vom erste schwarze President entstande. Das Minderheite i de USA diskriminiert werded isch ez nid grad unbedingt es neuers Phänomen. Es isch übrigens de Obama gsi, wo de Deal für d Pipeline durch s Reservat vo de Sioux zueglah het...
...und s Image vo de Muslim isch bereits vo de Herre Bush Senior und Bush Junior zerstört worde.
Wie gseit, diffusi Angst uf beidne Site. Du dörfsches aber gern andersch gseh...
...und s Image vo de Muslim isch bereits vo de Herre Bush Senior und Bush Junior zerstört worde.
Wie gseit, diffusi Angst uf beidne Site. Du dörfsches aber gern andersch gseh...