und jetz chönntsch no zeige wo ich wänn weli visione güsseret han.thaeye hat geschrieben:tschuldigung han de moff mitquotet gha. min fehler. du visionär.

Moderator: Avenger
und jetz chönntsch no zeige wo ich wänn weli visione güsseret han.thaeye hat geschrieben:tschuldigung han de moff mitquotet gha. min fehler. du visionär.
was unterstelle d'Medie am Putin?Xinobrax2 hat geschrieben:Für di Dütsche wirds sowieso spannend. De Trump verkörpered zumene grosse Teil genau das, was über d Medie em Putin immer unterstellt wird. Wer isch jetzt de grösser Hitler?
Probiers es anders Mal wider....ich lan mich nur provoziere, weni grad sowieso nüt bessers z tue han.zwirrlibatz hat geschrieben:was unterstelle d'Medie am Putin?Xinobrax2 hat geschrieben:Für di Dütsche wirds sowieso spannend. De Trump verkörpered zumene grosse Teil genau das, was über d Medie em Putin immer unterstellt wird. Wer isch jetzt de grösser Hitler?
er seits im interview au richtig, zurück zur realität."Deutschland und Amerika seien „durch Werte verbunden“, dazu gehörten „der Respekt vor dem Recht und der Würde des Menschen, unabhängig von Herkunft, Haarfarbe, Religion, Geschlecht, sexueller Orientierung oder politischer Einstellung“. Auf der „Basis dieser Werte“, so die Kanzlerin, biete sie „dem künftigen Präsidenten der Vereinigten Staaten eine enge Zusammenarbeit an“.
Auf eine solche Ermahnung und Belehrung hatte nicht nur der künftige Präsident der USA, sondern das ganze amerikanische Volk gewartet. Vergesst nicht unsere gemeinsamen Werte!
Ein Höhenflug der Arroganz
Es kann allerdings sein, dass die Kanzlerin diese Botschaft eigentlich an den Präsidenten der Türkei richten wollte, auf dem Weg zur Pressekonferenz aber die falsche Mappe mitgenommen hatte."
K...er segi de ultrakonservativi, homophobi, sexistisch, rassistisch, machthungrig und egozentrisch Agressor. Chamer so gseh, aber sone Beurteilig isch letztendlich immer abhängig vom Massstab. Vergliche mit sim Vorgänger isch de Putin progressiv und visionär. De Trump erschint momentan vergliche mit sim Vorgänger eher als Rückschritt und chli zrugg blibe...zwirrlibatz hat geschrieben:hö? isch e normali frag. wenns dich provoziert chani nüt drfür.
din erscht satz cha me nöd nur so gseh, es isch sogar eso. und wele farking masstab? me findet immer en no schlimmere aber das relativiert doch nüt. oder isch "soooo schlimm wie de hitler isch dä xy ja nöd" es komplimänt?Xinobrax2 hat geschrieben:K...er segi de ultrakonservativi, homophobi, sexistisch, rassistisch, machthungrig und egozentrisch Agressor. Chamer so gseh, aber sone Beurteilig isch letztendlich immer abhängig vom Massstab. Vergliche mit sim Vorgänger isch de Putin progressiv und visionär. De Trump erschint momentan vergliche mit sim Vorgänger eher als Rückschritt und chli zrugg blibe...zwirrlibatz hat geschrieben:hö? isch e normali frag. wenns dich provoziert chani nüt drfür.
...drum blibts spannend...wer wird Hitler des Jahres 2017?
Überall sinds das. I de Migros, im Bus, uf de Arbet, im Forum und am morge vor em Badzimmerspiegelthaeye hat geschrieben: leidr sind d idiote "na" i de überzahl.
Scho? Ich han mengisch echt s Gfühl er weli mich verarsche...thaeye hat geschrieben:er meint würkli de putin rollt bald de durs ganz baltikum. er isch so eine, nix provokation.
Machsch mit dere Ussag im Grund gno nid genau das wasd eigentlich willsch kritisiere? Das isch imo eher es grundlegend psychologischs Problem, wo üs alli betrifft...bi "de anderne" isches nur viel eifacher z erkenne...thaeye hat geschrieben:sini analyse zu de linke/liberale isch deckigsglich mit minere. eis vo de hauptproblem wo muess glöst werde jetzt. pragmatisch sache chöne bespreche ohni grad es label überezstülpe. und zwar es recht deftigs label.
dassmer s'individum gseht isch doch genau das wo die lingge forderet, oder ich verstah dich falschXinobrax2 hat geschrieben:Schochli so...negative Rassismus vo rechts und positive Rassismus vo links. Wenns drum gat Mensche individuell z betrachte sind di Meiste schinbar überforderet![]()
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 2 Gäste