US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: US Wahle 2016

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:tschuldigung han de moff mitquotet gha. min fehler. du visionär.
und jetz chönntsch no zeige wo ich wänn weli visione güsseret han. :herzli:
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

mich verwunderets nach de gestrige und hütige brichterstattig vo allem us dütschland , das sie panzer nah nöd id usa gschickt haend, zum neue diktator. muess ufghalte werde. da muess irgendöpper scho recht angst ha.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Für di Dütsche wirds sowieso spannend. De Trump verkörpered zumene grosse Teil genau das, was über d Medie em Putin immer unterstellt wird. Wer isch jetzt de grösser Hitler?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und nah churz zum interview mitem wehrmuet: ja siit er gwählt isch chunt au mal was schlaus us sim muul

aber ebe, d MEI wird halt au nöd umgsetzt (förderet den halt widr "volk geg elite") und drum wirds au da i de schwiiz na radikaler werde. das muesster au langsam kapiere. ich gib au de nöchste svp initiative wo sie widr allei geg alli machet gueti chancene. es gnau greglets iwanderigsgsetz isch i de hütige welt pflicht (gnau weg de globalisierig und de ressource), nur chli mindestlöhn definiere langet da nöd (vorallem da sind die bürgerliche/konservative au mitschuldig, sie forderet das vill zwenig ii bi de doch bürgerlich dominierte arbetgeber). d SP wür rieseerfolg demit fiire aber ebe leider laht das ihri ideologie nöd zue (rassist bisch wenn nöd alli wottsch inelah).
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben:Für di Dütsche wirds sowieso spannend. De Trump verkörpered zumene grosse Teil genau das, was über d Medie em Putin immer unterstellt wird. Wer isch jetzt de grösser Hitler?
was unterstelle d'Medie am Putin?

aso die nödrussische mein ich drmit. will die russische unterstelle ihm ja jenschtes. :lol:
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 10 Nov 2016 20:08, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Für di Dütsche wirds sowieso spannend. De Trump verkörpered zumene grosse Teil genau das, was über d Medie em Putin immer unterstellt wird. Wer isch jetzt de grösser Hitler?
was unterstelle d'Medie am Putin?
Probiers es anders Mal wider....ich lan mich nur provoziere, weni grad sowieso nüt bessers z tue han.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

hö? isch e normali frag. wenns dich provoziert chani nüt drfür.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

https://www.welt.de/debatte/kommentare/ ... htung.html" onclick="window.open(this.href);return false;

muessi amigs lache wegem broder
"Deutschland und Amerika seien „durch Werte verbunden“, dazu gehörten „der Respekt vor dem Recht und der Würde des Menschen, unabhängig von Herkunft, Haarfarbe, Religion, Geschlecht, sexueller Orientierung oder politischer Einstellung“. Auf der „Basis dieser Werte“, so die Kanzlerin, biete sie „dem künftigen Präsidenten der Vereinigten Staaten eine enge Zusammenarbeit an“.

Auf eine solche Ermahnung und Belehrung hatte nicht nur der künftige Präsident der USA, sondern das ganze amerikanische Volk gewartet. Vergesst nicht unsere gemeinsamen Werte!
Ein Höhenflug der Arroganz

Es kann allerdings sein, dass die Kanzlerin diese Botschaft eigentlich an den Präsidenten der Türkei richten wollte, auf dem Weg zur Pressekonferenz aber die falsche Mappe mitgenommen hatte."
er seits im interview au richtig, zurück zur realität.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2016 20:25, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

zwirrlibatz hat geschrieben:hö? isch e normali frag. wenns dich provoziert chani nüt drfür.
K...er segi de ultrakonservativi, homophobi, sexistisch, rassistisch, machthungrig und egozentrisch Agressor. Chamer so gseh, aber sone Beurteilig isch letztendlich immer abhängig vom Massstab. Vergliche mit sim Vorgänger isch de Putin progressiv und visionär. De Trump erschint momentan vergliche mit sim Vorgänger eher als Rückschritt und chli zrugg blibe...

...drum blibts spannend...wer wird Hitler des Jahres 2017?
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 10 Nov 2016 20:16, insgesamt 1-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

fair. im januar zieht e rassist us und e rassist i... lol
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

RASSISTE ÜBERALL, sinder würkli voll gaga fängs?

HASSSSSSSSS
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Xinobrax2 hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:hö? isch e normali frag. wenns dich provoziert chani nüt drfür.
K...er segi de ultrakonservativi, homophobi, sexistisch, rassistisch, machthungrig und egozentrisch Agressor. Chamer so gseh, aber sone Beurteilig isch letztendlich immer abhängig vom Massstab. Vergliche mit sim Vorgänger isch de Putin progressiv und visionär. De Trump erschint momentan vergliche mit sim Vorgänger eher als Rückschritt und chli zrugg blibe...

...drum blibts spannend...wer wird Hitler des Jahres 2017?
din erscht satz cha me nöd nur so gseh, es isch sogar eso. und wele farking masstab? me findet immer en no schlimmere aber das relativiert doch nüt. oder isch "soooo schlimm wie de hitler isch dä xy ja nöd" es komplimänt?

und wodure isch de putin en visionär? will er vomne neue eiparteiregierte Grossrussland i alter topform tröimt?
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich weiss mengisch echt nid, ob du würklich so beschränkt bisch oder obd eifach nur gern provoziersch...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

er meint würkli de putin rollt bald de durs ganz baltikum. er isch so eine, nix provokation.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und alli die mediestars chrebset (glich wie ide schwiiz) widr zrugg vo ihrere "gföhrliche drohig" d usa z verlah wenn de trump präsident wird.
da werdet villi am trump sis fudli richtig gross mache, so vill platz haeter gar nöd.

da isch ne den de gross chohle doch wichtiger als ihri politisch korrekt istellig.

au de nfl boss wird jetzt wohl chli arschchrueche
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 00:24, insgesamt 4-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

europa chunt schön under druck, das wird lustig. en trump us de usa, en putin us russland, d chinese ziehnd au ihres ding dure. mal luege wied EU mit dere inkompetente fuehrig geg söttigi doch eher sicherlich härti verhandlige fuehrende natione mache wird. machtpolitiker geg schwachmatte, chunt sicher guet für europa.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

da en liberale bringts uf de punkt:

Quelle

mit söttige lüüt chöntsch sogar vorwärts choh und es wür sich sicher en lösig finde lah wo allne irgendswie hilft. leidr sind d idiote "na" i de überzahl.
sini analyse zu de linke/liberale isch deckigsglich mit minere. eis vo de hauptproblem wo muess glöst werde jetzt. pragmatisch sache chöne bespreche ohni grad es label überezstülpe. und zwar es recht deftigs label.

ja rassismus isch es immer nah grassierends problem, aber höret doch mal uuf bi jedere aglegeheit die charte z spiele. sie wird nöm zieh. oder aber eventuell wenns villne uf de sack gat s ganz spiel uf de chopf chehre und das wird nöd lustig.
Zuletzt geändert von thaeye am 11 Nov 2016 00:29, insgesamt 3-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben: leidr sind d idiote "na" i de überzahl.
Überall sinds das. I de Migros, im Bus, uf de Arbet, im Forum und am morge vor em Badzimmerspiegel
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ich mein mich im gschäft haends im ernst ja au afange usgrenze won ich z.t mitem trump i gwüsse sache übereingstimmt han, es isch leider so momentan. aber ebe. es wird ändere, hoffemer mal es wird nöd extrem anderst. das liit aber i de händ vo beidne lager.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye hat geschrieben:er meint würkli de putin rollt bald de durs ganz baltikum. er isch so eine, nix provokation.
Scho? Ich han mengisch echt s Gfühl er weli mich verarsche...
Nun denn, es Informationsdefizit lat sich ganz eifach behebe...

Lueg mal Zwirli, ich hander rasch drü Hörbüecher usegsuecht:

[2006] Peter Scholl-Latour - Russland im Zangengriff - Putins Imperium zwischen Nato, China und Islam
https://mega.nz/#F!CtRVHRoa!Pr95ja5i8N9Z-PQ0ymnbCw" onclick="window.open(this.href);return false; (1.11GB)

[2014] Mathias Bröckers & Paul Schreyer - Wir sind die Guten: Ansichten eines Putinverstehers oder wie uns die Medien manipulieren
https://mega.nz/#F!bpI1QbrY!XRy96Gikem91_CpeKk0nTg" onclick="window.open(this.href);return false; (282MB)

[2015] Gabriele Krone-Schmalz - Russland verstehen: Der Kampf um die Ukraine und die Arroganz des Westens
https://mega.nz/#F!CphWnTSZ!lW8pO7JYGPrjz8P6alUM5A" onclick="window.open(this.href);return false; (306MB)

Ziens gschider grad jetzt, ich lösch die Schlüssel ines paar Täg wider...eifach obe rechts uf ZIP-Download klicke.

Kei Angst, es wird dini Position nid umchere, sondern relativiere und berichere. Mer brucht bi jedem kontroverse Thema zu mindestens zwei Positione en umfangriche Informationsstand, demitmer irgendwo dezwüschet en eigne Standpunkt chan trianguliere...oder zumindest isches vo Vorteil wemer sich öffentlich dezue will üssere. Mir hend nid zwei Auge, nur demitmer zwei Bilder chönd empfange, sondern will sich drus e witeri Dimension ergit wos üs erlaubt rümlich z gseh. Ich betrachte das als universells Prinzip. D Position vo de NATO hesch i dem Fall ja schinbar bereits verinnerlicht...

Bim Thema Geopolitik würdi sogar behaupte, dases mindestens 5 relevanti Positione git. USA, EU, Russland, China & Indie...aber selbst wennt irgendwenn mal alli die Positione kennsch, was realistisch betrachted nahezu unmöglich isch, hesch grad mal knapp di wirtschaftlich Perspektive uf die Welt abdeckt. Mir alli sind massiv prägt vo de westliche Positione und wer au de Rest will vertstah, mues sich wohl oder übel selber drum kümmere. Klar chamer sich au zruglehne und 10 vor 10 luege, aber das isch im Informationszitalter doch echt e völlig bescheuerti Haltig. Denn au no z glaube, mer chängi s Handle vo internationale Akteure uf Basis vonere völlig eisitige und uf de dümmscht möglich Zueschauer bzw. Leser zuegschnittene Berichterstattig korrekt iordne findi scho biz amassend. Ich beschäftige mich andauernd mit dem Zügs und han trotzdem kein Plan...aber weni denn lise was du teilwis so schribsch merki halt trotzdem dases sich lohnt, hin und wider mal über de Tellerrand z luege.
thaeye hat geschrieben:sini analyse zu de linke/liberale isch deckigsglich mit minere. eis vo de hauptproblem wo muess glöst werde jetzt. pragmatisch sache chöne bespreche ohni grad es label überezstülpe. und zwar es recht deftigs label.
Machsch mit dere Ussag im Grund gno nid genau das wasd eigentlich willsch kritisiere? Das isch imo eher es grundlegend psychologischs Problem, wo üs alli betrifft...bi "de anderne" isches nur viel eifacher z erkenne...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Ne ich han kei problem mit linge oder liberale, aber mit luet wo inde letschte paar jahr gwuessi problematike eifach noed waend gseh obwohls fuer en grosse teil vo de gsellschaft es problem isch. Das fuehrt gnau tuefer id spirale wemme jetzt gwuessi themenr immer na noed ernst nimmt.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Schochli so...negative Rassismus vo rechts und positive Rassismus vo links. Wenns drum gat Mensche individuell z betrachte sind di Meiste schinbar überforderet :lol:

Glichzitig machts halt blind für gsellschaftlichi Konsequenze wemers übertribt...und mer chans i beidi Richtige übertribe...

De eigentlich Witz isch doch, dass d Lösig sowohl für links als au für rechts di glichi wär. Niemert chämt da hi, wenn die Welt chli me im Glichgwicht wär...und üsi Waffeexport sorged au nid unbedingt grad für e Verbesserig vo dere Situation. Aber egal, mir pfleged mit dem Thema lieber au grad no d Spannige im eigne Land. Wird scho guet cho...
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

logisch, de weschte nimmt de rescht vode welt us. isch scho immer so gxi. muesch nur us em fenschter luege. s schwiizer sozialstaat isch nur durch usnützig vo Afrika, China und allgemein de arme Länder möglich.

meineder würklich diä Näherinne in Bangladesh sind dümmer und unfähiger als mir?

und vodem unglichgwicht profitierd mir alli. eigentlich d schwiiz am meischte vo allne. am meischte. total. fertig. wer en guet mensch will sii, gaht uf afrika go helfe und riskiert a malaria zsterbe oder er luegt, dass er chef vode novartis wird und er baut pharmafabrike us em eigene sack in afrika und verchauft d medis im gliche verhältnis zumene hilfsarbeiter lohn.

aber das wott ja au s SP nöd.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ischder schomal ufgfalle, dass Mensche wo s Herz eigentlich am rechte Fleck hetid aber us irgend emene Grund d Hoffnig uf Veränderig verlore hend mit de Ziit immer zynischer werded?
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:Schochli so...negative Rassismus vo rechts und positive Rassismus vo links. Wenns drum gat Mensche individuell z betrachte sind di Meiste schinbar überforderet :lol:
dassmer s'individum gseht isch doch genau das wo die lingge forderet, oder ich verstah dich falsch
dassmer ned grad öpperem en wohnig ned git, oder job ned git, oder ned inen club inelaht, nur wiler es -ic im nachname het oder schwarz isch.

ich würd gern meh erfahre über dini persönlich definition vo positivem rassismus.
Antworten