US Wahle 2016

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Wele Kandidat kriegt di meiste legale Stimme?

Umfrage endete am 08 Nov 2016 17:32

Hillary Clinton
6
40%
Donald Trump
6
40%
Jill Stein
0
Keine Stimmen
Gary E. Johnson
0
Keine Stimmen
Evan McMullin
1
7%
Darrell Castle
2
13%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 15

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0
Re: US Wahle 2016

Beitrag von thaeye »

du betitlisch das als fremdehass, logisch. ich gsehn das anderst. wird hüt sehr schnell brucht. namal die grossteil vo de bevölkerig isch im denke nöd so "wiit " wie du und anderi guet gsitteti lüüt. für die zählet ganz anderi sache. jetzt chame die wie du das machsch oder halt au anderi als dumm und rassistisch bezeichne oder aber nimmt d realität aa das en grossteil vo de lüüt nah nöd sowiit isch um uf dim niveau "z denke". maslow und so.

au eine vo dene gründ wieso d afd im 17 starch wird, wemme jetzt nöd endlich mal innehaltet. wirsches miterlebe. den d le pen. und den wirds halt nah schlimmer. aber meh haets ja gseh choh. meh isch aber lieber ufd strass mit anti trump schilder und geg die "plötzlich überall uftauchende rassiste".
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2016 14:34, insgesamt 1-mal geändert.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ich zwiefle überhaupt ned dra, die entwicklig isch ja scho recht lang klar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

lueg do aug, hesch aber sicher selber scho gseh
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/ ... --25327865" onclick="window.open(this.href);return false;

passt doch grad zu eusem dialog

de arm cedric meint ebe au, sproblem vode "vernachlässigte" seig arbeitslosigkeit und wirtschaftlichi benachteiligung dur globalisierig

debi hasseds eifach jugos
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Chömer i dem Topic ev. es generells 20min, Blick und NZZ Verbot ifüere?
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

tuet mir leid, aber sit de tagi die limite din het muessi nach paar tag im monet uf 20min uswiche, kopiert eh zum gröschteteil artikel usem tagi :idea:

das interview chasch aber beruhigt läse, het nix vo kardshians oder so drin :idea: isch moff approved :idea:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:tuet mir leid, aber sit de tagi die limite din het muessi nach paar tag im monet uf 20min uswiche, kopiert eh zum gröschteteil artikel usem tagi :idea:
Gheime Haxx0r-Tipp: Im Private Browsing-Modus chasch unbegränzt viel Artikel läse.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

macht sinn, merci :idea:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

De Tagi bitte au grad uf d Liste tue :P

Ne du, ich klick us Prinzip nid druff ;) Es gatmer debi nid nur um de Inhalt. Die krieged Geld defür...und selbst ein Rappe pro Klick wärmer zviell...

Hier mal e gueti "Zitig": https://www.journal21.ch/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det schaffed au viel ehemaligi do de NZZ und em Tagi...di alti Garde quasi, wo nonig vergesse het was Journalismus isch.
Zuletzt geändert von Xinobrax2 am 10 Nov 2016 15:40, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Moff hat geschrieben:
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/ ... --25327865" onclick="window.open(this.href);return false;
paar zimli cleveri ussage.

me chönnt no amerke, de trump hett em rust belt xeit er nehm ihn ernst und öb ers würkli macht wär en anderi frag. er will jenschtes jöb schaffe (au us asie uf amerika zrugghole, sich aber zbsp china ahnööchere), bündnispartner (meh) zur kasse bitte, also schutzgäld quasi, und dänn mitne wele handel triibe, dänn no zilliarde i d'infrastrukture investiere und stüüre sänke, nöd zletscht bi de riiche. na, viel erfolg. ich glaub imne "anno" spili wär rächt bald gameover.
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:De Tagi bitte au grad uf d Liste tue :P

Ne du, ich klick us Prinzip nid druff ;) Es gatmer debi nid nur um de Inhalt. Die krieged Geld defür...und selbst ein Rappe pro Klick wärmer zviell...
chasch ned au im privat modus oder per vpn oder so?

Xinobrax2 hat geschrieben:Hier mal e gueti "Zitig": https://www.journal21.ch/" onclick="window.open(this.href);return false;
Det schaffed au viel ehemaligi do de NZZ und em Tagi...di alti Garde quasi, wo nonig vergesse het was Journalismus isch.
recht mager leider
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

es schadet übrigens für s'allgemeinverständnis gar nüt, ab und zue au die medie zläse wo die läse wo me drüber herzieht. :idea:
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

mittlerwille frög ich mich au öb sie mit em Sanders gunne hettet. ich hoff ömel dass sich das d'demokrate jetz frööget.
I speeled my drink!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich bin fasch immer via VPN online...aber s gat ja nid um mini Date...die chönds vo mir us ha. Die krieged s Geld, wenn d Werbig iblendet wird und manches devo lat sich leider nid mal miteme Werbeblocker verhindere. Drum sind die Links für mich us Prinzip tabu...

S Journal21 isch schochli mager, aber hin und wider hets sehr Artikel...je nach Autor halt, wie bi jedere Zitig. Au bi de 20min und de NZZ hets hin und wider mal was bruchbars, nur hend die durch iri NATO-, Transatlantik- & Chriegspropaganda bi mir jeglichi Glaubwürdigkeit und Anerkennig ibüesst.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

de sanders wär na viel dütlicher gschlage wurde

ich erwähnen au nur zum die zeukle wo vo anti establishment rede

de trump het gwunne wege fremdehass und susch wäg gar nüt
schwarzi und anderi minderheite ide USA tüendmer extrem leid

de cedric weiss das natürlich au, er tuet gnau so tumm wie ich, er weiss au gnau, dassd SP drum gnau so chancelos isch. es gaht ned um armi lüt und globalisierigsopfer, es gaht um fremdehass. aber das wär natürlich ungschickti PR drum verchauft er sis programm so.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

@ Xino: bisch no bim Torguard?

Bi mir hani müese feststellä dass zumindescht de schwizer Server irgendwiä echli umäzickt...ussert es isch d App sälber.
Und of chund "Inhalte nur für CH Pimpels" obwohli über de CH Server gang. Netflix US lohd eim au nüm gügslä. :briegge:

Isch rächt lang alles rächt guet gangä, aber irgendwiä rächt komplizierter wordä so im letschtä halbä bis ganzä Johr.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:mittlerwille frög ich mich au öb sie mit em Sanders gunne hettet. ich hoff ömel dass sich das d'demokrate jetz frööget.
Chum. Me chans zwar nöd direkt vergliche, aber: In Wisconsin hätt de Russ Feingold wieder für de Senat kandidiert und dem sini Positione und Prioritäte sind grössteteils deckigsgliich mit dene vom Sanders. Er isch nöd gwählt worde und - viel bezeichnender - hätt sogar weniger Stimme becho als d'Clinton i dem Staat.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Moff hat geschrieben:de trum het gwunne wege fremdehass und susch wäg gar nüt
Di ewigs gestrige wirds immer gä und die stimmed us Prinzip immer für d Republikaner. Ich denk nid, dass die so krass is Gwicht falled. Entscheidend sind bi dene Wahle glaubs vor allem d Republikaner wo us Protest d Hillary gwählt hend und d Demokrate wo us Protest de Trump gwählt hend...
Acid hat geschrieben:@ Xino: bisch no bim Torguard?
Ich bruche mehreri, aber Torguard bruchi schono oft. De CH Server lauft idR ganz guet...nur hin und wider chunts mal vor, dass de Ping über 200 ms stigt und denn nimi en andere Server. Ich verbinde meistens mitem UDP Server via OpenVPN im Gnome.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Moff hat geschrieben:de sanders wär na viel dütlicher gschlage wurde

ich erwähnen au nur zum die zeukle wo vo anti establishment rede

de trump het gwunne wege fremdehass und susch wäg gar nüt
schwarzi und anderi minderheite ide USA tüendmer extrem leid
bimer da nöd sicher. de lüüt gahts i erschter linie um ihres wohlergehe, also wohning, job und bänzin im tank. und wär das i so eifache wort wie müglich verspricht, gwünnt. völlig egal öb realistisch machbar. das wänd die, wo sich benachteiligt glaube, ghöre. dene no verzelle es gaht'ne wäg de usländer schlächt, isch no es bonus"argumänt". fremdehass isch also ehner e konsequänz als ursach. wenns dene im rust belt zbsp super gaht, chasch ne no lang was vo böse muslim und mexikaner und neger verzelle, es wär ihne völlig egal. so funktioniert populismus.
de cedric weiss das natürlich au, er tuet gnau so tumm wie ich, er weiss au gnau, dassd SP drum gnau so chancelos isch. es gaht ned um armi lüt und globalisierigsopfer, es gaht um fremdehass. aber das wär natürlich ungschickti PR drum verchauft er sis programm so.
usem em gliiche gedanke dänk ich drum, dass de cedric da scho ernsthaft öppis wichtigs aspricht.

aber klar mag ich mich tüüsche.
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Di ewigs gestrige wirds immer gä und die stimmed us Prinzip immer für d Republikaner. Ich denk nid, dass die so krass is Gwicht falled. Entscheidend sind bi dene Wahle glaubs vor allem d Republikaner wo us Protest d Hillary gwählt hend und d Demokrate wo us Protest de Trump gwählt hend...
ja die fuessball istellig gits sicher au, dassmer eifach fürs eigene team stimmt, egal wer kandidiert, drum isch mer au immer klar gsi, dasses knapp wird, sobald de trump primaries schafft.

aber ich glaube ned, dass all republikaner nazis sind, vieli devo sind au rechtskonvervativi mit vorläufig wirtschaftliche interesse. ich denke aber de trump het en ganz güssi fremdehassendi bevölerkigsgruppe aglockt, ermuetigt und legitimiert. das gsehtmer überdütlich a sine rallies und das wird na massivi konsequenze hat. die wo meined de obama het zu rasseunruhe gfüehert wärded sich na wundere, wenns iets ned besser sondern na viel schlimmer wird. wie gseit, mir tüent die schwarze leid.

ich denke im verglich zu dene sind protestwähler an randerschinig. bzw. nenned eifach protestwähleer will sie sich schämed zuezgeh dass sie halt schwarzi hassed.

wie ich scho oft gseit han, hätted d'usa effektiv en anti establisher welle wo was bewürkt wärs de sanders wurde, sicher ned de multimilliardär grossunternehmer trump
Zuletzt geändert von Moff am 10 Nov 2016 16:07, insgesamt 1-mal geändert.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:
zwirrlibatz hat geschrieben:mittlerwille frög ich mich au öb sie mit em Sanders gunne hettet. ich hoff ömel dass sich das d'demokrate jetz frööget.
Chum. Me chans zwar nöd direkt vergliche, aber: In Wisconsin hätt de Russ Feingold wieder für de Senat kandidiert und dem sini Positione und Prioritäte sind grössteteils deckigsgliich mit dene vom Sanders. Er isch nöd gwählt worde und - viel bezeichnender - hätt sogar weniger Stimme becho als d'Clinton i dem Staat.
mer chönnd halt nöd würkli abschätze wieviel wähler sich für s'präsidentamt i de reihefolg sanders > trump > clinton entscheide täte.

jedefalls muess niemer sauer sii uf de trump, sondern uf die wo ihn gwählt händ und uf s'wahl- und quasizweiparteiesystem i de usa. gäg das sölleds uf de strasse go räble.
I speeled my drink!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

zwirrlibatz hat geschrieben: usem em gliiche gedanke dänk ich drum, dass de cedric da scho ernsthaft öppis wichtigs aspricht.
ich bin zum gröschte teil siner meinig, bis uf de punkt woni agsproche an, und ich ebe glaube, dass er insgeheim au miner menig isch, er chans nur ned säge.

es isch doch ebe gnau das dilemma wo d'SP und lingi in europa sit immer hend. sie sind arbeiterparteie aber arbeiter wähled die rechte. wieso isch das so? das isch doch de chern vo dem problem und de grund, werum de trump gwählt wurde isch und ned en effektive anti establisher wie de sanders. de auf het i demfall au absolut recht, will die arbeiter in europa halt ebe anderi sorge hend, die wänd lieber was ghöre vo grenzschutz, islam und nationaler identität.

geile lulz natürlich, dass albert rösti denn geg de inländer vorrang isch, aber das isch halt sproblem vode rechte populischte. die bewirtschaftet de fremdehass ja eigentlich nur aber wenns denn mit ihrne wahre interesse (de wirtschaftliche usbütig) id queri chunnt hends es problem.
Zuletzt geändert von Moff am 10 Nov 2016 16:11, insgesamt 1-mal geändert.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Also wer d Presidentschaft vo de Hillary uf Grund vo all dene Korruptionsskandäl oder de asymetrische und illegaler Chriegsfüerig im nahe Oste und Afrika oder di gezielti Hetzi gege en atomar bewaffnete Gegner het wele verhindere hasst jetzt di Schwarze?

...ich chan de Boge nid spanne. D USA isch scho immer es durch und durch rassistischs Land gsi und all die pseudo progressive sind mit irem positive Rassismus oft genauso schlimm wie die KKK Hillbillies.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Xinobrax2 hat geschrieben:
Rein zahlemässig isch es mines Wüssens ehner so, dass schlicht und eifach eifach z'viel Lüüt us de demokratische Wählerbasis dihei bliebe sind. Sowohl de Romney vor vier Jahr und de McCain vor acht Jahr sind mit meh stimme letschtlich *nöd* gwählt worde, will de Obama halt e sehr komfortabli Mehrheit vo zuesäzliche 5 resp. 10 Millione wähler dezue bracht hätt, go wähle z'gah.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

nei xino, lies doch bitte,ich han ja gschriebe, dass ich denke, dass die protestwähler, wo du beschriebsch eifach füren randerschinig halte im verglich zude rassischte.
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ja ich denke au dases e Randerschinig isch...aber genau die Randerschinig macht ebe de Unterschied. Wie gseit, für e überwiegendi Mehrheit isch sowieso klar, was si wähled, sogar unabhängig vo de Kandidate wo vo de jewilige Parteie ufgstellt werded. Mer chänt au mal oni Vorakündigung Wahle durefüere für völlig unbekannti Kandidate und chämt debi wohl so in etwa uf 50% vs 50%.

@Gurgelhals: Stimmt...uf jede Fall het alles in allem irgendwie zunere art Protest-Resultat gfüert :lol:
Antworten