US Wahle 2016
Moderator: Avenger
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja sowit isch alles klar, aber ich rede ja nid vo de Umfrage. Google und d NSA hend ganz anderi Date. Si wüssed z.B. wenn wer weli TV Sender luegt, si wüssed wenn wer weli Websites psuecht, si wüssed, wenn sich wer als Stimmberechtigte Bürger registriere lat, si hend Bewegigsprofil und wüssed, wenn weli Gruppe vo Mensche wo isch...
...Metadate sind erstunlich genau. Es isch zwar nahezu unmöglich, s Verhalte vomene einzelne Mensch vorherzgseh (obwohls au i dem Bereich erstunlichi Fortschritt git), aber s Verhalte vo de Masse isch idR absehbar. S isch biz wie bim Doppelspaltesxperiment. Es isch unmöglich vorherzgseh, wo di einzelne Liecht-Teili uf de Wand uftreffed, aber dennoch ergebed tusigi vo Teili gemeinsam immer s gliche Muster.
...Metadate sind erstunlich genau. Es isch zwar nahezu unmöglich, s Verhalte vomene einzelne Mensch vorherzgseh (obwohls au i dem Bereich erstunlichi Fortschritt git), aber s Verhalte vo de Masse isch idR absehbar. S isch biz wie bim Doppelspaltesxperiment. Es isch unmöglich vorherzgseh, wo di einzelne Liecht-Teili uf de Wand uftreffed, aber dennoch ergebed tusigi vo Teili gemeinsam immer s gliche Muster.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wahrschinlich scho, aber du redsch ja devo, was de lüt ide medie suggeriert wurde isch und die hend ihri date ned vom nsa
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jep...also d Frag woni mir stelle isch, ob das bewusst so abgloffe isch...also mit de klassische umkehrte Psychologie als Hintergedanke, oder ob si sich tatsächlich so krass verschezt hend. Vorstele chani mir beides und drum denki au beidi Szenarie mal chli dure...
...wie gseit, ich han so mini Problem mit Zuefäll uf dere Ebeni vo de Politik...söll aber nid heisse, dass min Idruck korrekt isch. Vilicht liggi falsch. Im Moment fehled so ziemlich alli Date für es fundierts Urteil.
...wie gseit, ich han so mini Problem mit Zuefäll uf dere Ebeni vo de Politik...söll aber nid heisse, dass min Idruck korrekt isch. Vilicht liggi falsch. Im Moment fehled so ziemlich alli Date für es fundierts Urteil.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
meinsch iets d'medie, de nsa oder die umfage institut?
ich denke d'medie hend date vode umfrage institue übernah und die hend sich wegem bradly effekt total vertah, die meischte amel
ich denke d'medie hend date vode umfrage institue übernah und die hend sich wegem bradly effekt total vertah, die meischte amel
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich denke nid, dass sich d Medie psunders viel überleged. Meistens reagiereds nur uf das was grad passiert. Zum agiere hends idR eh zwenig Geld...
...ABER wie gseit, ich haltes für möglich, dass s Resultat vo dere Wahl i gwüssne Chreise bereits vor einige Täg bekannt gsi isch...oder zumindest d Tatsach, dases ziemlich knapp chänti werde. Ich würd sogar mal behaupte, dass si das scho gwüsst hend, wo di beide Kandidate usgwählt worde sind...und devor hends möglicherwis scho gwüsst, wer die beide Kandidate werded si (achtung, Verschwörigstheorie!)....us dere Schlussfolgerig, falls si denn zum Teil korrekt isch, egebed sich es paar interessanti Frage und die steli mir grad.
Möglicherwis bini aber au eifach nur us Prinzip misstrauisch und sueche nachere Erklärig wo mich i mim Glaube bestätigt, dases bi so Sache kei Zuefäll git
...ABER wie gseit, ich haltes für möglich, dass s Resultat vo dere Wahl i gwüssne Chreise bereits vor einige Täg bekannt gsi isch...oder zumindest d Tatsach, dases ziemlich knapp chänti werde. Ich würd sogar mal behaupte, dass si das scho gwüsst hend, wo di beide Kandidate usgwählt worde sind...und devor hends möglicherwis scho gwüsst, wer die beide Kandidate werded si (achtung, Verschwörigstheorie!)....us dere Schlussfolgerig, falls si denn zum Teil korrekt isch, egebed sich es paar interessanti Frage und die steli mir grad.
Möglicherwis bini aber au eifach nur us Prinzip misstrauisch und sueche nachere Erklärig wo mich i mim Glaube bestätigt, dases bi so Sache kei Zuefäll git

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
nei d'medie hend chum vill überleit, eifach das wod umfrage institut usegfunde hend wiedergeh
und gwüssi chreise chönd das scho gwüsst ha, wie du seisch dur überwachig, chan ich mir scho vorstelle
aber d'reaktion vode clinton isch scho ehner ungwöhnlich gsi. dass sie sich so lang versteckt het, ich denke sie het ned zu dem chreis ghört
und gwüssi chreise chönd das scho gwüsst ha, wie du seisch dur überwachig, chan ich mir scho vorstelle
aber d'reaktion vode clinton isch scho ehner ungwöhnlich gsi. dass sie sich so lang versteckt het, ich denke sie het ned zu dem chreis ghört
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
gift, pfffHerr Rossi hat geschrieben:Ich frag mich wie lang dases god bis er vergiftet oder suschtwie unschädlich gmacht wird.
die nemed denk en BLM typ und pulled en "manchurian candidate", mk12, monarch, ihr wüssed ja wie das lauft, amigos
Re: US Wahle 2016
und sie bruellet immer nah, hüt im gschäft au en doktor wott mir sege das alli die lüüt wo jetzt de trump gwählt haend, dumm sind. ja, liebe maa du häsch immer nah nix verstande und gnau du bisch eine wo die entwicklig nah wiiter tribe wird.
schön usem elfebeiturm chli kommentiere, in facebook nur lüüt ha wo die glich meinig haend und im private au kein umgang meh mit "arme" gsellschaftsschichte. ja die lüüt hani am liebste.
schön usem elfebeiturm chli kommentiere, in facebook nur lüüt ha wo die glich meinig haend und im private au kein umgang meh mit "arme" gsellschaftsschichte. ja die lüüt hani am liebste.
en post usem zeit forum bringts uf de punkt:
d strasse brennet ja hüt au schön i de USA. das nennt meh den liberals verständnis vonere demokratische wahl.Wir haben mit affirmative action, trigger warnings, safe spaces, Mutmaßungen über white privilege und einem vom Willen der Frauen abgekoppelten Feminismus den Zusammenhalt unserer Gesellschaft bedroht. Wir haben den alten arbeitslosen weißen Fabrikarbeitern erzählt, wie gut sie es hätten. Wir haben uns im Wahlkampf auf die Person Trump gestürzt, anstatt Inhalte in den Vordergrund zu stellen und den weniger gebildeten weißen Amerikanern eine Antwort auf ihre Frage nach ihrer persönlichen Zukunft und ihrem Platz in der Gesellschaft zu geben.
Wir haben eine Kandidatin durchgeboxt, obwohl sie von Anfang an mit Kontroversen umgeben war. Ein Sieg gegen Trump schien uns so sicher, dass wir uns keine Gedanken darüber gemacht haben.
Wir haben gedacht, wenn Trump die Latinos beschimpft, werden sie ihn nicht wählen. So wie wir insgesamt immer meinen zu wissen, was die einfachen Leute bewegt, wie sie denken, wie sie handeln werden. Und dass wir nur auf Sexismus beim alten weißen Mann achten müssen, weil es innerhalb von Minderheiten ja keine Diskriminierung geben kann.
Aber keine Sorge: wir ziehen daraus keine Schlüsse, sondern malen Transparente und gehen einfach gegen Trump protestieren. Wir kümmern uns nicht um bessere Schulen in armen schwarzen Gegenden, sondern werden weiter dafür kämpfen, dass Schwarze leichter aufs College kommen - ihre drop-out-rates kümmern uns dabei nciht.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wa meinsch wie würds ugseh hätte meh lüt für de trump gstumme aber d'hillary hät meh elektore?
es isch eifach lustig, me redt den amigs vo de böse konservative wo alles zerstöre waend, leider isch das i allne politische strömige drin. vo dem her.
lustigerwiis sinds ja widr vornehmlich studente.
lustigerwiis sinds ja widr vornehmlich studente.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich weiss ned vo was du redsch, sorry. sinds ned ehner die junge und linke wo uf d'strass göhd go demonstriere, international? oder vo was redsch iets gnau?
ne sinds nöd demonstriere tuend alli. aber wiemeh ja au de schwiiz amigs gsehnd, die gröst sauereie hinderlönd amigs ?Moff hat geschrieben:ich weiss ned vo was du redsch, sorry. sinds ned ehner die junge und linke wo uf d'strass göhd go demonstriere, international? oder vo was redsch iets gnau?
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich gseh de zämehang zu de böse konservative wo alls zerstöre wänd immer nanig, aber easy 

mir sind ja alli scho uf ere höhere ebene, kümmeret ois um genderzüügs und recht für alli chlinstgruppene. die böse trump wähler und de momentan ziitgeist zeigt halt au das d globalisierig leider nur en gwüsse teil profitiere lat. de teil sind mir ufem elfebeiturm mit oisne "problemli" . us oisere sicht ganz ok, aber für die gruppe isch das eifach scho vill z wiiit.
das muemme endlich mal realisere.
das muemme endlich mal realisere.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich glaube dass arbeitslosigkeit au für elfebeitürmler es wichtigs thema isch
na nöd nei, die betriffs ja na nöd, all die medieschaffende, künstler und supersportler, politiker haend doch kei ahnig was arbetslosigkeit bedütet oder 3 jobs am tag muesse ha um z überlebe. es isch es thema um d bürger chli mitzneh, mache tuet aber bisher weder links nah rechts was. alli die künstler und supersportler wo jetzt umebruellet , sind gnau au es problem. die profitieret ja am meiste vom globale markt. lueg mal d fuessballer aaa oder au d footballer i de usa.Moff hat geschrieben:ich glaube dass arbeitslosigkeit au für elfebeitürmler es wichtigs thema isch
http://ftw.usatoday.com/2016/11/donald- ... r-reaction" onclick="window.open(this.href);return false;
die abghänkte gsellschaftsschichte chönd nöd verstah wie für ois gender/micro aggressions , safe places so wichtig chönd sii wenn sie am abserble sind. ghört halt au id diskussion, underschiedlichi entwicklige ide schichte und d erwartigshaltig vo dene.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Studente betriffts au nid, det isch aber d Idealisierig vom eigete Wältbild und de Mangel a praktischer Läbenserfahrig de Grund.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich verstahne die argumentierig nödthaeye hat geschrieben:na nöd nei, die betriffs ja na nödMoff hat geschrieben:ich glaube dass arbeitslosigkeit au für elfebeitürmler es wichtigs thema isch
die minderheite theme wo dich ja so ufreged betrifft "die" ja au nöd.
wie gseit, es isch ned min idruck, dass arbeitslosigkeit vo "dene" ignorier wird, ich finde sogar ehner, dasses bi allne es zentrals thema isch. Im Us walhkampf uf jede fall und ide schwiz ja au.
politiker mached nüt? ja leider ischs ebe ned so eifach wie sich das manchi vorstelled.
doch es wär eifach, lueg was die bewegige usmachet: kei souveräni abgab meh vo recht a irgendwelchi institutione wo kei sau druschunt was die eigetnlich machet, meh nationali identität, es gat au um de islam (au wenn das villi immer nah nöd ghöre waend),es gat um grenzschutz etc. etc. es isch klar was die bewegig wott, jetzt holets sich halt das via demokratischi wahle. und ebe es wird au in europa na wittergah wenn die liberale nöd endlich merket, das die globalisierig muess bremst werde und das ihres weltbild halt nöd s einzig wahre isch.
die beide extrem muend sich jetzt eifach finde, ansonste droht würkli es grosses chaos in europa.
die beide extrem muend sich jetzt eifach finde, ansonste droht würkli es grosses chaos in europa.
Zuletzt geändert von thaeye am 10 Nov 2016 14:08, insgesamt 1-mal geändert.
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
wie willsch das no usbremse? het doch längstens e Eigedynamik entwickled wo usser Kontrolle isch..thaeye hat geschrieben: wenn die liberale nöd endlich merket, das die globalisierig muess bremst werde und das ihres weltbild halt nöd s einzig wahre isch.
Grenze dicht mache

meh chans sicherlich entschlüünige, git am afang paar verwerfige, logisch, aber möglich isches.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ah ok, also arbeitslosigkeit hesch iets gar nüm wähnt.thaeye hat geschrieben:doch es wär eifach, lueg was die bewegige usmachet: kei souveräni abgab meh vo recht a irgendwelchi institutione wo kei sau druschunt was die eigetnlich machet, meh nationali identität, es gat au um de islam (au wenn das villi immer nah nöd ghöre waend),es gat um grenzschutz etc. etc. es isch klar was die bewegig wott, jetzt holets sich halt das via demokratischi wahle. und ebe es wird au in europa na wittergah wenn die liberale nöd endlich merket, das die globalisierig muess bremst werde und das ihres weltbild halt nöd s einzig wahre isch.
aber ebe, ich han scho immer gseit bim trump gahts um viel meh als anti establishment, es gaht um fremdehass, was dini uflischtig da ja guet bestätigt