US Wahle 2016
Moderator: Avenger
Re: US Wahle 2016
stimmt. es isch nid bemerkenswert, dass politiker verloge si da simer einer meinig... 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich han vorig grad mit es paar 'muricaner chatted und han müese feststele, dass si nid mal me gwüsst hend, gege wer de Obama 2012 und 2008 atrette isch. Nid dases irgendwie relevant wär, aber ich finds faszinierend, wie die sich all 4 Jahr chönd dristeigere...mit Fähnli, Shirts, Debatte mitem Nachbar und allem drum und dra...und 4 Jahr spöter hends alles wider vergesse.
Democracy
Democracy

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
ignorance is bliss
positiv isch aber das d usa doch d wahl haet zwüschet zwei sehr unterschiedliche kandidate, was zum teil ja bi ois anegstellt wird oder au i oisne nachbarländer, isch den zum teil s gliche eifach anderst agstriche.
das d usa i sache wahltheater nummer 1 sind isch ja scho vor dere wahl klar gsi.
das d usa i sache wahltheater nummer 1 sind isch ja scho vor dere wahl klar gsi.
xino, was meinsch eigentlich zu dem epstein gschichtli? fake? ich mein wenn ja da dra nur en funke wahrheit wür drin stecke, wär das renne doch scho lang glofe.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Klar...wemer irgendwas kritisiert wird vo manche Lüt no schnell mal impliziert, dasmer demit irgend e Oposition oder so befürworted. De Rest vo de Welt isch genauso abgfuckt...
...und es Trump-Bashing isch keis Plädoyer für d Hillary...und mer chan au mal aspreche wie korrupt d Hillary isch, oni Trump-Befürworter z si...
Edit: Mir isch allerdings scho vor es paar Monet bi de Bildersuechi ufgfalle, dass d Ergebnis sehr unterschidlich gsi sind. Bim Trump hani fasch nur Grimasse gfunde...bi de Hillary hingege sind so pseudo seriösi Föteli gsi. Ich denke allerdings, dass die Bilder lediglich d Berichterstattig i de grössere Medie reflektiert hend...ich wär aber au nid überrascht, wenn na me würd dehinter stecke...
...und es Trump-Bashing isch keis Plädoyer für d Hillary...und mer chan au mal aspreche wie korrupt d Hillary isch, oni Trump-Befürworter z si...
Han mich nonig demit befasst...das frisst grad wider es paar Stund weg...zersch mal d Resultat abwarte...thaeye hat geschrieben:xino, was meinsch eigentlich zu dem epstein gschichtli? fake? ich mein wenn ja da dra nur en funke wahrheit wür drin stecke, wär das renne doch scho lang glofe.
Edit: Mir isch allerdings scho vor es paar Monet bi de Bildersuechi ufgfalle, dass d Ergebnis sehr unterschidlich gsi sind. Bim Trump hani fasch nur Grimasse gfunde...bi de Hillary hingege sind so pseudo seriösi Föteli gsi. Ich denke allerdings, dass die Bilder lediglich d Berichterstattig i de grössere Medie reflektiert hend...ich wär aber au nid überrascht, wenn na me würd dehinter stecke...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
also dass die riche die ganz zit minderjährigi nuttene figged isch doch total logisch, da zwifli kei sekunde dra, das isch in italie, ide usa, ide uk und au bi eus ned andersch
isch de trump debi gsi? wer weiss. chamers bewise? never
und dass die beide kandidate soo verschiede wäred zwifled da inne glaub na vieli a, ich bin da diner meinig aug
und dass die beide kandidate soo verschiede wäred zwifled da inne glaub na vieli a, ich bin da diner meinig aug
ich find das halt alles huere gruusig und muess sege wenn nur es fünkli wahrheit i sowas wür stecke, muesstme die sofort usem verchehr zieh. aber wer weiss da häsch sicher recht. sust wär da scho lang was uschoh.Moff hat geschrieben:also dass die riche die ganz zit minderjährigi nuttene figged isch doch total logisch, da zwifli kei sekunde dra, das isch in italie, ide usa, ide uk und au bi eus ned andersch
Zuletzt geändert von thaeye am 08 Nov 2016 21:53, insgesamt 1-mal geändert.
google haet glaubs au d suggestions bi de igab vo "hillary is a " chli frisiert gha. aber ebe ich han das nöd überprueft. und de page chunt ja au i de leaks vor, isch also sicher en guete kumpel. silicon valley halt. muesch global tätig sii.Xinobrax2 hat geschrieben:Klar...wemer irgendwas kritisiert wird vo manche Lüt no schnell mal impliziert, dasmer demit irgend e Oposition oder so befürworted. De Rest vo de Welt isch genauso abgfuckt...
Han mich nonig demit befasst...das frisst grad wider es paar Stund weg...zersch mal d Resultat abwarte...thaeye hat geschrieben:xino, was meinsch eigentlich zu dem epstein gschichtli? fake? ich mein wenn ja da dra nur en funke wahrheit wür drin stecke, wär das renne doch scho lang glofe.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Google het sowieso me Lobbyiste im Wiise Huus als di ganz Erdöl- & Waffeindustrie. Ich denk mal, die würded mit beidne Kandidate klar cho...di entscheidend Frag isch da eher, wer vo dene beidne Kandidate besser mit Google klar chämt...und das wär denn wohl d Frau Underwood Clinton...
uf jede fall isch klar das europa verlüre wird, egal wer da is amt chunt, wirtschaftlich uf jede fall, ich hoff eifach es chunt nix gröbers nah dezue. drum verstahn ich fast scho eisiitig brichterstattig pro hillary würkli nöd wo i de medie zelebriert wird.
Joe Rogan @joerogan 5h5 hours ago
We will stream the end of the world tonight at http://joerogan.live" onclick="window.open(this.href);return false; @DougStanhope @GregFitzShow @billburr @bertcast me and more! 7pm PT
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
JB isch ines paar Sekunde ebefalls OnAir. Nach wie vor mini Lieblingsquelle bi so Zügs...objektiv und intelligent.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
http://www.jupiterbroadcasting.com/1030/jblive/" onclick="window.open(this.href);return false;
Edit: Jetzt au bi Youtube...
Quelle
Quelle
Xinobrax2 hat geschrieben:http://www.jupiterbroadcasting.com/1030/jblive/
Quelle
lol, wenns zu de Kanadier schaltet...richtig erholsam so unter all dem hektik Züg.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
...und dezwüschet nochli Infowars 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Das verlauft ez doch na es biz andersch als erwarted...
allerdings, lol
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Es isch e Katastrophe!!!

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
nur scho schön wie sie alli widr bruellet uf facebook. ahhhhh. gwüssi entfriendet eim sogar. super sach.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430