de HELM!!!!

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Nei, aber Microspot het damals nur 499.- verlangt, wills nid dermit grächnet händ dass Oculus de Pris würd verdopple bim Release. Und gemäss AGB müend sie en zu däm Pris wo sie en abote händ usliefere. Aber leider stoht nid drin wenn ... :?
Jedefalls gsehts so us als ob sie de Liefertermin uf 2017 verchobe händ demit möglichscht vieli Vorbschteller storniere
Zuletzt geändert von The Sheep am 19 Okt 2016 19:52, insgesamt 1-mal geändert.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

K, das isch ja mal so richtig asi :lol: Ich chans zwar navollzieh aber s nögscht Mal würdeds gschider zersch mal iri eignig AGB lese bevor si sones Agebot mached...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Ja, findi au asi.
Ich warts mol ab. Im Momänt chönnten immer no mit Gwünn witerverchaufe. Also villicht poscht i mir vorhär en zweite mit de Tötsch Controller zäme.

Das wär denn scho de 4. Oculus Rift woni chauf :kicher:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
turntablism
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 11850
Registriert: 14 Feb 2011 12:20
Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
40
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von turntablism »

lueg emal...diä hend au en helm

Quelle
:vortex:
Benutzeravatar
Pombaer
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 676
Registriert: 11 Jan 2009 08:55
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Pombaer »

The Sheep hat geschrieben:Nei, aber Microspot het damals nur 499.- verlangt, wills nid dermit grächnet händ dass Oculus de Pris würd verdopple bim Release. Und gemäss AGB müend sie en zu däm Pris wo sie en abote händ usliefere. Aber leider stoht nid drin wenn ... :?
Jedefalls gsehts so us als ob sie de Liefertermin uf 2017 verchobe händ demit möglichscht vieli Vorbschteller storniere
Brack het o nur 499 verlangt gha:
Beim aktuell angegebenen Produktpreis handelt es sich noch nicht um einen konkreten Preis. Bis zur Erscheinung des Produkts in der Schweiz kann sich dieser Preis sowohl nach oben oder unten verändern. Leider haben wir diesen Sachverhalt nicht bereits zum Zeitpunkt der Aufschaltung dieses Artikels im August 2015 deklariert. Dafür bitten wir alle Vorbesteller um Entschuldigung. Wir wissen aktuell weder zu welchem Preis wir dieses Produkt beschaffen, noch wieviele Stück wir zu welchem Zeitpunkt ausliefern können. Wir gehen aber davon aus, dass die Verfügbarkeit dieses Produkts aufgrund grosser Nachfrage zum Launch gering sein wird und weltweit für längere Zeit knapp bleibt. Unser weiteres Vorgehen wird so sein, dass wir mit denjenigen Kunden, die bereits eine Vorbestellung platziert haben, nach Wareneingang Kontakt aufnehmen. Dies wird in der Reihenfolge eingegangener Bestellungen geschehen. Wir sind überzeugt, dass wir dabei für alle eine gute Lösung finden. Selbstverständlich haben Vorbesteller jederzeit die Möglichkeit, den Auftrag zu stornieren.
https://www.brack.ch/game-oculus-rift-vr-366181" onclick="window.open(this.href);return false;
:damn:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Sie haben bei microspot.ch eine Bestellung getätigt, wofür wir Ihnen recht herzlich danken.
Einer oder mehrere Artikel haben heute unser Haus verlassen und sind auf dem Weg zu Ihnen.
Hiermit informieren wir Sie über die Details zur Auslieferung
:shock: geile Zuefall de Zitpunkt. Soebe es Email becho ... :wixer:
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Master(G) »

hamer grad no de Batman Arkham VR zoge vorig, spiel ich hütt weni hei chum :sabber:

freu mi uf Robinson The Journey!

Here They Lie interessiert mi au no... :lol:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Robinson chönnt glaubs au megen wärde als VR Game. Isch jedefalls näb Resident Evil eins vo dene Games woni mi am meischte freu, falls i mir PSVR poschte tue.

aber erscht mol Oculus Rift DK2 gege CV1 ustusche morn. Falls es mi glücklich macht, wärdet grad Touch Controller vorbschtellt. Und wenn de Hekel jetzt no sin Blast City abhole würd, wäri in mim chline Gameroom sogar ready für roomscale. Zumindescht bisi mis Virtuix Omni Laufgitter ändlich bechumm.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Master(G) »

wenn denn das hesch, würd ich also gern mal verbi cho! :oops:
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von TypeJ »

Laufstall :lol:
:lol:
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Bim Vive tuet sich einiges. Di neue Games vo dere Wuche: http://uploadvr.com/new-htc-vive-releas ... of-101616/" onclick="window.open(this.href);return false;
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Xinobrax2 hat geschrieben:Bim Vive tuet sich einiges. Di neue Games vo dere Wuche: http://uploadvr.com/new-htc-vive-releas ... of-101616/" onclick="window.open(this.href);return false;
Grav|Lab gseht fein us. Spielt sich bestimmt geil im VR


Han jetzt de Oculus CV1 becho vom Microspot, und min DK2 gaht in Rente:

- Uflösig vom Display isch minim besser. Vor allem losst sichs Bild so ischtelle dass es überall schön scharf isch.
- Field of View 110 Grad gsehni irgendwie kei Unterschied zu dene 100 Grad vom DK2.
- D'Brille wirkt liechter und isch bequemer zum trage, und mer chann sie besser apasse. zb Augeabstand bis 70mm
- mi dünkt dass s'Tracking immernonig perfekt 360 Grad funktioniert (mit 1 Tracker). Ab und zue heter chleini Usfäll. Liegt aber vilt au dra will mi CPU nid ganz de Aforderige entspricht. Im Dezämber wirds denn klarer, wenn d'Touch Controller mit em 2. Tracker chömet.
- Alles in allem bini zfriede, aber i hätt erwartet de Unterschied wäri bitz grösser zum DK2.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Update: Jetzt funzt der Tracker perfekt und au 360 Grad im Elite ohni "grey out". Hanen möglicherwis nid richtig igrichtet gha zerscht.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Goran »

The Sheep hat geschrieben:Update: Jetzt funzt der Tracker perfekt und au 360 Grad im Elite ohni "grey out". Hanen möglicherwis nid richtig igrichtet gha zerscht.

:panik: :1thumb:
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Master(G) »

Here They Lie (PSVR) gspielt... mein Gott, da han ich jetzt aber motion-sickness becho. s'erschte Spiel wo ich motion-sick worde bin. dumm! :lol: :lol:
lieht aber a dere dumme stürig... "VR-Drive" my ass, da muesch nach 10 minute fascht chotze. Warum macht mer sowas??
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Ich spiele grad Obduction, s'neue Game vo de MYST Macher mit em Oculus. Ich finds visuell nid sone Revolution wie MYST damals, aber es isch liebevoll gmacht, gewohnt bizarr und macht Spass.


Quelle

Zum Glück chamer anstell vo dere "click to port" Funktion au frei umelaufe. Eifach im Stehe spiele und de ganz Körper in die entsprächendi Richtig dreie und vorwärts drucke ufem Controller. Denn wird eim (zumindescht mir) nid schlächt. Dassmer en Schatte chann darstelle lo vo sich sälber findi au super.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich hans zwar nonig mitem Rift gspilt, aber ufem Monitor in 4K gsets grafisch eigentlich verdammt ( :!: ) guet us. Hesch ev. was i de Settings verbockt? Wennt de Regler bi de Texture Skalierig ufem Maximum hesch gsets verwäsche us. De mues abe uf 100% (ich glaube es sind Prozent gsi...weisses grad nüm :lol:).

Bislang hanis nur mal öpe e Stund lang gspilt. Ich warte lieber na uf d Vive Version. Mit motion Controller wird das sicher super wenses guet umsezed :sabber:
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

Texture sind scharf, das isch nid s'Problem. Aber i find es wirkt trotzdem es bitz altbacke vo der Grafik. Teilwis chönnts mehr Details ha. zb sind gwüssi Felse nur flachi Textur und nur vereinzelti Stei sind usmodelliert. Au uf "Epic" Ischtellig. Aber das isch Wurscht. Es wirkt trotzdäm guet und macht Freud.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Master(G) hat geschrieben:Here They Lie (PSVR) gspielt... mein Gott, da han ich jetzt aber motion-sickness becho. s'erschte Spiel wo ich motion-sick worde bin. dumm! :lol: :lol:
lieht aber a dere dumme stürig... "VR-Drive" my ass, da muesch nach 10 minute fascht chotze. Warum macht mer sowas??
mir auch :kotz:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... y_Lie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 72222
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Master(G) »

bei dem spiel ist es echt am schlimmsten, und ich hab alle PSVR spiele gespielt, die es bis jetzt gibt... liegt wohl an der scheiss steuerung mit dem vr-drive-dingens... und ja, unscharf ist nur der vorname. ich fühl mich, als hätte ich meine brille abgenommen... nö du, das werd ich wohl nicht fertig spielen. schade eigentlich, denn es hat - oder hatte - was...
BildBildBildBildBildBildBild
Besucht auch unsere Social-Media Kanäle!
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
Beiträge: 5662
Registriert: 13 Mai 2013 14:41
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Xinobrax2 »

The Sheep hat geschrieben:Teilwis chönnts mehr Details ha. zb sind gwüssi Felse nur flachi Textur und nur vereinzelti Stei sind usmodelliert.
Fair, so Zügs fallt natürlich sofort uf in 3D...
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
Master(G) hat geschrieben:Here They Lie (PSVR) gspielt... mein Gott, da han ich jetzt aber motion-sickness becho. s'erschte Spiel wo ich motion-sick worde bin. dumm! :lol: :lol:
lieht aber a dere dumme stürig... "VR-Drive" my ass, da muesch nach 10 minute fascht chotze. Warum macht mer sowas??
mir auch :kotz:

http://www.4players.de/4players.php/dis ... y_Lie.html" onclick="window.open(this.href);return false;
chamer bi däm Game nid eifach vorwärtslaufe und sich sälber wie ich das in Obduction mach im Stehe dreie ? Das isch nid nur guet für de Mage, es treit au wäsentlich zur Immersion bi.
wenn de Stick bruchsch zum d'View usrichte isch klar, dass das nid lang guet goht. Schrittwises dreie findi ok um sich neu uszrichte wenn sich sKabel vom Helm verknotet het will mer sich zu oft in die glich Richtig dreit het, aber generell zerstörts für mi d'Immersion und irgendwenn schlots mir denn trotzdäm ufe Mage. (Ich red jetzt nid vor PSVR, will i die no nid teschtet han, aber die System händ was das abelangt alli s'glich Problem)
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
Beiträge: 9443
Registriert: 06 Okt 2010 21:52
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von PlanetHarrieR »

Ich kann dieses "dorthin laufen, wohin man schaut" irgendwie gar nicht gut ab...daher steuere ich auch hier möglichst mit den ruckartigen Drehungen.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Benutzeravatar
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4556
Registriert: 06 Okt 2010 23:37
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von The Sheep »

hast du es mal probiert im stehen ? nur vorwärts laufen mit dem controller, und den rest machst mit dem gesamten Körper. nicht nur kopf drehen.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Benutzeravatar
Goran
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4722
Registriert: 08 Mär 2002 09:47
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: de HELM!!!!

Beitrag von Goran »

Han hüt min ustuschte neue Oculus Rift übercho. Will mine gspunne hät.
Muen säge bin beidruckt. Nume bim Project Cars bini entüscht. Isch Grafik würkli so schlächt? Oder muenis besser istelle?
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 0 Gäste