Was spielsch grad retrigs?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Re: Was spielsch grad retrigs?
Das mues dänk so sih. In de neuschte teil kasch dr permadeath usschalte für die wo gern zruglehne und gnüsse. Verliert rächt viel an spannig.
Aber s spiel an sich isch au so designed das mer e hand voll männli verliere darf, es kömme bis zum schluss immer neui drzue, aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.
Unglaublich hohe wiederspielbarkeitswät hets au
Aber s spiel an sich isch au so designed das mer e hand voll männli verliere darf, es kömme bis zum schluss immer neui drzue, aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.
Unglaublich hohe wiederspielbarkeitswät hets au
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
ja ebe und wänni dänn 2x probiert han und öppe 2h (meistens meh) scho drah gsi bin und ich immerno am Ahfang stahne, stagniert de Fun es bitzevo hat geschrieben:aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.

Was mich sinerziit totalst inegrisse hät isch shining Force gsi, das hani wahrlich verschlunge. Has immer ufem Nomad gspillt im Näst, däfür hani fast nix gschlafe
und bin mitteme Katastrophegrind go schaffe

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
je denn muesch halt e entscheidig träffe und s männli filicht glich opfere au wenns weh tuet. glaub mer, wenns gar kei rolle spielt ob e männli stirbt oder nit isch dr spielspass komplett weg.Marco_in_motion hat geschrieben:ja ebe und wänni dänn 2x probiert han und öppe 2h (meistens meh) scho drah gsi bin und ich immerno am Ahfang stahne, stagniert de Fun es bitzevo hat geschrieben:aber wer wot scho e männli verliere woner 10 missione lang glevlet het.![]()
Was mich sinerziit totalst inegrisse hät isch shining Force gsi, das hani wahrlich verschlunge. Has immer ufem Nomad gspillt im Näst, däfür hani fast nix gschlafe
und bin mitteme Katastrophegrind go schaffeFrontmission3 isch au so super gsi, das hani scho öppe 3x durezockt.
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
hät was...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Opfere isch geil. Muesch im Lebe au.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
ich spiel gad das. es super spiel. het sölle s'hit spiel fürs cdi werde, aber hät allei au nüt me chöne rette. aber ächt guet. würd sicher am planet harrier gfalle. so trippig futuristisch. ich interaktive film.
Quelle
Quelle
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Oh mein Gott, Euro-Pop!

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
nimmt mi no wunder, wiä tür diä FMV games gxi sind.
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
isch eigentlich scho u huere schlächt gsirebornkid hat geschrieben:Oh mein Gott, Euro-Pop!

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich ha das recht gfiiret als chind. finds jetz no zum all jahr mal lose super. pusht. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
1993 isch eifach viel ds spot gsi für sertige techno-abfall.
da ischs im untergrund scho ganz andersch abgange.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
im untergrund gahts immer ganz andersch ab. 

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
ich find 2unlimited no geil aber us 100% nostalgie. damals halt no en knirps gsi und voll abgange dezueTatsujin hat geschrieben:1993 isch eifach viel ds spot gsi für sertige techno-abfall.

damals als tape kopie gha

gitt schlimmeri jugend musig sünde dänki

widermal e sehr e komischi disskussion wo ihr do startet.
"aso objektiv gseh isches ganz furchbar und ich schäm mi biz drfür aber es gfallt mer glich, muess denn wohl nostalgie sih"
warum isches e sünde wemme x oder y glost het? so schlächt kas jo nit sih wenns eim gfalle het. Natürlich isches mit sehr wenig ufwand produziert (nimm ich jez mol ah) und het in erster linie ökonomischi statt künstlerischi ziel verfolgt, wie das bi popmusik halt so isch. Aber wenns jez no sone guete widererkennigswärt het und ikonographisch füre ganzes johrzähnt stoht häns filich doch none guets stuck musik useghaue.
"aso objektiv gseh isches ganz furchbar und ich schäm mi biz drfür aber es gfallt mer glich, muess denn wohl nostalgie sih"
warum isches e sünde wemme x oder y glost het? so schlächt kas jo nit sih wenns eim gfalle het. Natürlich isches mit sehr wenig ufwand produziert (nimm ich jez mol ah) und het in erster linie ökonomischi statt künstlerischi ziel verfolgt, wie das bi popmusik halt so isch. Aber wenns jez no sone guete widererkennigswärt het und ikonographisch füre ganzes johrzähnt stoht häns filich doch none guets stuck musik useghaue.
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
und weg dem geil, es sind mr scho Lüt us em vornehme Klassik bereich mit de Blockflöte nochegrennt weg dem,evo hat geschrieben:Natürlich isches mit sehr wenig ufwand produziert (nimm ich jez mol ah)
aber imo bestoht s wohre musikalische talent dorin wenn mit weni ufwand (scores instrumentierig) gassehauer baschtle
kasch. weg dem isch gamesound (8-16bit) ebbe so zytlos will me mit minimalistische vorussetzige het miese emotione
vertone. wenn das nit so wär hätte punk und techno kei chance gha und es miesti nur epischi arie erfolg ha, aber egal
gueti musik hängt imo au nit vom popularitäts grad ab, no vom stil. zugeh i los au 90% 70er-mid 90er, jedoch schaffts
trozdem dr grossteil vo de "populär" harmonie do gsi sind, e adlen mit hello au hüt no grosses kino z'produziere. und die
tunes werde immer funktioniere, genau wie no limit, ob me sich dr popularität jetzt abwendet oder nit, e astreine gassehauer blibts.
natürli lohst sichs ab, aber das het mit dr melodik z'tue wo sich halt nach 100x loose i de ohre, bzw im hirn kei reiz me schaffe ka
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
verstahni au nöd. die sind doch voll easy gsi.evo hat geschrieben:warum isches e sünde wemme x oder y glost het?
Quelle

- rebornkid
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
430
Scho so, i de Schueldisco isches immer voll abgange. Eine vo mine Lieblingssongs isch gsi:Reinforced hat geschrieben:ich find 2unlimited no geil aber us 100% nostalgie. damals halt no en knirps gsi und voll abgange dezueTatsujin hat geschrieben:1993 isch eifach viel ds spot gsi für sertige techno-abfall.
damals als tape kopie ghahttps://www.discogs.com/de/2-Unlimited- ... ster/37892" onclick="window.open(this.href);return false;
gitt schlimmeri jugend musig sünde dänki
https://www.youtube.com/watch?v=ny43zFochi8

sergesellsretro Onlineshop für Retrogames und Konsolen:
https://www.sergesellsretro.ch
sergesellsretro News Gruppenchat:
https://chat.whatsapp.com/EQ2OshNZ029G7fNDAffUQz
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
soukyogurentai
SOTN ufem Shield mitem PSX Emu... 
ha z'original zwar no i chäuer aber ke ps1 meh...

ha z'original zwar no i chäuer aber ke ps1 meh...

- Tako-yaki (ex bahamutzero)
- Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
50
grad letschti Brainlord (US/SNES) fertig gmacht. Abseh von de technische Schwächene (ab 3 Gegner hesch Zyytlupemodus) und paar recht fiese (liecht unfähre) Rätsel und Dungeons
es netts Spiel. d' Balance zwüsche Action und Rätsel findi guet, erinnert mi biz an Alundra (welles aber viel besser isch)
Jetzt hocki am "The 7th Saga" has scho lang ume liege aber no nie richtig dra gsesse. Finds nid schlecht vorallems Monschter-Design isch sehr cool amigs und paar hübsche Animatione
Story isch glaub vernochlässigbar aber dünkt mi nid schlimm do öfter mol zum Lvl-grinde zwunge bisch.
es netts Spiel. d' Balance zwüsche Action und Rätsel findi guet, erinnert mi biz an Alundra (welles aber viel besser isch)
Jetzt hocki am "The 7th Saga" has scho lang ume liege aber no nie richtig dra gsesse. Finds nid schlecht vorallems Monschter-Design isch sehr cool amigs und paar hübsche Animatione
Story isch glaub vernochlässigbar aber dünkt mi nid schlimm do öfter mol zum Lvl-grinde zwunge bisch.
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
Das isch glaubs bi jedem SNES Spiel eso...Tako-yaki (ex bahamutzero) hat geschrieben:Abseh von de technische Schwächene (ab 3 Gegner hesch Zyytlupemodus)
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Tako-yaki (ex bahamutzero)
- Gamer Advanced
- TRADINGPOINTS:
-
50
hanf hat geschrieben:Das isch glaubs bi jedem SNES Spiel eso...Tako-yaki (ex bahamutzero) hat geschrieben:Abseh von de technische Schwächene (ab 3 Gegner hesch Zyytlupemodus)
naja anderi Enix wie Square Titel hän bewiese das au anderscht goht.
nachem SOTN itz alundra.. genau so geili erinnerige weckst!