[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
chabisalat
der aug sött de nekst wältpresidänt wärde, er het i jedem thema dr durchblick, so hli wie dr ribit
ich wär de gröst fucking diktator. ich neig zu grössewahn.evo hat geschrieben:der aug sött de nekst wältpresidänt wärde, er het i jedem thema dr durchblick, so hli wie dr ribit
und enn triffsch plötzlich e falschi entscheidig und di eigene klon kunt us de zuekunft zum dich zeliminiere
stand 26.7.2016.. 19 toti bi amoklauf z japan.
1 tote pfaff und 2 toti geiselnemer in frankriech. möslöm.
mal luege was de tag süscht no bringt.
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Gitt ou anders...
http://www.20min.ch/panorama/news/story/19879723" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.20min.ch/panorama/news/story/19879723" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
zytig läse macht depressiv... es isch scho krass wie's momentan grad abgeit...
aber äbe... eifachi lösige wie das gwüssi parteie verzapfe, gits nid!
aber äbe... eifachi lösige wie das gwüssi parteie verzapfe, gits nid!
nei es git kei eifachi lösigi aber wenigstens widr en normali grenzkontrolle und en underscheidig zwüschet migrante und flüchtling wär en afang. ufstockig vo entwickligsgelder chasch den aluege.
sicherlich besser als das was jetzt den pusht wird und zwar en totalüberwachig vo de bürger, den bruchsch nämlich kei grenzene meh. au kei ussegrenze.
übrigens isch de aschlag in frankrich en noi dimension leidr, en pfarrer wird gurgle duregschnitte (nach erste ussage). d.h das wird jetzt den würkli en religionschrieg.
sicherlich besser als das was jetzt den pusht wird und zwar en totalüberwachig vo de bürger, den bruchsch nämlich kei grenzene meh. au kei ussegrenze.
übrigens isch de aschlag in frankrich en noi dimension leidr, en pfarrer wird gurgle duregschnitte (nach erste ussage). d.h das wird jetzt den würkli en religionschrieg.
thaeye hat geschrieben:oh mann de jones au nah (du diskutiersch jetzt doch scho siiit 100 siite mit mir und ich han mini meinig zum ursprung wo dere gsellschaftliche spaltig klar udruckt und das es paarmal, da aber au für dich extra zum 100mal):
lueg s problem wott jetzt häsch, lösisch nur mit em asatz vo israel wo siit es paar jahrzehnt mit terrorismus mues lebe. d-h massivsti sicherheitserhöhige i allne bereich inkl. grenze zu europa suuber ufzieh (find ich au verschisse, aber anderst wirds nöd gah). es wird au so choh, jetzt sträubet sich die supermoralapostle nah, aber es isch nöd ufzhalte. videoüberwachig überall, kontrollpöste etc., jaajja ich kenns echo wo jetzt chunt, aber das isch die einzig lösig wo ois es normals wiiterlebe wird garantiere, es isch nöd optimal und öffnet vilem anderem wueste tür und angel (d kritiker sind den aber die wo jetzt mit pokemon go ihri date i die ganz welt schicket), aber waenn jetzt eifach nix machsch, wirsch europa in 50 jahr nömm kenne (wirtschaftlich wie au gsellschaftlich).
namal s ursprungsproblem für die spaltig isch die churzschlussaktion vo de merkel ( unbedingti ufnahm fuehrt zu problem mit de iheimische bevölkerig-unzfriede, d flüchtling findets au scheisse wenn sie 3 jahr warte muend bis was gaht-unzfriede, zuvilll spaltig uf allne siite, europäischi partner fühlet sich brüskiert voso vill dominanz us dütschland-unzfriede, frustrationspotential isch riesig, den gits au die abgwiesene asylbewerber wo nöd usgschafft werdet etc. etc) gsi, jetzt chasch nur nah luege das es einigermasse in griff überchunnsch.
isch für dich "er isch in psychiatischer behandlig gsi" en erchlärig? für mich tönts nacheme terrorakt nach entschuldigung. es chunt nämlich immer gnau vo de gliche lüüt, die wo au die flüchtlingskrise nöd als krise alueget sondern als fehler vom weste und ihrem wertesystem ala rossi, abyss etc. oder sust sinds halt d videospieli oder en sustige externe faktor, aber person selber isch ja nie eifach gstört.....will meh muess ja differenziere. ich glaub en "allah u akbar" ruef vor de attacke seit da chli meh als psychologischi guetachte und herzdifferenzierer. es git kein grund öper usem lebe z risse, absolut null. es sind eifach mörder.
du chasch grenze ufe zieh so lang dass du möchtsch, das würd nid viu bringe, wenn meh luegt wie viu lüt mir scho da hei, mit potential zu so tate. und wenn das einzeltäter si, ohni direkte bezug zu IS etc, chasches (mit üsem gheimdienst ersch rächt) so guet wie nid verhindere...
lösig? die wott niemer ghöre und die wär o chrüzfalsch... i jedere hinsicht. es würd nämlech alli moslems treffe wägere tiefe 1-stellige % zahl vo de moslems wo überhoupt e gfahr chönnte si. aber das het d'lüt vor 70 jahr o nid gstört wenn vorne dra e psycho gueti rede schwingt...

israel macht viu ir sicherheit u trotzdem chunnts all paar täg/wuche zu attacke und tote... meh mache als die geit im prinzip gar nid und meh gseht, dass o das nur bedingt was bringt.
i ha o müeh gha mit dr merkel und es isch usem rueder gloffe aber d'alternative wär gsi, dass meh alli hät ufem mittelmeer lah versuffe oder vor der schenge ussegrenze verrecke wo's bis dert ane gschafft hei. drum hani scho immer gseit, dass meh 1. VOR ORT müsst helfe und 2. ufhöre, die länder usznäh, waffe z'liefere etc etc. so gseh isch dr weste äbe DOCH direkt schuld ame grosse teil vor misere.
dass meh kriegsflüchtling und wirtschaftsmigrante sött andersch behandle, isch o mini meinig aber das het nüt mitem thema terror z'tüe. und ob e angäbleche syrier bir ireis e pass het oder nid, änderet o nüt dra, was er im innerste i sich füre istellig het und er cha genau so guet e aständige si oder es killends arschloch...
du hesch i vielem rächt. insbesondere was d'spaltig vor bevölkerig betrifft. das isch es problem und das wird mit jedem aschlag schlimmer. i gseh fähler wo gmacht worde si aber i bi wenigstens so ehrlech u säge, dass ig ke lösig für das problem ha. wiu schotte dicht mache, alli ar ussegrenze lah verrecke und ALLI wo scho da si isperre isch schlichtwägs ke lösig.
das mit de psychische erchrankig isch haut o sone sach. i cha da us 2 eigete erfahrige rede und die si gaaar nid schön gsi...
fakt isch, dass üses rechtssystem e schuldfähigkeit vorrussetzt. wär das gemäss guetachte (über die chame sowieso diskutiere) nid isch, cha nid bestraft wärde nach strafgsetz. das muess aber nid heisse, dass meh dä nid trotzdem cha und muess zum verchehr us näh. für das gits no anderi methode. aber üses system isch nid gmacht für mit so problem umzgah, wo sich die letschte wuche enorm ghüft hei. so lüt ghöre NIE meh uf d'strass, punkt! aber präventiv isches haut blöd wenn die polizeilech nid bekannt gsi si... mir isches egal, ob eine läbeslang im knast oder ir gschlossne psychi isch, houptsach sone täter chunnt nie meh use.
Overdose hat geschrieben:stand 26.7.2016.. 19 toti bi amoklauf z japan.
somalia hesch no vergässe...
ke ahnig aber todesopfer vom terror interessiere dr weste nume wenn d'opfer o im weste gstrobe si...Overdose hat geschrieben:gits vo dete no e bruchbari brichterstattig?
das isch mer scho klahr. isch ja nix neus.
Gad gescht was vo Kolumbie glueget....
Afrika isch fascht komplet im arsch.
Asie Naja.
Am aller ruigschte gahts no z europa zue.
Aber, das ebe genau so ruhig isch, reget sich de gad alli drüber uf. Wills sertig tate ebe ned erwartet.
Gad gescht was vo Kolumbie glueget....
Afrika isch fascht komplet im arsch.
Asie Naja.
Am aller ruigschte gahts no z europa zue.
Aber, das ebe genau so ruhig isch, reget sich de gad alli drüber uf. Wills sertig tate ebe ned erwartet.
ja genau de bös weste, isch nix nois. differenzieret bitte au döt wos oi nöd passt. es isch nämlich nöd ganz so eifach.
de libanon z.b isch scho immer vo stammesfehdene überzoge gsi (schiite-christe-sunnite-druse-istraeli), in de UAE misch sich kei Sau drii und lueg was us dem staat worde isch (repressivst vo allne zämä), in syrie chunt kein schwanz meh drus wer jetzt geg wen kämpft etc. etc.
aber isch halt schnell und eifach gseit: Weste und Kapitalismus bös (de kapitalistmus wo mitgholfe haet oisi lebenserwartig z erhöhe, oisi sozialstandarts z implementiere etc.).
de moralisch Zeigfinger chunt super. fehler sind gmacht worde, logisch. trotzdem sehr eifach jetzt mit em zeigefinger ufs system z zeige und uf die westliche mächt und das ebe vo lüüt wo sust immer nach differenzierig schreiet waenns um grenze gat und umd flüchtlingskrise.
de libanon z.b isch scho immer vo stammesfehdene überzoge gsi (schiite-christe-sunnite-druse-istraeli), in de UAE misch sich kei Sau drii und lueg was us dem staat worde isch (repressivst vo allne zämä), in syrie chunt kein schwanz meh drus wer jetzt geg wen kämpft etc. etc.
aber isch halt schnell und eifach gseit: Weste und Kapitalismus bös (de kapitalistmus wo mitgholfe haet oisi lebenserwartig z erhöhe, oisi sozialstandarts z implementiere etc.).
de moralisch Zeigfinger chunt super. fehler sind gmacht worde, logisch. trotzdem sehr eifach jetzt mit em zeigefinger ufs system z zeige und uf die westliche mächt und das ebe vo lüüt wo sust immer nach differenzierig schreiet waenns um grenze gat und umd flüchtlingskrise.
stimmt nöd. Zu Ziete vom Osmanischeriech hets bi wietem viel wenniger puff geh zwischet dene Gruppierige. Im gegeteil. Das het massiv zuegno nach em 1 Weltchrieg. Isch ziemli komplex das ganze theater.thaeye hat geschrieben:ja genau de bös weste, isch nix nois. differenzieret bitte au döt wos oi nöd passt. es isch nämlich nöd ganz so eifach.
de libanon z.b isch scho immer vo stammesfehdene überzoge gsi (schiite-christe-sunnite-druse-istraeli), in de UAE misch sich kei Sau drii und lueg was us dem staat worde isch (repressivst vo allne zämä) etc. etc.
aber isch halt schnell und eifach gseit: Weste und Kapitalismus bös (de kapitalistmus wo mitgholfe haet oisi lebenserwartig z erhöhe, oisi standarts z implementiere etc.).
de moralisch Zeigfinger chunt super.
de liebanon gits genau sit 73 Jahr. Soviel zu "scho immer".
lol jetzt chunsch mitem osmanische riich, du weisch aber scho was döt s endziel gsi isch und wievill schlachte gschlage worde sind?
du hesch e falschi ussag gmacht. u i ha druf gantwortet. wenn der das ned passt schön für dich. Gschicht interressiert die wie ich ahnimm ned e so gross.
U zu dinere Frag. Die Meischte riese Riech hend Expansion im sin gha. Osmane, Römer, Franzose, Germane, Engländer, Chinese, Japaner blablablabla. liet offebar i de natur vo de sach.
Voll Fascho sind d Osmane vorallem Nachem erste Weltchrieg worde. Weiss nüme wie die 3 Brüedere scho wieder gheisse hend wo de mitsch azetlet het.
U zu dinere Frag. Die Meischte riese Riech hend Expansion im sin gha. Osmane, Römer, Franzose, Germane, Engländer, Chinese, Japaner blablablabla. liet offebar i de natur vo de sach.
Voll Fascho sind d Osmane vorallem Nachem erste Weltchrieg worde. Weiss nüme wie die 3 Brüedere scho wieder gheisse hend wo de mitsch azetlet het.
Zuletzt geändert von Overdose am 26 Jul 2016 12:38, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ja aber es nimmt mich scho wunder was für dich denn - trotz aller differenzierig - de hautpgrund isch für die momentan krise wenn ned die vom weste inszenierti und gröschteteils usgfüehrti kompletti destabilisierig vom mittlere oschte?thaeye hat geschrieben:de moralisch Zeigfinger chunt super. fehler sind gmacht worde, logisch. trotzdem sehr eifach jetzt mit em zeigefinger ufs system z zeige und uf die westliche mächt und das ebe vo lüüt wo sust immer nach differenzierig schreiet waenns um grenze gat und umd flüchtlingskrise.
ich bin zB chürzlich über die statistik gstoffe vo selbstmordattetat weltwit

cpostdata.uchicago.edu
isch das diner meinig nah en zuefall? hesch für das en anderi erklärig wo besser i dis weltbild vom böse moslem passt?
mer muess dezue au unbedingt amerke, dass 99% vo dene aschläg im mittlere oste selber stattfindet, mer im weschte bechömed vo dere krise nur ein minime bruchteil ab. was in frankrich abgaht isch en witz im verglich zum alltag im irak.
und in öppe 100 andere länder.Moff hat geschrieben: im irak.
aber weisch die sin halt sälbertschuld, sin halt bösartigi mensche und häns verdient, am beste en zuun um ganz afrika, mittler oste und südamerika. ah nei südamerika lömer no off, dr aug wot jo filicht mol uf cuba ind ferie
leset doch mal richtig, natürli isch de interventionismus vom weste ein grund vo de destabilisierig. ich han aber grossi mueh und finds au sehr dumm das den ufen systemkritik und au ufen moraldiskussion abezbreche, will das isch de falsch weg. das endet im nirvana.
aber uf das waend die meiste ja use, han mängisch s gfuehl mir gönd langsam widr zrugg zur vor de ufklärig.
ich han nie bhauptet moslems sind bös und chriegslüstern, aber so lauft diskussion ja au in dütschland. es wird nur nah moralisiert und chli beschönigt.
ihr werdets gseh, entweder wird europa zur festig oder aber es wird die total überwachig installiert werde.
aber uf das waend die meiste ja use, han mängisch s gfuehl mir gönd langsam widr zrugg zur vor de ufklärig.
ich han nie bhauptet moslems sind bös und chriegslüstern, aber so lauft diskussion ja au in dütschland. es wird nur nah moralisiert und chli beschönigt.
ihr werdets gseh, entweder wird europa zur festig oder aber es wird die total überwachig installiert werde.
sorry aber häsch kein plan, lueg mal wievill chrieg gfuehrt worde sind um z osmanische riich z gründe. wieso lisisch mis züügs überhaupt nah, gester nah gross nach usblende gschreit.Overdose hat geschrieben:du hesch e falschi ussag gmacht. u i ha druf gantwortet. wenn der das ned passt schön für dich. Gschicht interressiert die wie ich ahnimm ned e so gross.
mögt mi ned errinere das male gmacht gha zha.thaeye hat geschrieben:leset doch mal richtig, natürli isch de interventionismus vom weste ein grund vo de destabilisierig. ich han aber grossi mueh und finds au sehr dumm das den ufen systemkritik und au ufen moraldiskussion abezbreche, will das isch de falsch weg. das endet im nirvana.
Fakt isch das wie du seisch de weschte die Gebiet extrem destabilisiert het. Ich gibt do niemertem gross tschuld. Will die wo vieles vo dem verbroche hend au scho längschtens underem bode sind.
I mach de dütsche ja au kei vorwurft wegem dritte riech.
Sproblem isch, us dem hyperkomplizierte gebilde wieder usezcho. Ich ha ehrlichgseit kenn blasse wie.
in cuba bini scho gsi (4x) und nei das system bringt nöd de gwünschti erfolg.evo hat geschrieben:und in öppe 100 andere länder.Moff hat geschrieben: im irak.
aber weisch die sin halt sälbertschuld, sin halt bösartigi mensche und häns verdient, am beste en zuun um ganz afrika, mittler oste und südamerika. ah nei südamerika lömer no off, dr aug wot jo filicht mol uf cuba ind ferie
du bisch mod und ich cha die ned blocke. leider.thaeye hat geschrieben:sorry aber häsch kein plan, lueg mal wievill chrieg gfuehrt worde sind um z osmanische riich z gründe. wieso lisisch mis züügs überhaupt nah, gester nah gross nach usblende gschreit.Overdose hat geschrieben:du hesch e falschi ussag gmacht. u i ha druf gantwortet. wenn der das ned passt schön für dich. Gschicht interressiert die wie ich ahnimm ned e so gross.
Logisch hend d osmane tonne chrieg gfüert. Das hend alli. Frag male d Belgier mit Ihrem Irre könnig. Us jugs schnell 10 millione vo 20 Millione im Kongo masakriert. Ich bi uf dini ussag igange das im Libanon scho immer es puff gherscht hegi zwischet dene gruppierige. Und wie scho zum dritte mal gseit. stimmt das ned.
futzdumm chame dezue nur sege, hilft nöd mal ironie.evo hat geschrieben:und in öppe 100 andere länder.Moff hat geschrieben: im irak.