[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Da Aug. Usfülle Marsch!
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/ ... --11599465" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.20min.ch/schweiz/news/story/ ... --11599465" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
ego shooter mues mer au verbiete. Muslimischi usländer wo Egoshooter spielet. Schlimmer gahts ja fascht gar nüme.
http://www.20min.ch/panorama/news/story ... f-20551492" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.20min.ch/panorama/news/story ... f-20551492" onclick="window.open(this.href);return false;
marsch i dim arsch. mr terrorchuntzruggzumverursacherabyss hat geschrieben:Da Aug. Usfülle Marsch!
leidr bisch scho irre aber vor luuter moral und liebi und verständnis oder au glichgültigkeit. was sich zwar chli bisst, aber so argumentiersch du.abyss hat geschrieben:Ok, merci füre Tip.De muesi gloub chlei meh ga wellnesse als go chrampfe. Süsch wirdi ja no ganz kirre... wie du...
thaeye, gäu du weisch scho, was dr ungerschied zwüschere "erchlärig" und ere "entschuldigung" isch?
und statt nume umemotze chönntsch ja o mau vorschlah, was d'politiker de sötte konkret andersch mache und inwiefern das irgend es problem würd löse... objektivi kritik weisch...

und statt nume umemotze chönntsch ja o mau vorschlah, was d'politiker de sötte konkret andersch mache und inwiefern das irgend es problem würd löse... objektivi kritik weisch...

oh mann de jones au nah (du diskutiersch jetzt doch scho siiit 100 siite mit mir und ich han mini meinig zum ursprung wo dere gsellschaftliche spaltig klar udruckt und das es paarmal, da aber au für dich extra zum 100mal):
lueg s problem wott jetzt häsch, lösisch nur mit em asatz vo israel wo siit es paar jahrzehnt mit terrorismus mues lebe. d-h massivsti sicherheitserhöhige i allne bereich inkl. grenze zu europa suuber ufzieh (find ich au verschisse, aber anderst wirds nöd gah). es wird au so choh, jetzt sträubet sich die supermoralapostle nah, aber es isch nöd ufzhalte. videoüberwachig überall, kontrollpöste etc., jaajja ich kenns echo wo jetzt chunt, aber das isch die einzig lösig wo ois es normals wiiterlebe wird garantiere, es isch nöd optimal und öffnet vilem anderem wueste tür und angel (d kritiker sind den aber die wo jetzt mit pokemon go ihri date i die ganz welt schicket), aber waenn jetzt eifach nix machsch, wirsch europa in 50 jahr nömm kenne (wirtschaftlich wie au gsellschaftlich).
namal s ursprungsproblem für die spaltig isch die churzschlussaktion vo de merkel ( unbedingti ufnahm fuehrt zu problem mit de iheimische bevölkerig-unzfriede, d flüchtling findets au scheisse wenn sie 3 jahr warte muend bis was gaht-unzfriede, zuvilll spaltig uf allne siite, europäischi partner fühlet sich brüskiert voso vill dominanz us dütschland-unzfriede, frustrationspotential isch riesig, den gits au die abgwiesene asylbewerber wo nöd usgschafft werdet etc. etc) gsi, jetzt chasch nur nah luege das es einigermasse in griff überchunnsch.
isch für dich "er isch in psychiatischer behandlig gsi" en erchlärig? für mich tönts nacheme terrorakt nach entschuldigung. es chunt nämlich immer gnau vo de gliche lüüt, die wo au die flüchtlingskrise nöd als krise alueget sondern als fehler vom weste und ihrem wertesystem ala rossi, abyss etc. oder sust sinds halt d videospieli oder en sustige externe faktor, aber person selber isch ja nie eifach gstört.....will meh muess ja differenziere. ich glaub en "allah u akbar" ruef vor de attacke seit da chli meh als psychologischi guetachte und herzdifferenzierer. es git kein grund öper usem lebe z risse, absolut null. es sind eifach mörder.
und apropos OBJEKTIVITÄT, red mal mit de HERZMORALISTE und SYSTEMKRITIKER über OBJEKTIVITÄT. da chunt nur mika shiva müll.
lueg s problem wott jetzt häsch, lösisch nur mit em asatz vo israel wo siit es paar jahrzehnt mit terrorismus mues lebe. d-h massivsti sicherheitserhöhige i allne bereich inkl. grenze zu europa suuber ufzieh (find ich au verschisse, aber anderst wirds nöd gah). es wird au so choh, jetzt sträubet sich die supermoralapostle nah, aber es isch nöd ufzhalte. videoüberwachig überall, kontrollpöste etc., jaajja ich kenns echo wo jetzt chunt, aber das isch die einzig lösig wo ois es normals wiiterlebe wird garantiere, es isch nöd optimal und öffnet vilem anderem wueste tür und angel (d kritiker sind den aber die wo jetzt mit pokemon go ihri date i die ganz welt schicket), aber waenn jetzt eifach nix machsch, wirsch europa in 50 jahr nömm kenne (wirtschaftlich wie au gsellschaftlich).
namal s ursprungsproblem für die spaltig isch die churzschlussaktion vo de merkel ( unbedingti ufnahm fuehrt zu problem mit de iheimische bevölkerig-unzfriede, d flüchtling findets au scheisse wenn sie 3 jahr warte muend bis was gaht-unzfriede, zuvilll spaltig uf allne siite, europäischi partner fühlet sich brüskiert voso vill dominanz us dütschland-unzfriede, frustrationspotential isch riesig, den gits au die abgwiesene asylbewerber wo nöd usgschafft werdet etc. etc) gsi, jetzt chasch nur nah luege das es einigermasse in griff überchunnsch.
isch für dich "er isch in psychiatischer behandlig gsi" en erchlärig? für mich tönts nacheme terrorakt nach entschuldigung. es chunt nämlich immer gnau vo de gliche lüüt, die wo au die flüchtlingskrise nöd als krise alueget sondern als fehler vom weste und ihrem wertesystem ala rossi, abyss etc. oder sust sinds halt d videospieli oder en sustige externe faktor, aber person selber isch ja nie eifach gstört.....will meh muess ja differenziere. ich glaub en "allah u akbar" ruef vor de attacke seit da chli meh als psychologischi guetachte und herzdifferenzierer. es git kein grund öper usem lebe z risse, absolut null. es sind eifach mörder.
und apropos OBJEKTIVITÄT, red mal mit de HERZMORALISTE und SYSTEMKRITIKER über OBJEKTIVITÄT. da chunt nur mika shiva müll.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jul 2016 13:40, insgesamt 4-mal geändert.
sorry aug aber langsam wirsch wie de Ribbit, nur eifach uf de andere site vom extrem.
scho recht so, öper muess bi oirem geschrubbel chli gegestüür geh, sust findsch ja da nur posts wie: mensche sind alli glich, isch halt ein einzelfall gsi oder au das allsiitsbekannte: wir schaffen das.Overdose hat geschrieben:sorry aug aber langsam wirsch wie de Ribbit, nur eifach uf de andere site vom extrem.
söll ich dir sege wie du überechunnsch?machemer chli gegestiitige analyse? macht spass. chasch mich au eifach sperre. logisch.
janu.. für öppis hani de ribbit ja uf ignoriere.. schöni ziet gsie aug 

wer haet devor gwarnt das mit de unkontrolllierte iwanderig gnau das passiere wird? die ganz ganz böse us mordor, we me ihre name uspricht chunt de hitler usem grab.Overdose hat geschrieben:Bi sonere Masse a Flüchtling isch es ned gad schwirig, dieselbig z infiltriere und de ebe aschläg zverüebe. Ich denk das het jede mit Hirn gwüsst das es früener oder spöter chlöpfe würd. Nur sind die Tate en bruchteil vo dere Masse a lüt wo do chömed. Stell der vor, jede 20i wär e sonen irre. Denn hettisch kriegsänlichi zueständ z europa.
aber ebe, es isch halt eifach so passiert die unkontrolliert iwanderig (nei wie chani au, de WESTE isch natürli schuld), eifach so usem nüt. d spaltiv i oisere gsellschaft chunt au usem nix. passiert halt mängisch, wiiter so, mir machet das.
http://www.achgut.com/artikel/erweiteru ... en_idioten" onclick="window.open(this.href);return false;
jones, chasch ja mal als bull mit de kuenast go diskutiere wieso die missgeburt nöd nur agschosse worde isch. oder mit de behörde wo fürd uschaffig zueständig isch, en typ wo übereme jahr de bscheid überchoh haet, das er kei bewilligung überchunt, muesst scho lang weg si. aber für das fehlt au de wille und z-t kooperation under de länder.»Der Amoklauf [d]es unbegleiteten Flüchtlings ist einfach nur traurig. Wie traurig und wie wütend muss er gewesen sein, um sowas zu tun?«
und für de herzallerliebsti rossi:
http://www.zeit.de/politik/deutschland/ ... ennervideo" onclick="window.open(this.href);return false;
und d "beziehigstat" vom dönermesserschwinger wo en schwangeri tötet und 5 verletzt haet, wird au nah undersuecht, will wieso wenns ja iversucht isch, schlachtet meh den nah meh ab als nötig?
http://www.zeit.de/politik/deutschland/ ... ennervideo" onclick="window.open(this.href);return false;
und d "beziehigstat" vom dönermesserschwinger wo en schwangeri tötet und 5 verletzt haet, wird au nah undersuecht, will wieso wenns ja iversucht isch, schlachtet meh den nah meh ab als nötig?
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jul 2016 14:30, insgesamt 1-mal geändert.
und zum abschluss es interview mal miteme islamkenner. hirn isch gfröget. nix moral.
http://www.welt.de/debatte/article15678 ... -Land.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.welt.de/debatte/article15678 ... -Land.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
danke, ich informier mi sälber. bisch aber scho wider am vermische. mini letschte antworte hend sich nach dinere explizite ussag zum macheteschwinger grichtet. ich wiises nid vo de Hand dases Arschlöcher git, wo religiös, medial und wirtschaftlich so fescht beiflusst sind dass si so Gräueltate begönd. Es isch fernab vo de Esotherik wemmer feschtschtellt, dases trotz all dem Scheiss no immer Mönsche sind. Du bisch au e Plagöri und ich dänke mängisch, läck du mir was für en Vollpfoschte. Aber du fragsch nach de Beweggründ und scheusch d Antwort. Wenns nid magsch ghöre denn frag nid. Wenn kei anderi Meinige wotsch ghöre denn isch es Forum die falsch Plattform. Ich cha verschtoh warum so vil Wuet hesch, aber es isch genau die (kollektiv) Wuet wo dezue füert dass mer churzschliesst, wie de Typ am Festival in Ansbach. S Konschteukt EU hed vil zu dene Verhältnis bitreit, s Wirtschaftswachstum uf Chöschte vo genau dene wo üs jetz as Bei seiched. Ich wett das au nid eifach akzeptiere, aber mit Wildwestmassnahme erreisch eher s Gägeteil. Es erinneret chli a die gross Depression i de USA vor rund 90 Jahr, d Wirtschaftsposition und die unverschämt ungliichi Regulierig. Es isch e Widerholig will mer nüt drus glehrt het, dank de Machtgier und em Niid etc. wird sich das au NIE ändere. Und wenn du persönlich für dich öpis wetsch ändere denn muesch e eigete Staat gründe und e grossi Muur um dich ume boue, und natürlich ganz autonom läbe als Selbstversorger. Als alternative würd au faire Handel funktioniere, wär aber wältwiit e Premierethaeye hat geschrieben:und für de herzallerliebsti rossi...
schön häsch dir mueh geh und mal aständig gantwortet. en kollektivi wuet baut sich imfall nöd eifach so uuf sondern es git uslöser und ich han dir erchlärt was das alles jetzt zuegspitzt haet, du häsch en anderi meinig und gsesch halt s hauptproblem i oisem wirtschaftssystem (s killerargument für alles) und gsesch miner meinig nah weg dim differenzierigswahn villes nömm wie z.b das en unkontrollierti iwanderig für so es konstrukt wie europa riesigi problem (heterogeni gsellschaft) mit sich bringt (sind ja nöd alles doktore wo chömet sondern vermehrt us ländliche regione und sehr patriarcharchisch ufgstellt und den nah miteme z.t sehr rigorose glaube). den chunt dezue das meh dur die nacht und nebelaktion vo de angela überall spannige ufbaut haet, bi de eigene bevölkerig und au bi de flüchtling (was jetzt gits keis huus für ois, wieso han ich immer nah kein job etc). das alles fuehrt zu immense spannige und chasch jetzt nur nah löse indem zumindest d iwanderig würkli widr afangsch suuber z regle. trennig zwüschet flüchtling und migrante muess widr hergstellt werde, anderi länder chönts ja au.Herr Rossi hat geschrieben:danke, ich informier mi sälber. bisch aber scho wider am vermische. mini letschte antworte hend sich nach dinere explizite ussag zum macheteschwinger grichtet. ich wiises nid vo de Hand dases Arschlöcher git, wo religiös, medial und wirtschaftlich so fescht beiflusst sind dass si so Gräueltate begönd. Es isch fernab vo de Esotherik wemmer feschtschtellt, dases trotz all dem Scheiss no immer Mönsche sind. Du bisch au e Plagöri und ich dänke mängisch, läck du mir was für en Vollpfoschte. Aber du fragsch nach de Beweggründ und scheusch d Antwort. Wenns nid magsch ghöre denn frag nid. Wenn kei anderi Meinige wotsch ghöre denn isch es Forum die falsch Plattform. Ich cha verschtoh warum so vil Wuet hesch, aber es isch genau die (kollektiv) Wuet wo dezue füert dass mer churzschliesst, wie de Typ am Festival in Ansbach. S Konschteukt EU hed vil zu dene Verhältnis bitreit, s Wirtschaftswachstum uf Chöschte vo genau dene wo üs jetz as Bei seiched. Ich wett das au nid eifach akzeptiere, aber mit Wildwestmassnahme erreisch eher s Gägeteil. Es erinneret chli a die gross Depression i de USA vor rund 90 Jahr, d Wirtschaftsposition und die unverschämt ungliichi Regulierig. Es isch e Widerholig will mer nüt drus glehrt het, dank de Machtgier und em Niid etc. wird sich das au NIE ändere. Und wenn du persönlich für dich öpis wetsch ändere denn muesch e eigete Staat gründe und e grossi Muur um dich ume boue, und natürlich ganz autonom läbe als Selbstversorger. Als alternative würd au faire Handel funktioniere, wär aber wältwiit e Premierethaeye hat geschrieben:und für de herzallerliebsti rossi...
de rescht isch hafechäs, vowege jede mensch isch glich balbalalbala. standartspruch zum diskussione abwürge ala "mir bluetet alli rot".
spaltig vo de gsellschaft isch en wiederholig da bin ich bi dir.
namal au du wirsches erlebe, europa wird zur festig. gat nah chli aber chunt. de druck us de gsellschaft wird z gross. meh haet das alles au anderst chöne löse aber ebe sie haend das welle durestiere, jetzt gits widerstand. ich hoff eifach mal es gat nöd z fest uf die recht siite. das isch natürli d gfahr.
Zuletzt geändert von thaeye am 25 Jul 2016 14:45, insgesamt 1-mal geändert.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich wüsst gärn wo ich das dementiert hathaeye hat geschrieben:...und gsesch miner meinig nah weg dim differenzierigswahn villes nömm wie z.b das en unkontrollierti iwanderig für so es konstrukt wie europa riesigi problem mit sich bringt
also eine wo au immer uf die spezielle gschichte vo de "attetäter" rücksicht nimmt und das als ersts aspricht, isch wohl oder übel en befürworter vo open borders etc. isch ja s glich gedankeguet. nämlich SOZIAL (mir supermensche bruchet doch kei grenze meh). was es aber bi nöcherem hiluege ebe nöd isch und zwar fürd flüchtling wie au für die eigenig bevölkerig. s hauptproblem vo de hütige sozialiste. es isch eigentlich sehr asoziali politik.
und erchläre muesch mir scho nah wieso ich mich scheue bezüglich de ursach? nur will ich nöd de meinig bin es isch alles schlecht im kapitalismus wie du anarchist? systemkritik isch guet und recht, aber bitte nöd eifach so undifferenziert und bi jedem thema.s gliche gilt für de herzschmerz.
und erchläre muesch mir scho nah wieso ich mich scheue bezüglich de ursach? nur will ich nöd de meinig bin es isch alles schlecht im kapitalismus wie du anarchist? systemkritik isch guet und recht, aber bitte nöd eifach so undifferenziert und bi jedem thema.s gliche gilt für de herzschmerz.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
du gosch leider vo falsche Tatsache uus und vermischisch scho wider. isch chli müesam
nur will ich nid für e schtrikteri iwanderigspolitik bi heisst das no lang nid dass ich d Problem nid au gseh. so chli s wort im muul umtreie dases wider passt?
und leider verallgemeinerisch du
leider chasch nüt ussert A DIR sälber öpis ändere für e verbesserig vo DINERE Situation. Wie scho gseit, e Muur baue, sigs nur emotional, bringt dir sicher ganz vil inneri Sicherheit. Mir isch de Priis zhöch; d Freiheit gib ich nid eso liechtsinnig äne. isch das zu esoterisch?
das isch für mich es zeiche vo scheu, oder Ignoranz
aber hey lueg, ich find de brexit richtig superguet, i weli Schublade selsch mi jetz tue?
nur will ich nid für e schtrikteri iwanderigspolitik bi heisst das no lang nid dass ich d Problem nid au gseh. so chli s wort im muul umtreie dases wider passt?
und leider verallgemeinerisch du
e hütige solzialischt gits nid, wies au kei hütigi faschischte git. genau das isch doch s Problem; de mönsch wird kategorisiert und guet isch?thaeye hat geschrieben: hütige sozialiste
leider chasch nüt ussert A DIR sälber öpis ändere für e verbesserig vo DINERE Situation. Wie scho gseit, e Muur baue, sigs nur emotional, bringt dir sicher ganz vil inneri Sicherheit. Mir isch de Priis zhöch; d Freiheit gib ich nid eso liechtsinnig äne. isch das zu esoterisch?
will du d antwort nid losch la gälte und s wort im muul umtreisch dass d antwort e andere sinn bechund.thaeye hat geschrieben:und erchläre muesch mir scho nah wieso ich mich scheue bezüglich de ursach?
das isch für mich es zeiche vo scheu, oder Ignoranz
aber hey lueg, ich find de brexit richtig superguet, i weli Schublade selsch mi jetz tue?

Zuletzt geändert von Herr Rossi am 25 Jul 2016 15:14, insgesamt 1-mal geändert.
ja das isch mir z esotherisch. aber isch scho ok, so bisch du nunmal und wenn du so guet durs lebe chunsch, wieso au nöd. nur wird sich mit dere istellig nix ändere sondern es wird eifach nur nah meh vor sich hirotte bis europa i nes paar jahrzehnt wirtschaftlich irrelevant isch udn aus gsellschaftlich total gspalte und kaputt und unregierbar., den ohni strikti iwanderig gits kei lösig will ohni kontrolle, kei lösigsasätz, will ja kei ahnig häsch, sinds jetzz migrante oder würkli flüchtling.
natürli gits sozialiste und faschiste.
natürli gits sozialiste und faschiste.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
das passiert sowieso i jedem fallthaeye hat geschrieben:... es wird eifach nur nah meh vor sich hirotte bis europa i nes paar jahrzehnt wirtschaftlich irrelevant isch udn aus gsellschaftlich total gspalte und kaputt und unregierbar
fatalist, gsesch de underschied zwüschet dir und mir (du gisch dich als herzsupertyp uus, glaubsch aber eh das mer verdammt sind) ich gsehn nah en chance. mis herz isch grösser als dis.Herr Rossi hat geschrieben:das passiert sowieso i jedem fallthaeye hat geschrieben:... es wird eifach nur nah meh vor sich hirotte bis europa i nes paar jahrzehnt wirtschaftlich irrelevant isch udn aus gsellschaftlich total gspalte und kaputt und unregierbar

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
ich glaube dra dass s jetzige europa i nes paar jahrzehnt wirtschaftlich irrelevant isch udn aus gsellschaftlich total gspalte und kaputt und unregierbar wird si.
ich höre wäg dem glich nid jedem unabhängig vo sozialem Status, Herkunft etc. e Chance zgä und gib und hilfe de Schwache.
Jetz hocki mittlerwile scho i de Schublade vo de Fatalischte. Als nöchschts landi wahrschinlich bi de church of euthanasia
ich höre wäg dem glich nid jedem unabhängig vo sozialem Status, Herkunft etc. e Chance zgä und gib und hilfe de Schwache.
Jetz hocki mittlerwile scho i de Schublade vo de Fatalischte. Als nöchschts landi wahrschinlich bi de church of euthanasia

schön du bisch ebe sozial. han ich dir vorher ja erchlärt. fatalistisch bisch au:
hilf de schwache und arme, isch ok.
Als Fatalismus bezeichnet man auch die Bereitschaft, die angenommene Unvermeidlichkeit des Schicksalsablaufs zu akzeptieren.
hilf de schwache und arme, isch ok.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
entscheidend isch de Begriff "akzeptieren" gschetzte aug. bruch mol beid auge, das gid e anderi perschpektive
nei ernschthaft, ich akzeptier das nid und das hani au obe gschribe. wenn s usblände vo dem für dich eifach er isch denn bitteschön, mach das. mich tangiert das nid.
gniess d sunne und es chüels wasauimmer

nei ernschthaft, ich akzeptier das nid und das hani au obe gschribe. wenn s usblände vo dem für dich eifach er isch denn bitteschön, mach das. mich tangiert das nid.
gniess d sunne und es chüels wasauimmer
Akzeptiere isch schlecht waen optione haesch, s ziitfenster isch eifach immer enger, adeeeee