[E3 2016] Microsoft Press Conf - jetzt
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Re: [E3 2016] Microsoft Press Conf - jetzt
Bis its öbe 1 / 10 wäge Scalebound. RIP Xbox
lol scorpio
beyond generations.... there we have it
no one gets left behind:
1,3 TFlops vs 6 Tflops
ich lach mich schlapp.
der typ hat vor nem monat noch gesagt, er würds scheisse finden, die userbase zu splitten. was für ein lurch!
1,3 TFlops vs 6 Tflops
ich lach mich schlapp.
der typ hat vor nem monat noch gesagt, er würds scheisse finden, die userbase zu splitten. was für ein lurch!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Me Power = Super! Hoffe Sony duet d Neo no chli verbessere uf öbe 5TF, dermit söue si dä Winter cho! Scorpio bruchts haut leider eifach nid, da mä aui Games wos dert wird gä, ou uf em PC cha spile, nach wie vor Xbox sit derä Generation die unötigsti Konsole ever!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wird ja bi Sony nid angers si, aber si mache wenigstens nid dr gfüehltischt million 180BrainBug hat geschrieben:no one gets left behind:
1,3 TFlops vs 6 Tflops
ich lach mich schlapp.
s geht mir jetzt nicht ums konzept, sondern darum, dass man vor nem monat noch ganz andere sachen rumtönt und dann sowas abzieht.
würd das ding auch direkt kaufen, wenn nid alle "exclusives" sowieso aufn pc kommen würden. dümmst move ever.
erklärt jetzt auch warum nintendo dieses jahr doch nid launcht. amd lacht sich grad ins fäustchen
würd das ding auch direkt kaufen, wenn nid alle "exclusives" sowieso aufn pc kommen würden. dümmst move ever.
erklärt jetzt auch warum nintendo dieses jahr doch nid launcht. amd lacht sich grad ins fäustchen

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Das het dr Phillie öbe gseit bevor är vor Neo erfahre het, när hurti es parne Entwickler Gäud i Arsch gstopft dermit si was vor Scorpio schwärme ( wo si kei ahnig hei was es wird si houbtsach was vo 6 TF labberä ), es Rendervideo gmacht wome chli was vo derä Scorpio gseht, und guet isch. Die wüsse doch no nid mau was si wei verboue, wie d Konsole söt usgseh, oder wie viel si söt chosteBrainBug hat geschrieben:s geht mir jetzt nicht ums konzept, sondern darum, dass man vor nem monat noch ganz andere sachen rumtönt und dann sowas abzieht.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Die hei nach dr Konferänz sicher grad es Telefon vo Sony, und extrem dringend vo Nintendo becho hahahaBrainBug hat geschrieben:amd lacht sich grad ins fäustchen
das hat er gesagt, als die neogerüchte grad ein paar tage in der welt waren.Bejita hat geschrieben: Das het dr Phillie öbe gseit bevor är vor Neo erfahre het
ansonsten ist garantiert genau so gelaufe, wie du das geschrieben hast. die pläne für scorpio sind at best 3 wochen alt. warum hätten se sonst noch die 1slim announce sollen?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Isch zu 99,99% e so, die Scorpio Grücht si irgendwie 1-2 Monet ufs mau grad nach dä Neo Grücht uftouchet, und das isch genau öbe e Monet vor dr E3 gsi. Vorallem dr Slim Konsole grad dr Wind us dä Sägle nä mit erä neue Konsole... LOLBrainBug hat geschrieben:das hat er gesagt, als die neogerüchte grad ein paar tage in der welt waren.Bejita hat geschrieben: Das het dr Phillie öbe gseit bevor är vor Neo erfahre het
ansonsten ist garantiert genau so gelaufe, wie du das geschrieben hast. die pläne für scorpio sind at best 3 wochen alt. warum hätten se sonst noch die 1slim announce sollen?