Was spielsch grad retrigs?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
Re: Was spielsch grad retrigs?
wärend ere zugfahrt an ostere super mario 64 Ds und diheime Terranigma snes, zweimal GEIL
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ha mit der ds Version nie öppis chönne afoh. N64 isch mehrbesser.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
mag sih. aber i ha kei TV mit n64, allne kabel und stromashschluss könne in zug neh und trotzdem lust gha uf das spieli. s läbe isch kei ponyhof
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
isch nid vor es paar monet es foto dür ds netz geisteret wo öpper genau das gmacht het? 

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Outrun, saturn mit racing controller. isch huere geil, aber schono schwer
Power Drift, saturn mit racing controller, au geil
Chase HQ und SCI, saturn mit racing controller, hmm. irgendöpis stimmt da nöd so recht mit de stürig. mit em pad isch es chli besser, aber s spiel hät nöd so guet galtert wiä d sega klassiker
sega ages vol 2.
Samurai chasch rauche. so en bruch i basic
monaco gp isch no witzig. de vorgänger vo f1-cirkus. es hät aber es paar fehler
star jacker, findi überhaupt nöd guet
sindbad isch okay, aber so en pacman loadrunner verschnitt. chli komisch
Pinguin irgendöpis, isch no herzig, han aber grad kei lust uf en puzzler
the ninja princess. das isch no recht guet. nur the ninja gits uf em master
Kyuutenkai Fantasy Pinball: naja, isch okay mit de ziit, aber d balle fallt mer chli komisch.
Nekketsu Oyako, saturn. isch eine vode liechere prügler, bzw häts eifach nöd so viel mandlis bis zum 3. level uf em schirm. es hät es paar glatti ideä, aber nöd sunderlich neu. z zweite isches sicher luschtiger.
Power Drift, saturn mit racing controller, au geil
Chase HQ und SCI, saturn mit racing controller, hmm. irgendöpis stimmt da nöd so recht mit de stürig. mit em pad isch es chli besser, aber s spiel hät nöd so guet galtert wiä d sega klassiker
sega ages vol 2.
Samurai chasch rauche. so en bruch i basic
monaco gp isch no witzig. de vorgänger vo f1-cirkus. es hät aber es paar fehler
star jacker, findi überhaupt nöd guet
sindbad isch okay, aber so en pacman loadrunner verschnitt. chli komisch
Pinguin irgendöpis, isch no herzig, han aber grad kei lust uf en puzzler
the ninja princess. das isch no recht guet. nur the ninja gits uf em master
Kyuutenkai Fantasy Pinball: naja, isch okay mit de ziit, aber d balle fallt mer chli komisch.
Nekketsu Oyako, saturn. isch eine vode liechere prügler, bzw häts eifach nöd so viel mandlis bis zum 3. level uf em schirm. es hät es paar glatti ideä, aber nöd sunderlich neu. z zweite isches sicher luschtiger.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hehe. Amiga!
- FarCry
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
10
"Turtles In Time" und "Super Probotector" auf SNES. Top Games, einfach nur Hammer!
Morgen gehts zurück zum Mega Drive, ich muss noch "Comix Zone" schlagen und "Thunder Force IV" auf schwerster Stuffe - Maniac beenden.
Morgen gehts zurück zum Mega Drive, ich muss noch "Comix Zone" schlagen und "Thunder Force IV" auf schwerster Stuffe - Maniac beenden.
- m.o.terra kaesi
- Arcade God
- TRADINGPOINTS:
-
430
ich schaff TF IV nid mal auf "normal" durchFarCry hat geschrieben:"Turtles In Time" und "Super Probotector" auf SNES. Top Games, einfach nur Hammer!

16-bit forever!

HAVE YOU PLAYED ATARI TODAY? 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Mit durfür und save option schaffsch es iisi.
final fantasy vi, scho öppis vom geilschte wos jeh geh het
- derinderinderinderin
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
860
Scho. Aber die viele random fights si scho chli en Schmerz im Arsch. Bi nid weni froh gsi, woni das item gfunde ha wo die unterbindet.evo hat geschrieben:final fantasy vi, scho öppis vom geilschte wos jeh geh het
welles JRPG (bsunders us dere zit) het nit vieli random fights? go gits viiiiel müehsamers. breath of fire ufm snes, uiuiuiuiuiderinderinderinderin hat geschrieben:Scho. Aber die viele random fights si scho chli en Schmerz im Arsch.evo hat geschrieben:final fantasy vi, scho öppis vom geilschte wos jeh geh het
- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
ann DQ3 und Romancing SaGa3 hani au bösi errinerige....
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han diä games alli uf em gba oder gbc gspielt. dete händs d random fights halbiert und defür ex points verdopplet. öpis vom beschte, wos je häts gits.
bim sound hani aber rechti abstrich gmacht. chasch nöd überall gwünne.
au bi de FF's? bim BOF isches garantiert so, das weisi. cool isch au dass es no bonus dungeons, bosse, items und sogar jobs git, kme sich mit siner endgame party no chli mehr ustobe.geosnow hat geschrieben:han diä games alli uf em gba oder gbc gspielt. dete händs d random fights halbiert und defür ex points verdopplet. öpis vom beschte, wos je häts gits.
s 5i isch super uf GBA, git jo sus nur uf PS1 in änglish und dort druf duurts 5-10 stund länger wäg de CD lade zitli zwüsche de fights und anderne szenewächsel

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Bide FF häts au bonus dungeons und chasch immer speichere und jäsch weniger fights.
LULZ i hane funky glitch gha bim final fantay vi spiele. ich weiss nit genau wie ichs gschafft ha aber hane vermuetig:
i ha plötzlich in mim inventar gwüssi waffe, rüstige und relics gha woni erst viel spöter kriege sött. es het irgendwie teil waffe im inventar mit de neue ersetzt, anderi sin au eifach so drzue ko, meist au in exorbitante stückzahle, oft mehr wie 99 wo eigentlich s maximum wäri. irgendwie hets dort t variable verjaggt. 150 atma weapons, 150 excaliburs, flameshields economizers uvm.
i vermuet das es so zstand ko isch: in the vault kamme em GAU jo neui sprüchli bibringe, er hauts denn für 1-2 fights und kunt den jo am änd vomne kampf ufe bildschirm und verkündet dass er sich dr gruppe wider ahschiesst. jenau in dere zit woner dert stoht hann ich usversehe de RELM ihre scetch befähl uf ihn gmacht (me kane au haue , denn verreister wider bis mer ihm s trochufliisch git). uf jede fall sin denn ganz komischi sprites ufem screen erschine wo dort nüt zsueche hän. dr general leo und anders. t sequänz ishc denn aber normal beändet worde und i hamer nüt witer dänkt. bis ich ebbe die ganze waffe und rüschtige plötzlich im inventar gseh ha.
ha mi au nit getraut das nomol zprovoziere us angscht dass es mir de spielstand löscht oder andere unfug passiert.
i ha plötzlich in mim inventar gwüssi waffe, rüstige und relics gha woni erst viel spöter kriege sött. es het irgendwie teil waffe im inventar mit de neue ersetzt, anderi sin au eifach so drzue ko, meist au in exorbitante stückzahle, oft mehr wie 99 wo eigentlich s maximum wäri. irgendwie hets dort t variable verjaggt. 150 atma weapons, 150 excaliburs, flameshields economizers uvm.
i vermuet das es so zstand ko isch: in the vault kamme em GAU jo neui sprüchli bibringe, er hauts denn für 1-2 fights und kunt den jo am änd vomne kampf ufe bildschirm und verkündet dass er sich dr gruppe wider ahschiesst. jenau in dere zit woner dert stoht hann ich usversehe de RELM ihre scetch befähl uf ihn gmacht (me kane au haue , denn verreister wider bis mer ihm s trochufliisch git). uf jede fall sin denn ganz komischi sprites ufem screen erschine wo dort nüt zsueche hän. dr general leo und anders. t sequänz ishc denn aber normal beändet worde und i hamer nüt witer dänkt. bis ich ebbe die ganze waffe und rüschtige plötzlich im inventar gseh ha.
ha mi au nit getraut das nomol zprovoziere us angscht dass es mir de spielstand löscht oder andere unfug passiert.
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
Guardian force st-v - geils game.
Cotton 2 st-v - bitzli übrforderet well ich kei ahnig han vor strategie han.
Cotton 2 st-v - bitzli übrforderet well ich kei ahnig han vor strategie han.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
cotton chasch special moves mache (viertelchreis dreige obe und une, sowie schnell vüre und hindere). wänn so en gägner triffsch wird er sonen komische ball, wo anderi gegner aastect wänn dä trifft. jetzt chasch mit B dä ball ufnä und andere gegner aarüere zum so riesigi combos zmache. isch voll geil so z'spiele.
guardian force isch au geil. di grüen jojo waffe isch aber viel z'stark...
Zuletzt geändert von damian am 22 Apr 2016 10:05, insgesamt 1-mal geändert.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
das hani au dänkt wonis gläse han, dä vorvorletscht level isch d'höll...m.o.terra kaesi hat geschrieben:ich schaff TF IV nid mal auf "normal" durchFarCry hat geschrieben:"Turtles In Time" und "Super Probotector" auf SNES. Top Games, einfach nur Hammer!
Morgen gehts zurück zum Mega Drive, ich muss noch "Comix Zone" schlagen und "Thunder Force IV" auf schwerster Stuffe - Maniac beenden.![]()
16-bit forever!
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
vilicht machi d carteidge nomal ine am weekend. will aber zersch mal s`RSG spile. ha grad chli st-v sessionshanf hat geschrieben:cotton chasch special moves mache (viertelchreis dreige obe und une, sowie schnell vüre und hindere). wänn so en gägner triffsch wird er sonen komische ball, wo anderi gegner aastect wänn dä trifft. jetzt chasch mit B dä ball ufnä und andere gegner aarüere zum so riesigi combos zmache. isch voll geil so z'spiele.

- Panther
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
80
Krischtall sammle (blau,iis isch zimmli guet) denn per spezial schuss (hindere füre denn A oder Hadoken und A)turntablism hat geschrieben: Cotton 2 st-v - bitzli übrforderet well ich kei ahnig han vor strategie han.
Gegner in e "Bloose" schiesse und denn DRUFFBALLERE WAS DE KASCH und per B oder C (weiss grad nüm) kasch
die Bloose näh, falls si neume abegheie will und sie gege anderi Gegner werfe. grad bi Böss wirkts wunder...
Ziel d'Kugele so lang wie mögli halte und drufschiesse = Score und Life Up
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
dä laserschuss isch dä best, gits aber erst ab stage 5 oder so. mit dem killsch alli böss ines paar sekunde....