ich winke dir denn zueh...und sobald nöcher chunsch wirsch abknallt, logisch

du skelet, wemmer mal rs6 spiele?
me cha ja privat spiele etz..dies team gege mis..wär doch cool
Moderatoren: Master(G), zeromeier
das gaht äbe nedTypeJ hat geschrieben:isch geil! de siemer eus mal in Manhatten..
ich winke dir denn zueh...und sobald nöcher chunsch wirsch abknallt, logisch
TypeJ hat geschrieben:hüt gahts los, logisch! und em goose sin afängersquad wird denn mal gjagt und usglöscht!
so laufts würkli 99% vode fäll!TypeJ hat geschrieben:logischerwies spieled mir genau uf de level wot bruchsch für det ine und de hockemer nur det
wird geil
aso ide beta isches scho immer sehr geil gsi...
1 lauft echli vorus..trollt umenand..knallt mal eine ab oder zumindescht schüsst er en ah..denn bits warte, uswiche, renne..mues eifach eine si wos sehr im griff het...
denn wenn wüki e Gruppe uf ihn loschund rennt er wegg wie sau..mir andere 3 hend schön ime gässli gwartet...er chund..lockt die Tuble i die Gass..peng peng, alli abgmurkst..Heli rüefe, Loot abgeh, Freud ha
Um seinen Mitspielern in The Division einen Streich zu spielen, reicht es augenscheinlich aus, sich am Ausgang eines Safehouses zu postieren und einfach abzuwarten. Durch das vorhandene Clipping bei Figuren ist es im jüngst veröffentlichten Online-Shooter von Ubisoft möglich, den Ein- beziehungsweise Ausgang zu blockieren. Dass diese alberne Geste einigen Spielern viel Schadenfreude bereitet, darauf lassen im Netz kursierende Screenshots und Videos schließen. Die Trolle scheinen sich gerade vor dem ersten Safehouse in Brooklyn zu postieren, um Neuankömmlinge in The Division willkommen zu heißen.
TypeJ hat geschrieben:so, noch 20h isch d'Luft scho dusse..
KEI Abwechslig..weder optisch no spielerisch.. :schnarch:
da stimmt hingege ja, isch top glöst au mit em Blitzreise direkt zu Kollege oder weme mit fremde will e Mission mache, gaht alles superschnell und lauft sehr zuverlässig!thaeye hat geschrieben:ich find au dases einiges besser macht als destiny. bin gspannt ufs endgame i de darkzone, da muends glaubs scho au nah chli am balancing schruuube. idrücklich find ich d ladeziite, eimal und den alles fast frei begehbar. so muesses sii.
4 level underschied gaht, ja. aber ned 18 level.. ich bin 23, er 4...TypeJ hat geschrieben:lol, me chan super mit stärchere Kollege spiele..denn ziehts de schwäscher huere schnell im Level ufe!
ich bin stundelang mit zwe Jungs go spiele wo 4 Level über mir gsi sind..de muesch halt bits me uf Deckig luege!
ok, level 18 und level 4 isch de doch es bits zu heavy.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 11 Gäste