[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
ok demfall isch ganz europa grad am verdumme, laeck du mir. das bringt echt nix da. adeeeeee. krass das meh so schlecht über lüüt chan denke, isch ideologischi verblendig.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Bisch ignorant oder dumm? Informier dich, es isch erwise. Meine Güte, mir isch doch scheissegal wie gschiid oder bildet öper isch oder das mi bescht Fründ bi de junge SVP mitmacht. Isch ja wertfrei. Augehöchi isch e Frag vom Charakter. Also bitte nid so Quatsch interpretiere us so Ussage.
nix isch erwiiise, du bisch gnau de erst wo bi studie umemötzlet. wenns dir passt bringsch den das argument. du bisch en labberi und stellsch dich eifach gern ufes podestli. gnau glich wie de zwiirli.
bildig haet absolut nix mit stimmverhalte ztue.
ja es isch huere wertfrei de svp wähler und momentan ganz europa z understelle sie seget alles unbildeti. wow. härte tubak.
bildig haet absolut nix mit stimmverhalte ztue.
ja es isch huere wertfrei de svp wähler und momentan ganz europa z understelle sie seget alles unbildeti. wow. härte tubak.
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mär 2016 14:26, insgesamt 4-mal geändert.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
dini kompetenz i sache psychologie hani jetzt scho es paarmal bewiise überchoh und nei, ich gsehn da leidr kei talent.zwirrlibatz hat geschrieben:du hesch so en brutale komplex, s'isch scary.
INFORMIER DICH I DE BÖSE MEDIE
unglaublich, me dreht sich alles so wie mehs gern haetti.

Acid hat geschrieben:
D Hoffnig isch (und i dem Fall wahrschindlich nid mol so unberächtigter wiis, was wiederum chli Optimismus ufcho loh chönt) dass i erschter Linie us inhaltlichä/sachlichä Gründ, alles andere spillt natürlich au dri inä, und zum Teil villicht sogar berächtigter Wiis, aber je wiiter weg mer devo isch das Lüt i erschter Linie über de Ihalt vo Vorlagä abstimmed, desto witer weg simmer vonere guet funktionierende politischä Kultur, destö meh defür im Krisämodus wos immer heikler wird.
Holy shit was füre satz. Darfsch im fau gärn mau e punkt mache da chunnt ja kene meh drus...

@oug: was gwüssi DSI befürworter a argument bracht hei und uf 100% zuetreffendi gegeargument nid igange si, zügt aber würklech vonere bestimmte dummheit. Oder viellech o ignoranz oder arroganz...
Was im umchehrschluss nid heisst, dass rechts denkendi generell so wäre. Git o ganz viu guet bildeti. Wies bi de linke o ganz viu dummi mönsche git.
das isches ja gnau, es git überall dummi und nöd dummi, das argument chasch immer bringe, aber de rossi lat eine nach em andere use und staht schlussendlich nöd mal zu dem woner gseit haet. schad isches. ich chan mit lüüt mit enere andere meinig sehr guet umgah aber nöd mit verdreher und moraliste.und gnau die lüt chömet den ebe mitem differenziere und hauet alli konservative wähler i die "dumm" schiiine. wenn ihne den de spiegel vorhebsch, chömets demit das sie sich gar nöd imene politische spektrum gsehnd (will den muesstet sie sich positioniere) und über allem stönd. drum gsehnds au überall dummi. sie selber sind natürli hochbildet und sind weder rechts nah links sonder stönd über em "gängige" system. sind eigentlich die schlimmst sorte. verchaufet sich aber besser.Jones hat geschrieben:Acid hat geschrieben:
D Hoffnig isch (und i dem Fall wahrschindlich nid mol so unberächtigter wiis, was wiederum chli Optimismus ufcho loh chönt) dass i erschter Linie us inhaltlichä/sachlichä Gründ, alles andere spillt natürlich au dri inä, und zum Teil villicht sogar berächtigter Wiis, aber je wiiter weg mer devo isch das Lüt i erschter Linie über de Ihalt vo Vorlagä abstimmed, desto witer weg simmer vonere guet funktionierende politischä Kultur, destö meh defür im Krisämodus wos immer heikler wird.
Holy shit was füre satz. Darfsch im fau gärn mau e punkt mache da chunnt ja kene meh drus...
@oug: was gwüssi DSI befürworter a argument bracht hei und uf 100% zuetreffendi gegeargument nid igange si, zügt aber würklech vonere bestimmte dummheit. Oder viellech o ignoranz oder arroganz...
Was im umchehrschluss nid heisst, dass rechts denkendi generell so wäre. Git o ganz viu guet bildeti. Wies bi de linke o ganz viu dummi mönsche git.
PS: dütigshoheit vo begriff ifordere isch übrigens es nazi ding gsi imfall.
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mär 2016 15:44, insgesamt 2-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Man muss schon klar differenzieren können aber das können nur 0.1%.
Das sind jedoch Angelegenheiten über die ich hier nicht diskutiere, weil das Niveau fehlt. Was ich aber sagen kann, selbst wenn ich es erklären würde wird es keiner verstehen denn es ist ein komplett anderes Paradigma. Ich bin bereits viel weiter als die maroden Vorstellungen der Mehrheit welche nicht einmal bemerkt dass alles am kranken ist und korrupt bis zum Anschlag. Es ist zu hoch, weil dann müsste man die eigene Welt verlassen oder anders gesagt... solange das volle Fass nicht leer ist passt nichts neues rein.
... 0.1 per cento (!)
Das sind jedoch Angelegenheiten über die ich hier nicht diskutiere, weil das Niveau fehlt. Was ich aber sagen kann, selbst wenn ich es erklären würde wird es keiner verstehen denn es ist ein komplett anderes Paradigma. Ich bin bereits viel weiter als die maroden Vorstellungen der Mehrheit welche nicht einmal bemerkt dass alles am kranken ist und korrupt bis zum Anschlag. Es ist zu hoch, weil dann müsste man die eigene Welt verlassen oder anders gesagt... solange das volle Fass nicht leer ist passt nichts neues rein.
... 0.1 per cento (!)
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

tönt nach ribit. bitte nid zitiere dä mongo süsch bringt d'foe funktion nix... 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Mer sett Dummheit nid mit eme tüfe Bildigsniveau glichschtelle, leider machsch du, Aug, das. Und nei, d Ussag dass es tüfers Bildigsniveau eher zunere konservative Gsinnig füert isch nid us de Medie. Es gid einigi Langziitstudie, ich bi sicher du findsch es im Internetz, wenns denn überhaupt wetsch finde.
ok demfall isch doch nöd jede konservativ wähler unbildet? wieso ischen unbildete nöd dumm? isches nöd so das arbetsplätz vorallem vo bürgerliche/konservative gschafft werdet und kuum vo linge oder ebe überemsystemsteher wie du?. wie stat die studie zu dem?
namal für die ganzschlaue, d uuswürkige vo sötige uussage wie du tätigt häsch, isch gnau das womer jetzt chönd in europa erlebe. meh nimmt eigetnlich d arbeiterklass nömm wahr und beschimpft sie und macht eine uf oberschlau. das radikalisiert natürli und wird sich brutalst räche. am schluss isch den eifach s volk dumm gsi (gnau so wies du beschriebsch). wies aber "dumm" haet chöne werde, das frögt sich niemert. (und nei es isch nöd Hartz 4 TV sondern d ifuehrig vom gröste Niedrigslohnsektor in ganz Europa gsi).
frage über frage, aber du findsch bestimmt au da es schlupflöchli, du häsch ja adlerauge und en verstand so scharf wie es japanischs messer.
namal für die ganzschlaue, d uuswürkige vo sötige uussage wie du tätigt häsch, isch gnau das womer jetzt chönd in europa erlebe. meh nimmt eigetnlich d arbeiterklass nömm wahr und beschimpft sie und macht eine uf oberschlau. das radikalisiert natürli und wird sich brutalst räche. am schluss isch den eifach s volk dumm gsi (gnau so wies du beschriebsch). wies aber "dumm" haet chöne werde, das frögt sich niemert. (und nei es isch nöd Hartz 4 TV sondern d ifuehrig vom gröste Niedrigslohnsektor in ganz Europa gsi).
frage über frage, aber du findsch bestimmt au da es schlupflöchli, du häsch ja adlerauge und en verstand so scharf wie es japanischs messer.
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mär 2016 17:47, insgesamt 1-mal geändert.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
d'svp isch sich doch völlig bewusst, dass bildig en grosse ifluss het ufs wahlverhalte, drum wätterets au immer gege akademiker, obwohl sie meischtens selber welchi sind
ja das find ich au nöd falsch, ich bin z.b au de meinig das vill vzill jobs akademisiert werdet wo nöd nötig weret, und zwar nur wegem chohle, d wiiterbildigsindustrie isch i de letschte jahre eini vo de wenige gsi wo würkli guet gwachse isch.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
das cha scho si, dasch aber ned was ich meine und d'svp au ned.
sie wüssed ganz gnau, dass ebe d'büezer und bure ihri hauptwähler sind, drum wettereds gäge akademiker (die abghobne lingge intellektuelle), au wenns selber welchi sind.
isch übrigens en völlig wertigsfreie kommentar vo mir, als öpper wo ade uni züri gsi isch bin ich gar ned de meinig, dass bildeti lüt au gschider sind
sie wüssed ganz gnau, dass ebe d'büezer und bure ihri hauptwähler sind, drum wettereds gäge akademiker (die abghobne lingge intellektuelle), au wenns selber welchi sind.
isch übrigens en völlig wertigsfreie kommentar vo mir, als öpper wo ade uni züri gsi isch bin ich gar ned de meinig, dass bildeti lüt au gschider sind

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Aug, de Dialog mit dir find ich sehr schwirig solang du dini Sicht uf schwarz und wiiss beschränksch. Alli sind im Bereich zwüsche dumm und gschiid, wenns Thema immer no uf d Intelligänz wotsch reduziere.
http://www.krone.at/Welt/Wenn_Merkel_wi ... ory-498606" onclick="window.open(this.href);return false;
"luftbrücke der herzen" . d stimmig in österrich schint mir au am arsch z sii. bin gspannt uf de nöchst eu gipfl, jetzt muesstets sich den scho mal finde, sust chlöpfts brutalst. verstahn eifach d merkel immer nanig, jetzt wos vor mazedonie stönd isches es problem sie ufzneh, in ungarn isches en "humanitäre" akt gsi wo jetzt 6 monet duret haet. würkli durdachti politik schiiint mir das nöd z sii. wieso nöd am afang luftbrücke wie im yugo chrieg für alti und schwachi und chind und sustigi gfördeti, das wär innerhalb de Eu bestimmt ufgange. wieso so was dumms go mache wie letschts jahr? wieso sovill lüüt go radikalisiere und eigentlich niemertem helfe......
edith: ah ja sind ja bald wahle in DE, sie muess jetzt wohl nah chli stimmefang betriiiibe und chli "konservativer" uftrete, sust gits debakel. drum de unterschied zwüschet september in ungarn und jetzt in griecheland. sind wohl doch nöd alles nazis und rechti gsi wo de "humanitäri" akt kritisiert haend.
"luftbrücke der herzen" . d stimmig in österrich schint mir au am arsch z sii. bin gspannt uf de nöchst eu gipfl, jetzt muesstets sich den scho mal finde, sust chlöpfts brutalst. verstahn eifach d merkel immer nanig, jetzt wos vor mazedonie stönd isches es problem sie ufzneh, in ungarn isches en "humanitäre" akt gsi wo jetzt 6 monet duret haet. würkli durdachti politik schiiint mir das nöd z sii. wieso nöd am afang luftbrücke wie im yugo chrieg für alti und schwachi und chind und sustigi gfördeti, das wär innerhalb de Eu bestimmt ufgange. wieso so was dumms go mache wie letschts jahr? wieso sovill lüüt go radikalisiere und eigentlich niemertem helfe......
edith: ah ja sind ja bald wahle in DE, sie muess jetzt wohl nah chli stimmefang betriiiibe und chli "konservativer" uftrete, sust gits debakel. drum de unterschied zwüschet september in ungarn und jetzt in griecheland. sind wohl doch nöd alles nazis und rechti gsi wo de "humanitäri" akt kritisiert haend.
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
All jene die etwas zu sagen haben werden nicht gewählt und alle welche nichts zu sagen haben werden gewählt. Die Gewählten machen ihre Statistenrolle gut, das muss man denen lassen, fast alle glauben dass es keine Statisten sind.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
stimmt, fast alle. nur etwa 0.1% der leute nicht.
woher ich die zahl habe? na sie ist klar ersichtlich, jedoch nur für etwa 0.1% aller menschen. weil die können eben auch differenzieren.
woher ich die zahl habe? na sie ist klar ersichtlich, jedoch nur für etwa 0.1% aller menschen. weil die können eben auch differenzieren.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
pfefferscharf erkannt
es isch so dumm, jetzt wird mit de türke dealt. 1:1 ustusch vo flüchtling inkl. visafreiheit und schnelleri EU Abindig und 6Milliarde. was füren deal.
die nöchst flüchtlingswelle sind den d kurde (ca. 20millione). ungarn und zypere sei dank isch das na nöd dure. das alles nur willme chli haet welle de "guetmensch" usehenke.
gönd doch endlich z grund. den chame was nois ufbaue.

gönd doch endlich z grund. den chame was nois ufbaue.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Es werded wahrschinlich eher 10% vo de i de Türkei läbende Kurde flüchte, immerhin no ca. 2 Millione.
De Deal isch gföhrlech und dumm. Bi gschpannt was in DE am Sunntig passiert. D Merkel wird denn am Mäntig bestimmt verchünde dass d Flüchtlingszüg glich wider dörfed fahre.
De Deal isch gföhrlech und dumm. Bi gschpannt was in DE am Sunntig passiert. D Merkel wird denn am Mäntig bestimmt verchünde dass d Flüchtlingszüg glich wider dörfed fahre.
jetzt gipflets siiit ca. 5 monet und nix. en deal mitem sultan, das isches. toll.
lustigerwiiis wird d merkel am schluss nah gfiiirt werde, kei bösi bilder vor de tür vo europa, defür i de türkei. so verblendet simmer fängs. wenn europa wottsch schütze, muesch leidr au mit sötige bilder muesse lebe. am beste im blickfeld damit meh menschewürdigi verhältnis sicherstelle chan. und sie söllet endlich begriffe das das nöd alles flüchtling sind sondern vorallem migrante, d medie haend das fängs gschnallt nach 6 monet. jetzt muess nur nah die dütsch regierig das akzeptiere.
lustigerwiiis wird d merkel am schluss nah gfiiirt werde, kei bösi bilder vor de tür vo europa, defür i de türkei. so verblendet simmer fängs. wenn europa wottsch schütze, muesch leidr au mit sötige bilder muesse lebe. am beste im blickfeld damit meh menschewürdigi verhältnis sicherstelle chan. und sie söllet endlich begriffe das das nöd alles flüchtling sind sondern vorallem migrante, d medie haend das fängs gschnallt nach 6 monet. jetzt muess nur nah die dütsch regierig das akzeptiere.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
nach auschwitz?Herr Rossi hat geschrieben:D Merkel wird denn am Mäntig bestimmt verchünde dass d Flüchtlingszüg glich wider dörfed fahre.

Quelle
und da gits würkli na lüüt wo glaubet sie macht das alles us nöchsteliebi und moralische verpflichtige