[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:lueg doch amigs s gschrei z.b nach de annahm vo de uuschaffigsiniative aa, isch ja scho gspässig. d svp zeigt sich wenigstens als "aständige" verlüürer. z vill ibilde uf das "nei" sött meh sich aber nöd, da wird jeztt sehr vill ineinterpretiert, wenn d usschaffige i de nöchste jahre nöd drastisch erhöht sind, gat d rundi wiitr.
mich dünkts du bisch de einzig grad wo irgendwo chli vil ineinterpretiert. schlechte verlürer (wie de brunner tönu)?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:lueg doch amigs s gschrei z.b nach de annahm vo de uuschaffigsiniative aa, isch ja scho gspässig. d svp zeigt sich wenigstens als "aständige" verlüürer. z vill ibilde uf das "nei" sött meh sich aber nöd, da wird jeztt sehr vill ineinterpretiert, wenn d usschaffige i de nöchste jahre nöd drastisch erhöht sind, gat d rundi wiitr.
mich dünkts du bisch de einzig grad wo irgendwo chli vil ineinterpretiert. schlechte verlürer (wie de brunner tönu)?
voll nöd, han ja nei gstumme. aber bisch ja wie de zwiirli, gern düütigsmoral ha.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

auso am brunner sini grundussag (ha dr wortlut nid ghört) dass meh das beobachtet und bi bedarf d'härtefallklausel abschaffe wott (i wär eher straffe/verschärfe bi bedarf) findi nid unvernünftig. wenn e oberstaatsawalt seit, dass nach hütigem rächt ca. 40% vo sine fäll e härtefall wäre, isch das sicher zu viel des guten bi würklech schwäre delikt. und die sog. "bagatelldelikt" hei mir dank em nei zur DSI itz ja meh oder weniger dusse...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Mer hend e Usschaffigsinitiative agnoh wo konsequent mues umgsetzt werde. Das wo de Brunner seit isch drum sicher nid falsch, aber die Ussage (dreckige Wahlkampf, mir wärded no gseh wer verlore het) sind die übliche Floskle wo eher schaded als nützlich sind.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Mer hend e Usschaffigsinitiative agnoh wo konsequent mues umgsetzt werde. Das wo de Brunner seit isch drum sicher nid falsch, aber die Ussage (dreckige Wahlkampf, mir wärded no gseh wer verlore het) sind die übliche Floskle wo eher schaded als nützlich sind.
ja das stimmt. hani so nid ghört...
aber simer ehrlech, d'gägesiete reagiert jewils genau glich...
die huere schnöiz müesse enand genau gar nüt vorwärfe... :head2wall:
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

das stimmt, die schtönd sich all in nüt nah. und jede wo eifach mal us Prinzip d svp basht isch au nid besser.
ABER nume bi de eigete Initiative wo agnoh wärded rededs vom Volkswille.

Erschtunlich find ich, dass d initiative vo de chline Juso nume eis Prozent weniger ja-schtimme becho hed als d dsi vo de grposse svp.
das isch mini persönlich überraschig gsii geschter
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:das stimmt, die schtönd sich all in nüt nah. und jede wo eifach mal us Prinzip d svp basht isch au nid besser.
ABER nume bi de eigete Initiative wo agnoh wärded rededs vom Volkswille.

Erschtunlich find ich, dass d initiative vo de chline Juso nume eis Prozent weniger ja-schtimme becho hed als d dsi vo de grposse svp.
das isch mini persönlich überraschig gsii geschter

äbe.. verlogni arschlöcher. wenns nid nach ihre gschmack usgange isch, ich dr volkswille plötzlech nüm eso wichtig... wie die linke dr volkswille bi "scharfe" svp initiative nid so ernscht näme derfür bi soziale oder umwäutschonende initiative druf poche.

ja im prinzip würklech überraschend das mit dr juso. chönnt meh so e öpis weltwit beschliesse u düresetze, wäri grad derfür gsi. so wie mer geschter drüber abgstimmt hei, bringts gar nix...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Ui, ez hemmer ja endlich Friedensverhandlige in Syrie (aso in Genf zum Thema Syrie). Das chan ja nur guet cho. Vor allem wenn so renomierti Persönlichkeite wie de Volker Perthens leigendi Positione i so Verhandlige hend.

Ich dänke öpper wo sit jahrzänte a destabilisierende Strategie für de nahi Oste schaffed und sich sit über 10 Jahr demit befasst, wie mer d Regierig in Syrie chan stürze, chan bestimmt en fruchtbare Bitrag leiste.
Er leitet en Organisation, wo die dütsch Regierig berated (SWP). Er isch dick i de Uno dinne. Glaubs # 2 oder so. I thinkthanks und etc pp.

De Typ mal google und sust no Perthess Feltman igäh. Und de viellicht nid gad d Bericht vo de "normale" Zytige läse wo säged, dass en meeega liebe isch und sich total Müeh gid, das es Friede gid und so...

Find das gad es guet Bispiel zum veraschauliche, wie die Mechanisme funktioniered. Überall debi sie, mit de wichtige Lüt Händli schüttle und für si chli schaffe... es isch alles so schön vernetzt, dass es eigentlich oft eifach isch, die Verbindige z erkänne...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:d svp zeigt sich wenigstens als "aständige" verlüürer.
e paar svp reaktione:

d'dsi isch abglehnt worde will d'gägekampagne so eiisiitigi gsi isch.

mir wärde no gseh wär gwunne hett.

mir wärde jetz genau uf d'finger luege.

usw

LOL
I speeled my drink!
feeshlee
Rassischt
Rassischt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0

Beitrag von feeshlee »

pfäfferscharf!!!
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

zwirrlibatz hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:d svp zeigt sich wenigstens als "aständige" verlüürer.
e paar svp reaktione:

d'dsi isch abglehnt worde will d'gägekampagne so eiisiitigi gsi isch.

mir wärde no gseh wär gwunne hett.

mir wärde jetz genau uf d'finger luege.

usw

LOL
namal lueg amigs wied reaktione gsi sind waenen svp initiative agna worde isch, eininges heftiger als jetzt, jetzt ghörsch ja sch nix meh vo de verlüürersiite, nmach de annahm vo de Uschaffigsiniative haet meh nah ca. 3 wuche nahrbruellt i medie und jede menschrechtlcher und richter haet sich muesse melde. scho bitz en underschied erkennbar. aber ich muess d svp nöd verteidige, die haend gnueg rückhalt.

das meh grad nach de niederlag es paar sprüch gheie lat, ghört dezue, de nachhall isches was es uusmacht.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

http://www.zeit.de/politik/deutschland/ ... mazedonien" onclick="window.open(this.href);return false;

ohh jetzt han ich mich scho dra gwöhnt , das gemäss de dütigsmoraliste grenze menscheunwürdig und sinnlos sind und jetz das, sind wohl bald Wahle in Dütschland.

was füres schauspiel.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

i bi froh isch d'DSI abglehnt worde aber was meh itz teilwies liest und ghört, isch scho fasch chli übertriebe.
da wird vo "wende" gredet und d'frag i rum gstellt, ob sich d'svp itz ine verliererpartei verwandlet...

finde, gwüssi lüt intepretiere scho grad e chli z'viu i dä sieg... :roll:

bim asyl referendum gsehts de viellech wieder andersch us obwohl das eigentlech o blödsinn isch...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Das gsehn i ähnlich. D Medie sind voll vo dene komische Analyse. Aber die Analyse sind ja all sehr oberflächlich und plakativ. Die hend all relativ wenig Inhalt, generiered aber Läser well si biz riserisch präsentiert wärded. De Toni Brunner seid biz dümmlich: Ich mache jetzt en Strichliliste und all stürzed sich druff, als wärs vo Belang. Und das eine das beobachted isch ja en gueti Sach. Öb mit Strichli oder mit Excel… egal.
D Medie möchted äbe lieber über so Theme schriebe und eus demit beschäftige, denn offesichtlich interessierts eu ja brännend.  So münd d Medie die richtig heisse Ise nid alänge und chönnd da chli fachsimple über irrelevants Züg und das no bizzli ufschaukle…: Christoph hed gseid, Levrat hed gseid und XY seid au no was blablabla…
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

medie (und überhaupt alli) -reaktione ein tag nachnere abstimmig sind eh chli mit vorsicht zgnüsse.

wobii's mich nöd würd verwundere wenn d'medie scho vorab schriebe und je nach usgang version a oder b drucke. muesch ja fasch, vo wäge aktuell und umfassend.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ja ein tag nach de abstimmig, aber de nachhall bi svp wahlsieg isch den doch nah chli gwaltiger, aber ebe. es isch so wies isch und es isch ja nöd schlecht. das mit de strichliliste findi völlig i.o.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben:de nachhall bi svp wahlsieg isch den doch nah chli gwaltiger,
zum glück.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

:groel: :groel: gibs doch endlcih zue: du würsch am liebste d svp verbüüte. sie isch dir en dorn im aug.
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mär 2016 12:56, insgesamt 1-mal geändert.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich finds scho schlächt... will ich interpretier denn wieder i das ganzä umäinterpretiere, und das füehrt zum Schluss dasses ebä chli ufzeigt wiäs um üsi Politisch Kultur stohd.

So e Abstimmig söt eigentlich i aller erschter Linie eis sii: E Abstimmig zunere definierte Vorlag, wo denn jedä im Volk entweder Ja oder Nei stimmt. Nid meh, nid weniger.

Was aber i de letschtä Johrä immer meh drus gmacht wordä isch (nid dasses vorher niä so gsi wär, aber ebä doch dezänter, und mer hed au öpädiä no über d Inhält greded) isch dass au de Teil vom demokratischä Prozess zunere stupidä Parteischlacht vercho isch, nid nur unter Politiker (zumindescht dennä wo i de Mediä vorchömed...) und ebä au de Mediä, und es chund fäng ebä au nüm druf a öb SVP oder suscht öper, diä sind fäng alli genau bi de glichä Rethorik.

Immer alles isch sofort e Krimi, de wo Gwünnt hed sofort immer grad s ganzä Volk hinter sich, alles berueht ufeme Abstimmigskampf, alles Taktik Isatz, Patreipolitik, Richtigswahl blablablabalbalbablalballaba, Versprächigä, Ussagä, Personä, Wiedersprüch.... und denn irgendwiä am Rand chund no vor dass über e Sachfrog abgstummä wordä isch, mer hed s Gfühl d Politik und d Mediä begrifed fäng gar nüm was eigentlich s wesentlichä a sonere Volksabstimmig isch. Und drum chömed au so bescheuerti Initiativä wiä i derä Rundi eigentlich fascht usschliesslich.

Was s letschtä Wuchänänd bedütet isch i aller erschter Linie das, dass e Mehrheit vo de stimmende Bevölkerig diä Initiativä vo de SVP abglehnt hed, nid meh und nid weniger. D Hoffnig isch (und i dem Fall wahrschindlich nid mol so unberächtigter wiis, was wiederum chli Optimismus ufcho loh chönt) dass i erschter Linie us inhaltlichä/sachlichä Gründ, alles andere spillt natürlich au dri inä, und zum Teil villicht sogar berächtigter Wiis, aber je wiiter weg mer devo isch das Lüt i erschter Linie über de Ihalt vo Vorlagä abstimmed, desto witer weg simmer vonere guet funktionierende politischä Kultur, destö meh defür im Krisämodus wos immer heikler wird.

Also e Hofnigsvolli Interpretation wär dass diese Over-the-Top Geplänkel i derä Rundi chli defür chönt sorgä das Politik, Mediä und au Stimmbürger allgemein versueched das ganzä wieder i chli sachlicheri/konstruktiveri Bahnä z länkä. Aber das mues natürlich d Zuekunft zerscht mol zeigä, und d Zitä werded jo wahrschindlich nid grad weniger hektisch und heftig i nögschter Zit, das macht das ganzä natürlich au nid eifacher.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

SVP haet verlore, jetzt gits de turnaround, d schwiiz befreit sich us de rassistische geissle etc. etc. jetzt simmer endlcih menschefründe. es wird so starch moralisiert, isch wohl de dütschi ifluss momentan. übrigens wird die ganz grenz diskussion jetzt den au bald bi ois es thema werde und es isch au ziit. diskussion haet scho lang muesse lostrete werde.

ja d svp haet mitgfholfe s klima so z vergifte, aber namal das gjaule binere gwunnene svp abstimmig isch einiges grösser als es jetzt de fall isch.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

thaeye hat geschrieben::groel: :groel: gibs doch endlcih zue: du würsch am liebste d svp verbüüte. sie isch dir en dorn im aug.
:!:

und alli sölle musigmache inere lingge multikultiband volle nintendofanbois. :sabber:
I speeled my drink!
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

es isch nid verwunderlich dass de Nachhall oder s "Gjaule" bi gwunnene svp-Initiative länger ahaltet. d svp politisiert mit teilwiis sehr perfide Mittel (angscht, Provokation, Wortbildige etc.)
s Bildigsniveau isch äbe scho entscheidend...

ich befürchte, dass die andere parteie in zuekunft vermehrt aber au uf dere schine wärded fahre, au wenn e Tendänz zum chli vernünftiger wähle zgschpüre isch. e Turnaround isch chli arg übertribe, üblichs mediegeschwafel.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

zwirrlibatz hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben::groel: :groel: gibs doch endlcih zue: du würsch am liebste d svp verbüüte. sie isch dir en dorn im aug.
:!:

und alli sölle musigmache inere lingge multikultiband volle nintendofanbois. :sabber:
:lol:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Herr Rossi hat geschrieben:es isch nid verwunderlich dass de Nachhall oder s "Gjaule" bi gwunnene svp-Initiative länger ahaltet. d svp politisiert mit teilwiis sehr perfide Mittel (angscht, Provokation, Wortbildige etc.)
s Bildigsniveau isch äbe scho entscheidend...

ich befürchte, dass die andere parteie in zuekunft vermehrt aber au uf dere schine wärded fahre, au wenn e Tendänz zum chli vernünftiger wähle zgschpüre isch. e Turnaround isch chli arg übertribe, üblichs mediegeschwafel.
s bildigsniveau isch en scheiss entscheidend. scho mal widr vom höchli rössli chli über die blöde svp wähler herzieh, das gnau ischs problem. gnau s glich lauft ja in dütschland ab, trotzdem haend die rechts konservative überall ufschwung. meh merkt gar nöd wie dumm das isch und was es mit sich bringt, en radikalisierig vo de i oine auge "dumme" puuure. und den chunt den würkli mal en lepen oder so ad macht und meh frögt sich den wie das haet chöne passiere. idiotie. augehöhe isch oi en unbekannti, s podestli isch scho recht höch.

hüt im gschäft gnau au, sueche en mitarbeiter, isch eine choh mit Bachelor, 2.5 bruefserfahrig, 125k Lohn. :groel: :groel: :groel: :groel: den nimmi lieber en dumme puuur. 2.5 jahr bruefserfahrig :groel: isch en gschiiiiide. lolz.
Zuletzt geändert von thaeye am 02 Mär 2016 13:59, insgesamt 3-mal geändert.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Hör uf joggle, s Bildigsniveau hed scho immer e Ifluss uf die politisch Gesinnig gha (informier di). Je bildeter desto weniger konservativ. Dass die rechtskonservative en Ufschwung erläbed in DE lid evtl. a de zuenähmende Verdummig dank Hartz4 TV & Co. Mich erschtunt das nid.
Antworten