[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von zwirrlibatz »

thaeye hat geschrieben:ich diskutier ja mit dir scho es ziitli und du wottsch mir sege das du nöd eher ideologisch links/"weltoffe"/musikerstyle/"multikulti" igstellt bisch, also bitte. aber chasch dich gern ufs podestli stelle und sege das du immer de überblick häsch und natürli chasch differenziere zwüschet schwarz und wiis und nöd so dumm bisch wied masse vo de lüüt. sich nöd muesse z positioniere haet halt au vill vorteil.
scho wieder so en typische brunz. was isch los mit dir? oder us dir worde? früehner häsch amigs no rächt clever gwürkt. mittlerwiile bisch uf bedänklichem häxxr niveau.

diskutiere tüe mir zwei nie. will du's nöd chasch und ich's nöd will, beides usem gliiche grund: ich müesst jedesmal zersch dini schubladisierige, wo du ganz klar als basis bruuchsch zum diskutiere, und dini unterstellige, drmit dir en "diskussionsgägner" konstruiere chasch, korrigiere und - oh schreck - gar relativiere. ufwand & ertrag = lol. und würd ich das mache, hätt ich eh grad e "unklari position".

ich han gnueg gseh und erläbt (und wirds hoffentli no meh) i verschiedenschte wälte (sozial, gschäftlich, geografisch...) zum gmerkt ha, dass e "wahrheit" nöd fassbar isch mitnere "klare position". die hilft nume dene wo wänd e meinig ha ohni nahzdänke.

und no e bonusinfo: wenn ich was verlinke mit ghalt wie zbsp dem Seibt artikel, heisst das nöd WOAWOAWOA LÄSED DAS DE ISCH SUPER DE HETT SOWAS VO RÄCHT IHR SIND ALLI TUMM!!! das isch dini projektion, will du sälber so dänksch. mi motivation isch "hm, no interessant, das lies ich in aller rueh eis zwei mal und dänk paar täg chli nah und vilech intressierts susch no öpper." wemme druf (uf de artikel sälber und dass und werum en öpper verlinkt) so reagiert wie du, dänn spricht das grossi bänd.
I speeled my drink!
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

http://www.blick.ch/news/ausland/eagles ... 91525.html" onclick="window.open(this.href);return false;

waffenarre d eagles of death metal und ensprechend au eher em konservative weltbild. passt nöd so is bil zwirrli oder?

aber klar, de blick lügt.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Denn ich habe noch nie jemanden sterben sehen, der eine Knarre hat.
Ja eh, lol... bsunders Hell i de Birrä ischer also shiins nid grad.

Isch eh es unglaublich langwiligs Züg um de Waffäblödsinn. Ich mein mer cha do verschiedener Meinig sii und alles, aber wiä all diä Waffägeile Amis jedesmol wenn irgendwo uf de Wält en Aschlag isch, oder all Schaltjohr mol en Amoklauf i Europa oder Kanada passiert grad ufschreied unds als Alass und Argument nähmed für ihri verchnorzti Waffädiskussion isch unglaublich lächerlich...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ich wusste genau, was passierte. Ich war möglicherweise die einzige Person in der Halle, die es sofort wusste
Isch er komplett verblödet?
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Herr Rossi hat geschrieben:Isch er komplett verblödet?
nei, will er hätts ja gwüsst. en amikojin, so zsäge.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Acid hat geschrieben:

Isch eh es unglaublich langwiligs Züg um de Waffäblödsinn. Ich mein mer cha do verschiedener Meinig sii und alles, aber wiä all diä Waffägeile Amis jedesmol wenn irgendwo uf de Wält en Aschlag isch, oder all Schaltjohr mol en Amoklauf i Europa oder Kanada passiert grad ufschreied unds als Alass und Argument nähmed für ihri verchnorzti Waffädiskussion isch unglaublich lächerlich...

schlussändlech isches d'unfähigkeit, d'argumänt vom gägeüber z'verstah, was zu so ussage wie dinere füehrt oder äbe die radikale asichte vo dr US waffelobby.
es isch und bliebt e fakt, dass beidi site teilwies rächt hei. meh waffe = meh sicherheit isch ziemlech gaga, das lüchtet i.

und dennoch isch e waffe im hosebund vomene aständige bürger nid würklech e gfahr und cha tatsächlech es verbreche verhindere oder die person befähige, sich z'verteidige wenn nötig. und ja, es schreckt o ab. i würd miteme messer inere stadt ke roub mache, woni genau weiss, dass jede 2. e waffe am gurt het. aber natürlech cha dr aständig bürger o zumene andere mönsch wärde, wo plötzlech bösi absichte het und denn het er e waffe, woner de evtl o brucht.

ja, d'waffelobby versuecht us so vorfäll kapital z'schlah. GENAUSO maches aber o d'waffegegner. es wird immer d'waffe is zentrum gstellt, wenn irgendwas passiert und strengeri gsetz gforderet. das isch genau so verloge. meh müsst nämlech dr TÄTER is zentrum vor diskussion stelle und nid d'waffe. e waffe tötet niemer sondern dä, wo sie brucht.
das isch aber nume so, wenn mönsche mit schusswaffe uf anderi mönsche schiesse. DENN isch immer d'waffe schuld und nie dr mönsch.
wenn nämlech e arzt in afrika miteme pfielboge e wildchatz killt, schreit niemer dernah, pfiel und boge z'verbiete sondern alli göh ufe mönsch als täter los und starte e shitstorm. komisch dass dert d'waffe offebar irrelevant isch und i de vorhär erwähnte fäll isch dr mönsch irrelevant wo die tat begange het sondern nume sini waffe zellt... :typej:

die ander frag isch, was waffegsetz bringe, wenn ja bekannt isch, dass sich kriminelli nid a gsetz halte. eine mit böse absichte cha sich immer e waffe bsorge. dr ufwand schwankt eifach je nach strängi vom waffegsetz. aber äbe grad dr aständig bewaffneti bürger wird massiv kriminalisiert miteme stränge gsetzt obwohl er nüt böses im sinn het.

und ja, es wär durchus müglech, dass e bewaffnete bürger e amok louf oder e terroraschlag (isch imo eh scheiss egal, was dr hingergrund isch) cha verhindere. isch o scho passiert (mehrfach) aber das schaffts meischtens nid i d'medie...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

hets der is hirni gschisse?
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
[OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von emP »

Herr Rossi hat geschrieben:hets der is hirni gschisse?
Gueti Frag. Soviel Bullshit uf ds Mal isch au vom Jones ungwohnt.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

rossi und emP... nid ganz unerwartet... lol
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

so hed jede sis plätzli do inn :herzli:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Genau... Die wo argument beider site chöi verstah und denn no d'internet trolls.. Fair...
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Jones hat geschrieben:
Acid hat geschrieben:

schlussändlech isches d'unfähigkeit, d'argumänt vom gägeüber z'verstah, was zu so ussage wie dinere füehrt oder äbe die radikale asichte vo dr US waffelobby.
Äähm...right back at ya, bro...
Tuetmer jo Leid aber hesch überhaupt gläsä wasi gschribä han?

Das Züg gäg das du Argumentiersch han ich zumindescht nid gschribä.

Für s Verständniss dassmer ufem glichä Stand sind:
Ich han gschribä wiä dumm ich sini Ussag find er heig no niä öper sterbä gseh wo e knarrä heig druf schlüssä lohd dasser kein hellä Kerli isch, will das i dem Kontext, sälbscht wenn d Ussag villicht faktisch sogar stimmt, e völlig dummi Ussag isch und sicher keis Argument für oder gägä irgendöpis.

Und denn hani no gschribä dasses unglaublich lächerlich isch wiä dass gwüssi Amis meined bi jedem "zwüschäfall" mit Waffä i Länder wo es strikters Waffägsetz ersthaft meined es sig de Alass drus e Dsikussion um ihri Waffägsetz startet, und denn sogar no es sig es guets Argument.

Ich han au no gschribä mer chöng verschiedener Meinig si, um z vedütlichä dass mini Iwänd nid mol grundsätzlich uf s Thema bezogä sind, sondern uf diä dummä Ussagä.

Aber mer chönd gern drüber diskutiere, drum kompletheitshalber, fallsmer jetzt nid gnau nohvollziä chan wiäni dezuä chum:

Bim erschtä isches jo glaub klar. Mir alli wüssed dass de Bsitz vonere Waffä nid unsterblich macht, und dass ständig Lüt sterbed wo Waffä händ, und dass z.B. au oft diä Attentäter sterbed obwohls Waffä händ etc.
Natürlich ischmer klar uf was dasser wahrschindlich usä will, aber es isch e zuägspitzti Ussag, wo zeigt dasser eifach de Alass brucht zum sis Züg usäzsrudlä loh undsem nid würklich drum god dassmer sich mit derä Frog usänandsetzä söll.
Wiä au immer, es isch und blibt e beschränkti Ussag i jeglicher Hinsicht.

Bim zweite zeigts eifach au wiä wit diä amigs dänked. "Ah lueg, diä händ es strängers Waffägsetz, und es hed öper anderi Verschossä, also isch jedes Argument dass strängi Waffägsetz villicht en Ifluss chöntet ha völlig illegitim."
Ich mein ich mues jetzt glaub nid ufzeigä wiä wenig ei so e Schüsserei und dezuä no e terroristischä Aschlag s Problem wo d Amis mit Waffägwallt händ irgendwiä chönt ufwiege, so dassmer würklich au nur annähernd so es Argument chönti zämäschueschtere.

Ich han also eigentlich gar nid pro oder anti Waffä argumentiert, machi aber au gern:
Jones hat geschrieben:es isch und bliebt e fakt, dass beidi site teilwies rächt hei. meh waffe = meh sicherheit isch ziemlech gaga, das lüchtet i.
Do bini miter einig.
Jones hat geschrieben:und dennoch isch e waffe im hosebund vomene aständige bürger nid würklech e gfahr und cha tatsächlech es verbreche verhindere oder die person befähige, sich z'verteidige wenn nötig. und ja, es schreckt o ab. i würd miteme messer inere stadt ke roub mache, woni genau weiss, dass jede 2. e waffe am gurt het. aber natürlech cha dr aständig bürger o zumene andere mönsch wärde, wo plötzlech bösi absichte het und denn het er e waffe, woner de evtl o brucht.
E Waffä im Hosebund vomene aständigä Bürger isch insofern e Gfahr, wills s Risiko uf Unfäll halt mit meh Waffä grundsätzlich zuenimmt. Vor allem halt au imene "alltags setting" womer villicht denn nid immer diä nötig Vorsicht waltä lohd.

Natürlich isches aber so das Abgseh vo möglichä Unfäll e Waffä nid automatisch e gfahr isch. Und natürlich schreckts ab, und isch es Mittel zur Verteidigung.
Aber es bringt au e huufä Problem mit sich, was meintmer mit aständigem Bürger z.B. Was bedütet verbräche verhindere? Was bedütet Waffä.
Natürlich würd niemer versueche miteme Messer öper uszraubä wo e Knarrä hed, aber wieso sötter es Mässer neh wenner au e Knarrä cha ha, oder villicht nimmter e Knarrä mit eme grössere Magazin oder öpis halb oder voll automatischs.

Will das nid so eifachi Frogä sind hämer es Gwaltsmonopol vom Staat, willmer de Meinig isch dasses e staatlichi Ufgab isch Verbrächä z bekämpfä, und willmer denn Lüt chan usbildä und defür zahlä dassi i dem Unterfangä gschuelt werded, kontrollieret und au zahlt werded, und diä dörfed au e Waffä umänand trägä.

Ich bin jo eigentlich nid so de Staatsgläubig, aber ich han s Gfühl trotz allnä Missständ funktioniert das eigentlich nid so furchtbar schlächt, und ich lauf i de Stadt umä ohni ständig s Gfühl zha dass bim nögschtä lutä Wort e Schüsserei usbricht.

Jones hat geschrieben:die ander frag isch, was waffegsetz bringe, wenn ja bekannt isch, dass sich kriminelli nid a gsetz halte. eine mit böse absichte cha sich immer e waffe bsorge. dr ufwand schwankt eifach je nach strängi vom waffegsetz. aber äbe grad dr aständig bewaffneti bürger wird massiv kriminalisiert miteme stränge gsetzt obwohl er nüt böses im sinn het.

und ja, es wär durchus müglech, dass e bewaffnete bürger e amok louf oder e terroraschlag (isch imo eh scheiss egal, was dr hingergrund isch) cha verhindere. isch o scho passiert (mehrfach) aber das schaffts meischtens nid i d'medie...
Gägä de Uftragskiller oder de Terrorischt bringts nid unbedingt wahnsinnig viel. Diä wüssed was wänd, diä organisiereds, und diä nähmed demit verbundeni Risikä bewusst uf sich. Aber es chan insofern öpis bringä dass eifach schomol grundsätzlich überhaupt weniger Waffä im Spiel sind, was Risikä vo Waffägwallt i vielerlei Hisicht schomol reduziert. Und nei ich will demit nid sägä dass d Waffä gschuld sind, aber Waffä wo nid umä sind chönd vo Mänschä wo Gschuld sind nid brucht werdä. Und es hilft z.B. Au dägägä dass en Kriminelle mit siner Waffä nid eifach offä i de Gägänd chan umelaufe, und dass Masnahmä ergriffä werdä chönd weners macht. Es chan vor Churzschlusshandligä hälfä, sigs wil öper psychischi Problem hed, e impulsivi Natur oder eifach ener fehlbeurteilig unterlieht. So Sachä...alli Problem wos im Zämähang mit Waffä geh chan wirdmer nid chönä verhindere. (Und doch, mer söt durchus zwüsched Amoklauf und Terroraschlag unterscheide, nid nur aber au bezüglich Waffägsetz)

Bitz werded dur Gsetz au d Rollä vo Waffä und de Umgang mit Problem inere Gsellschaft wiederspieglet. Mir läbed jo z.B. überhaupt nid imene Land mit wenig Waffä. Ganz im Gägäteil. Aber au wenn nid alles gross ir Öffentlichkeit wird usgschlachtet werdä, und sicher au d Dunkelziffere vo tatsächlicher aber au unterschweliger Bedrohig durch Waffä, grad z.B. im Bereich vo hüslicher Gwalt sicher gross isch, isch das bi üs im Verglich mit de USA e sehr e chlises Problem. Das zeigt au dasses jo sicher nid falsch isch dasses nid einzig und ellei uf d Waffä druf a chund, sondern au sehr uf de Umgang demit, au als gsellschaft. Bi üs sind für diä allermeischtä Lüt Waffä ebä entweder Jagd grät, oder es Chriegsmaterial, und drum abgseh vo Jagd oder Chrieg gar nid es grosses Thema. D Mentalität bi üs isch ebä weniger diä dass e Waffä s Mittel der Wahl isch um Konflikt z lösä oder s "guete" z verteidigä.

Ich weiss nid wiä viel meh Problem dasses würd geh, wennmer Waffä dörft mit sich umäträgä, obwohl ich nid unbedingt grundsätzlich öpis gäg Waffä han, und ehnder öpis gäg regulierig und bevormundig, ich gsehn aber d Risikä vo all de Zwüschäfäll wo nid us grundsätzlich krimineller Energie usä chönd passiere, und au wenn ich s Argumänt gseh dass je nach dem Läbe demit chöntet grettet werdä ischsmer nid so wahnsinnig wohl debi dra z dänkä wiä de Hans-Ueli de Überfall beobachtet und willer sit neuschtem e Waffä hed und jetzt d Möglichkeit gsehd d Wält z rettä afangt umäballere, debie aber vergisst dasser eigentlich nid würklich schnallt wiä das funktioniert und statt dass ein mit chli Knette devo chund, immerhin mit de Option dasser im Nachhinein gfasst wird, ligged de Räuber und 5 anderi tot umänand.

Also ich weiss nid unbedingt öbmi sicherer wür fühlä wenn ali mit Waffä umälaufed, sälbscht wenni sälber au eini debie hätti. Und d USA isch sicherlich diesbezüglich überhaupt nid es Vorbild. Ich de USA vergohd chum mol chli länger ohni dass wieder irgendwo en Amoklauf statt findet, i de Städt herrsched teilwies Bürgerchrieg, und d Polizei weiss sich oft au nüm andersch z haälfä als ständig Grundlos lüt über de Hufä z ballere. Oder ebä irgendwelchi concealed weapon Lüt wo meined es sig no früsch gäg Taschädieb de hert usäzhängä, oder i Situationä vo de Waffä gebruch mached wos vil unbedeiligti in Gfahr bringed.
Aber es gid natürlich scho au Fäll wiä diä wo du erwähnt hesch, wiä z.B. de grad chürzlich: http://www.philly.com/philly/news/20160 ... peaks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

ui, das wir itz es längs post...
meh würd so sache gloub besser mal bimene bierli bespräche, das wär eifacher... :kicher:

Acid hat geschrieben: Äähm...right back at ya, bro...
Tuetmer jo Leid aber hesch überhaupt gläsä wasi gschribä han?
Das Züg gäg das du Argumentiersch han ich zumindescht nid gschribä.
hami viellech nid klar usdrückt bzw isch dr falsch idruck entstande dürs quote. das isch nid a di grichtet (gege di) sondern hätt söue ungerstriche, dass beidi site genau so behinderet argumentiere und jede vorfall instrumentalisiere für ihri zwäck. wär wohl besser gsi i hätt das ohni di z'quote postet... ;)

Acid hat geschrieben: Ich mein ich mues jetzt glaub nid ufzeigä wiä wenig ei so e Schüsserei und dezuä no e terroristischä Aschlag s Problem wo d Amis mit Waffägwallt händ irgendwiä chönt ufwiege, so dassmer würklich au nur annähernd so es Argument chönti zämäschueschtere.
stimmt. aber es strängs waffegsetz als lösig z'präsentiere isch de lüt sand i d'ouge gstreut. es isch es gsellschaftlechs problem. es si so unfassbar viu waffe im umlouf i de staate, das wärde die wohl nie meh chönne ändere. scho gar nid mit sonere starche lobby.
Acid hat geschrieben: E Waffä im Hosebund vomene aständigä Bürger isch insofern e Gfahr, wills s Risiko uf Unfäll halt mit meh Waffä grundsätzlich zuenimmt. Vor allem halt au imene "alltags setting" womer villicht denn nid immer diä nötig Vorsicht waltä lohd.
zu aständigem waffetragende bürger zelle ig nid nume, dass er nid kriminell isch, sondern dass er o verantwortigsvoll cha mit dere waffe umgah. dazue ghört nid dermit umespiele und e sichere waffeschrank wo d'chind nid dra ane chöme. aber grundsätzlech bini mit dir einig, dass meh waffe im umlouf meh gfahr vo unfäll bedüte. isch mit de outos o so. meh verchehr = meh unfäll.

Acid hat geschrieben: Natürlich würd niemer versueche miteme Messer öper uszraubä wo e Knarrä hed, aber wieso sötter es Mässer neh wenner au e Knarrä cha ha, oder villicht nimmter e Knarrä mit eme grössere Magazin oder öpis halb oder voll automatischs.

Will das nid so eifachi Frogä sind hämer es Gwaltsmonopol vom Staat, willmer de Meinig isch dasses e staatlichi Ufgab isch Verbrächä z bekämpfä, und willmer denn Lüt chan usbildä und defür zahlä dassi i dem Unterfangä gschuelt werded, kontrollieret und au zahlt werded, und diä dörfed au e Waffä umänand trägä.

Ich bin jo eigentlich nid so de Staatsgläubig, aber ich han s Gfühl trotz allnä Missständ funktioniert das eigentlich nid so furchtbar schlächt, und ich lauf i de Stadt umä ohni ständig s Gfühl zha dass bim nögschtä lutä Wort e Schüsserei usbricht.
ja das wär es wettrüschte wo niemer cha guet finde. bim gwaltmonopol bini grundsätzlech diner meinig was allgemeini verbrächensbekämpfig ageit. wär ja komisch wenns andersch wär.
aber was sälbstverteidigung ageit isch das äbe chli öpis anders. du wartisch ja o nid mit dich verteidige bis e polizist ir nechi isch wenn agriffe wirsch. wär ja e zuefall hoch 100 wenn grad e streife ume egge chunnt wenn du abegschlage wirsch. sälbstverteidigung isch sache vo dir säuber im erste moment. und wenn dr ander itz es messer het gsehsch unbewaffnet rächt alt us. drum cha ig das argumänt äbe scho bitz wiit verstah vo öperem, wo zu däm zwäck e schusswaffe möcht träge o wenns wie erwähnt o e huufä problem mit sich bringe cha.

Acid hat geschrieben: Gägä de Uftragskiller oder de Terrorischt bringts nid unbedingt wahnsinnig viel. Diä wüssed was wänd, diä organisiereds, und diä nähmed demit verbundeni Risikä bewusst uf sich. Aber es chan insofern öpis bringä dass eifach schomol grundsätzlich überhaupt weniger Waffä im Spiel sind, was Risikä vo Waffägwallt i vielerlei Hisicht schomol reduziert. Und nei ich will demit nid sägä dass d Waffä gschuld sind, aber Waffä wo nid umä sind chönd vo Mänschä wo Gschuld sind nid brucht werdä. Und es hilft z.B. Au dägägä dass en Kriminelle mit siner Waffä nid eifach offä i de Gägänd chan umelaufe, und dass Masnahmä ergriffä werdä chönd weners macht. Es chan vor Churzschlusshandligä hälfä, sigs wil öper psychischi Problem hed, e impulsivi Natur oder eifach ener fehlbeurteilig unterlieht. So Sachä...alli Problem wos im Zämähang mit Waffä geh chan wirdmer nid chönä verhindere. (Und doch, mer söt durchus zwüsched Amoklauf und Terroraschlag unterscheide, nid nur aber au bezüglich Waffägsetz)
die gröschte problem mit waffegwalt hei d'amis wohl (ohni itz grad d'statistik im chopf z'ha) i de städt. all die gangbangers wo sich gegesitig abknalle oder unzähligi delikt wie roub etc gäge normal bürger begöh.. und i dene staate isch z'trage vo waffe ganz sicher nid erloubt. dass in texas jede mitere knarre offe umelouft (was natürlech überspitzt isch) füehrt aber im gägesatz nid outomatisch zu meh delikt. drum nomau: es isch es gsellschaftlechs problem. armuet, alleierziehendi müetter wo schaffe müesse stat ihri goofe z'erzieh, immigration, perspektivlosigkeit, gangs etc.

Acid hat geschrieben:
Bitz werded dur Gsetz au d Rollä vo Waffä und de Umgang mit Problem inere Gsellschaft wiederspieglet. Mir läbed jo z.B. überhaupt nid imene Land mit wenig Waffä. Ganz im Gägäteil. Aber au wenn nid alles gross ir Öffentlichkeit wird usgschlachtet werdä, und sicher au d Dunkelziffere vo tatsächlicher aber au unterschweliger Bedrohig durch Waffä, grad z.B. im Bereich vo hüslicher Gwalt sicher gross isch, isch das bi üs im Verglich mit de USA e sehr e chlises Problem. Das zeigt au dasses jo sicher nid falsch isch dasses nid einzig und ellei uf d Waffä druf a chund, sondern au sehr uf de Umgang demit, au als gsellschaft. Bi üs sind für diä allermeischtä Lüt Waffä ebä entweder Jagd grät, oder es Chriegsmaterial, und drum abgseh vo Jagd oder Chrieg gar nid es grosses Thema. D Mentalität bi üs isch ebä weniger diä dass e Waffä s Mittel der Wahl isch um Konflikt z lösä oder s "guete" z verteidigä.
genau. siehe oben: gsellschaftsproblem. wobi meh muess säge, dass langwaffe wie jagdgwehr und sturmgwehr o i de staats wohl so guet wie gar ke rolle spiele i de statistik. und normali pistole sie o bi üs nid esoooooo wahnsinnig verbreitet.
Acid hat geschrieben: Ich weiss nid wiä viel meh Problem dasses würd geh, wennmer Waffä dörft mit sich umäträgä, obwohl ich nid unbedingt grundsätzlich öpis gäg Waffä han, und ehnder öpis gäg regulierig und bevormundig, ich gsehn aber d Risikä vo all de Zwüschäfäll wo nid us grundsätzlich krimineller Energie usä chönd passiere, und au wenn ich s Argumänt gseh dass je nach dem Läbe demit chöntet grettet werdä ischsmer nid so wahnsinnig wohl debi dra z dänkä wiä de Hans-Ueli de Überfall beobachtet und willer sit neuschtem e Waffä hed und jetzt d Möglichkeit gsehd d Wält z rettä afangt umäballere, debie aber vergisst dasser eigentlich nid würklich schnallt wiä das funktioniert und statt dass ein mit chli Knette devo chund, immerhin mit de Option dasser im Nachhinein gfasst wird, ligged de Räuber und 5 anderi tot umänand.
isch eso. das wär de aber o nid e verantwortigsvolle hansueli. bimene vermögensdelikt bini o dr meinig, dass dr bürger nid sött mit waffegwalt ischritte. da üse dateschützer uf privatgrund nüt z'säge het, isches ame tankstelleshop etc ja immer no säuber überlah, e videoüberwachig z'installiere. dr dateschützer verhinderet de aber, dass all die videos und fotos (teils vo sehr gueter qualität) zu fahndigszwäck dörfe veröffentlecht wärde und somit ganz viu diebe/räuber dervo chöme, womer süsch e sehr gueti erfolgsquote hätt. aber äbe, dr täter wär ja denn es läbe lang im internet und ganz e arme... :typej:
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

zum's zumindescht halbwegs übersichtlech z'halte, machi es eigets post zu de rolle vo de medie was gwalt / polizeigwalt i de medie ageit:

Acid hat geschrieben: Ich de USA vergohd chum mol chli länger ohni dass wieder irgendwo en Amoklauf statt findet, i de Städt herrsched teilwies Bürgerchrieg, und d Polizei weiss sich oft au nüm andersch z haälfä als ständig Grundlos lüt über de Hufä z ballere.
bingo! da het d'press offesichtlech erfolg gha und i de chöpf vo de lüt weltwiit es bild vom us-cop festgsetzt wo so nid ganz de tatsache entspricht. :head2wall:
ja, es git vorfäll, wo sitens dr polizei ganz klar übertriebe wird und lüt vorschnell erschosse wärde. das isch nid z'bestritte. das isch aber e gaaaaaaanz chline teil.
d'brichterstattig luegt aber nid druf, ob e schussabgab grechtfertigt isch gsi oder nid. das isch am afang oftmals no gar nid klar. sie luegt primär druf, was dr ander füre hutfarb gha het und macht DAS denn zum thema. wär ärnschthaft gloubt, dass cops lüt verschiesse NUR wiu sie schwarz si, het eine ar klatsche! oder darf mir gärn es bispiel nenne...

Acid hat geschrieben: Aber es gid natürlich scho au Fäll wiä diä wo du erwähnt hesch, wiä z.B. de grad chürzlich: http://www.philly.com/philly/news/20160 ... peaks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ja super. irgend es lokalblettli... i rede scho vo de grosse zytige bzw vom grosse teil vo de internationale brichterstattig und dert findet sowas ke ghör.
git unzähligi bispiel. paar wuche/mönet nachem "batman-amoklouf" isch eine mitere waffe ines chino inogloffe und hets am anderes spinner wöue nahmache. e bürger (oder e cop privat, bi nüme sicher) hets verhinderet. hets press gäh? sicher nid, warum o...
soviu zum thema bürger verhinderet verbräche und wie d'medie druf reagiere.

medieerstattig betr. angäblecher polizeigwalt. da gäbts hunderti bispiel.

paar wuche/mönet VOR ferguson het e schwarze "unbewaffnete" idiot ame cop d'waffe entrisse und ihn dermit erschosse. das argument "schwarz und unbewaffnet" isch sooowas vo dämlech wenn er nach dr waffe vom cop grifft und ihn tätlech agrifft. dass d'cops i vielne staate allei ungerwägs si, macht das ganze für sie halt zur viu viu grössere gfahr als hie.

baltimore (freddie gray fall)? da het sich ja weltwiit d'press echauffiert.
da werde paar nid ganz unwichtig fakte gärn usbländet.
dr zigfach wege drogehandel etc vorbestrafti verstorbni isch chrank gschriebe gsi wägere OP am halswirbel. hätt auso müesse im bett liege anstatt dusse gah "schaffe". gemäss sim "kastewage-mitfahrer" heig er si chopf gäge d'wand gschlage. für mi total gloubhaft wiu ig das säuber gnue oft erläbt ha.
d'staatsawältin (mosby), wo die cops wott i d'pfanne houe isch früeher mau verteidigerin gsi (sogar vom verstorbne säuber hani mau gläse, findes aber grad nüm) und isch miteme city council verhüratet, vo genau däm stadtteil (district 7) wo nach däm vorfall unruhe usbroche si. sie het denn "hert" düregriffe und alli achlagt. ein schelm wer denkt das hätt sie gmacht wiu ihre maa sie drum bäte het, dass er si stadtchreis i griff bechunnt.. :roll:

zudem isches lächerlech, d'race card z'spiele wenn 50% vo de cops o schwarz si. aber es si sogar so argumänt gschriebe worde wie "schwarzi cops nähme die rassistische asichte vo ihrne wisse kollege a" nach paar jahr on the job... :typej:

d'press weltwiit (also, primär dr boulevard natürlech) versuecht zwanghaft dr welt z'vermittle, dass d'usa es problem mit rassistische cops heig und dass die d'bevölkerig mit dunkler hutfarb grundlos übere huffe balleri. dass 80% vo dene schwarze, wo verschosse werde, vomene andere schwarze erschosse wärde, wird denn gärn mau usbländet. das ganze wird nid z'letscht politisch i die richtig gstüüret und zwar vo ganz obe.

oder wie erchlärt sich öpär, dass z'wisse hus regelmässig offizielli gesandti ane beerdigung vome schwarze kriminelle schickt, wo dür e polizeichugle ums lebe cho isch oder zumindest dr präsident e asprach muess halte? x mal vorcho. werde cops amush-style umbracht, interessierts im wisse hus ke schwanz. afangs feb wi i de usa innerhalb knapp 10 täg 8 cops ums lebe cho. 7 dervo dür schusswaffe. ke asprach vom präsident, ke reaktion, nix. derfür cha e beyonce am super bowl e uftritt mache i de kluft (zumindst aglehnt) vonere ehem. schwarze kriminelle organisation und gegen polizeigwalt wättere... :typej:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

FRIEDE AUF ERDEN OHNE WAFFEN

FRIEDE AUF ERDEN OHNE GRENZEN

MENSCHEN SIND ALLE GLEICH

utopiste und esotheriker und nah es paar verkappti sozialiste diskutieret über d zuekunft vo de welt. und en polizist git contra. spannend.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

und e witere troll wo nüt derzue betreit... *bravo*
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

und wie immer in grossbuechschtabe, so hemmer im chindsgi und die 1. klass gschribe. spannend.

@jones
ha ehrlich gseit nur bis zu dere ussag gläse bevor i de hirnschisskommentar gschribe ha :oops:
und dennoch isch e waffe im hosebund vomene aständige bürger nid würklech e gfahr und cha tatsächlech es verbreche verhindere oder die person befähige, sich z'verteidige wenn nötig
Im Grundsatz bin ich gäg jeglichi Gwalt, aber Deliktzahle schpräched teilwiis au für sich; ändi 90er sind in UK massiv meh Gwaltverbräche regischtriert worde, nachdem flächedeckend Schusswaffe im Privatbsitz izoge worde sind. Und sit ide USA s verdeckte Waffeträge (i zimlech vil Staate, weiss es nid gnau, sind aber gäg die 40) wider erlaubt isch sind d Tötigsdelikt massiv zrugg gange. Achtung, jetz wird's vilicht chli esotherisch; Waffebsitz isch trotzdem es gsellschaftlichs Problem und antihumanistisch, drum au ermüedend wils e ideologischi Frag isch öb Waffebsitz okay isch.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Warum per PN?
Jones hat geschrieben:
Herr Rossi hat geschrieben:und wie immer in grossbuechschtabe, so hemmer im chindsgi und die 1. klass gschribe. spannend.

@jones
ha ehrlich gseit nur bis zu dere ussag gläse bevor i de hirnschisskommentar gschribe ha :oops:
und dennoch isch e waffe im hosebund vomene aständige bürger nid würklech e gfahr und cha tatsächlech es verbreche verhindere oder die person befähige, sich z'verteidige wenn nötig
Im Grundsatz bin ich gäg jeglichi Gwalt, aber Deliktzahle schpräched teilwiis au für sich; ändi 90er sind in UK massiv meh Gwaltverbräche regischtriert worde, nachdem flächedeckend Schusswaffe im Privatbsitz izoge worde sind. Und sit ide USA s verdeckte Waffeträge (i zimlech vil Staate, weiss es nid gnau, sind aber gäg die 40) wider erlaubt isch sind d Tötigsdelikt massiv zrugg gange. Achtung, jetz wird's vilicht chli esotherisch; Waffebsitz isch trotzdem es gsellschaftlichs Problem und antihumanistisch, drum au ermüedend wils e ideologischi Frag isch öb Waffebsitz okay isch.

ah die hei mer gärn. mit "het's dir is hirni gschissse" antworte und nid mau aues läse...
und denn säuber öpis poste wo ja genau das bestätigt wo ig gschriebe ha... :groel:

i de UK si d'delikt gschtiege NACHDEM meh waffe igsammlet het und i de USA si d'delikt gsunke NACHDEM meh verdeckts trage erloubt het?
das würd ja genau das bestätige, dass e aständige bürger mitere waffe äbe ke gfahr isch.

also uf was genau basiert dini "hets dir is hirni gschisse" ussag?
Uf genau dere Ussag vo dir, woni obe zitiert ha. E Waffe verhinderet nie es Verbreche, mer verüebt eis mitere.

Und wie scho gseit; ich ha i de Waffebsitzdiskussion en Interässekonflikt mit mir sälber. Einersits richted Waffe Schade ah, nur scho de Bsitz cha de Bsitzer oder en Aghörige psychisch belaschte (ja ich red us Erfahrig). Andersits beleged herti Fakte, dass de Bsitz weniger Delikt zur Folg het. Mindfuck.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

antihumanistisch isch vonere völlige utopie usgzah und den würkli nah meine das chönti funktioniere, will schlussendlich funktionierts den für kei siite--siehe Merkel

guet gmeint isch halt ebe nöd super.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: Uf genau dere Ussag vo dir, woni obe zitiert ha. E Waffe verhinderet nie es Verbreche, mer verüebt eis mitere.

das isch asichtssach. wenn di eine wott vergwaltige/umbringe/etc und du wehrsch di mitere waffe isch das dämfau für di es verbräche. für mi (und wohl ganz viu anderi) nid.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Logisch isches e Asichtssach, hani ja gschribe (Ideologie)
D Gwaltspirale isch aber kei Assichtssach. Gwalt füert zu no meh Gwalt, Gwaltbereitschaft äbefalls. E Waffe isch nüt anders als es Wärchzüg um Gwalt uszüebe.
Und trotz dene obe erähnte Zahle isches äbefalls e Fakt, dass nienet suscht ateilmässig so vil Mönsche dür Schusswaffe schtärbed als die Staate. "Gelegenheit macht Diebe"
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben:Logisch isches e Asichtssach, hani ja gschribe (Ideologie)
D Gwaltspirale isch aber kei Assichtssach. Gwalt füert zu no meh Gwalt, Gwaltbereitschaft äbefalls. E Waffe isch nüt anders als es Wärchzüg um Gwalt uszüebe.
Und trotz dene obe erähnte Zahle isches äbefalls e Fakt, dass nienet suscht ateilmässig so vil Mönsche dür Schusswaffe schtärbed als die Staate. "Gelegenheit macht Diebe"
isch eso. d'frag isch itz, obs a de waffe liegt (wo ja statistisch zu weniger delikt füehre gemäss dim post) oder a de gsellschaft.

und meh muess sich ja dämfau d'frag stelle, ob eim d'ideologie an sich wichtiger isch oder dass d'zahl vo delikt und opfer sinkt bi glichbliebender gsellschaft.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Möngelitis führt au zu no meh Möngelitis.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

@Jones
Natürlich isches d Gsellschaft. Falschi Wertvorschtellige und äbe die Gwaltspirale. Det wos meh Schusswaffebsitzer gid, gits au meh Opfer dür Schusswaffe.
Antworten