evo hat geschrieben:thaeye hat geschrieben:
zuekunft wirds zeige, ganz eifach. mir lueget mal wie europa ines paar jahr usgseht.
wie wirds? so chli zombie apocalypse? all schwizer nagle brätter vor ihri fänschter und duss streune nur bluetrünschtig moslem umme. und ganz viel tumbleweed rollt umme

ne es wird supertolll, mir lebet alli im regebogeland und tanzet rringelringelreihe, grenze gits kei meh und au kei natione. evtl. aber 1000 jungfraue. luegemermal. jede mit offene auge weiss wohii das mir stüüret. radikalisierti gsellschaft (schwul-hetero, christ-moslem, links-rechts, usländer-inländer, nazi-gutmensch etc. etc. etc. ). was mit radikalisierte gsellschafte passiert, zeigt d gschicht. de 1. grossi aschlag in DE wird das alles is rolle bringe. wenn nöd bini sehr froh und küss alli mini mitmensche is koma.
aber meh chan so entwicklige au eifach verneine und eis GAYMEN und chli pimmel riibe und sich z basel am rhyy (du alti huur) chli droge inepfiffe.
ich han übrigens für in 5 jahr scho mal vorsondiert wohii dases cha gah, wenn de kontinent immer meh i de versenkig verschwindt.