zum differneziere dängg!Jones hat geschrieben:was isch dr sinn vo sonere ussag i däm zämehang?
eventuell au zum zeige dass es am bahnhof immer suspekti gstalte hät. mit oder ohni asylante.
.......
Moderator: Avenger
zum differneziere dängg!Jones hat geschrieben:was isch dr sinn vo sonere ussag i däm zämehang?
zwirrlibatz hat geschrieben:Wemme meint, er spielt da öppis abe, denn hett me nöd de ganz artikel ufmerksam und i aller rueh mit bitz nahdänke gläse.
Mastler(P) hat geschrieben:zum differneziere dängg!Jones hat geschrieben:was isch dr sinn vo sonere ussag i däm zämehang?
eventuell au zum zeige dass es am bahnhof immer suspekti gstalte hät. mit oder ohni asylante.
.......
ebe, ganz artikel läse.Jones hat geschrieben:was isch dr sinn vo sonere ussag i däm zämehang?
Herr Rossi hat geschrieben:De Jones hed de Witz au nid verschtande =/
zwirrlibatz hat geschrieben:"alli gliich bestrafe und usländer abschiebe", das biisst sich e bitzeli.
zwirrlibatz hat geschrieben:was nöd heisst dass ich prinzipiell gäg abschiebig bin. erfrögt öpper asyl und macht sich denn über fraue her oder susch hert (!) straffällig, dänn isch das nöd grad en bonuspunkt für die person. was aber machsch mitmene junge purscht wo mit de famile isch cho? und die familie benimmt sich susch tiptop? nur de purscht zruggschicke? oder sippehaft, wie die einte au scho dernah gmöögget händ? isch halt immer einzeln zbeurteile. wer da e superkuuli gsamtlösig für alli und alles hett, bitte gärn mälde. ich han käni.
emP hat geschrieben:Herr Rossi hat geschrieben:De Jones hed de Witz au nid verschtande =/
total erstuunlich
Ja du easy wenn du das so gsehsch. Für mi het das nix mit stammtisch z'tüe. Als gast muessi mi benäh süsch chani wieder gah. Und nomau: i rede nid vo ein- oder zwöimalige bagatelle sondern vo notorische und schwär kriminelle.zwirrlibatz hat geschrieben:naja das wohnig/2chinder biischpiel isch chli gar stammtischgerumpel und laht sich überhaupt nöd is strafrächt überträge. und wemme statt sippebestrafig nur de delinquänt heischickt, riisst me drfür e familie usenand und bestraft denn au alli.
wie xeit, ei lösig für immer alles gitts nöd.
zwirrlibatz hat geschrieben:was nöd heisst dass ich prinzipiell gäg abschiebig bin.
ja das hani gläse danke.zwirrlibatz hat geschrieben:zwirrlibatz hat geschrieben:was nöd heisst dass ich prinzipiell gäg abschiebig bin.
Jones hat geschrieben:i bi o nie fan dervo gsi, ahand vome spezielle ereignis nach härtere strafe z'schreie.
ir schwiz isches ähnlech. gsetz si vorhande und o maximalstrafe wo an sich rächt okay wäre. z'problem isch leider, dass die praktisch nie o nume asatzwiis usgschöpft wärde.
i bi trotzdem dr meinig, dass sich so tate sötte ufes asylverfahre uswirke. dert düre bini knallhert. straf gemäss strafrecht isch eis, usländerrächt öpis anders. bestrafe muess meh alli glich aber bitte alli es bitzli stränger wiu wär ke agmässni straf bechunnt, bsinnt sich o nid u änderet darum o nüt a sim handle...
chunnt derzue, dass die meischte täter, wo vor allgemeiheit als "araber" oder "nordafrikaner" bezeichnet wärde, äbe gar nid us chriegsgebiet chöme. und darum cham die ohni schlächts gwüsse und ohni ufstand vo de mönscherechtler abschiebe. punkt.
Näme sie die allgemein nid zrügg, oder si sie eifach mit der Schwiz am dummtue?Jones hat geschrieben:und das mitem zrügg schicke isch ja eh sone sach. einigi länder (wo ke chrieg herrscht) näme ihri lüt trotzdem nid zrügg wenn sie mit "zwang" hei bracht wärde. betrifft äbe leider grad paar länder, wo sehr viu delinquente her chöme.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Acid hat geschrieben: Was de letscht Satz vo dim erschtä Absatz betrifft, so spräched doch eigentlich sit längerem alli Erkänntnis defür dass das ebä nid stimmt oder gnauer gseit wahrschindlich nur bis zumene gwüssä Grad, und wenns nid e gwüssi Grössi unterschrittet...also wenn für alles d Maximalstrof binere einzelne Übernachtig i de Zällä wär, wär das wohl würklich weniger effektiv... villicht meinsch du würklich eifach letschteres.
Erschttäater und Wiederholigstäter münd mines Wüssens mit eme unterschidliche Schtrafmass rächne.Jones hat geschrieben:...wieso söu so eini in zuekunft sich andersch verhalte? straf = null!...
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast