[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Buccaneer »

Isch dir schomal ufgfalle, dass du mit dinere eher agressivere Art vo Gsprächsfüehrig immer all Diskussione und Gspräch abwürgsch; meistens scho im Vorfäld? Wertisch es du denn als Sieg, wenn keine meh öppis dezu seid und du de letschti Post hesch?

:bussi:

En Kriminelle isperre isch richtig! Seid hie i dem Forum niemmer was degäge. Es isch gseid worde: Tümmer doch erstmal abwarte, bis es chli meh Infos gid.
Aber weisch, wenn en Kriminelle isperrsch, denn hesch fang s Symptom bekämpft. Es füehred immer ganz viel Umständ und Iflüss zunere Situation...
En Kriminelle isperre. Flüchtling chönnd kriminell wärde: Flüchtling nid inelah. Flüchtling flüchted: kei Waffe exportiere, keini Terroriste und Diktatore unterstütze, Länder nid usbüte etc... Es isch nid eifach gmacht mit Kriminelle isperre und Flüchtling nid inelah...
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

sieg? als ob ich en sieg sueche i dere scheiss situation. wtf. die diskussionskultur da drin. da ihri alli uf de gliche welle schwümmet isches logisch, das mini posts bi oi agressiv achömet.

den wird nah d art vo de gspröchsfuehrig kritisiert, weisch wer argumentiert so?

es isch eifach, es land muess wüsse wer i sis territorium chunt. oder häschs gfühl d kriminalität wird jetzt sinke? namal was sind das für lüüt wo chömet? mir wüssets ja nöd mal. wtf also mängisch frög ich mich scho. und jetzt chömet den widr d whataboutism "aber weisch mri haend au kriminalität" blabalabalabla.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 10:50, insgesamt 2-mal geändert.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Es isch mini persönlich Meinig, dass dini Art vo Gsprächsfüehrig sehr unagnehm isch, ja.
Und das säg ich nid, well mir zwei en anderi Meinig hend. Mini Partnerin und paar Lüt i mim Kollegechreis hend i dene Pünkt au oft verschiedeni Meinige und doch sind die Gspräch nie so negativ wie das was hie fabriziert wird.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

den isch das dini persönlich meinig und eventuell chunsch eifach nöd mit mine uusage klar und ich widersprich dinere ideologische meinig. chum mir aber nöd mit gspröchsfuehrig, das chasch imene rhetorikseminar bringe.

chan dir sust under jede post vo mir au nah es bluemli anemache, chunt bi dir den evtl. chli besser aa. unglaublich was füren eiertanz.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Genau, mini persönlich Meinig. De Grund isch aber nid, dass mir verschiedeni Ideologie hend.

Back to topic:
Es isch en krassi Usnahmesituation und ich hoffe, das so öppis nüm passiert. Was mich wür interessiere: Agno das gliche wür jetzt in Bärn oder ere andere Stadt i de Schwiiz passiere, wär eusi Polizei guet gnuet ufgstellt zum chönne reagiere? Dänke zum 1000 gwaltbereiti Lüt in Griffe becho, bruchts es massivs Ufgebot.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

also isch d usnahmesituation immer na da? chönt meh nöd langsam alles widr mal chli regle? natürli gits nah chrieg, haets aber siit jahre scho immer irgendswo geh, wieso isch das alles jetzt passiert? chriegsfluechtling haend scho immer schutz bechoh. wieso werdet eigetnlich chriegsfluechtling i de glich topf wie wirtschaftsflüchtling gschmisse stii noistem (logisch eigentlihc wenn kei kontroll meh häsch)? frage über frage...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

und jetzt nah was ganz härts agressivs:

für mich isch dütschland zum weg zumene failed state, kei ressource meh für die inneri sicherheit, politiker wo vill beschwichtiget und floskle schwinget "wirschaffendas", bald wird wohl d bundeswehr ufd strass gstellt. ich bin gspannt. so en prozess duuuret, de afang isch aber gmacht. s eigene territorium häsch null meh im griff.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ebe s ganz hässliche (wod guetmensche leider gar nöd gsehnd) isch ja den das das alles den au wird uswürkige ha uf die richtige chriegsflüchtling. aber ja meh haet halt eifach mal chli welle d mueter theresa usehenke und sini europäische partner eifach mal schnell übergah. isch den halt s pendel zrugg.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben:Genau, mini persönlich Meinig. De Grund isch aber nid, dass mir verschiedeni Ideologie hend.

Back to topic:
Es isch en krassi Usnahmesituation und ich hoffe, das so öppis nüm passiert. Was mich wür interessiere: Agno das gliche wür jetzt in Bärn oder ere andere Stadt i de Schwiiz passiere, wär eusi Polizei guet gnuet ufgstellt zum chönne reagiere? Dänke zum 1000 gwaltbereiti Lüt in Griffe becho, bruchts es massivs Ufgebot.

wenni luege, wie die dütschi ufgebot mache und d'schwizer, hani d'antwort... und du chasch dir dir o grad säuber gäh. ;)
mir hei nid asatzwis so viu lüt im isatz. gsehsch ja a jedem fuessball spiel. dert chame mit gummischrot/wasserwärfer etc einiges a personalmangel überbrücke aber wenn ame sylvesterzouber sowas passiert, chasch und darfsch ja nid so drifahre wiu's dert de aständige mönsche viellech nid müglech isch, schnäu gnue z'verschwinde...
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Das mit Dütschland gseh ich ähnlich. Zeichnet sich aber scho sit Jahre ab und die Krise wird de Tropfe si, wo's Fass zum überlauffe bringt. Tropfe isch wahrschindli s falsch Wort.

Das mit de Armee im Inland wird so si:

http://www.welt.de/politik/deutschland/ ... etzen.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grundgesetz ändern, um Bundeswehr im Inland einzusetzen
Die Personalobergrenze der Streitkräfte von bis zu 185.000 Soldaten müsse flexibilisiert werden, verlangt die CSU: "Die neuen und zusätzlichen Anforderungen an die Bundeswehr können nur mit mehr zivilem Personal und mehr Soldaten erfüllt werden." Dem Mangel an Fachkräften soll mit "Sonderanreizen" für Spezialverwendungen entgegengewirkt werden, auch eigene Aufstiegs- und Karrierelaufbahnen für Fachkräfte kann sich die CSU-Landesgruppe vorstellen.
Grundsätzlich müsse schließlich der Einsatz der Streitkräfte im Inland möglich sein, heißt es in dem Papier. Dafür soll eine entsprechende Grundgesetzänderung ins Auge gefasst werden. Eingebettet werden soll der Einsatz der Bundeswehr im Inneren in ein "nationales Sicherheitskonzept, das sowohl die innere wie auch die äußere Sicherheit umfasst" und Vorkehrungen für Terroranschläge und Großschadensereignisse trifft.
"2016 muss das Jahr der guten Entscheidungen für die Bundeswehr werden", sagte Hahn. Abzuwarten bleibt, wie viele dieser Forderungen die selbst ernannte "Partei der Bundeswehr" in der Regierung auch durchsetzen kann.

Mer wird denn d Armee chönne isetzte, wenn die öfentlichi Sicherheit gfärded isch. Was natürlich es rächts Spannigsfäld isch.
Wenn mal wieder 250.000 Lüt gäge TTIP oder so demonstriert, chönnt mer das natürlich als Gfährdig vo de öffentliche Sicherheit uslege.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

also was machsch um wenigstens s fass nöd total überlaufe z bringe? richtig du setzisch limite und luegsch das das wott dir jetzt ibrockt häsch, einigermasse chasch löse.will mit dem haends scho gnueg ztue. integration isch nöd unbedingt billig und eifach.
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Jones hat geschrieben:
Buccaneer hat geschrieben:Genau, mini persönlich Meinig. De Grund isch aber nid, dass mir verschiedeni Ideologie hend.

Back to topic:

wenni luege, wie die dütschi ufgebot mache und d'schwizer, hani d'antwort... und du chasch dir dir o grad säuber gäh. ;)
mir hei nid asatzwis so viu lüt im isatz. gsehsch ja a jedem fuessball spiel. dert chame mit gummischrot/wasserwärfer etc einiges a personalmangel überbrücke aber wenn ame sylvesterzouber sowas passiert, chasch und darfsch ja nid so drifahre wiu's dert de aständige mönsche viellech nid müglech isch, schnäu gnue z'verschwinde...
Hani scho befürchted... dänksch du, dass es überhaupt möglich isch, dass mer uf so öppis vorbereitet chan si? Mer hed ja jetzt gseh, das es passiere chan. Mer müsst wahrschindli permanent sone hohi Bereitschaft ha, das es fast unmöglich isch...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ähmm ich gsehn das anderst als de jones, a de fuessballspiel in dütschland stönd amigs halbi armee, es isch wohl scho au so, das de uftrag vo de dütsche polizei z.t nöd unbedingt richtig priorisiert wird, ressource sind sicherlich au es thema. aber ich glaub i de priorisierig liit au de hund. meh haet sich i de letschte jahre vorallem um die böse fuessballfans und nah es paar anderi kümmeret.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Buccaneer hat geschrieben:
Hani scho befürchted... dänksch du, dass es überhaupt möglich isch, dass mer uf so öppis vorbereitet chan si? Mer hed ja jetzt gseh, das es passiere chan. Mer müsst wahrschindli permanent sone hohi Bereitschaft ha, das es fast unmöglich isch...
imene polizeistaat (imene RICHIGE und nid das, wo gwüssi lüt über dütschland oder d'schwiz behoupte) wär das mit gnue chräft scho müglech.
aber das wott gloub niemer erläbe, denn wird nämlech eifach alles abegschlage, erschosse und kes gricht kümmeret sich drum... das wär de Russia-Style!
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

thaeye hat geschrieben:also was machsch um wenigstens s fass nöd total überlaufe z bringe? richtig du setzisch limite und luegsch das das wott dir jetzt ibrockt häsch, einigermasse chasch löse.will mit dem haends scho gnueg ztue. integration isch nöd unbedingt billig und eifach.
Bin au für en Limite. Irgendwenn heds eifach kei Platz meh.
Das d Angela Merkel kei gueti Politik macht, i jenste Bereiche isch wahrschindli de meiste bekannt. Aber en Limite muss so gsetzt wärde, dass nid eifach Lüt krepiered. Wär d EU chli kollegialer, hett mer en agmässe Verteilschlüssel chönne finde, wo all nid übermässig belasted.
D Italiener hend mal pro Jahr 200 Millione useghaue, zum Flüchtling in hoher Seenot rette. Denn hends gseid, mir chönnd eus das nüm leiste. Denn hed d EU überno und die setzted 20 Millione i und s meiste Gäld gaht druff, zum Schlepperschiff versänke. Chriegsflüchtling hend Aspruch uf Asyl, aber kei Aspruch uf Transport in es Asylland.

Au wenns denn Limite gid, wird das kein Mänsch devo abhalte, useme Chriegsgebiet z flüchte.

Chriegs- und Wirtschaftflüchtling sött mer getrännt betrachte.
Aber ich find äbe de Begriff Wirtschaftsflüchtling so schwierig. Die viele Dütsche und Italiener, Protugiese und Spanier etc pp wo i de Schwiiz schaffed sind ja denn au Wirtschaftsflüchtling. Und die Usländer wo in Dütschland schaffed ebefalls. Viel Schwizer sind z.B. id USA usgwandered, well si dete uf en Karriere hoffed.
Mer chan de Begriff nid uf Lüt us Nordafrika und em nahe Oste awände, aber uf all andere nüt.

Die Dütsche hend ja sehr viel Macht i de EU. Sie sind sehr erfolgrich gsi, wenns drum gange isch, andere Länder Sparprogramm etc. ufzwinge. Warum chönnd si nid en Verteilschlüssel durezwinge?
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:ähmm ich gsehn das anderst als de jones, a de fuessballspiel in dütschland stönd amigs halbi armee, es isch wohl scho au so, das de uftrag vo de dütsche polizei z.t nöd unbedingt richtig priorisiert wird, ressource sind sicherlich au es thema. aber ich glaub i de priorisierig liit au de hund. meh haet sich i de letschte jahre vorallem um die böse fuessballfans und nah es paar anderi kümmeret.
das isch eifach gseit aus gmacht. schlussändlech muess d'polizei ÜBERALL d'sicherheit chönne garantiere und wenn kener schilder und ke gummischrot hesch, muesch haut paar hundert lüt bringe und no paar hundert im hingergrund, wenn die erste hundert verletzt si... :schraube: ufe fuessball bezoge itz...

und momentan si d'hundertschafte eher mit de flüchtling beschäftigt... was die arme sieche für dienstzyte schiebe. unzuemuetbar...
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:also was machsch um wenigstens s fass nöd total überlaufe z bringe? richtig du setzisch limite und luegsch das das wott dir jetzt ibrockt häsch, einigermasse chasch löse.will mit dem haends scho gnueg ztue. integration isch nöd unbedingt billig und eifach.
Bin au für en Limite. Irgendwenn heds eifach kei Platz meh.
Das d Angela Merkel kei gueti Politik macht, i jenste Bereiche isch wahrschindli de meiste bekannt. Aber en Limite muss so gsetzt wärde, dass nid eifach Lüt krepiered. Wär d EU chli kollegialer, hett mer en agmässe Verteilschlüssel chönne finde, wo all nid übermässig belasted.
D Italiener hend mal pro Jahr 200 Millione useghaue, zum Flüchtling in hoher Seenot rette. Denn hends gseid, mir chönnd eus das nüm leiste. Denn hed d EU überno und die setzted 20 Millione i und s meiste Gäld gaht druff, zum Schlepperschiff versänke. Chriegsflüchtling hend Aspruch uf Asyl, aber kei Aspruch uf Transport in es Asylland.

Au wenns denn Limite gid, wird das kein Mänsch devo abhalte, useme Chriegsgebiet z flüchte.

Chriegs- und Wirtschaftflüchtling sött mer getrännt betrachte.
Aber ich find äbe de Begriff Wirtschaftsflüchtling so schwierig. Die viele Dütsche und Italiener, Protugiese und Spanier etc pp wo i de Schwiiz schaffed sind ja denn au Wirtschaftsflüchtling. Und die Usländer wo in Dütschland schaffed ebefalls. Viel Schwizer sind z.B. id USA usgwandered, well si dete uf en Karriere hoffed.
Mer chan de Begriff nid uf Lüt us Nordafrika und em nahe Oste awände, aber uf all andere nüt.

Die Dütsche hend ja sehr viel Macht i de EU. Sie sind sehr erfolgrich gsi, wenns drum gange isch, andere Länder Sparprogramm etc. ufzwinge. Warum chönnd si nid en Verteilschlüssel durezwinge?
dini definition vo wirschaftsfluechtling isch richtig (und ja alli wo imene andere land arbet suechet will i ihrem eigene fast kei haet, sind wirtschaftsflüchtling), und ebe gnau darum haet dütschland jetzt das gschiss, es git absolut null kontrolle meh wer weg was nach dütschland will. de verteilschlüssel bringet nöd dure, will dur die dütsch politik (griecheland, Eu Fuehrig etc.) i de letschte jahre vill länder vo rechts druck überchoh haend. das bringsch de bevölkerig vo dene länder nöm biii. siehe UK, FRA, POL, HUN etc. etc. etc, neu sogar die sozialistische Länder im Norde. irgendswaen muend politiker halt d lüüt widr ernst neh.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 11:53, insgesamt 2-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:
thaeye hat geschrieben:ähmm ich gsehn das anderst als de jones, a de fuessballspiel in dütschland stönd amigs halbi armee, es isch wohl scho au so, das de uftrag vo de dütsche polizei z.t nöd unbedingt richtig priorisiert wird, ressource sind sicherlich au es thema. aber ich glaub i de priorisierig liit au de hund. meh haet sich i de letschte jahre vorallem um die böse fuessballfans und nah es paar anderi kümmeret.
das isch eifach gseit aus gmacht. schlussändlech muess d'polizei ÜBERALL d'sicherheit chönne garantiere und wenn kener schilder und ke gummischrot hesch, muesch haut paar hundert lüt bringe und no paar hundert im hingergrund, wenn die erste hundert verletzt si... :schraube: ufe fuessball bezoge itz...

und momentan si d'hundertschafte eher mit de flüchtling beschäftigt... was die arme sieche für dienstzyte schiebe. unzuemuetbar...
polizei chan ja nix defür, das isch ihre politisch uftrag, ich glaub scho das es in köln besser haeti chöne laufe au vom polizeiisatz her (haet ja au en heftigi kommunikationspanne geh, ich mein gasch um mitternacht nah go tweete das alles schön ruhig isch, debii brennts scho). aber ja s sicherheitsdispositiv isch i de letschte jahre sicherlich abbaut worde.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Jones hat geschrieben:

Back to topic:

Wenn ich d Luzerner Polizei amigs bim schaffe (bi ca. 8 Schtund ide Wuche am Bahnhof) weiss ich scho warum so Züg wie in Köln cha passiere. Mer macht nid vil ussert die Obdachlose wegwiise, chli rede und ab und zue eine mitnäh. D Eriträer, Marokkaner etc wo de Junkies Droge verchaufed beweged sich praktisch ungstört ufem Areal. Entweder d Polizei hed Angscht, isch überforderet oder es schisst si ah. Es wird wohl chli alles de Fall si und dank de Sparpolitik wirds sicher nid besser. Und DAS isch au es Problem vom System.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

ok jetzt isch also d polizei schuld, das sowas wie in köln cha passiere, wow, rossi du schlasch dich jedesmal widr.
Herr Rossi hat geschrieben:Wenn ich d Luzerner Polizei amigs bim schaffe (bi ca. 8 Schtund ide Wuche am Bahnhof) weiss ich scho warum so Züg wie in Köln cha passiere.
probier du mal chli z differenziere und verlang das nöd immer vo de andere. de grund isch eifach, es findet en ungstürti masseiwanderig statt. namal wieso nimmt es land wie kanada 20'000 flüchtling uuf? eventuell will sie wüsset wie schwierig d integration isch. massvoll und chlini schritt anstell grossi würf und ganz europa welle verändere.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 12:01, insgesamt 1-mal geändert.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Herr Rossi hat geschrieben: Wenn ich d Luzerner Polizei amigs bim schaffe (bi ca. 8 Schtund ide Wuche am Bahnhof) weiss ich scho warum so Züg wie in Köln cha passiere. Mer macht nid vil ussert die Obdachlose wegwiise, chli rede und ab und zue eine mitnäh. D Eriträer, Marokkaner etc wo de Junkies Droge verchaufed beweged sich praktisch ungstört ufem Areal. Entweder d Polizei hed Angscht, isch überforderet oder es schisst si ah. Es wird wohl chli alles de Fall si und dank de Sparpolitik wirds sicher nid besser. Und DAS isch au es Problem vom System.
ja weisch für da si anderi zueständig. e uniformierte am bahnhof cha schlächt eine wäge drogehandel überfüehre. und wenn doch, isches e glücksträffer hoch 10. die händler mache das äbe no gschickt und hei immer (wenn überhoupt) nuem so viu derbi, dass es mittels strafbefehl erledigt wird und sie spätestens am nächschte tag wieder dusse si. überwache isch heikel (dateschutz) und immer die gliche "bekannte" filze rüeft schnäu mau lüt ufe plan, wo rassismus schreie...

i gib dir aber rächt, dass üses system massivi problem/fehler het.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

z'problem vom verteilschlüssel?

es isch schlächt bzw gar nid düresetzbar. wenn lüt nid WEI in ungarn bliebe sondern dütschland als ziel hei, wärde sie immer versueche witer z'reise. da stelle ig persönlech o immer d'frag, ob als flüchtling, wo vo tod u verderbe flüchtet, nid eifach söttsch froh und dankbar si, imene sichere land z'si. aber nei, alli wei witer nach dütschland etc wiu sie genau wüsse, dass es ihne dert wirtschaftlech besser geit. grundsätzlech verständlech aber genau das bringt die grosse problem.

und wie wosch so lüt vom witer reise stoppe?

isperre? stacheldraht ums lager? mit gwalt? schlussändlech isches nume so düresetzbar aber das isch ir hütige zyt mit de hütige media und soziale media gar nid müglech wiu denn isch nämlech wieder d'polizei und dr staat dr bös.

aber mit guet zuerede chasch dene lüt ihri tröim vom bessere läbe leider nid näh. wär witer wott, geit witer ussert er wird mit gwalt odere eme gfängnis gstoppt.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Jones hat geschrieben:da stelle ig persönlech o immer d'frag, ob als flüchtling, wo vo tod u verderbe flüchtet, nid eifach söttsch froh und dankbar si, imene sichere land z'si. aber nei, alli wei witer nach dütschland etc wiu sie genau wüsse, dass es ihne dert wirtschaftlech besser geit.
und wie wosch so lüt vom witer reise stoppe?
das isch en wichtigi frag, aber dörfsch nöd stelle will du weisch.....lüüt wo useme chriegsgebiet flüchtet gönd sicherlich au nöd böller amene silvester uf lüüt go knalle. hallo trauma und so?

für mich sind das glücksritter, ja verständlich ufen art aber ebe das spiel chan für europa nöd guet usechoh wenn das nöd greglet ablauft.
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

mer git doch ned d'schuld de polizischte wemer seid d'polzei het zwenig personal und isch überforderet

d'schuld sind selbstverständlich die Täter, mer dörf sich aber trotzdem frage werum mer als Staat ned mit dem fertig wird und was mer chan verbessere zum in zuekunft sowas z'verhindere, es isch doch klar, dass das de erschte gedanke si muess, und au denn ischs ned d'verantwortig vode Polizei sondern vode Politik
Zuletzt geändert von Moff am 07 Jan 2016 12:12, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

nei meh frögt sich zerst wer d täter gsi sind und weshalb das alles vonere ähnliche ethnische gruppe i verschiedene dütsche städt zum gliche ziitpunkt duregfüehrt worde isch. die dütsche wüsset jetzt selber das sie sicherheitstechnisch gar nöm reagiere chönd, da wird au ghandlet werde, den lustigerwiis schreiet jetzt d uslöser vo dere krise nacheme starche polizeistaat (politisch sogar sehr lingsstehendi) hahaha, wer haeti das i de 90er jahr denkt.
Antworten