[OT]Generelles Politik-Topic

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Re: [OT]Generelles Politik-Topic

Beitrag von Gurgelhals »

Immerhin chan me jetzt wieder dur d'Landschaft fahre, ohni dass eim vom Strasserand permanänt irgendwelchi Furznase dümmlich entgägegrinsed...
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Sehr güt :!: Es Interview miteme ehemalige Drone-Pilot.

Quelle
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

http://21stcenturywire.com/2015/10/30/i ... afficking/" onclick="window.open(this.href);return false;

witness meeeeeeeeee~ !!
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

party uf de domplatte a la tafkir platz style, arms europa. s erst wo de stadtpräsidentin ifallt isch de fraue tips geh wie sie so situatione chönd vermiiide, soo wiit simmer scho. und grad es paar stund spötr d asag i de tagesschau, das meh das jaaaa nöd mit de flüchtlingswelle oder migration dörf in verbindig bringe. wo isch jetzt d propaganda wo? keis wunder rutscht europa immer meh geg rechts, politiker waends so.

au spannend das erst 4 täg dana brichtet wird, wenn flüchtlingsheim brennet gits liveticker und zdf spezial.

helau am karneval wird sicher toll...
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

O guet:
die gliche politiker, wo i de letscchte jahr stelle abbout hei bi de dütsche polizei, hei dr schuldig scho gfunde: d'polizei. Sie sig z'schwach ufgsteut gsi ir sylvesternacht...
Politiker = die verlogenschte mongos wos git!
Und dä mir dr armlengi isch e fuscht i d'fresse vo jedem opfer.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

das findi au so härt, überall abbaut und jetzt gross go umeschreie, es wird härt werde. jetzt bisch i de zwickmühli, entweder bausch de sicherheitsapparat würkli wiit uuus oder aber lasch es schliiife mit de folge.

übrigens sammlet sich in köln jetzt d nazis zum gegeschlag, neiiiii das haet niemert gseh choh, aber nei au wie au.......

es wird kei gschiidi lösig meh geh, alli werdet verlüüre. und alles nur wege de mueter theresa (8ung jetzt chömets den widr --DE WESTE isch schuld, wie aud fraue selber schuld sind wo in köln betatscht worde sind---#EineArmlaenge )
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

de Kapitalismus isch schuld, und somit jede wo ne underschtützt, wayne weschte, süde, norde, oschte.
fakt isch; de charre isch im dräck, scho lang. mir ziend ne düre und hoffed dass üsi handlige d Situation verbesseret

8ung itz chund de wider BLABLA
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

de kapitalismus isch schuld a allem üble uf dere welt. de tüüüfel sozesege. so eifachi erchlärig für so komplexi abläuf. de kapitalismus isch schuld das me lüüt mit archaischem gedankeguet importiert wo absolut null mit oisere gsellschaft kompatibel sind.

dini kapitalismuskritik in aller ehre (ich bewundere lüüt wo das seriös machet, aber din rundumschlag isch eifach sehr ähhhm dürftig) gang zur JUSO. so bini mal mit 17i druff gsi.

Bild

ich mal mir die welt wie sie mir gefällt
#EineArmlaenge
#refugeeswelcome
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

qed
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Quelle

au das isch natürli en nazi oder en böse "besorgte" bürger. wahrschinlich lauft er au bi PEGIDA mit. IVAN JURCEVIC SIN NAME.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Vergiss es. D'meinige si gmacht und es abrücke liegt nid drin. Weder links no rechts... Da chasch poste u schriebe wo und was de wosch... ;-)
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

S Problem isch, dass vil tüend verallgemeinere. Z.B. de Ivan Jurcevic (die wo am Bahnhof Teddybäre becho hend sind die wo hend afo Messerschtecherle...). Die wo das mached sind Arschlöcher, sowie au die wo Asylunderkünft azündet.

Und em Jones sini Ussag bechräftigt leider dass es e Chraftakt isch d Lüt zum differenzierte Dänke zu animiere.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

aha und du capo häsch wie immer de durchblick, mir zwei sind nöd diskussionskompatibel, mir trüllet ois immer im chreis. isch en wahnsinn, den redsch vo differezentierem denke, bringsch aber für alles immer de kapitalismus is spiel. ich weiss bi dir eifach nöm wiiter.....

und ja de teddybärefraktionusag isch natürli überspitzt und nöd gschid und pauschalisierend, aber es isch sicherlich so das 1. die täter sehr wahrschinlich fast ungschore devo chömet 2. das de vorfall öpis würkli nois isch i sötige usmass und 3. das d täter irgendswie gscheiterti integrationsbiespiel oder ebe halt flüchtling vo wenn au immer, sind aber sicher kei arabischi gschäftsmanne. schlussendlich laufts uf das use, das da was ganz schief lauft . dütschland isch völlig isoliert langsam. schad für d bevölkerig. das muess innerlich ja irgendswaen mal brutal chlöpfe.
emP
Staffelführer
Staffelführer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0

Beitrag von emP »

Ds Abeland steit am Abgrund. E Horde Araber und Nordafrikaner hett hett e paar Frau begrapscht!
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

thaeye hat geschrieben:mir zwei sind nöd diskussionskompatibel
das isch wahrschinlich so. warum du aber s gfühl hesch ich heig de durchblick isch mer es rätsel. lis das won ich schribe und nid das wo du dänksch was ich chönnt dänke. nimm bezug uf das, denn isch e Diskussion möglich
thaeye hat geschrieben:... die täter sehr wahrschinlich fast ungschore devo chömet...
wie bi jedem andere verbreche au wemmer si nid verwütscht. wemmer si verwütscht wärdeds i de regel glich beschtraft wie jede ander, ussert er hed e huufe gäld, ifluss etc.
thaeye hat geschrieben:... das de vorfall öpis würkli nois isch i sötige usmass...
$
nei, definitiv nid. in de und ch (und fascht überall) gits jedes jahr immer wider veraschtaltige wo e zuenahm vo sexuelle übergriff passiert. z.b Fasnacht. gid massehaft Resultat wenn di bi Google chli bemüesch
thaeye hat geschrieben:... das d täter irgendswie gscheiterti integrationsbiespiel oder ebe halt flüchtling vo wenn au immer, sind aber sicher kei arabischi gschäftsmanne...
nei, gschäftsmanne würded sich NIE zum ne verbreche la hiriisse... srsly?

uf jede fall muess d täterschaftnach, falls bekannt, im übliche rahme konsequent beschtraft wärde.

e andere aschpekt isch bisher nid gross diskutiert worde; d Polizei isch überforderet gsii. Au interessant; e Teil vo de Täterschaft isch de Polizei scho vorher bekannt gsii.
das Problem isch fraglos politischer Natur, aber onis ade wurzle zpacke nid zlöse.
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

Logisch isch d'polizei übeforderet wenn sie z'wenig lüt hei und die wo am schaffe si, si alli usbrönnt vom monatelange sonderisatz wäg dr flüchtlingsfluet. Die dütsche cops chöi eim würklech nume leid tue momentan...
Und hol mal mit 4-5 lüt e täter usere gruppe vo 30-50 aggressive bsoffne arschlöcher use (egal weler herkunft, siehe sylvesternacht in züri).. Da bisch entweder lebensmüed oder erschiessisch die erschte 10, was ime westleche land wie CH oder DE (wo entgege dr meinig vo einige dummchöpf äbe doch ke polizeistaat isch) wohl nid eso guet achäm... lol
Buccaneer
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von Buccaneer »

Schlimmi Sach! Die ghöred all bestraft!
Aber mer sötts nid überbewärte well:

Ich han verno, dass Rund um de Kölner Bahnhof bereits sitt Jahre kriminelli Bande ihres Unwese triebed. En Grossteil devo sind Usländer. Vorwiegend us Marokko. Vorher hed mers guet chönne ignoriere und verschwiege und jetzt lahts sich halt prima politisiere und darum interessierts eus.

Warum isch nid und erst viel spöter brichet worde? Warum isch das Thema i de letschte Jahre verschwiege worde? Warum hed Polizei so reagiert, wie sie reagiert hed (fählts am Wille, a de Vorbereitig oder fähled viellicht d Mittel oder gids ander Gründ?

Ich finds guet, dass es Augezügebericht gid. Aber de Herr hetti sich biz besser sölle vorbereite und überlege was er seid und wie. Ich glaube nid, das er lügt, sini Ussage hend eifach en starchi persönlichi Note. Nur eis Biespiel: Über 1000 Leute, total agressiv, haben gegen Dom und Polizei geschossen. Nime a, er meint Stei und Fläsche. Und er staht eifach dete vor sim Lokal und beschützt Fraue und wenn es paar chömed, klatscht er si ab und die andere 990 agressive Lüt schüssed uf de Dom und Polizei, möched aber nüt, wenn er ihri Kollege klatscht?
:yoberry: Lüt wo mich kennend bezeichned mich als Neo Woke :yoberry:
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

wow rossi du tuesch mir echt leid, dini verglich sind so hirnrissig, en fast masserape mit de fasnacht go vergliche. bis 30 lüüt umen frau ume (und ja alli nordafrikaner oder araber) und betatschet die, scho mal was vo dere unsitte ghört? isch na gängig in gwüsse regione. sicher au a de fasnacht. bisch echt en pfoste. den din querverglich zu de gschäftsmanne (KAPITALISMUS UIII), dini beschönige sind so brutalst, das tuet echt weh.

natürlich isch s problem politischer natur, was meinsch passiert wenn eifach 1'000'0000 mensche unkontrolliert ines land lasch und nah selfies verschicksch i alli welt. namal da ine muemme ja alles explizit erchläre: ja natürli haets chriegsflüchtlling, aber das was d mueter theresa verastaltet haet, haet gröberi uswürkige uf alli mensche in europa, sowas eifach mal go mache, isch hirnrissig und so öpper dörf sicherlcih keis land regiere. Dütschland isch jetzt ja au völlig isoliert in Europa. Alli sind hässig. sind die andere wohl alli rassiste.

tuen nah meh verschöne und leb in dinere böse kapitalistische welt (uuhh es luuuert überall bösi gschäftsmanne und jede wott geld, drum werdet meitli beinah vergwaltiget) , verschon dini umwelt aber bitte mit sötige verglich. danke.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 08:29, insgesamt 1-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

Buccaneer hat geschrieben:Schlimmi Sach! Die ghöred all bestraft!
Aber mer sötts nid überbewärte well:

Ich han verno, dass Rund um de Kölner Bahnhof bereits sitt Jahre kriminelli Bande ihres Unwese triebed. En Grossteil devo sind Usländer. Vorwiegend us Marokko. Vorher hed mers guet chönne ignoriere und verschwiege und jetzt lahts sich halt prima politisiere und darum interessierts eus.

Warum isch nid und erst viel spöter brichet worde? Warum isch das Thema i de letschte Jahre verschwiege worde? Warum hed Polizei so reagiert, wie sie reagiert hed (fählts am Wille, a de Vorbereitig oder fähled viellicht d Mittel oder gids ander Gründ?

Ich finds guet, dass es Augezügebericht gid. Aber de Herr hetti sich biz besser sölle vorbereite und überlege was er seid und wie. Ich glaube nid, das er lügt, sini Ussage hend eifach en starchi persönlichi Note. Nur eis Biespiel: Über 1000 Leute, total agressiv, haben gegen Dom und Polizei geschossen. Nime a, er meint Stei und Fläsche. Und er staht eifach dete vor sim Lokal und beschützt Fraue und wenn es paar chömed, klatscht er si ab und die andere 990 agressive Lüt schüssed uf de Dom und Polizei, möched aber nüt, wenn er ihri Kollege klatscht?
bis zum nächste mal nöd überbewerte, ja so laufts siit 2 jahr jetzt und es eskaliert immer meh. muess wohl mal würkli en ganzi stadt brenne bis die liebe nette rose und teddybärschwinger schnallet, dasmer was mache muess. mir mensche sind nunmal alli underschiedlich, mir werdet dur so vill iflüss prägt, das meh das nöd eifach sones sozials experiment chan wage wie dütschland, isch wohl logisch und d mehrheit gseht das langsam au so. wieso nehmet wohl anderi grossi länder wie kanada z.b nur 20'000 flüchtling uuf? will sie gnau wüsset wie krass schwierig d integrationsufgab isch.

ja ich bin au nah vill in köln, am bahnhof isches scho immer chli suspket gsi aber das a sylvester isch den schonamal en anderi stufe. und wenns au die marrokkaner gsi sind, den isches ja s best biespiel für gscheiterti integration und au den söttsch endlich mal überd buecher. aber ebe soowiiit denket d lüüt wo nur s "guete" i jedem mensch wönd gseh, nöd.

frei nach tucholsky: Das gegenteil von gut ist nicht böse, sondern gut gemeint.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Jan 2016 08:35, insgesamt 2-mal geändert.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

emP hat geschrieben:Ds Abeland steit am Abgrund. E Horde Araber und Nordafrikaner hett hett e paar Frau begrapscht!
wow härt, seg das de junge meitli wo händ a allne ihrne öffnige gha haend-unglaublich das forum. bisch glaubs au papi odr? isch ja gang und gäb sowas i oisem kulturchreis. ah ja fasnacht stimmt, hani vergesse.
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

en polizeimitarbeiter haet 15 lüüt mit sinere truppe fesgnah, devoo sind 14 us syrie gsi und 1 us afghanistan, ahh sicherlich nix ztue mitem flüchtlingsstrom.
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

ich ha im dezember selber en junge marokkaner müesse vom vergewaltige vonere schlaf- und schnarchende frau abhalte.

fazit - di meischte marokkaner sind doof und eventuell notgeil. #usländernotwelcome-händgnueg-mässi
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Jones
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0

Beitrag von Jones »

thaeye hat geschrieben:
emP hat geschrieben:Ds Abeland steit am Abgrund. E Horde Araber und Nordafrikaner hett hett e paar Frau begrapscht!
wow härt, seg das de junge meitli wo händ a allne ihrne öffnige gha haend-unglaublich das forum. bisch glaubs au papi odr? isch ja gang und gäb sowas i oisem kulturchreis. ah ja fasnacht stimmt, hani vergesse.
Nid A de öffnige sondern DRIN. Und paar si effektiv vergwaltigt worde gemass däm wo sie brichte...
Dass meh das mit 'atanze zwecks trickdiebstahl' cha vergliche, bedarf scho einiges a guetmönsche-fantasie... lol
thaeye
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von thaeye »

du weisch was nöd dörf sii, dörf nöd sii. die lüüüt sind ideologisch soowiit das mit ihne nöd mal meh über kulturelli unterschied vo völker chasch diskutiere, scho den giltisch als rassist. au "ethnie" isch für sie es schimpfwort. was schrieb ich da eigentlich au "volk" isch doch scho rassistisch. s verhältnis fürd realität durd medieverblödig i de letschte jahre völlig verlore und jetzt schreiet den gnau die bald nacheme Polizeistaat, nur nah chli abwarte.
Antworten