Xenoblade Chronicles X [WiiU]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Re: Xenoblade Chronicles X [WiiU]

Beitrag von zwirrlibatz »

Ich wich oft vo de hauptstory ab, han mittlerwiile aber doch scho kpt 6 ferti. Chan glaubs bald go skelle. Tammisiech, shett äbe scho sini Qualitäte und es xeht hammmmer uus. Wahrschiinli mit em Witcher aktuell s'schönschte Spili uf Konsole.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Skells sind irgendwie komisch. Zum i de Welt umecho sehr nützlich, aber im Kampf chunnts mer vor als würd ich cheate. Ich han mer en Lvl 30 Skell gkauft und de Lvl 20-Skell, wo me nach bestandendem Skell Exame überchunnt, han ich a eme zweite Partymitglied gäh und Kämpf sind jetzt im Grosse und Ganze eifach nume no es Plattmache ohni Taktik und ohni Gfahr. Was mach ich falsch? :?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Falschi gägner! De höchschtlevlig wo ich bis jetz xeh han isch lvl 90.

Luschtigerwiis han ich s'erschte damals zersch verchauft und das vorallem wäg de musig. Bionis Leg hett mich gnervt aber s'hett spöter plötzli gfalle :nuss: Wobii das wird da nüme passiere.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:Hm, ja und nei. Das Spieli isch ja trotz de Douchebag-Musig und de andere stilistische Fähltritt dänn doch alles andere als s'üblichi 0815-AAA-Zielgruppegeferkel. Ellei scho bi däre schiere Masse a Spielelement, wo nume notdürftig erchlärt wärded und doch alli irgendwie wichtig und mitenand verchnüpft sind chunnt doch jede Focus Group-Tester grad en Herzafall über. Ich bin überzügt, dass die Hip Hop- und Autotune-Scheisse sowie alli andere Entgleisige und Verschlimmbesserige gägenüber em Xenoblade nöd im Spiel sind, will das irgenden Marketingtrottel befohle hätt, sondern will das d'Entwickler genau so händ welle. Dass die Entscheidige ziemlich heftigi gschmacklichi Entgleisige produziert händ, isch natürlich es anders Problem...

Underem Strich isch es aber scho es Nischespiel --- eis für für Anime-Japan-Pädo-Nerds. Guet, jetzt chan me natürlich säge, dass das die Sorte Nischespieli isch, wo uf ere Playstation ehner dihei wär als uf ere Nintendo-Konsol. Und das wär wohl nöd falsch :idea:
Als mainstream triple AAA han ichs scho nöd gmeint. Die ufgsetzt Coolness und de müedi bis fählend Humor drfür. Ich glaub au dass de Soundtrack bewusstgwählt isch, da händ Unsorgfältigi oder Ahnigslosi halt drnäbe glanget. Em Komponischt händs vorab wohl au chuum bis kei Spielszene und drfür nur chli es Konzept gäh, wänn überhaupt.
I speeled my drink!
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von resuscitation »

zwirrlibatz hat geschrieben: Ich glaub au dass de Soundtrack bewusstgwählt isch, da händ Unsorgfältigi oder Ahnigslosi halt drnäbe glanget. Em Komponischt händs vorab wohl au chuum bis kei Spielszene und drfür nur chli es Konzept gäh, wänn überhaupt.

Viellicht isch das aber au eifach kulturell bedingt. Es chan ja durchuus sie, dass dä Sound in Asia bi so Spiel extrem guet achunt. Aber s'Abmische im Spiel händ wohl eher d'Entwickler und Designer verpennt. Au, das mr dä Sound chan reguliere. Eigentlich öppis, wo mittlerwiile normal sött sii.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Scho möglich, ich rächne mich alte Sack au nöd ganz zum Zielpublikum.

Dass me's nöd chan reguliere isch vorallem unverständlich wemme dänkt dass me susch für jede Grashalm de Asichtswinkel iistelle chan. Das macht alles nur bi de Ahnahm Sinn, dass sie jede Aspäkt vom Spieli so over the top wie möglich händ wele ha.
I speeled my drink!
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Gurgelhals hat geschrieben:Skells sind irgendwie komisch. Zum i de Welt umecho sehr nützlich, aber im Kampf chunnts mer vor als würd ich cheate. Ich han mer en Lvl 30 Skell gkauft und de Lvl 20-Skell, wo me nach bestandendem Skell Exame überchunnt, han ich a eme zweite Partymitglied gäh und Kämpf sind jetzt im Grosse und Ganze eifach nume no es Plattmache ohni Taktik und ohni Gfahr. Was mach ich falsch? :?
findi au.
Zum züg sammle sinds super - ABER ACHTUNG: sobald du d Flugmission gmacht häsch, chasch nüme gumpe :lol: und flüge verbrucht sau vill benzin :wegguck:
Wasi au en Witz finde isch dasi mini Lüt en eigene Skell chaufe mues.

Was mich zuedem stört isch dasi mine lüüt kei anderi klasse chan geh.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Wie macht me 15000.- i eim Rutsch vo de FnavSonde?? Weli Sonde nimmt me da? Nöd d'Mine odr? Und woher brcho?

Ich steck jetz inere unschaffbare Affinity Mission (Morderess schlamp) und han dänkt ich hol mir halt husch en Skell Lizänz, aber das setzt obigs voruus...
I speeled my drink!
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

zwirrlibatz hat geschrieben:Wie macht me 15000.- i eim Rutsch vo de FnavSonde?? Weli Sonde nimmt me da? Nöd d'Mine odr? Und woher brcho?

Ich steck jetz inere unschaffbare Affinity Mission (Morderess schlamp) und han dänkt ich hol mir halt husch en Skell Lizänz, aber das setzt obigs voruus...
Hänksch 3 Research Probes zäme (+30% Ertrag, Aggtung: Müend glichi "Stufe" sii) und hänksch en Booster Probe dra, so bini uf 18400 oder so cho.
Und dänn wartisch 30 minute :lol:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

:idea:

Jetz no die probene ha...
I speeled my drink!
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

zwirrlibatz hat geschrieben::idea:

Jetz no die probene ha...
Die gits wännt Archeological Treasures findsch usw, oder vu näbemissione vu de Pathfinders glaub (bin mer nöd 100% sicher)
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Research Probes sind müehsam, ich han irgendwie viel z'wenig, während ich vo de Mining Probes öppe 3x so viel han, wie ich überhaupt chan bruche, will mini Miranium-Kapazitäte eh am Limit sind (will ich wiederum viel z'wenig Storage Probes han).

Das Spieli :nut:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

d'Fälder für d'Probe sind au i drüü Kategorie ufteilt und händ immer äs Ranking vo glaubs A-F (oder E). A isch bescht.
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

Im Chapter 10 s erscht mal uf en Boss troffe womi sammt mim Skell Team kabutt gmacht hät :lol:
Und zwar richtig grusig.
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Ich bin chli liechtsinnig umgange.. han jetzt geschter Abig äs paar Mal die ganz Crew mit allne Skells verlore. Mini Versicherig weigeret sich jetzt, für verlorni Skells z'zahle.. bin aktuell öppe uf 100k dunne :shock:
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Ok, guet z'ghöre. Ich finds nämlich echli lächerlich, wie bi mir ein Lvl 30-Skell s'ganze Kampfsystem über de Huufe wirft und s'Balancing total durenand bringt. De Chapter 7-Boss isch lachhaft gsi. Natürlich isch es begrüessenswert, dass müehsami Sache wie Grinde so nume no e totali Näbesach sind, aber es bringt scho einiges durenand. Da investiersch 30 Level i d'Entwicklig vo dine Charaktere inkl. Klasse, Arts und Ground Gear und dänn isch das uf eimal plötzlich e Näbesach und es gaht nume no drum, de richtigi Skell zämezbaschlte. Ussert natürlich für de vereinzelt ufträtendi Fall, wo dänn "on foot" plötzlich wieder wichtig isch, will me mit em Skell nöd anechunt. Findi irgendwie echli tumm.
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

was au sehr sehr dumm isch , isch sobald s Flug Modul häsch für de Skell chasch nüme Bunny Jumpe :heul:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Asskicker hat geschrieben:was au sehr sehr dumm isch , isch sobald s Flug Modul häsch für de Skell chasch nüme Bunny Jumpe :heul:
Wie chunt mr überhaupt a das ane?
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0

Beitrag von Asskicker »

resuscitation hat geschrieben:
Asskicker hat geschrieben:was au sehr sehr dumm isch , isch sobald s Flug Modul häsch für de Skell chasch nüme Bunny Jumpe :heul:
Wie chunt mr überhaupt a das ane?
Wänns Chapter 6 Abgschlosse häsch chunsch es Popup über vum Schnauzli dass dich fürd Skell Lizänz amälde chasch.

Git dänn 8 quests wod mache musch.

http://nintendonewsfix.com/xenoblade-ch ... xam-guide/" onclick="window.open(this.href);return false;

was anders: händer gseh dass ihr eui Charakter chönd azieh wiener wänd? Also richtigs gear aber wie in WoW gits Transmog wo dänn egal was ahäsch immer so usgseht. Chasch im Party menü => Ground Gear => en Charakter wähle => X und dete "Fashion Gear" uswähle :sabber:
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

muess mr für's Flugmodul nöd no än spezielle Quest abschlüsse? Ich han scho Lv. 30 Skells im Iisatz

übrigens... wänn mr am L hilf, sin Lade ufz'baue (Quest), dänn staht eim dört nachher d'Möglichkeit zur Verfüegig, i alli Usrüstigsgägeständ gäge Das Mineral Augmentation Slots z'chaufe
LuiStyle
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von LuiStyle »

zwirrlibatz hat geschrieben:Ah das isch lösbar (han sgliiche
Problem gha): es gitt e höhli wo dä mob schwächer isch. Muess nachhär nahluege wo. Und für dä drop muesch dini attacke umbedingt uf sini tentakle fixe.
Thx hät has vor sä Höhli bim stille Sumpf gfunde :1thumb:
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

eifach ufpasse bi de affinity quest mit de Morderess. http://xenoblade.wikia.com/wiki/My_Dream" onclick="window.open(this.href);return false; ich schaff die unmöglich bi mim level 22. me hett im verlauf vo de quest aber e dialoguswahl. die eint füehrt zum kampf - kän spoiler will offesichtlich - und die ander halt eeeeevtl nöd, die han ich aber nöd usprobiert. mich dunkts zwar bi allne dialög sind d'optione hans wie heiri für d'konsequänze. witcher isch das nöd grad.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Ich glaub, das Spiel isch en Quark. Spiele de lieber mal no es paar alti next gen games.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

oder s'erschte xenoblade.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

zwirrlibatz hat geschrieben:oder s'erschte xenoblade.
das hani durre mit 150h.
Antworten