ide ganze 10 folge gsehsch miami velicht ca. 5 minute
spielt hauptsächlich in kolumbie und es isch zu mindeschtens 80% spanisch mit untertitel
mir gfallts wills en guet gmachti drama doku isch, bits im goodfellas style gfilmt und ebe de fiktivi drama ateil relativ gring isch, det verseits miner meinig nah au, das sind die schwächste element aber die sind relativ rar zum glück
ep 3 und 4 warn etzt en bissel schlechter. vor allem wege so eins zwei schauspielerische tiefschläg. aber immer noch ziemlich gute unterhaltung. und s krasse ist halt, dass der nichtfiktive teil so passiert ist, wie sich das nüd der zugekokstete hollywoodschreiberling hätt ausdenke könne
auch super find ich, wie auf ne unterschwellig art anfangs mit den sympathie des zuschauers gespielt wird: die hauptfigure von de DEA sind rechte arschlöcher und lasse grad jede der mit ihnen zusammenarbeitet über die kante springe, während de escobar den armen hülft und ihm s geld eigentlich scheiss egal ist.
Moff hat geschrieben:ide ganze 10 folge gsehsch miami velicht ca. 5 minute
spielt hauptsächlich in kolumbie und es isch zu mindeschtens 80% spanisch mit untertitel
mir gfallts wills en guet gmachti drama doku isch, bits im goodfellas style gfilmt und ebe de fiktivi drama ateil relativ gring isch, det verseits miner meinig nah au, das sind die schwächste element aber die sind relativ rar zum glück
thx
na ja, mal probeschauen, wenn ich mal wieder nen monat netflix habe...
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
YEES, geil gohts no wieter !! Ha mir die 2te Staffle au scho inezoge und bi absolut begeistered. Bi scho fast uf Entzug und mues glaub Ziet überbrücke mit >100h "Pablo Escobar el patron del mar".
ah gits mit undertitel, lolz hans ohni gluegt, isch aber ganz ok gsi hani mal s spanisch chöne chli uffrische, natürli aber nöd alles bis is detail verstande aber mit de bilder und einigermasse spanischkenntniss isches möglich.