E3: Microsoft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
so isches leider. sind nume bi nintendo erfolgrich gsi. obwohl sbanjoo uf dex360 fini no wizig. kameo isch super gsi.Xinobrax2 hat geschrieben:Wo Rare druff stat isch kei Rare me drin...drum wayne...
und das kinect zügs eigentlich au guet. dlüt erwartet eifach zviel-(
wär schön gsi es kameo 2 und banjoo 3 oder so. aber die meischte rare entwickler bzw. programierer händ ja rare verla
- Spaghetti
- (S)NES/(S)FC forever
- TRADINGPOINTS:
-
2580
Wegen Rare Replay hä i mir hüt ä One chauft
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die hend Rare kaputt gmacht und tüends ez au no usschlachte...das wäred für Rare Fans zwei gueti Gründ um kei XBox One z chaufe...
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Bi eigentlich z fride mit mire. Schön liisli ischsi jedefalls. 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
BrainBug hat geschrieben:was meinst du damit?Uriel hat geschrieben: Redet irgendwas vo «native» aber denn bruchts dennoch irgend sonen Patch.
Ich mein damit, dass wenn mir jemand sagt, die Xbox One unterstützt Xbox 360 nativ, ich davon ausgehe, dass ich alle 360 Games spielen kann.
Dies scheint aber nicht der Fall zu sein. So wie ich das mitbekommen habe, sinds zum Launch ca. 100 spiele und weitere kommen noch dazu. Was der Herr von Microsoft wohl gemeint haben wird: du spielst 360 Games nicht von der Cloud, sondern von deinem Xbox One System aus. Das «nativ» zu nennen, ist eine ziemliche Überdehnung des Begriffs und typischer Marketing Speech.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
When I awake, I am the beggar of the world.
Re: E3: Microsoft
lüt mit prinzipie gits kuum me. dr konsuumtüfl het se all in sine klaueXinobrax2 hat geschrieben:Die hend Rare kaputt gmacht und tüends ez au no usschlachte...das wäred für Rare Fans zwei gueti Gründ um kei XBox One z chaufe...
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
best bsp. isch d eröffnig vom MediaMarkt Bern...gross mümümümüh, vo wäge alt stadt, stadtbild...etc pp... denn glich go e ps4 für 199.- kaufe 

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
snake rattle'n roll, nöd eifach gsii das spiel
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Super Zock damals, itz bitte nid chaufe. Die Arschlöcher münd nid meine
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Gar nid gwüsst das das uf Mac zersch entwicklet isch worde. Krass. Dazumal hani nos z Marathon zocket. 

Oh Banana…!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Es isch immer wider s gliche...Microsoft chauft sich es Team und sämtlichi Recht...churz druffabe verlönd d Entwickler s Team. Im Gegesatz zu Rare hendses i dem Fall aber irgendwie gschafft, d Qualität vo de Franchise ufrecht z erhalte...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
rare hät sich us geldgiir selber kaputt gmacht.Xinobrax2 hat geschrieben:Die hend Rare kaputt gmacht und tüends ez au no usschlachte...das wäred für Rare Fans zwei gueti Gründ um kei XBox One z chaufe...

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Stimmt au wider...aber Microsoft agiert halt scho zimlich agressiv im Markt. Die hend z.B. au de Elop zu Nokia gschickt, de wirtschafted als CEO de ganz Konzern abe und churz druffabe chauft Microsoft Nokia und de Elop isch mitere 19 Mio Abfindig zrugg zu Microsoft. Wenns das Zügs wenigstens würded ufchaufe ums sinnvoll z integriere wärs ja no okay, aber Microsoft füert schlicht und eifach Chrieg
Mer mues aber igestah, dass si das zimlich guet mached...
Resistance is futile

Resistance is futile

Re: E3: Microsoft
Abwärtskompabilität:
Ab wenn?
Weli Titel?
Wo sich informiere?
Ab wenn?
Weli Titel?
Wo sich informiere?

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Ab Wiehnachte
100 titel zu beginn...i nimme a die meischtverkaufte/kürzlich erschienene.
xbox page
100 titel zu beginn...i nimme a die meischtverkaufte/kürzlich erschienene.
xbox page
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Heute regiert nur Profit, face it... muss man sich keinen Kopf drum machen sondern sich lediglich nicht unterbuttern lassen denn Butter brauchts im Leben.evo hat geschrieben:lüt mit prinzipie gits kuum me. dr konsuumtüfl het se all in sine klaueXinobrax2 hat geschrieben:Die hend Rare kaputt gmacht und tüends ez au no usschlachte...das wäred für Rare Fans zwei gueti Gründ um kei XBox One z chaufe...
Finde ich toll dass das einer bemerkt, es soll ja immer mehr Leute geben welche die heutige Zeit als "kriegsarm" bezeichnen... fools, der Krieg hat sich lediglich "verlagert".Xinobrax2 hat geschrieben: Microsoft füert schlicht und eifach ChriegMer mues aber igestah, dass si das zimlich guet mached...
Resistance is futile
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 18 Jun 2015 12:35, insgesamt 3-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mer chan sich scho Gedanke drüber mache...ich han z.B. kei XBox One....und au kei PS4 und au kei Wii U will ich au kein TV me han. Es Windows hani au nid (im Alltag) und au keis OSX...s gat also scho...mer mues debi nur ufpasse, dasesmers nid z oft erwähnt wills a) niemert interessiert und b) allne uf de Sack gat 

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Yo was gamscht den so? Ziehst du abwechelnd an den Nippeln einer Frau, sozusagen organische Joysticks. Oder auch etwas sachlicher, so mit Ubuntu PC und einem dieser Schrott-LCD (PC) screens zusammen mit dem Steam DRM mit eventuell noch third party DRM um es bunter haben, also alles im Mini Format so nach dem Motto... ich hab' n' kleiner Rüssel aber dafür ein grosser Steamhammer?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Kei Ubuntu, Arch Linux
Steam hani au druff, aber mini total Spielziit det drin betreit öpe 3 Stund. Ich bruche vor allem Emus. Im Moment spili grad no s Wind Waker und als nögschts isch glaubs s Beyond Good & Evil widermal dra...alles in HD uf wunderschöne Screens.

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Wele? Insgesammt stönt 6 im Ruum. Ich würd mal sege guet gnueg um Spiel z spile und Spiel z entwickle. Ich bin da zum Glück nid überempfindlich.
PS: Isch zimlich off-topic...
PS: Isch zimlich off-topic...
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja dann verzehll... alle 6 mit "einer Klappe". OT? Ja macht doch nix.... MS ist es doch eh nicht wert oder doch?
Btw: Finde ich freakig aber langweilig bist du mal nicht...
Btw: Finde ich freakig aber langweilig bist du mal nicht...
Zuletzt geändert von Ribit X Titan am 18 Jun 2015 12:49, insgesamt 1-mal geändert.