The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:dummi "religion isch opium für s'volk! mir sind en und wüssed alles besser!" studänte umgnietet = geil!
S'Philosophiestudänte-Bashing in Oxenfurt isch au rächt super:

- D'Mobilmachig, wo sinngemäss folgendes druf staht: D'Uni isch während em Chrieg gschlosse und alli Studänte sind ufgforderet, ihres Wüsse und ihri Fähigkeite in Dienst vo de Armee vom Radovid z'stelle. Usgnoh vo dem Dekret sind d'Philosophiestudänte, will die für nüt bruche chasch :lol:

- De Schankwirt in Oxenfurt: Bi eus sind alli willkomme. Mit Usnahm vo de Philosophiestudente. Geralt: Werum usgrächnet die? De Wirt: Kein Kommentar und v.a. kei Diskussion! :lol:

Das Spieli! Vorher han ich für es Quest müese in e bestimmti Monsterhöhli. Wie bi jedere Monschterhöhli im Spiel isch au bi däre am Igang de Bode ziemlich bluetüberströmt und voller Chnoche gsi. Zuesätzlich isch det aber au no en wiisse Chüngel umeghoppelet :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

Det han ich dänkt jetz bruuch ich no es Killerkaninchen-Öl :lol: aber isch nur en fiine Gäg gsi.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

Geschter vier grossartigi Szene am Stuck. De Maskeball, de Whoreson & Ciri (grad churze Prozäss gmacht mit dem chranke Arschloch, fröög mich was passiert wär wenn nöd, muess ichs würkli nomal durespiele? ÄCHZ!), s'Theaterstuckschriibe mit de Priscilla (so Gspröch kenn ich ja nur zu guet :lol: ) und de hlakbr.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:Geschter vier grossartigi Szene am Stuck. De Maskeball, de Whoreson & Ciri (grad churze Prozäss gmacht mit dem chranke Arschloch, fröög mich was passiert wär wenn nöd, muess ichs würkli nomal durespiele? ÄCHZ!).
Ich han en am Läbe lah. De isch eh erlediget: Sini Spielhöll und d'Arena han ich usgrumt (inkl. em Boris :lol:), sin Deal mit em Radovid isch ufgfloge und de Radovid beschützt en nüme. De Dijkstra und de Cleaver wärded de i Nullkommanüt besiitige lah. Glaubs nöd, dass das en Entscheidig isch, wo gross Konsequenze ha wird, aber me weiss natürlich nie :shock:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

De Dijkstra isch en. Wo er über de Dandelion und sini Reime und Versmass herzoge hett, hetts mich verbäsed.

Ja ich bin uuuugspannt uf alli Konsequänze. Vo de Yennefer han ich nüt meh gseh sit em Afang. Btw bins nur ich oder händ sie da d'Charlize Theron gfacemappt?
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

grad de bstellt will no schön:
Dateianhänge
51GEeJOItzL.jpg
51GEeJOItzL.jpg (32.14 KiB) 3166 mal betrachtet
91YUtGh2EGL.jpg
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
Beiträge: 16227
Registriert: 24 Mär 2002 21:46
Wohnort: Houbtstadt
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Bejita »

zwirrlibatz hat geschrieben:Geschter vier grossartigi Szene am Stuck. De Maskeball, de Whoreson & Ciri (grad churze Prozäss gmacht mit dem chranke Arschloch, fröög mich was passiert wär wenn nöd, muess ichs würkli nomal durespiele? ÄCHZ!), s'Theaterstuckschriibe mit de Priscilla (so Gspröch kenn ich ja nur zu guet :lol: ) und de hlakbr.
Hurensohn Junior tönt so viu geiler aus Whoreson
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Benutzeravatar
Asskicker
The(G)Forum Moderator
The(G)Forum Moderator
Beiträge: 14747
Registriert: 22 Jan 2003 18:50
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
117
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Asskicker »

zwirrlibatz hat geschrieben:Det han ich dänkt jetz bruuch ich no es Killerkaninchen-Öl :lol: aber isch nur en fiine Gäg gsi.
Wännt bim Bloody Baron d Zimmer vu de Frau/Tochter untersueche muesch, und in chäller gahsch unterhaltet sich 2 Wache:

Wache 1: Well, bring out the Gimp.
Wache 2: I think the Gimp is sleeping.
Wache 1: Well I guess you just have to go wake him up now, won't you?

:wixer:
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

:!:

hett schiins no einigi meh.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

1.05 isch verschobe.

drfür inoffizielle workaround gäg de xp-bug: http://www.pcgameshardware.de/The-Witch ... g-1160810/" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

Patch 1.05 isch da (PC). Riesige Changelog:
Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
Merchants now offer more weapon types.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
Clarifies a number of crafting diagrams.
Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
Increases the variety of loot dropped throughout the game.
Increases the variety of items available in shops.
Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level.
Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects.
Improves the smoothness of camera movement.
Fixes a number of issues related to horseback riding.
Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
Introduces a number of fixes in in-game communities.
Introduces a number of fixes related to combat.
Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
Introduces a number of general stability and performance improvements.
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
Adds some missing translations in localized versions.
Ciri can no longer unlock fast travel points.
Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
Improves performance in selected scenes and cutscenes.
Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs.
Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
Introduces a number of fixes in key bindings.
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's Treasure quest.
Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31900
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von geosnow »

geil, jetzt chanis denn au chaufe. wenn alli bögs besitigt sind.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

Ich bin überlevlet und d'Hauptquests gäbed i.d.R. z'viel EXP. Han jetzt mal de Schwierigkeitsgrad uf Death March ufegschruubet. Hoffentlich gliicht's das echli us. Hätt öpper Erfahrige demit?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von zwirrlibatz »

wiuuuuuu patch, wobii ich han nume de da....

Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.

....en Art gha. Bi mir isch stattdesse de Geralt steckebliebe. Ich quicksave eh all 5-10min und gsehn aber 87607860876mal weniger de Ladesreen als bi Dark Souls. De hett eh abghärtet für Vieles. :lol:
I speeled my drink!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 3978
Registriert: 07 Okt 2010 12:32
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von siralos »

Roach spawnt jetzt leider etwas weiter als sonst.... das crashen haben sie aber irgendwie immer noch nicht gefixt.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
Benutzeravatar
Master(G)
Administrator
Administrator
Beiträge: 74039
Registriert: 05 Mär 2002 18:34
Wohnort: Game-Chäller
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Master(G) »

geil patch! kamera lauft jetzt smooth!! JUHU!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12907
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Moff »

Gurgelhals hat geschrieben:Ich bin überlevlet und d'Hauptquests gäbed i.d.R. z'viel EXP. Han jetzt mal de Schwierigkeitsgrad uf Death March ufegschruubet. Hoffentlich gliicht's das echli us. Hätt öpper Erfahrige demit?
nei aber ich wünscht ich hätt uf deathmarch agfange, blood and broken bones isch viel zeifach villmer permanent überlevlet isch, aber iets umschalte lohnt sich au nüm.

für de 2t durchgang denn mit allne dlcs etc.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

Ich würd, wänn'd überlevelet bisch, au umschalte. Ich meinti, dass uf Death March erstens d'Gägner meh HPs händ und meh Schade mached und zweitens d'Quests weniger EXP gäbed. Dank em einte mached dänn au Quests wiit under dim aktuelle Level wieder meh Spass und s'andere sorgt defür, dass'd nöd no meh überlevlisch.

De zweiti Durchlauf mit allne Expansions / DLCs im 2016 fang ich dänn wohl au uf Death March a. Wobi mir's da vo de Afangsphase, wo eim Wölf und Drowners no mit 2 Hits kab0tt mached, dänn doch echli graut.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

zwirrlibatz hat geschrieben:De Dijkstra isch en.
Er isch en sowas vo. De ändgültigi Bewiis: sini Maske am Vegelbud-Maskeball :lol:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12907
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Moff »

de dijkstra isch am maskeball? :shock:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

Ja, er hanget am Buffet ume ( :lol: ), er treit e Schweinsmaske ( :lol: ) und du chasch ihm säge, dass du ihn wäge sinere Maske wiedererchännt häsch, worüber er sich schlapp lacht ( :lol: ). Hätt kein Ifluss ufs Quest, aber e super Szene. Er isch en sowas vo!

Es sind au no anderi Näbedfigure am Maskeball. De Nilfgaarder General und d'Countess La Valette sind au det.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12907
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Moff »

ha nur gwent gspielt det :lol:

aber ja, ha ja schomal gschriebe de dijkstra isch min liebschte nebecharakter, begegnet em geralt immer uf augehöchi, gflaltmer sehr guet wie die mitenand umgöhnd.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

Bild

:-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12907
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Moff »

super, das hüttli hani irgendwie verpasst, glaube han mich zu sehr ufd triss konzentriet :sabber:
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Gurgelhals »

Mit Abstand die schwierigschti Entscheidig vom ganze Spiel :(
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 3 Gäste